作者: twinklestar719 時間: 2024-1-30 10:21 標題: 有冇推介可攜號轉台的年卡唔會load空氣?
各位師兄有冇推介可攜號轉台的年卡唔會成日load空氣?而家用緊HK Mobi 儲值年卡 成條東鐵線經常load空氣 體驗唔太好
via HKEPC Reader for Android
作者: hillcalf 時間: 2024-1-30 10:40
求期買多張value激或3國際放sim2, load唔到咪轉
作者: leort 時間: 2024-1-30 14:10
冇, 咁平無死錯人 我自己3台,鴨聊佳,valuegb同hkmobi試過
坐鐵無一隻唔load 最尾都係要上返台
作者: arthurlee 時間: 2024-1-30 16:22
我自己CSL上台都成日係地鐵線度LOAD空氣啦
作者: pc1668 時間: 2024-1-30 17:00
本帖最後由 pc1668 於 2024-1-30 17:06 編輯
Monthly plan (offered by major service providers) is always having the highest network priority ... coz we pay for it
. For those who opted for prepaid sim, I think the major reason is $$$ (as you said "咁平無死錯人")作者: TH30 時間: 2024-1-30 17:26
平卡繁忙時間九成load空氣
上台都唔保證繁忙時間唔load空氣
作者: TH30 時間: 2024-1-30 17:28
各位師兄有冇推介可攜號轉台的年卡唔會成日load空氣?而家用緊HK Mobi 儲值年卡 成條東鐵線經常load空氣 體 ...
twinklestar719 發表於 2024-1-30 10:21 AM
改變不了別人,可試改變自己
前署長教可以早d返工,或者飲多杯happy hour遲d返歸
作者: beeyeehan 時間: 2024-1-30 20:48
我自己都係CSL上台, 地鐵用到無LOAD 空氣
作者: ronan 時間: 2024-1-30 22:22
Valuegb 起地鐵已經係最好了
我valuegb 和smc 月費plan 都有
感覺上valuegb <smc lte 月費 < smc 5g
SMC 同CSL 一樣, 都係有PRIORITY
依家用SMC 5G 起繁忙時間好順, 唔存在LOAD 空氣問題
作者: arthurlee 時間: 2024-1-30 22:24
我用CSL 5G,係荃灣線、港島線、屯馬線同東涌線大多都突然LOAD空氣
作者: 1個閒人 時間: 2024-1-31 00:59
用戶多, 基站小, 忍下啦~~
用5G, 下載快, 同一時間便會減小上線人數, 會唔會容易連線呢?
作者: beeyeehan 時間: 2024-1-31 10:56
咁你check下機/卡睇有無問題比較好
其他線平時用我都唔多會突然load空氣
作者: FT907 時間: 2024-1-31 14:30
真係越整越差 我嚟緊都會轉去鴨卡
作者: youhello507 時間: 2024-1-31 16:11
csl 已經成為LOAD 空氣的代表......
作者: lolai 時間: 2024-1-31 18:14
本帖最後由 lolai 於 2024-1-31 21:19 編輯
都係大家成日講果一句:
全示符你在那裡及那時間出入。
張張儲值卡(上台亦是)都有死穴位的。
係睇你好唔好彩,中唔中啫。
作者: 刀劍66 時間: 2024-1-31 20:27
係咩, 我用人仔都係會LOAD 空氣, 特別係放工時間
作者: FT907 時間: 2024-2-1 08:30
hk mobile, 尋日下午五點九 去到九龍灣已經load air, 窒下窒下!
作者: golfmichael 時間: 2024-2-1 08:39
csl 4G 係觀塘線load 空氣,幾年前已經係咁(上台、儲值卡都係一樣)
用csl 5G 就解決
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: lolai 時間: 2024-2-1 09:12
希望LUCKY2 5G 用家報告一吓官塘綫情況。
作者: Tom_jerry 時間: 2024-2-1 10:01

作者: 剋星 時間: 2024-2-1 10:09
會LOAD 空氣既卡仲用黎做咩?
放係SIM1 都厭加重
怕LOAD 空氣就唔洗諗CSL
作者: golfmichael 時間: 2024-2-1 10:40
我自己覺得HK Mobile其實同csl 4G 上台分別唔會好大。load空氣嘅地方都係一齊load空氣。
反而csl 5G同HK Mobile嘅分別就真係好大
作者: javacomhk 時間: 2024-2-1 10:51
搭地鐵個個玩手機,繁忙時間,乜台都load 空氣啦。
作者: Tom_jerry 時間: 2024-2-1 10:51
我自己覺得HK Mobile其實同csl 4G 上台分別唔會好大。load空氣嘅地方都係一齊load空氣。
反而csl 5G同HK M ...
golfmichael 發表於 2024-2-1 02:40
唔關事既 作者: Ahcar 時間: 2024-2-1 11:20
呢樣真,我上台用緊smartone繁忙時間咪又係load 空氣
作者: codyma 時間: 2024-2-1 11:41
我用CSL Cmhk月費地鐵、紅館人多時
一樣會load空氣
何況年卡
作者: 1個閒人 時間: 2024-2-1 11:53
多人上網時, 乜台都會LOAD空氣
作者: PN420 時間: 2024-2-1 13:13
這個load空氣的問題, 希望5G去到SA與及各台都有N104頻譜後,不再出現。
作者: dannyu 時間: 2024-2-1 14:40
本帖最後由 dannyu 於 2024-2-1 14:42 編輯
LUCKY 邊度都死. 企係到等巴士 較144.直播都窒. 74X 巴士站.................
係大埔又係咁.真係唔明點解係呢個HKEPC 仲有冇講LUCKY..............
你又可能問我點解用佢. 因為得佢MNP 7日內可以攪掂.
作者: heryeung 時間: 2024-2-1 16:50
本帖最後由 heryeung 於 2024-2-1 16:52 編輯
CSL 5G上台用戶,每日放工繁忙時間金鐘返太和,已經好熟邊D位會LOAD空氣。
金鐘站/會展到紅磡/九龍塘去大圍隧道/大學去大埔墟
原本仲諗住轉台,睇各位留言咩台都死,都係唔轉。
作者: Onairgor 時間: 2024-2-1 17:39
我用smartone 月費地鐵、紅館、人多個陣一樣會load空氣
何況年卡
作者: fivetwotwo 時間: 2024-2-1 22:29
人一多, 間間都會LOAD 空氣, 年卡情況仲會差過上台
作者: arthurlee 時間: 2024-2-1 23:08
咪係,而且我同我家人共3個PLAN用CSL都成日LOAD空氣
作者: DerwinChan 時間: 2024-2-2 15:09
我張club sim用csl網, 屋企人用csl都唔會成日load空氣
作者: chpyeung 時間: 2024-2-2 15:21
Agreed. 早幾日約咗個用 CSL 5G 的親戚放工後去一間日式燒肉店晚餐, 放工前提佢用App mon 住攞飛情況, 點知佢搭地鐵時完全上唔同網, 落咗車先上得返, 攞得飛來要等兩個幾鐘先有枱!
作者: 刀劍66 時間: 2024-2-2 17:41
你朋友應該少拎位唔醒水提早拎
我都知自己用人仔地鐵放工上唔到網, 所以去到地鐵站前就拎定飛, 落車去到再等多唔駛一個鐘就岩岩等到
作者: arthurlee 時間: 2024-2-4 11:12
CSL真係垃圾代表,上台月費又貴,服務又差(成日滿格都上唔到網),到期真既要走
作者: 果果里 時間: 2024-2-9 21:48
之前我都以為係, 點知轉左用SMT 收得仲差, 屋企同公司又收得麻麻, 有時去食肆見人地收到自己就收唔到, 去到鋪頭測就快, 真係吹唔漲

