Board logo

標題: 有冇推介可攜號轉台的年卡唔會load空氣? [打印本頁]

作者: twinklestar719    時間: 2024-1-30 10:21     標題: 有冇推介可攜號轉台的年卡唔會load空氣?

各位師兄有冇推介可攜號轉台的年卡唔會成日load空氣?而家用緊HK Mobi 儲值年卡 成條東鐵線經常load空氣 體驗唔太好

via HKEPC Reader for Android
作者: hillcalf    時間: 2024-1-30 10:40

求期買多張value激或3國際放sim2, load唔到咪轉
作者: leort    時間: 2024-1-30 14:10

冇, 咁平無死錯人 我自己3台,鴨聊佳,valuegb同hkmobi試過
坐鐵無一隻唔load 最尾都係要上返台
作者: arthurlee    時間: 2024-1-30 16:22

冇, 咁平無死錯人 我自己3台,鴨聊佳,valuegb同hkmobi試過
坐鐵無一隻唔load 最尾都係要上返台 ...
leort 發表於 2024-1-30 06:10

我自己CSL上台都成日係地鐵線度LOAD空氣啦
作者: pc1668    時間: 2024-1-30 17:00

本帖最後由 pc1668 於 2024-1-30 17:06 編輯
冇, 咁平無死錯人 我自己3台,鴨聊佳,valuegb同hkmobi試過
坐鐵無一隻唔load 最尾都係要上返台 ...
leort 發表於 2024-1-30 14:10


Monthly plan (offered by major service providers) is always having the highest network priority ... coz we pay for it . For those who opted for prepaid sim, I think the major reason is $$$ (as you said "咁平無死錯人")
作者: TH30    時間: 2024-1-30 17:26

冇, 咁平無死錯人 我自己3台,鴨聊佳,valuegb同hkmobi試過
坐鐵無一隻唔load 最尾都係要上返台 ...
leort 發表於 2024-1-30 02:10 PM


平卡繁忙時間九成load空氣
上台都唔保證繁忙時間唔load空氣
作者: TH30    時間: 2024-1-30 17:28

各位師兄有冇推介可攜號轉台的年卡唔會成日load空氣?而家用緊HK Mobi 儲值年卡 成條東鐵線經常load空氣 體 ...
twinklestar719 發表於 2024-1-30 10:21 AM


改變不了別人,可試改變自己
前署長教可以早d返工,或者飲多杯happy hour遲d返歸
 
作者: beeyeehan    時間: 2024-1-30 20:48

我自己CSL上台都成日係地鐵線度LOAD空氣啦
arthurlee 發表於 2024-1-30 16:22

我自己都係CSL上台, 地鐵用到無LOAD 空氣
作者: ronan    時間: 2024-1-30 22:22

各位師兄有冇推介可攜號轉台的年卡唔會成日load空氣?而家用緊HK Mobi 儲值年卡 成條東鐵線經常load空氣 體 ...
twinklestar719 發表於 2024-1-30 10:21


Valuegb 起地鐵已經係最好了
我valuegb 和smc 月費plan 都有
感覺上valuegb <smc lte 月費 < smc 5g
SMC 同CSL 一樣, 都係有PRIORITY

依家用SMC 5G 起繁忙時間好順, 唔存在LOAD 空氣問題
作者: arthurlee    時間: 2024-1-30 22:24

我自己都係CSL上台, 地鐵用到無LOAD 空氣
beeyeehan 發表於 2024-1-30 12:48

我用CSL 5G,係荃灣線、港島線、屯馬線同東涌線大多都突然LOAD空氣
作者: 1個閒人    時間: 2024-1-31 00:59

用戶多, 基站小, 忍下啦~~
用5G, 下載快, 同一時間便會減小上線人數, 會唔會容易連線呢?
作者: beeyeehan    時間: 2024-1-31 10:56

我用CSL 5G,係荃灣線、港島線、屯馬線同東涌線大多都突然LOAD空氣
arthurlee 發表於 2024-1-30 22:24

咁你check下機/卡睇有無問題比較好
其他線平時用我都唔多會突然load空氣
作者: FT907    時間: 2024-1-31 14:30

各位師兄有冇推介可攜號轉台的年卡唔會成日load空氣?而家用緊HK Mobi 儲值年卡 成條東鐵線經常load空氣 體 ...
twinklestar719 發表於 2024-1-30 10:21



    真係越整越差     我嚟緊都會轉去鴨卡
作者: youhello507    時間: 2024-1-31 16:11

csl 已經成為LOAD 空氣的代表......
作者: lolai    時間: 2024-1-31 18:14

本帖最後由 lolai 於 2024-1-31 21:19 編輯
咁你check下機/卡睇有無問題比較好
其他線平時用我都唔多會突然load空氣
beeyeehan 發表於 2024-1-31 10:56


都係大家成日講果一句:

全示符你在那裡及那時間出入。

張張儲值卡(上台亦是)都有死穴位的。
係睇你好唔好彩,中唔中啫。
作者: 刀劍66    時間: 2024-1-31 20:27

csl 已經成為LOAD 空氣的代表......
youhello507 發表於 2024-1-31 16:11

係咩, 我用人仔都係會LOAD 空氣, 特別係放工時間
作者: FT907    時間: 2024-2-1 08:30

hk mobile, 尋日下午五點九   去到九龍灣已經load air,  窒下窒下!
作者: golfmichael    時間: 2024-2-1 08:39

hk mobile, 尋日下午五點九   去到九龍灣已經load air,  窒下窒下!
FT907 發表於 2024-2-1 08:30

csl 4G 係觀塘線load 空氣,幾年前已經係咁(上台、儲值卡都係一樣)
用csl 5G 就解決

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: lolai    時間: 2024-2-1 09:12

csl 4G 係觀塘線load 空氣,幾年前已經係咁(上台、儲值卡都係一樣)
用csl 5G 就解決  

via HKEPC I ...
golfmichael 發表於 2024-2-1 08:39


希望LUCKY2 5G 用家報告一吓官塘綫情況。
作者: Tom_jerry    時間: 2024-2-1 10:01

hk mobile, 尋日下午五點九   去到九龍灣已經load air,  窒下窒下!
FT907 發表於 2024-2-1 00:30

呢張垃圾去度邊都load 空氣
作者: 剋星    時間: 2024-2-1 10:09

求期買多張value激或3國際放sim2, load唔到咪轉
hillcalf 發表於 2024-1-30 10:40



    會LOAD 空氣既卡仲用黎做咩?
放係SIM1 都厭加重
怕LOAD 空氣就唔洗諗CSL
作者: golfmichael    時間: 2024-2-1 10:40

我自己覺得HK Mobile其實同csl 4G 上台分別唔會好大。load空氣嘅地方都係一齊load空氣。

反而csl 5G同HK Mobile嘅分別就真係好大

呢張垃圾去度邊都load 空氣
Tom_jerry 發表於 2024-2-1 10:01

作者: javacomhk    時間: 2024-2-1 10:51

搭地鐵個個玩手機,繁忙時間,乜台都load 空氣啦。
作者: Tom_jerry    時間: 2024-2-1 10:51

我自己覺得HK Mobile其實同csl 4G 上台分別唔會好大。load空氣嘅地方都係一齊load空氣。

反而csl 5G同HK M ...
golfmichael 發表於 2024-2-1 02:40

唔關事既 事實係優先序問題,亦係5g基站不斷擴大另4g大跌 喵投訴過load air佢地跟進過果排約2星期左右勁快勁好收 之後又打回原形
作者: Ahcar    時間: 2024-2-1 11:20

搭地鐵個個玩手機,繁忙時間,乜台都load 空氣啦。
javacomhk 發表於 2024-2-1 10:51


呢樣真,我上台用緊smartone繁忙時間咪又係load 空氣
作者: codyma    時間: 2024-2-1 11:41

我用CSL Cmhk月費地鐵、紅館人多時
一樣會load空氣
何況年卡
作者: 1個閒人    時間: 2024-2-1 11:53

多人上網時, 乜台都會LOAD空氣
作者: PN420    時間: 2024-2-1 13:13

這個load空氣的問題, 希望5G去到SA與及各台都有N104頻譜後,不再出現。
作者: dannyu    時間: 2024-2-1 14:40

本帖最後由 dannyu 於 2024-2-1 14:42 編輯
希望LUCKY2 5G 用家報告一吓官塘綫情況。
lolai 發表於 2024-2-1 09:12



    LUCKY 邊度都死.  企係到等巴士 較144.直播都窒. 74X 巴士站.................
係大埔又係咁.真係唔明點解係呢個HKEPC 仲有冇講LUCKY..............

你又可能問我點解用佢. 因為得佢MNP 7日內可以攪掂.
作者: heryeung    時間: 2024-2-1 16:50

本帖最後由 heryeung 於 2024-2-1 16:52 編輯

CSL 5G上台用戶,每日放工繁忙時間金鐘返太和,已經好熟邊D位會LOAD空氣。
金鐘站/會展到紅磡/九龍塘去大圍隧道/大學去大埔墟

原本仲諗住轉台,睇各位留言咩台都死,都係唔轉。
作者: Onairgor    時間: 2024-2-1 17:39

我用CSL Cmhk月費地鐵、紅館人多時
一樣會load空氣
何況年卡
codyma 發表於 2024-2-1 11:41

我用smartone 月費地鐵、紅館、人多個陣一樣會load空氣
何況年卡
作者: fivetwotwo    時間: 2024-2-1 22:29

會LOAD 空氣既卡仲用黎做咩?
放係SIM1 都厭加重
怕LOAD 空氣就唔洗諗CSL ...
剋星 發表於 2024-2-1 10:09

人一多, 間間都會LOAD 空氣, 年卡情況仲會差過上台
作者: arthurlee    時間: 2024-2-1 23:08

csl 已經成為LOAD 空氣的代表......
youhello507 發表於 2024-1-31 08:11


咪係,而且我同我家人共3個PLAN用CSL都成日LOAD空氣
作者: DerwinChan    時間: 2024-2-2 15:09

咪係,而且我同我家人共3個PLAN用CSL都成日LOAD空氣
arthurlee 發表於 2024-2-1 23:08

我張club sim用csl網, 屋企人用csl都唔會成日load空氣
作者: chpyeung    時間: 2024-2-2 15:21

csl 已經成為LOAD 空氣的代表......
youhello507 發表於 2024-1-31 16:11


Agreed.  早幾日約咗個用 CSL 5G 的親戚放工後去一間日式燒肉店晚餐, 放工前提佢用App mon 住攞飛情況, 點知佢搭地鐵時完全上唔同網, 落咗車先上得返, 攞得飛來要等兩個幾鐘先有枱!
作者: 刀劍66    時間: 2024-2-2 17:41

Agreed.  早幾日約咗個用 CSL 5G 的親戚放工後去一間日式燒肉店晚餐, 放工前提佢用App mon 住攞飛情況,  ...
chpyeung 發表於 2024-2-2 15:21

你朋友應該少拎位唔醒水提早拎
我都知自己用人仔地鐵放工上唔到網, 所以去到地鐵站前就拎定飛, 落車去到再等多唔駛一個鐘就岩岩等到
作者: arthurlee    時間: 2024-2-4 11:12

Agreed.  早幾日約咗個用 CSL 5G 的親戚放工後去一間日式燒肉店晚餐, 放工前提佢用App mon 住攞飛情況,  ...
chpyeung 發表於 2024-2-2 07:21

CSL真係垃圾代表,上台月費又貴,服務又差(成日滿格都上唔到網),到期真既要走
作者: 果果里    時間: 2024-2-9 21:48

CSL真係垃圾代表,上台月費又貴,服務又差(成日滿格都上唔到網),到期真既要走 ...
arthurlee 發表於 2024-2-4 11:12

之前我都以為係, 點知轉左用SMT 收得仲差, 屋企同公司又收得麻麻, 有時去食肆見人地收到自己就收唔到, 去到鋪頭測就快, 真係吹唔漲





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2