作者: javacomhk 時間: 2023-12-24 10:34 標題: 澳門中國電信大灣區3地長期有效數據卡 43GB $290
本帖最後由 javacomhk 於 2023-12-24 06:51 編輯
上一篇介紹咗香港本地嘅大灣區數據卡一年期 45GB $268,參考
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2713373
今次介紹另一張大灣區數據卡,貴少少,最大特色就係數據包套餐係無限期使用,另外數據包套餐可以隨時增值疊加。
大灣區3地數據卡最適合例如港車北上或坐金巴在大橋上由香港往返過關珠海或澳門時用手機或WiFi 蛋分享數據比同車的親友,不用擔心過不同的關口時要切換Sim 卡或漫遊數據。
澳門中國電信大灣區3地長期有效數據卡
特點:
1) 澳門卡,澳門 IP 地址,三地共享數據,澳門5G,中港 3/4G,在內地可直接使用WhatsApp、Facebook、YouTube 等。
2) 套餐內的數據長期有效,最抵為:3GB/MOP$10(只可選購一次),及40GB/MOP$288。
3) 可激活為一卡3號(中港澳),不過要實名認證及付服務費(中國號碼$28/月)保號。
4) 可在港澳澳大橋澳門口岸自動售賣機購買,也可在澳門市內零售點購買及實名認證。
5) 插 sim 卡入 手機後可用香港身份證在線上實名驗證後激活澳門號碼(套餐有480分鐘免費澳門本地通話,免費通話分鐘亦都係長期有效),然後在官方微信官方網頁增值及查詢/管理。個澳門電話號碼就沒乜用,但如果你在澳門叫網約車就有用。
6) 建議在香港可以在 HKTVMall (在下面網頁內有連結)購買分別有MOP$50或MOP$100 面值,因為sim卡要實名人工驗證後才可激活,可能要數小時或次日才可收到短信後使用。如購買MOP$100面值只需HK$96再增值MOP$200(以银联云闪付App支付約HKD194.17),總成本約HK$290 就可選購 3GB(MOP$10) + 40GB(MOP$288) 套餐。如用Visa 增值會有信用卡手續費,銀聯卡或银联云闪付都可以免手續費,微信及支付寶增值只接受國內身份證用戶。
7) 大陸電話號碼及通話分鐘就按自己需要增值開通(但要在澳門營業廳開通),因為要付費保號(MOP$28一個月)。
8) 數據卡可放在手機或WIFI 蛋(例如用華為 WiFi 3 Pro) 分享數據。在香港測試4G 手機約為 10MB/s 下載,如在WiFi 蛋分享,速度會下降。
https://www.1888.com.mo/help/det ... EAMYASAAEgK5P_D_BwE
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2403818&k=b55dfd959ca000c711110faac12ddc6e&t=1782200553&sid=upzyUMwVot

作者: chiaki1314 時間: 2023-12-24 13:33
呢張就真係屈機
有埋電話號
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: NeTZoO 時間: 2023-12-24 13:48
本帖最後由 NeTZoO 於 2023-12-24 13:49 編輯
如果無限期就真係唔同啦
香港果張收得皮
有澳門ip可以睇澳門電視台😂
但係中國電信會唔會收得唔好?
作者: behappy 時間: 2023-12-24 14:24
小心,要定期增值的。 (好像每半年 50蚊)
作者: javacomhk 時間: 2023-12-24 14:54
本帖最後由 javacomhk 於 2023-12-24 06:55 編輯
就算你唔增值,數據包及免費嘅澳門通話分鐘係唔會到期嘅,佢卡里面說明講咗
所以你增值唔好太多錢,剛剛好就夠。
作者: behappy 時間: 2023-12-24 15:04
數據包 唔會到期,但張卡會到期,到時號碼都會無。
作者: javacomhk 時間: 2023-12-24 19:33
本帖最後由 javacomhk 於 2023-12-24 12:07 編輯
澳門免費個的通話分鐘唔會過期(佢內頁講嘅)。你唔用哂就得,其實佢個澳門號碼真係無乜用,你響香港係用唔到佢的免費分鐘,因為佢的免費分鐘係要響澳門打澳門電話。你響香港打電話或收聽電話係要扣儲值額。
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2403890&k=b15ac36b83e68a6f96aa0fb8cdfb7456&t=1782200553&sid=upzyUMwVot

作者: keit 時間: 2023-12-24 22:16
港澳好似都係用3HK?
作者: tp380 時間: 2023-12-24 22:28
澳門中國電信係澳門第二大的台
作者: keit 時間: 2023-12-24 23:02
傻咗,張卡佢哋出
咁HK係3吧?
作者: 埼玉 時間: 2023-12-24 23:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: javacomhk 時間: 2023-12-25 01:40
本帖最後由 javacomhk 於 2023-12-24 17:47 編輯
如果你唔增值只不過會暫停,增值番就繼續用,唔係沒咗。
就算要每半年要增值$50,都要增值$50x6 即係3年後先夠再買$288 套餐。如果你3年都用唔到40G 就唔好買呢張卡啦,唔好買咁大個套餐。
呢個40G 套餐係比你分享幾個人用嘅,夜晚煲劇,一個長假期都沒咗10G啦。
作者: dennis10 時間: 2023-12-25 05:28
回覆 12# javacomhk
你講得出依句就知你唔識用依張卡
作者: dennis10 時間: 2023-12-25 05:29
如果停機超過90日預付卡就會自動註銷。
https://www.1888.com.mo/question/detail?infoId=24
作者: 7個提供 時間: 2023-12-25 09:10
澳門電信張卡,可以開埋大陸電話號,但要親身去門市攪。
用,每日$1,每月$28封頂。開左唔用,幾耐會消號,我都想知。
電信響廣東省,手機要有 VOLTE 先用到。
data 些唔些呀到,不明
作者: 埼玉 時間: 2023-12-25 11:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 埼玉 時間: 2023-12-25 11:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: javacomhk 時間: 2023-12-25 11:16
咁咪最多180日增值一次$50囉,3年後又可以儲夠$300再買過套餐,有乜問題呀。
我呢的大流量用家,一年就用哂$300啦。
$300夠我來回港珠澳大橋一次咁多。
作者: tp380 時間: 2023-12-25 11:23
中國電信都係香港的MVNO,香港有自己台叫 ctexcel,租CSL 網。
作者: 埼玉 時間: 2023-12-25 11:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: franklei 時間: 2023-12-25 14:07
90日唔充值會註銷,不能再充
作者: hknewa 時間: 2023-12-25 14:15
澳門大陸用正常速度
香港用因為要先番去澳門再出番嚟,所以唔會快得去邊
via HKEPC Reader for Android
作者: franklei 時間: 2023-12-25 14:18
最平玩法
澳門去某電話鋪買一張100蚊sim 及4張50充值卷,total 約hkd 250,
直接拿張卡開灑三地(即日關閉),再用餘額開通98蚊三地10gb +480分鐘澳門通話,一般夠用,有需要再充50蚊延長,當然你用量多可以直充200開通40gb +480分鐘
作者: tp380 時間: 2023-12-25 15:31
澳門5G 經常行到SA,真係好快,大陸基本得4G ,除非去到仲有NSA 的地方。
作者: chiaki1314 時間: 2023-12-25 15:51
開晒三地即係咩意思?
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: chiaki1314 時間: 2023-12-25 15:51
我初初以為新咭唔俾呢個方法,點知原來個日子係有延長
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: NeTZoO 時間: 2023-12-25 16:12
有澳門IP就......
睇開波就會明
作者: 埼玉 時間: 2023-12-25 17:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NeTZoO 時間: 2023-12-25 18:32
澳體
作者: 埼玉 時間: 2023-12-25 18:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NeTZoO 時間: 2023-12-25 18:35
指定ip有2種,一種過到最初chk ip,就可以用返wifi
要實際先知
不過有澳門ip已經夠爽了
作者: javacomhk 時間: 2023-12-26 11:05
本帖最後由 javacomhk 於 2023-12-26 03:15 編輯
好野喎,睇體育台
作者: hk97655935 時間: 2023-12-26 21:39
中國深圳 5G
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: franklei 時間: 2023-12-26 21:53
中港澳三地電話號碼,反正中港二個號碼可以關閉,關閉後不會收費(用先開,一蚊一日,每月上限28蚊)
作者: mcdull 時間: 2023-12-27 12:26
印像開香港電話號冇乜著數. 我係第一批用既用家, 而家果10蚊 3GB 都未用晒...
作者: mcdull 時間: 2023-12-27 12:27
呢啲卡最怕係放得耐唔記得過埋果90日.. 我試過過30日....... 之後先記得增值.
作者: javacomhk 時間: 2023-12-27 14:49
手機嘅日曆提醒功能唔係咁難用啫!
作者: mcdull 時間: 2023-12-27 15:54
工作已經太多agenda要記... 唔想再為左呢啲雞毛事, 搞到好以返工咁.
作者: 埼玉 時間: 2023-12-27 16:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: franklei 時間: 2023-12-28 13:24
反正唔用唔使錢,開定冇蝕,有時登記下D app 攞著數都好
其實呢張卡已經賣街超過十年,我都唔敢講系首批,
作者: tp380 時間: 2023-12-28 14:14
前身未係叫大灣卡,好似係叫一卡2 號預付卡之類,都係藍卡,當時大陸數據都係翻唔到牆。
後來重新包裝做大灣卡,大陸數據可以翻牆,價值更高。舊卡要去換過一次卡。
作者: franklei 時間: 2023-12-29 12:08
自中電信澳門開業以來,其實都系呢張卡,只系應潮流改下名
當年純CDMA,以送國內號碼幾毫子一分鐘廣東漫游開始用緊(未有數據),到大陸毫卡開始流行提供中澳1毫1mb,及後因應大灣區政策,18年改名大灣區,三地可用,及提供數據計劃
作者: NAMIDA 時間: 2024-1-4 20:34
想問開過內地號碼後再停,仲收唔收到SMS?
作者: ccctv 時間: 2024-2-24 10:16
出左張香港版
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: javacomhk 時間: 2024-2-24 11:37
本帖最後由 javacomhk 於 2024-2-24 05:59 編輯
我剛剛在農曆新年港車北上響珠海試過幾張中港澳數據卡,最暢順嘅就係呢張澳門中國電信大灣區3地長期有效數據卡。
放落華為雙頻 wifi 蛋開漫遊就得
作者: eddy 時間: 2024-2-24 12:15
本帖最後由 eddy 於 2024-2-24 12:18 編輯
SIM卡有效期為開卡日起計180天,到期日所有數據及通話分鐘即時停用,如需恢復使用需要進行增值,最少增值額為HK$100
作者: soccerhk 時間: 2024-2-24 12:25
好似 $50 就夠
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: javacomhk 時間: 2024-2-24 14:06
本帖最後由 javacomhk 於 2024-2-24 10:12 編輯
香港中國電信數據卡收費及使用詳情:https://www.chinatelecomhk.com/product/tabCode=DWQHK
香港版比澳門版貴的
https://shop.price.com.hk/choice/product/2105652
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2412435&k=c3efa8fc307bdeec2f1af7bb610f6a18&t=1782200553&sid=upzyUMwVot

作者: hk97655935 時間: 2024-2-24 15:50
試左到一張 佢根本係中國電信澳門 同有好多問題 建議唔好用住!!!
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: tp380 時間: 2024-2-24 16:09
試左到一張 佢根本係中國電信澳門 同有好多問題 建議唔好用住!!!
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
hk97655935 發表於 2024-2-24 15:50
請問有乜途徑可以買到?
作者: soccerhk 時間: 2024-2-24 16:37
本帖最後由 soccerhk 於 2024-2-24 17:48 編輯
試左到一張 佢根本係中國電信澳門 同有好多問題 建議唔好用住!!!
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
hk97655935 發表於 2024-2-24 15:50
有乜問題
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: soccerhk 時間: 2024-2-24 16:39
本帖最後由 soccerhk 於 2024-2-24 17:49 編輯
www.mypacemarket.com 香港版
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Cm.Lui 時間: 2024-2-24 16:44
鴨記
作者: NAMIDA 時間: 2024-2-24 16:49
本帖最後由 NAMIDA 於 2024-2-24 17:21 編輯
鬼鬼地喎,好似唔係官方野咁
Sorry 係個賣咭網account先係(choice88@gmail.com),不過個chinatelecomhk.com都係鬼鬼地
不過hotline好似係堅
作者: hk97655935 時間: 2024-2-24 16:49
睇下 '中國電信澳門 5G 1卡2號大灣區預付卡 照片瀏覽 1 中國電信澳門 5G 1卡2號大灣區預付卡',HK$79 係 #Carousell https://carousell.app.link/FH0dJanJrHb 呢度搵到
我問佢買
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: sergeant 時間: 2024-2-24 21:46
個網似堅喎,有得login查餘額。
呢張似乎同澳門唔一樣,香港號碼香港ip,無澳門號,澳門嗰張返到陸係澳門ip,不過應該同澳門嗰張相樣返到時陸無5G,唔知有冇10蚊大法
作者: NAMIDA 時間: 2024-2-24 21:57
回覆 56# sergeant
Login可套番其他其他網仲要只係SMS, 只係唔明中國電信香港官網係ctexcel, 點解仲要開個新domain, 仲要整到咁衰
Hotline應該係真嘅, 如果$10可延期就唔錯, 但無都可諗諗, 因為無限期
作者: soccerhk 時間: 2024-2-24 22:35
貪佢送100分鐘 3地通話
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 電費 時間: 2024-2-24 22:45
要多個澳門卡多個澳門電話實際好多
作者: hk97655935 時間: 2024-2-24 23:02
可以答你香港版好多問題
其中包括: 中國號碼唔可以自由開關、無10蚊大法等等
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: NAMIDA 時間: 2024-2-25 00:29
可以答你香港版好多問題
其中包括: 中國號碼唔可以自由開關、無10蚊大法等等
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS( ...
hk97655935 發表於 2024-2-24 23:02
香港版中國號碼係咪同澳門一樣只係號碼前加3個位?用點實名?
$100年其實都ok, 當三年買個40G plan
個中國號碼其實唔會用$28/m唔抵
作者: post 時間: 2024-2-25 08:40
可以答你香港版好多問題
其中包括: 中國號碼唔可以自由開關、無10蚊大法等等
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS( ...
hk97655935 發表於 2024-2-24 23:02
請問中國號碼的歸屬地在哪裡?
作者: sergeant 時間: 2024-2-25 08:59
澳門版都唔係全部係加3個位就係中國號
作者: sergeant 時間: 2024-2-25 16:15
行過鴨記張港版賣緊100蚊,包裝後面個網址係chinatelecomhk.com
作者: alistair1983 時間: 2024-2-25 18:36
感覺呢張香港版其實都係中國電信澳門出嘅卡。只係用香港號碼替代澳門號碼
我見中國電信香港個微訊官號注册人其實都係中國電信澳門。似乎呢張卡同 CTExcel 冇關
作者: tp380 時間: 2024-2-25 19:27
中國電信香港可能又獨立於中國電信國際
作者: sergeant 時間: 2024-2-25 20:06
又未必, 佢個微信有個升級通知話暫停服務叫人去ctexcel.com.hk
作者: eddy 時間: 2024-2-25 21:19
可以答你香港版好多問題
其中包括: 中國號碼唔可以自由開關、無10蚊大法等等
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS( ...
hk97655935 發表於 2024-2-24 23:02
返上去唔俾$1,連SMS都收唔到? 淨可以上網?
作者: bewn 時間: 2024-2-25 22:33
我都用緊
不過我自己喺澳門買嘢
呢一張的確上剩
作者: hk97655935 時間: 2024-2-25 22:42
所以我都係建議繼續使用澳門版
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: javacomhk 時間: 2024-2-26 05:58
本帖最後由 javacomhk 於 2024-2-26 06:23 編輯
澳門個張有澳門電話有用的,起碼去澳門時call 車可以用。而且張sim 平的。
另外我發覺澳門卡 IP 響大陸用係快過香港卡 IP。
作者: Andyios 時間: 2024-2-26 06:21
呢張卡有無mnp
作者: hk97655935 時間: 2024-2-26 10:53
唔好諗太多
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: eddy 時間: 2024-2-27 09:02
可以答你香港版好多問題
其中包括: 中國號碼唔可以自由開關、無10蚊大法等等
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS( ...
hk97655935 發表於 2024-2-24 23:02
中國號碼點樣開關?
作者: hk97655935 時間: 2024-2-27 13:08
Wechat開 但問題係關唔到 要關好麻煩 之後又開唔返 所以無用
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: eddy 時間: 2024-2-27 13:14
Wechat開 但問題係關唔到 要關好麻煩 之後又開唔返 所以無用
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
hk97655935 發表於 2024-2-27 13:08
咁又好唔理想啊
作者: bewn 時間: 2024-2-27 13:45
$28個月冇得揀Number我覺得唔係好抵囉
作者: ccctv 時間: 2024-2-27 14:00
香港版個wechat客服 無人答
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: bewn 時間: 2024-2-27 14:27
香港版同澳門版嗰張係兩回事回
作者: kinzer 時間: 2024-2-27 16:35
今日網上買左張, 發現新卡有好多野要改進
ccctv - 可以打 1745678 有專人回覆, 就算即時答唔到, 可留電話都好快回覆
bewn - $28 係唔係個大陸號呀? 佢最後4個字同香港號一樣, 問左客服, 關左再開翻號碼不變
作者: ccctv 時間: 2024-2-27 16:42
即係可以關大陸號碼?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: kinzer 時間: 2024-2-27 16:42
其他問題答案問左的如下:
開大陸號可以 wechat 公眾號自已開, 關就要打去客服 1745678 佢地關
增值只有 Paypal, 遲d有機會加其他方法, 客服叫我自已留意wechat 公眾號
開完plan剩$2, 如果扣到$0會停機, 90日內增值就用得返
到期日會在開卡, 增值, 最後5日, 或1日有sms通知, wechat 公眾號 check 唔到, 又係個句, 遲d有機會加返入wechat 公眾號
自已試過:
大陸號增值 RMB10 唔成功, 錢轉頭退返
作者: bewn 時間: 2024-2-27 16:44
個大陸Number係唔會變
咁先可以玩$10大法
作者: bewn 時間: 2024-2-27 16:46
回覆 82# kinzer
用微信大陸錢包係可以增值$10琴日試
作者: ccctv 時間: 2024-2-27 16:46
check 到期日
send sms 打bill 去 1745678
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: kinzer 時間: 2024-2-27 16:48
有冇扣錢? 上次澳門版 send "HK" 扣左$1
作者: 電費 時間: 2024-2-27 16:49
相對澳門嗰張,呢張卡唔值得擁有
作者: kinzer 時間: 2024-2-27 16:50
澳門卡大陸號每日$1 幾時會扣錢? 前幾日開過到今日仲未扣
作者: post 時間: 2024-2-27 17:26
請問它的大陸副號的歸屬地在哪裡?(例如:深圳/珠海)
作者: 電費 時間: 2024-2-27 17:38
有必要考究?
作者: bewn 時間: 2024-2-27 17:45
如果我冇記錯,呢張係廣州嘅中國電信
作者: dennis10 時間: 2024-2-28 01:33
珠海電信先真
雖然珠海深圳個阿媽都係廣州
作者: ffdsf 時間: 2024-2-28 07:53
如要用$10大法要是否一定要開大陸號($28/月),如開咗大陸號再關閉能否用$10大法?
作者: tp380 時間: 2024-2-28 08:31
好似有人話一蚊都唔使俾

作者: w__w 時間: 2024-2-28 08:48
澳門2018版~澳門號碼181+後面8位同大陸號碼一樣, 大陸號係廣東珠海,無日費
昨日測試過仍然能夠成功喂個大陸號¥10當餘額(續半年)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2412801&k=82842ad503060c2ee428351eebcbdfff&t=1782200553&sid=upzyUMwVot

作者: 56734 時間: 2024-2-28 11:41
本帖最後由 56734 於 2024-2-28 11:45 編輯
回覆 93# ffdsf
…我大陸電話號碼冇開通冇實名都得
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ffdsf 時間: 2024-2-28 12:42
本帖最後由 ffdsf 於 2024-2-28 13:03 編輯
是否新版?如去開澳門,係唔係就咁去門市部出張大灣區預付卡就可以,佢哋收唔收alipay hk。謝
via HKEPC Reader for Android
作者: 56734 時間: 2024-2-28 13:05
本帖最後由 56734 於 2024-2-28 14:01 編輯
澳門版啱啱買冇耐…張卡香港買…冇去澳門搞
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Louis_gre2 時間: 2024-2-28 14:31
"新版" 澳門版 同 香港版 中國電信大灣區3地長期有效數據卡
1. 幾耐要增值一次 ? 90/180/xxx ?
2. 每次最低要增值幾多 ?
作者: bewn 時間: 2024-2-28 17:52
回覆 99# Louis_gre2
我就180日充值十蚊


