Board logo

標題: 想要個澳門號碼 [打印本頁]

作者: ronaldcst    時間: 2023-10-24 22:38     標題: 想要個澳門號碼

想要個澳門號碼, 主要喺香港收sms同收聽澳門打來的電話, 有冇啲咩平價選擇?
作者: daemongmong    時間: 2023-10-24 23:11

澳門電X?
作者: ronaldcst    時間: 2023-10-24 23:31

接收電話成 $6-7 蚊1分鐘
作者: LawsonJP    時間: 2023-10-24 23:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stanio中性區    時間: 2023-10-27 23:13

本帖最後由 stanio中性區 於 2023-10-27 23:14 編輯
想要個澳門號碼, 主要喺香港收sms同收聽澳門打來的電話, 有冇啲咩平價選擇? ...
ronaldcst 發表於 2023-10-24 22:38



你既收SMS同埋聽電話係咪極之重要,有時甚至要離開大中國國境都收到?

Yes->CTM儲值卡
No->中國電信大灣區儲值卡

要有澳門電訊商支援既早已經被頭兩大壟斷曬
作者: hk97655935    時間: 2023-10-28 00:15

你既收SMS同埋聽電話係咪極之重要,有時甚至要離開大中國國境都收到?

Yes->CTM儲值卡
No->中國電信大灣 ...
stanio中性區 發表於 2023-10-27 23:13

睇下  '澳門電信5G1卡2號Chill快卡 包郵',HK$79 係 #Carousell https://carousell.app.link/5kj3DOJ4eEb 呢度搵到

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: LawsonJP    時間: 2023-10-28 00:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 赤羽    時間: 2023-11-2 17:30

係香港都可以實名,要隔一日先批到
caroxxll買平過澳門正價,想再平就要係澳門小店買





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2