作者: andrewfong 時間: 2023-10-18 23:33 標題: 幫姐姐出張咩卡好?
如題, 謝謝~
作者: LawsonJP 時間: 2023-10-18 23:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jk1399 時間: 2023-10-19 04:03
無, 佢地自己識買, 佢地肯定買多數據既卡
僱主唔比WIFI佢用都無所謂
作者: iamredfox 時間: 2023-10-19 05:02
Sosim
作者: pong2000 時間: 2023-10-19 11:56
你不如每月比一百佢自己搞掂好過
事實上佢哋啲plan平到不得了,就算你去申請都未必可以開到
佢哋同鄉介紹佢哋有介紹費賺
佢識到朋友之餘有錢淨又開心
你又煩少樣野
3贏
好過你為咗慳少少樣樣管住限住搞到大家唔開心
作者: 1個閒人 時間: 2023-10-19 12:27
咁貴?!
MYSIM好喇

作者: iamredfox 時間: 2023-10-19 12:31
38一個月都貴
作者: 1個閒人 時間: 2023-10-19 12:35
我都係200蚊一年咋
, 姐姐有得用33蚊一個月, 仲唔夠好呀?
作者: iamredfox 時間: 2023-10-19 12:36
算
作者: NeTZoO 時間: 2023-10-19 12:55
無唔用wifi?
作者: 1個閒人 時間: 2023-10-19 13:00
小心姐姐用你家IP, 玩電騙
作者: axeoil 時間: 2023-10-19 13:01
而家請姐姐要包埋電話PLAN?
唔係應該出張電話卡俾佢FOR顧主搵, 另外私人用果D就閣下自理?
顧主搵果張求其出張年卡咪得, 1百幾十 1年
作者: 罪大惡極 時間: 2023-10-19 13:57
晚上開色色直播就煩了


