Board logo

標題: 幫姐姐出張咩卡好? [打印本頁]

作者: andrewfong    時間: 2023-10-18 23:33     標題: 幫姐姐出張咩卡好?

如題, 謝謝~
作者: LawsonJP    時間: 2023-10-18 23:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jk1399    時間: 2023-10-19 04:03

如題, 謝謝~
andrewfong 發表於 2023-10-18 23:33


無, 佢地自己識買, 佢地肯定買多數據既卡
僱主唔比WIFI佢用都無所謂
作者: iamredfox    時間: 2023-10-19 05:02

如題, 謝謝~
andrewfong 發表於 2023-10-18 23:33


Sosim
作者: pong2000    時間: 2023-10-19 11:56

你不如每月比一百佢自己搞掂好過
事實上佢哋啲plan平到不得了,就算你去申請都未必可以開到

佢哋同鄉介紹佢哋有介紹費賺
佢識到朋友之餘有錢淨又開心
你又煩少樣野
3贏
好過你為咗慳少少樣樣管住限住搞到大家唔開心
作者: 1個閒人    時間: 2023-10-19 12:27

Sosim
iamredfox 發表於 2023-10-18 21:02



    咁貴?!
MYSIM好喇
作者: iamredfox    時間: 2023-10-19 12:31

咁貴?!
MYSIM好喇
1個閒人 發表於 2023-10-19 12:27

38一個月都貴 請個工人每個月要洗幾多
作者: 1個閒人    時間: 2023-10-19 12:35

38一個月都貴  請個工人每個月要洗幾多
iamredfox 發表於 2023-10-19 04:31



    我都係200蚊一年咋,
姐姐有得用33蚊一個月, 仲唔夠好呀?
作者: iamredfox    時間: 2023-10-19 12:36

我都係200蚊一年咋,
姐姐有得用33蚊一個月, 仲唔夠好呀?
1個閒人 發表於 2023-10-19 12:35

你啱
作者: NeTZoO    時間: 2023-10-19 12:55

我都係200蚊一年咋,
姐姐有得用33蚊一個月, 仲唔夠好呀?
1個閒人 發表於 2023-10-19 12:35


無唔用wifi?
作者: 1個閒人    時間: 2023-10-19 13:00

無唔用wifi?
NeTZoO 發表於 2023-10-19 04:55



    小心姐姐用你家IP, 玩電騙
作者: axeoil    時間: 2023-10-19 13:01

而家請姐姐要包埋電話PLAN?
唔係應該出張電話卡俾佢FOR顧主搵, 另外私人用果D就閣下自理?
顧主搵果張求其出張年卡咪得, 1百幾十 1年
作者: 罪大惡極    時間: 2023-10-19 13:57

無唔用wifi?
NeTZoO 發表於 2023-10-19 12:55



    晚上開色色直播就煩了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2