作者: LuckyMan 時間: 2023-10-18 19:27 標題: 請教各位師兄,我想用呢張valuegb 過冷河得唔得呢?
諗住用佢嚟過冷河,由3萬->value gb ->sosim…唔知有冇問題呢?因為計落平過club sim之餘,呢隻value gb 都好似可以用app攪mnp…求師兄們指教吓小弟咁做係咪正確?先感謝
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2393493&k=c202eb0de2d8a3899411d04c2a1a6b45&t=1782397832&sid=8yIqTnNWC

作者: LuckyMan 時間: 2023-10-18 19:28
補充:我見最平$30一張
作者: jk1399 時間: 2023-10-18 19:37
可以
作者: LuckyMan 時間: 2023-10-18 20:03
感謝師兄分享


