作者: 一男子 時間: 2023-10-3 09:51 標題: 張hello想轉做年卡轉邊間好?
1個月用6-8GB到
而家有張3萬年卡110GB就用完係咪可以直接mnp落去?
開返110GB個plan要幾錢到?唔該
作者: 小至至 時間: 2023-10-3 10:01
要3張券, $270左右
作者: u09 時間: 2023-10-3 11:00
激卡100GB,鴨記價$160,自助MNP。
作者: Ronaldino 時間: 2023-10-3 14:04
Hk mobi
90蚊77GB,有齊vowifi, volte, CSL wifi任用,平靚正
via HKEPC Reader for Android
作者: FT907 時間: 2023-10-3 16:22
Hk mobi
90蚊77GB,有齊vowifi, volte, CSL wifi任用,平靚正
via HKEPC Reader for Android
Ronaldino 發表於 2023-10-3 14:04
CSL 網絡 而家真係要認真考慮 頂得順撈空氣先得
作者: behappy 時間: 2023-10-3 16:33
66GB $198. $3/GB
110GB $328 $2.98/GB
買 66GB 好d,用晒 再加錢。
作者: 剋星 時間: 2023-10-3 23:41
其實直銷中心賣緊$80增值券都係$80
作者: fibich 時間: 2024-9-30 22:18
貴嗎?
作者: 42mbps 時間: 2024-9-30 22:26
又再推舊post 呃分?
作者: fibich 時間: 2024-10-5 20:11
沒有,不要抹黑!
作者: hk133 時間: 2024-10-5 22:26
早幾日買咗,最平見 $145。

