Board logo

標題: 關於iphone美版or歐版,香港電訊商支援到esim嗎? [打印本頁]

作者: shing0719    時間: 2023-9-27 19:58     標題: 關於iphone美版or歐版,香港電訊商支援到esim嗎?

想買iPhone 14plus美版or 歐版,想問香港d電訊商如3hk smt 中國移動,呢幾間會支援到esim嗎?
同埋想問下旅遊sim卡個d,會唔會支援esim呢?
今日問過自由鳥,佢地係有esim,但唔支援iphone 14 esim,想問下仲有冇其他旅遊esim揀呢?
如果airsim支援到嗎?同埋仲有冇邊間有旅遊sim呢?
另外仲想問下而家用緊3hk,如果要轉用esim係咪要去設3hk搞,定係自己都可以搞得到?
作者: rickywk    時間: 2023-9-27 21:38

應該無問題嘅,最緊要confirm無carrier lock就得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2