Board logo

標題: 3台 4g 慢左 [打印本頁]

作者: Siu0218    時間: 2023-5-20 13:44     標題: 3台 4g 慢左

好多時上網好慢
作者: Tom_jerry    時間: 2023-5-20 13:48

sosim累事
作者: Siu0218    時間: 2023-5-20 13:52

月費 plan 都慢 仲有兩年約
作者: Tom_jerry    時間: 2023-5-20 14:04

月費 plan 都慢 仲有兩年約
Siu0218 發表於 2023-5-20 05:52

升5G爽YY
作者: samsamhk    時間: 2023-5-20 20:27

因為租左太多出去?
作者: pikpikpik    時間: 2023-5-20 20:32

升5G爽YY
Tom_jerry 發表於 2023-5-20 14:04

岩, 一D 無左B1 地方收到N1

via HKEPC Reader for Android
作者: PN420    時間: 2023-5-21 12:12

岩, 一D 無左B1 地方收到N1

via HKEPC Reader for Android
pikpikpik 發表於 2023-5-20 20:32


記得之前佢B1/N1好似行左DSS sharing,
而家唔再行,定我記錯左?
作者: a652311279    時間: 2023-5-21 12:15

+1  屯馬綫好難上網 sosim

via HKEPC Reader for Android
作者: tat1024    時間: 2023-5-21 13:27

5G一樣咁慢
作者: rickywk    時間: 2023-5-21 14:07

去到2024年3HK要嘔晒成段band 7到時仲大鑊
作者: erical    時間: 2023-5-21 23:42

用過3台嘅5G你會發現仲慢
作者: Siu0218    時間: 2023-5-22 08:26

好多時播完 youtube 再上網 load 空氣
作者: pikpikpik    時間: 2023-5-22 09:03

記得之前佢B1/N1好似行左DSS sharing,
而家唔再行,定我記錯左?
PN420 發表於 2023-5-21 12:12

唔係得馬桶先咁做?

via HKEPC Reader for Android
作者: pikpikpik    時間: 2023-5-22 09:03

去到2024年3HK要嘔晒成段band 7到時仲大鑊
rickywk 發表於 2023-5-21 14:07

仲有genius 5mhz?

via HKEPC Reader for Android
作者: pikpikpik    時間: 2023-5-22 09:04

回復 11 #erical
支動一定排第一
但3 的5G 一定唔係排最尾


via HKEPC Reader for Android
作者: au_perrie    時間: 2023-5-22 12:36

用左l年3台4g , 又無乜野, ok, 8月初到約,call 黎78元,20gGb, 免18隧道, 諗緊?
作者: au_perrie    時間: 2023-5-22 12:37

地鉄沿線都ok, 室內ok,
问中移动68元 8Gb 不过一年約, 3台就2年!
作者: Tom_jerry    時間: 2023-5-22 13:15

地鉄沿線都ok, 室內ok,
问中移动68元 8Gb 不过一年約, 3台就2年!
au_perrie 發表於 2023-5-22 04:37



    sosim or mysim $3x/5-60G
作者: shukfam    時間: 2023-5-22 13:17

用過3台嘅5G你會發現仲慢
erical 發表於 2023-5-21 23:42


唔算慢, 快過smartone 5G
用過smartone先知咩叫慢
作者: 我愛日本JK    時間: 2023-5-22 13:27

地鉄沿線都ok, 室內ok,
问中移动68元 8Gb 不过一年約, 3台就2年!
au_perrie 發表於 2023-5-22 12:37



    仲上台?
用HAHA SIM, MYSIM 啦
作者: chpyeung    時間: 2023-5-22 14:09

用 4G的話根本毋須用要簽約的月費 plan.
作者: pc1668    時間: 2023-5-22 15:26

用左l年3台4g , 又無乜野, ok, 8月初到約,call 黎78元,20gGb, 免18隧道, 諗緊?
au_perrie 發表於 2023-5-22 12:36


Suggested to pay a bit more for 5G plan
作者: 小至至    時間: 2023-5-22 15:37

唔算慢, 用過CLS後先知咩叫慢
作者: pc1668    時間: 2023-5-22 15:39

本帖最後由 pc1668 於 2023-5-22 16:02 編輯
好多時上網好慢
Siu0218 發表於 2023-5-20 13:44


Are you using 4G 21Mbps plan?  Better upgrade to full speed plan (4.5G or 5G).

ps.
Last year I've upgraded from 4G 21Mbps to 5G (user can downgrade to 4.5G full speed).  As 5G drains the battery much faster, I mostly using 4.5G and the difference is huge (comparing to 4G 21Mbps).
作者: Siu0218    時間: 2023-5-22 17:33

4.5g 7gb 降速42mb 用 speed test睇 正常 但係上網同睇片好慢
作者: Siu0218    時間: 2023-5-22 17:35

經常 網絡 load 空氣 3-40 秒 有信號
作者: y.man31    時間: 2023-5-22 22:05

回復 erical
支動一定排第一
但3 的5G 一定唔係排最尾


via HKEPC Reader for Android
pikpikpik 發表於 2023-5-22 09:04

係, 5G長期有SMARTONE 假5G包尾,
其他三間各有地方快慢, SMARTONE 5G就周圍都慢
作者: Tak08    時間: 2023-5-22 22:39

唔算慢, 用過CLS後先知咩叫慢
小至至 發表於 2023-5-22 15:37

load cls 個實名登記都可以load唔到!
簡直垃圾級
作者: 熊小子    時間: 2023-5-23 09:38

係, 5G長期有SMARTONE 假5G包尾,
其他三間各有地方快慢, SMARTONE 5G就周圍都慢
y.man31 發表於 2023-5-22 22:05

數碼通既5G係又貴又慢~
作者: hostelworld    時間: 2023-5-23 10:48

回覆 7# PN420

睇地區,繁忙地區會行 DSS
作者: hostelworld    時間: 2023-5-23 10:52

回覆 27# y.man31


    假 5G 間間都有,唔係 DSS 問題。係手機 signal 你一收到個站可以有 5G 訊號,個 4G band 可以做 5G anchor band 就出個 5G logo。老實呀,成日串 SmarTone 用 DSS,用 n1,最後咪個個都要用  n1。
作者: AngryJoie    時間: 2023-5-23 20:13

load cls 個實名登記都可以load唔到!
簡直垃圾級
Tak08 發表於 2023-5-22 22:39


咁係個網頁慢姐, 我用club sim 上網睇片都唔慢
作者: Tak08    時間: 2023-5-23 22:10

咁係個網頁慢姐, 我用club sim 上網睇片都唔慢
AngryJoie 發表於 2023-5-23 20:13

係就好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2