作者: 4233 時間: 2023-3-30 09:44 標題: TAIWAN五大電話商邊間的質素是最好最快和價錢比較平?
遠傳電信
中華電信
亞太電信
台灣大哥大
台灣之星
請用家分享下,謝謝!
作者: 魔法の天使 時間: 2023-3-30 11:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: c14101 時間: 2023-3-30 11:42
本帖最後由 c14101 於 2023-3-30 11:46 編輯
中華電信 等同 老電 大陸移動, 以前是一台獨大, 現在在接收、覆蓋上應該都比較廣
台灣之星 亞太電信 都係細公司,平價,但部份地區要靠其他網絡支援;兩家都已經分別被收購,台哥大將合併台灣之星,遠傳將合併亞太電信
作者: 4233 時間: 2023-3-30 13:49
多謝師兄,五間黎講即是中華電信排第一名,明白.另外想問下點樣買旅遊SIM卡比較平?在香港買或去到當地買比較抵玩?
作者: c14101 時間: 2023-3-30 14:41
本帖最後由 c14101 於 2023-3-30 14:59 編輯
如果你只係去台灣玩幾天,不建議到台灣當地機場辦手機卡,跟香港一樣台灣需要用護照辦實名出卡,浪費時間。你用返自己香港卡買漫遊 plan,用 SoSIM / ClubSIM / Bird / Simplifly 之類, 或 去鴨記買台灣旅遊卡 或 大中華卡 之類好了。
作者: w__w 時間: 2023-3-30 14:48
去玩用自己香港plan漫遊好便/唔使實名比較熱haha卡
作者: 4233 時間: 2023-3-30 18:24
收到,非常感謝師兄你的幫忙,多謝你的意見
作者: holdhearted 時間: 2023-3-31 03:02
有少少比擬不論,老電係1G2G年代都吾係一台獨大亦都吾係最多客嗰間,97前cable & wireless可以算係半間國企,97後就變成私企,05年聯通入股成為第二大股東,吾知算吾算變返做半間國企。
大陸以前得兩間到宜家四間都係國企,移動就係大陸一直都係最多客嗰間。
中華電信以前係國營企業,二千年IPO,台灣政府持股一直下跌,直到今日台灣政府都仲係最大股東,可以算係半間國企。
作者: new68u 時間: 2023-3-31 07:46
重要睇下有冇需要打台灣電話。

作者: FT907 時間: 2023-3-31 08:32
我喺台灣租電單車, 住民宿 佢已經唔會再要我電話號碼 要我LINE /whatsap/wechat 嗰個聯絡,
而家直接用通訊軟件喇 真係除咗酒店嗰啲 , 其他都唔需要你電話號碼
作者: c14101 時間: 2023-3-31 08:59
我去台灣,幾年前已經開始用 WhatsApp 聯絡的士車隊(包車,司機),民宿,餐廳等。
如果找自己在台親友也不必撥手機門號啦!
via HKEPC Reader for Android
作者: octopusman 時間: 2023-3-31 20:30
有關表現,請參考以下的連結
中華電信速度測試表現︰按此
遠傳電信速度測試表現︰按此
台灣大哥大速度測試表現︰按此
台灣之星速度測試表現︰按此
亞太電信速度測試表現︰按此
作者: ccl4 時間: 2023-3-31 21:47
本帖最後由 ccl4 於 2023-3-31 21:51 編輯
如果自駕出意外、車輛碰撞,要聯繫警察到場,當然打電話啦,嚟到無人傷亡,警察都會畫張現場圖片,車輛停定位置,剎車距離,然後要涉事司機同意後簽名,各自交比保險公司處理,警察唔會落案,除非有傷亡
記得幾年前有個香港新郎去墾丁租機車,自炒瓜咗,有無試過半夜開車出去?出意外你等人救呀?隨時十幾分鐘都無車駛過
作者: Maryland 時間: 2023-3-31 23:39
對速度反應有要求就落地買, 三間大價差唔多, 睇自己日數 要唔要5g.
作者: 魔法の天使 時間: 2023-3-31 23:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccl4 時間: 2023-4-1 01:26
本帖最後由 ccl4 於 2023-4-1 01:42 編輯
你咪懶醒啦,警察現場要你簽名張紙之後,唔係放你走,要跟警察去警處,雙方交換聯繫電話號碼,你仲要打返去租車公司備案,確認要唔要換車,定還是可以繼續行駛,還車時再計算維修日數既租金損失。
要唔要教埋你無警方既口供紙,又點攞證明返香港claim保險呀?慳你唔少長途電話費打返香港問
作者: 4233 時間: 2023-4-1 07:35
本帖最後由 4233 於 2023-4-1 07:37 編輯
非常感謝師兄的熱心分享,請問你在台灣玩的時候,認為五個台之中,最推介師兄們用邊個台,邊個台的訊號收得最穩定,尤其是台灣的郊區,邊個台的覆蓋范圍最大?
作者: Maryland 時間: 2023-4-1 15:04
唔包咩意外論, 計你一般人去旅行唔係去行軍
一般郊區都係揾番最大最耐, 我就會選中華作者: 魔法の天使 時間: 2023-4-1 15:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccl4 時間: 2023-4-1 15:19
本帖最後由 ccl4 於 2023-4-1 15:21 編輯
開車有意外有幾出奇?好過啲講嘢無邏輯既人,仲叫人租車唔洗出當地電話號碼咁唔負責任既提議,更何況一定係自己出問題?你未試過比人撞?定還是你根本無駕駛執照,上嚟得個吹字
仲專登開個新a/c上嚟同人哋個舊a/c嘈交,有咩咁唔見得人?
作者: alistair1983 時間: 2023-4-1 16:19
輪覆蓋,一定係中華
覆蓋排名:中華 > 台灣大哥大/遠傳 > 台灣之星/亞太
市區用,台灣之星都好夠用。以前我長期養住張大玩特玩預付卡,因為佢上網同打電話真係好平。
只係去到鄉郊例如亞里山、澎湖、金門、小琉球。有啲位真係得中華獨家覆蓋倒。台灣大哥大/遠傳都接收麻麻,好過最細嗰兩間公司台灣之星/亞太咁
不過去旅行只係幾日,用邊間冇乜所謂。收唔到訊號都只係嗰一陣,咪當用少陣電話
作者: jakesinn 時間: 2023-4-1 16:44
我同其他人唔同意見, 呢10幾年, 我只會去到先出. 個人喜好, 你笑我都係咁話. 同埋只會出中華. 如果你只去台北或者大城市, 邊間都冇所謂.
作者: octopusman 時間: 2023-4-6 20:52
視府位置而定。
作者: octopusman 時間: 2023-4-14 19:49
有些台灣酒店會詢問有沒有台灣電話號碼。
作者: ban_account 時間: 2023-4-15 12:12
回覆 13# ccl4
唔建議香港人去台灣自駕遊,一來包車方便同平,二來台灣交通三寶太厲害正常香港人一定會出事。
作者: Maryland 時間: 2023-4-15 14:22
香港馬路炸彈大戰台灣三寶
作者: daidu 時間: 2023-4-18 18:02
唔好意思想搭單問下各位,我自己用3萬嘅「中港澳台」PLAN在台灣係漫遊台哥大,現想知道HK Mobile嘅「中港澳台」PLAN在台灣係漫遊中華電信 or 台哥大?
因為我隻港行3星偏偏就缺 B28
作者: kk9ghost 時間: 2023-4-18 19:44
大哥大
作者: stanio中性區 時間: 2023-4-18 22:13
近排*** d機已經放緊firmware update unban n28架啦,你自己去更新部機去最新版本就ok
作者: octopusman 時間: 2023-4-18 22:19
唔好意思想搭單問下各位,我自己用3萬嘅「中港澳台」PLAN在台灣係漫遊台哥大,現想知道HK Mobile嘅「中港澳台」PLAN在台灣係漫遊中華電信 or 台哥大?
因為我隻港行3星偏偏就缺 B28
daidu 發表於 2023-4-18 18:02
台灣大哥大的700MHz好像是4G
作者: stanio中性區 時間: 2023-4-18 22:26
4G B28咁更加唔係問題啦,部機本身有就有,係得香港***先咁賤格softlock 5G頻譜問題之嘛
作者: daidu 時間: 2023-4-19 02:23
回覆 31# stanio中性區
我部係 *** SM-G7810,的確偏偏少咗 LTE B28,所以今舖真係要換機先得
作者: daidu 時間: 2023-4-19 02:45
Thanks 咁要搵過第二間數據漫遊了
作者: kk9ghost 時間: 2023-4-19 10:42
鴨聊佳係中華電信
作者: daidu 時間: 2023-4-19 17:47
回覆 34# kk9ghost
感激不盡

