Board logo

標題: [集中討論] 1800Mhz 頻譜將於2021年9月30日到期洗牌 [打印本頁]

作者: jd2268    時間: 2021-9-23 03:09     標題: [集中討論] 1800Mhz 頻譜將於2021年9月30日到期洗牌

本帖最後由 jd2268 於 2021-9-25 23:16 編輯

黎緊既9月30日, 原有流動電訊商使用既1800Mhz 頻譜會正式到期易手歡迎各位會員到時一齊交流討論

Refer from OFCA Document (B.1.7) (https://www.ofca.gov.hk/filemanager/ofca/en/content_1107/900_MHz_and_1800_MHz_Auction_IM.pdf):
New assignment term commencing 12 January 2021 for the 900 MHz band and 30September 2021 for the 1800 MHz band

New 1800Mhz Assignment since 30/Sep/2021:
Remark: HKT (CSL) 係唯一響1800有連續20Mhz頻寬既電訊商
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(ed543).jpg


RFR Spectrum for 1800Mhz:
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(8248b).jpg


1800MHz Auction Result on Dec/2018:
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(24e13).jpg


All information from OFCA for the reference only (純粹落quote, 防止媒體抄考HKEPC post)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(8248b).jpg (2021-9-25 22:59, 129.63 KB) / 下載次數 94
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2284628&k=2716e343a4ed027df768883701492ba3&t=1782451582&sid=110YssbMZUz



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(24e13).jpg (2021-9-25 23:05, 145.87 KB) / 下載次數 86
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2284630&k=3cdbb3190b30370c9ed9495e28c7e5e5&t=1782451582&sid=110YssbMZUz



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(ed543).jpg (2021-9-25 23:16, 140.94 KB) / 下載次數 85
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2284631&k=1de0e2451f0d6a850f66e0532a3725c3&t=1782451582&sid=110YssbMZUz


作者: pikpikpik    時間: 2021-9-23 03:35

分別不大, 有D 台做到B3+B3 2CA, 但當然某台10月1 一定被人鬧到媽媽聲

via HKEPC Reader for Android
作者: jd2268    時間: 2021-9-23 03:38

開定先, 費時有會員只係copy 新聞 link and share only
作者: ae86sc12    時間: 2021-9-23 08:32

B3+B3 2CA唔搞真係出事
作者: kwongoc_1016    時間: 2021-9-23 08:51

某台遲啲射哂啲客上5G,少左1/3 1800都應付到啦。
作者: michaelso    時間: 2021-9-23 11:36

本帖最後由 michaelso 於 2021-9-24 15:43 編輯

Is it possible for CMHK & 3HK to swap? Both can get continuous spectrums, 20Mhz & 15Mhz respectively.
HKT already has 20Mhz x2 continuous spectrums, won't swap with SmarTone.
作者: SYW    時間: 2021-9-23 12:06

我親戚今日2G機(support 900,1800mhz only)突然收唔到, 向我求救
卡係smartone prepaid,唔知點算好
作者: Adblock    時間: 2021-9-23 12:24

我親戚今日2G機(support 900,1800mhz only)突然收唔到, 向我求救
卡係smartone prepaid,唔知點算好 ...
SYW 發表於 2021-9-23 12:06


轉去cmhk 頂住,今朝2G 都ok
作者: SYW    時間: 2021-9-23 12:39

轉去cmhk 頂住,今朝2G 都ok
Adblock 發表於 2021-9-23 12:24



    smartone門市可以免費換sim card嗎?    裡面原來成100蚊 佢唔想轉台無左
作者: Adblock    時間: 2021-9-23 12:53

本帖最後由 Adblock 於 2021-9-23 12:54 編輯
smartone門市可以免費換sim card嗎?    裡面原來成100蚊 佢唔想轉台無左 ...
SYW 發表於 2021-9-23 12:39



    去問下,以前睇舊post要收錢(唔知而家有冇變)

https://www.hkepc.com/forum/view ... ge%3D331&page=1
作者: PN420    時間: 2021-9-23 15:42

本帖最後由 PN420 於 2021-9-23 16:08 編輯
Is it possible for CMHK & 3HK to swap? Both can gain 20Mhz x2.
HKT already has 20Mhz x2, won't swap  ...
michaelso 發表於 2021-9-23 11:36


I think so.
話唔定CMHK同3仔已有協議9.30即換,
但都係要到時睇下個EARFCN先知.
如換頻成功,新的EARFCN可能係咁:

CSL: 1385 -> 1401 (估佢唔會等到9.30先轉)
CSL: 1851 -> 沒有了
SMT: 1551 -> 不變
SMT: 1251 (New) (或變成n3)
CMHK: 1651 -> 1701
3HK: 1751 -> 1876

(PS: 3仔只有15MHz x2)
作者: jd2268    時間: 2021-9-23 16:10

回覆 6# michaelso


OFCA講明頻譜到手係頭5年唔比換位
作者: jd2268    時間: 2021-9-23 16:14

回覆 11# PN420

1800洗牌後, 唔會有碎頻
Channel number 既最後一個位應該唔會見到"1"
作者: SYW    時間: 2021-9-23 16:22

本帖最後由 SYW 於 2021-9-23 16:25 編輯
去問下,以前睇舊post要收錢(唔知而家有冇變)
Adblock 發表於 2021-9-23 12:53



已去smt(荃灣), 竟然打出打入正常, 證明荃灣smt仲有2G用.
佢查左查個號碼, 可以免費換一次卡(估計上次親戚無去換).
換完卡返到屋企, 又再次無訊號 更加證明smt開始換走2G.

我個區得3仲有2G,  cmhk 2G唔使諗了

題外話: 經過cmhk,  佢prepaid得198個張,  要48-98個D要出旺角先有

最後建議佢: 換3G機算, 一了百了
作者: salaryman    時間: 2021-9-23 17:31

回覆 14# SYW


3G is also going to die, even though not closing service, its performance will degrade gradually as operator will not invest anymore.
Why not go direct to 4G.
作者: jd2268    時間: 2021-9-23 17:33

本帖最後由 jd2268 於 2021-9-24 00:15 編輯

唔計operator另外申請換位,9月30號或之後既LTE channel number如下

HKT (CSL/1010/Sun Mobile):
EARFCN 1400, Center Frequency: 1730Mhz

SmarTone:
EARFCN 1250, Center Frequency: 1715Mhz
EARFCN 1550, Center Frequency: 1745Mhz

CMHK:
EARFCN: 1650, Center Frequency: 1755Mhz
EARFCN: 1850, Center Frequency: 1775Mhz

3HK:
EARFCN: 1750, Center Frequency: 1765Mhz
EARFCN: 1925, Center Frequency: 1782.5Mhz

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: bbbear    時間: 2021-9-23 18:20

不如估吓 會唔會有電訊商 把 1800Mhz 用 DSS 行 N3 或一半即 10Mhz 行 N3

via HKEPC Reader for Android
作者: arrows    時間: 2021-9-23 18:44

不如估吓 會唔會有電訊商 把 1800Mhz 用 DSS 行 N3 或一半即 10Mhz 行 N3

via HKEPC Reader for Android ...
bbbear 發表於 2021-9-23 18:20


應該只有 SMT 用 DSS
作者: PN420    時間: 2021-9-23 19:20

回覆  PN420

1800洗牌後, 唔會有碎頻
Channel number 既最後一個位應該唔會見到"1" ...
jd2268 發表於 2021-9-23 16:14


我都諗過到底應該係0字定1字尾,
如果所有carrier都不再在1800MHz提供2G --> 0字尾
但如果要在新指配頻譜的邊緣位繼續提供2G,
因GSM 1800每條頻道是1710.1-1710.3, 1710.3-1710.5, ...
如果4G中心頻率唔向上(或向下)推0.1MHz,
就會有0.1MHz頻寬會被浪費左,
所以我覺得尾數係"1"仍有可能.
作者: jasonhkd    時間: 2021-9-23 21:00

回覆 19# PN420


     CMHK/CSL大機會有1800GSM
作者: jasonhkd    時間: 2021-9-23 21:01

回覆 17# bbbear


    牛柳台囉...佢地條2100DSS逼爆
作者: jd2268    時間: 2021-9-23 21:11

Smt 就算開n3 應該都唔快 追唔到其他台既n78
tomy1296 發表於 2021-9-23 21:02

屎台N78試過頂盡得300Mbps, DSS有100Mbps都偷笑啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: jd2268    時間: 2021-9-23 21:14

我都諗過到底應該係0字定1字尾,
如果所有carrier都不再在1800MHz提供2G --> 0字尾
但如果要在新指配頻譜 ...
PN420 發表於 2021-9-23 19:20

如果頭尾用0.2Mhz, 中心頻率可以不變
不過4G就變左A貨10Mhz

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: YCW1402    時間: 2021-9-24 09:26

回覆 11# PN420
3仔只有15MHz x2

Do you mean it will be the slowest operator?
作者: jd2268    時間: 2021-9-24 13:40

回覆  PN420
3仔只有15MHz x2

Do you mean it will be the slowest operator?
YCW1402 發表於 2021-9-24 09:26

係10MHz + 5Mhz
兩條1800Mhz 唔係連續架,performance唔會好過一條有連續15M 頻寬既1800Mhz

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: michaelso    時間: 2021-9-24 15:45

回覆  michaelso


OFCA講明頻譜到手係頭5年唔比換位
jd2268 發表於 2021-9-23 16:10



    can they don't officially swap the spectrum but do it in operation. :p
It is a win-win-win situation! (CMHK win, 3HK win, users win)
作者: shukuist    時間: 2021-9-24 17:34

can they don't officially swap the spectrum but do it in operation. :p
It is a win-win-win si ...
michaelso 發表於 2021-9-24 15:45

樓上有Ching 話頭5年冇得換
作者: jd2268    時間: 2021-9-24 19:15

can they don't officially swap the spectrum but do it in operation. :p
It is a win-win-win si ...
michaelso 發表於 2021-9-24 15:45

師兄,請好好去OFCA官網搵資料

For the avoidance of doubt, in relation to the spectrum  assigned by the Authority to Successful Bidders as determined by the  Auction, any request for subsequent change in spectrum  assignment or the swap or other transfer of spectrum  will not be considered  until after  the expiry of  the first five  years of the spectrum assignment.   Any spectrum  change, swap, or equivalent request submitted thereafter will be considered by the  Authority based on the merits of each case and its approval or otherwise, and the imposition of conditions, if any,  will be  at the  Authority’s  sole discretion.   

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(4b071).jpg

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(4b071).jpg (2021-9-24 19:14, 136.9 KB) / 下載次數 27
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2284486&k=6546f3129465fec5a2a7198b6cd978ba&t=1782451582&sid=110YssbMZUz


作者: 321    時間: 2021-9-24 21:34

10月1日開始係咪CSL會少左條頻?
咁咪大鍋?本身已經成日load空氣
作者: jd2268    時間: 2021-9-24 22:25

10月1日開始係咪CSL會少左條頻?
咁咪大鍋?本身已經成日load空氣
321 發表於 2021-9-24 21:34

無事既,CSL快手啲引班客上5G咪得囉

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ae86sc12    時間: 2021-9-25 00:12

好睇佢地做好CA
作者: pikpikpik    時間: 2021-9-25 03:05

10月1日開始係咪CSL會少左條頻?
咁咪大鍋?本身已經成日load空氣
321 發表於 2021-9-24 21:34

照睇佢咁樣連續20 mhz, 比其他台體驗好。要好睇佢背後可以批准點樣2CA
但cls 有D 新界backbone 本身慢

via HKEPC Reader for Android
作者: jd2268    時間: 2021-9-25 12:20

照睇佢咁樣連續20 mhz, 比其他台體驗好。要好睇佢背後可以批准點樣2CA
但cls 有D 新界backbone 本身慢

v ...
pikpikpik 發表於 2021-9-25 03:05

CSL 個CA,正常都係B3 + B7,
反而另外果3個台分分鐘搞B3 + B3 CA既機會大d

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 留白兄    時間: 2021-9-25 12:21

回覆 32# pikpikpik


有老電support都慢?
以前要microwave就話姐
作者: jd2268    時間: 2021-9-25 12:26

can they don't officially swap the spectrum but do it in operation. :p
It is a win-win-win si ...
michaelso 發表於 2021-9-24 15:45

師兄係想講用MOCN既方式間接將CMHK同3HK既1800 連埋一齊用
好似當年無左CSL既PCCW同3HK咁用MOCN share 同一組2600
MOCN唔係唔得,不過洗唔洗要OFCA Approval就唔知啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: goalsp    時間: 2021-9-25 12:27

smartone門市可以免費換sim card嗎?    裡面原來成100蚊 佢唔想轉台無左 ...
SYW 發表於 2021-9-23 12:39


正常收50
要職員幫你waive
作者: behappy    時間: 2021-9-25 13:06

1740Mhz-1750Mhz 無人用?
作者: jd2268    時間: 2021-9-25 16:13

1740Mhz-1750Mhz 無人用?
behappy 發表於 2021-9-25 13:06

依家係屎台既1800(LTE channel 1551)

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 321    時間: 2021-9-25 16:22

B3+B3+B7 3ca好D定 B3+B7+B7 3CA 好D?
作者: jd2268    時間: 2021-9-25 16:26

B3+B3+B7 3ca好D定 B3+B7+B7 3CA 好D?
321 發表於 2021-9-25 16:22

B3點都好收過B7, 不過B3真係多客用

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: kawai887    時間: 2021-9-25 16:43

講接收就B3 講速度應該係B7 ??

回覆 40# jd2268
作者: 321    時間: 2021-9-25 23:54

B3點都好收過B7, 不過B3真係多客用  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
jd2268 發表於 2021-9-25 16:26

B7高頻過B3,係接受良好既情況下唔係應該快過B3咩?
作者: jd2268    時間: 2021-9-26 00:24

回覆 42# 321


屎台就應該無分別 (B7 得10M頻寬)
另外果3個台既B7就應該明顯會快
作者: pikpikpik    時間: 2021-9-26 01:42

B3+B3+B7 3ca好D定 B3+B7+B7 3CA 好D?
321 發表於 2021-9-25 16:22

真係要個台開到哩個配搭先得, 唔係自己部機自high 都無用

via HKEPC Reader for Android
作者: pikpikpik    時間: 2021-9-26 01:42

講接收就B3 講速度應該係B7 ??

回覆  jd2268
kawai887 發表於 2021-9-25 16:43

如果幾十一百M以內, 分別不大,2條B3+B3 都做到

via HKEPC Reader for Android
作者: pikpikpik    時間: 2021-9-26 01:44

回覆  321


屎台就應該無分別 (B7 得10M頻寬)
另外果3個台既B7就應該明顯會快 ...
jd2268 發表於 2021-9-26 00:24

屎台真係算, 攞去俾埋N7 就算
佢條850 有冇攞去做4G?

via HKEPC Reader for Android
作者: pikpikpik    時間: 2021-9-26 01:46

回覆  pikpikpik


有老電support都慢?
以前要microwave就話姐
留白兄 發表於 2021-9-25 12:21

老電巴閉又點, 又唔算叫做大發展商, 都要個場主肯先得, 唔係都係假訊號 後微波

via HKEPC Reader for Android
作者: pikpikpik    時間: 2021-9-26 01:48

CSL 個CA,正常都係B3 + B7,
反而另外果3個台分分鐘搞B3 + B3 CA既機會大d

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - An ...
jd2268 發表於 2021-9-25 12:20

用咁多個台, 暫只見CLS 開左B3+B3, 但都要市區先見到真章

via HKEPC Reader for Android
作者: jd2268    時間: 2021-9-26 07:22

用咁多個台, 暫只見CLS 開左B3+B3, 但都要市區先見到真章

via HKEPC Reader for Android ...
pikpikpik 發表於 2021-9-26 01:48

CSL客仔好好享受仲有B3 + B3 CA既日子啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: bbbear    時間: 2021-9-26 09:18

本帖最後由 bbbear 於 2021-9-26 10:29 編輯
CSL客仔好好享受仲有B3 + B3 CA既日子啦  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
jd2268 發表於 2021-9-26 07:22


呢排 係我屋企(沙田)CSL 已經冇咗 1800Mhz(入唔到) 10Mhz x2 個條頻譜

via HKEPC Reader for Android
作者: 321    時間: 2021-9-26 11:09

本帖最後由 321 於 2021-9-26 11:11 編輯
真係要個台開到哩個配搭先得, 唔係自己部機自high 都無用

via HKEPC Reader for Android ...
pikpikpik 發表於 2021-9-26 01:42

Hello卡,但係很多時候都會load空氣,1800+2600+2600 3ca
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(d3483).jpg

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(d3483).jpg (2021-9-26 11:09, 123.46 KB) / 下載次數 27
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2284671&k=48bd7860cbfedd14c1388ca8775640c4&t=1782451582&sid=110YssbMZUz


作者: pikpikpik    時間: 2021-9-27 01:35

呢排 係我屋企(沙田)CSL 已經冇咗 1800Mhz(入唔到) 10Mhz x2 個條頻譜

via HKEPC Reader for Android ...
bbbear 發表於 2021-9-26 09:18

未夠鍾,咁快熄機,佢想點?

via HKEPC Reader for Android
作者: pikpikpik    時間: 2021-9-27 01:37

Hello卡,但係很多時候都會load空氣,1800+2600+2600 3ca
321 發表於 2021-9-26 11:09

而家尾二間真係CLS 同屎台互鬥

via HKEPC Reader for Android
作者: pikpikpik    時間: 2021-9-27 01:37

CSL客仔好好享受仲有B3 + B3 CA既日子啦  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
jd2268 發表於 2021-9-26 07:22

9月下半月已經少見左B3+B3

via HKEPC Reader for Android
作者: jd2268    時間: 2021-9-27 15:20

未夠鍾,咁快熄機,佢想點?

via HKEPC Reader for Android
pikpikpik 發表於 2021-9-27 01:35

CSL應該有數圍到至會停條earfcn 1851掛

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 炎冬    時間: 2021-9-27 16:12

已去smt(荃灣), 竟然打出打入正常, 證明荃灣smt仲有2G用.
佢查左查個號碼, 可以免費換一次卡(估 ...
SYW 發表於 2021-9-23 16:22



    一換就換4G 老人機啦..如果唔係用smartphone的話
作者: 留白兄    時間: 2021-9-27 16:34

回覆 14# SYW


CMHK 2G都冇?
作者: PN420    時間: 2021-9-27 20:13

如果頭尾用0.2Mhz, 中心頻率可以不變
不過4G就變左A貨10Mhz

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
jd2268 發表於 2021-9-23 21:14


咁做兩邊都會浪費0.1MHz, 共0.2MHz.
睇番OFCA個指配文件, 每個頻段寫明係整數 XXXX-YYYY MHz,
唔似以前咁指配XXXX.1-YYYY.1 MHz
即是說新的EARFCN應該是0字尾,
同埋,要提供2G, 每邊0.1MHz就浪費硬.
作者: PN420    時間: 2021-9-27 20:23

唔計operator另外申請換位,9月30號或之後既LTE channel number如下

HKT (CSL/1010/Sun Mobile):
EARFCN  ...
jd2268 發表於 2021-9-23 17:33


既然寫明頭5年唔准換, 我諗所有operators都要跟你呢個表.
不過, SMT個新1250,3仔個新1925同埋CMHK個新1850有機會變成n3或DSS B3+n3,
原因是,新頻譜用作5G不會減少現有4G頻譜數量(CxL除外),
又可以"焗"個的塞緊 4G車既用戶換5G機, 以增加其手機銷量.
作者: jd2268    時間: 2021-9-27 20:24

咁做兩邊都會浪費0.1MHz, 共0.2MHz.
睇番OFCA個指配文件, 每個頻段寫明係整數 XXXX-YYYY MHz,
唔似以前咁 ...
PN420 發表於 2021-9-27 20:13

2G最少要用0.2Mhz x2至行得到
所以要行2G就至少用左0.2Mhz (唔知2G同4G之間洗唔洗要Guard Band),分分鐘條LTE channel可能都係有1字尾

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: rickywk    時間: 2021-9-27 20:25

既然寫明頭5年唔准換, 我諗所有operators都要跟你呢個表.
不過, SMT個新1250,3仔個新1925同埋CMHK個新185 ...
PN420 發表於 2021-9-27 20:23



相信好大可能推DSS,準量谷客上5G
作者: PN420    時間: 2021-9-27 20:50

CSL應該有數圍到至會停條earfcn 1851掛

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
jd2268 發表於 2021-9-27 15:20


呢一兩個星期, 我都唔係好見到1851, 難道CXL真係咁"把炮"?
作者: PN420    時間: 2021-9-27 20:54

2G最少要用0.2Mhz x2至行得到
所以要行2G就至少用左0.2Mhz (唔知2G同4G之間洗唔洗要Guard Band),分分鐘 ...
jd2268 發表於 2021-9-27 20:24


0又好,1又好,我們控制不了;
3日後(9月30日凌晨)就知結果了, 到時校定個 Net Monster 加埋 *** 工程模式看看吧.
作者: SYW    時間: 2021-9-27 21:01

本帖最後由 SYW 於 2021-9-27 21:03 編輯
回覆  SYW

CMHK 2G都冇?
留白兄 發表於 2021-9-27 16:34


原來我個張cmhk prepaid之前一早免費換左3G/4G卡, 唔怪得試唔到2G訊號了


一換就換4G 老人機啦..如果唔係用smartphone的話
炎冬 發表於 2021-9-27 16:12



一直有勸佢用smartphone,佢唔聽嘛
作者: PN420    時間: 2021-9-27 21:09

原來我個張cmhk prepaid之前一早免費換左3G/4G卡, 唔怪得試唔到2G訊號了

SYW 發表於 2021-9-27 21:01


我張CMHK $80 儲值卡都係3G/4G新卡, 插落2G only機一樣照收到2G.
會唔會有其他問題令到部機收唔到CMHK 2G?
作者: SYW    時間: 2021-9-27 22:06

本帖最後由 SYW 於 2021-9-27 22:27 編輯
我張CMHK $80 儲值卡都係3G/4G新卡, 插落2G only機一樣照收到2G.
會唔會有其他問題令到部機收唔到CMHK 2G ...
PN420 發表於 2021-9-27 21:09


呢層真係唔清楚

佢張smt prepaid卡, 插佢nokia 2g機, 去到荃灣打電話非常正常(故此可以排除係機件問題), 一出葵芳開始語音不清, 荔景一入美孚直頭無訊號了 由於剛好發生係23號, 又咁岩見到呢度, 先懷疑係smt開始upgrade

我張cmhk prepaid(五六年前免費upgrade3G/4G),一直插開我其他舊smartphone機又一直正常, 但一插佢nokia 2g機, 就無哂訊號. (荔枝角區). 除左我張cmhk prepaid無2G的解釋, 諗唔到其他原因

另外, 我仲有一張大陸中移神州行prepaid, 呢一兩年一直用cmhk 2G, 滿格, 收發sms正常, 未試語音, 都係荔枝角區. 故此, 暫可以排除係cmhk 2G network問題.

再另外, 23號當日有試埋sosim,  3萬插佢nokia 2G機. sosim同3萬都曾收到3hk, 但打電話打到約一分鐘後就唔理想窒下窒下咁, reboot幾次, 有時仲會收唔到3hk
作者: jd2268    時間: 2021-9-27 23:13

呢層真係唔清楚

佢張smt prepaid卡, 插佢nokia 2g機, 去到荃灣打電話非常正常(故此可以排除係機 ...
SYW 發表於 2021-9-27 22:06

面對現實啦,2G 只會愈來愈難收到
然後就phase out 2G

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: QAFHK    時間: 2021-9-27 23:29

原來我個張cmhk prepaid之前一早免費換左3G/4G卡, 唔怪得試唔到2G訊號了





一直有勸佢 ...
SYW 發表於 2021-9-27 21:01

買 Nokia 新出,只可以打出打入果啲 非 smartphone 嘅 3G/4G 機嘛
呢年出左好幾部
作者: hkils2001    時間: 2021-9-28 23:08

我用了CSL 2G有近15年, 最近2日收得非常差, 常出沒的地方會突然沒信號, 原來限期就到, 唔怪之得!
作者: louisfly    時間: 2021-9-28 23:53

本帖最後由 louisfly 於 2021-9-28 23:58 編輯
原來我個張cmhk prepaid之前一早免費換左3G/4G卡, 唔怪得試唔到2G訊號了





一直有勸佢 ...
SYW 發表於 2021-9-27 21:01


咩年代啊, Nokia D 功能機3舊水有找都支持4G啦

https://www.price.com.hk/product.php?p=472678
作者: SYW    時間: 2021-9-29 04:34

本帖最後由 SYW 於 2021-9-29 04:38 編輯
咩年代啊, Nokia D 功能機3舊水有找都支持4G啦
louisfly 發表於 2021-9-28 23:53

買 Nokia 新出,只可以打出打入果啲 非 smartphone 嘅 3G/4G 機嘛
呢年出左好幾部 ...
QAFHK 發表於 2021-9-27 23:29




佢用Nokia 230 rm-1172, 舊年先買      
望過spec又真係唔見有support 3G/4G
多數比店員昆左居多
作者: shukuist    時間: 2021-9-29 07:55

本帖最後由 shukuist 於 2021-9-29 07:58 編輯

即係今日到期,聽日(30號)就有新1800Mhz安排
作者: apliucard    時間: 2021-9-29 09:56

剛才用MOTOROLA T191+ SOSIM,收到3HK的2G信號,網絡設1800才有網

另外,設收900只有數碼通有網,1800有3 CSL CMHK
作者: PN420    時間: 2021-9-29 10:12

呢層真係唔清楚

佢張smt prepaid卡, 插佢nokia 2g機, 去到荃灣打電話非常正常(故此可以排除係機 ...
SYW 發表於 2021-9-27 22:06


唯一解釋似乎係張CMHK卡被禁止使用2G. (因為張卡係由2G卡upgrade過來)

尋日搭過海巴士既時候,
就將部有激卡既手機鎖死2G望下,
發覺佢跟某其他台一樣, 只使用了3條頻道(101,124及662)
又發覺,在非常多既位置,相鄰但不同既cell ID都使用了同一頻道,
引致同頻干擾,這些位置訊號滿爆但又話冇網絡.

又要維持2G,又只比小量資源(3條頻道),又唔理干擾問題,
就想起某電訊商以"劣"字大造廣告嘲諷對手,
今天這"劣"似乎可以回敬這電訊商的2G網絡.
作者: apliucard    時間: 2021-9-29 10:18

唯一解釋似乎係張CMHK卡被禁止使用2G. (因為張卡係由2G卡upgrade過來)

尋日搭過海巴士既時候,
就將部有 ...
PN420 發表於 2021-9-29 10:12



    家里2張CMHK儲值卡(由2G 升級4G卡)用2G機無問題,地點:天水圍
作者: dickkwl    時間: 2021-9-29 10:53

我有2G GPS手錶用"簡單飛"仲有收到信號
作者: apliucard    時間: 2021-9-29 11:54

剛才再用motorola t191手動一次

設置900,有數碼通 CSL
設置1800,有和記 CMHK

CSL將個2G搬曬去900
作者: c14101    時間: 2021-9-29 12:02

剛才再用motorola t191手動一次

設置900,有數碼通 CSL
設置1800,有和記 CMHK

CSL將個2G搬曬去900 ...
apliucard 發表於 2021-9-29 11:54


thank you
作者: 留白兄    時間: 2021-9-29 13:58

回覆 77# apliucard


因為9月30日1800大執位?
作者: apliucard    時間: 2021-9-29 14:11

回覆  apliucard


因為9月30日1800大執位?
留白兄 發表於 2021-9-29 13:58

應該系
20年前手提電話可以設置只有900或者1800可以睇到

一陣出去買張數碼通儲值卡再測試一下個2G
作者: pikpikpik    時間: 2021-9-29 15:40

即係今日到期,聽日(30號)就有新1800Mhz安排
shukuist 發表於 2021-9-29 07:55

唔係1號先正式?

via HKEPC Reader for Android
作者: shukuist    時間: 2021-9-29 16:06

本帖最後由 shukuist 於 2021-9-29 16:08 編輯
唔係1號先正式?

via HKEPC Reader for Android
pikpikpik 發表於 2021-9-29 15:40



B.1.7 Subject to the outcome of the Auction, some or all of the Frequency Bands
may change hands among the Existing Assignees and new assignees, upon the
expiry of the current spectrum assignments. Also, given the use of many
Integrated Radio Systems (“IRS”) currently by the Existing Assignees for
provision of indoor mobile coverage, reconfiguration of the IRS for the new
assignment term commencing 12 January 2021 for the 900 MHz band and 30
September 2021 for the 1800 MHz band
may be required and should be
carefully planned to ensure smooth handovers of spectrum among Existing
Assignees and new assignees.

字面睇就係30號開始,聽日番放工時間就見真章
作者: jd2268    時間: 2021-9-29 16:55

本帖最後由 jd2268 於 2021-9-29 17:05 編輯
B.1.7 Subject to the outcome of the Auction, some or all of the Frequency Bands
may change hand ...
shukuist 發表於 2021-9-29 16:06

Frequency就應該係30號易手,不過30號之後係紅日
可能紅日至會真係轉LTE Channel, 盡量影響少啲客仔

BTW, CSL要交還13.2Mhz 頻譜比OFCA, 肯定要當日轉channel
其他台只係要還返0.1至3.2Mhz 比OFCA, 分分鐘唔轉channel
    

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: aaaaabhk    時間: 2021-9-29 17:00

Frequency就應該係30號易手,不過30號之後係紅日
可能紅日至會真係轉LTE Channel, 盡量影響少啲客仔

BTW ...
jd2268 發表於 2021-9-29 16:55



有曬經驗啦!
留意係今晚23:00開始就會有野睇!
同埋改setting 呢d野好快手!間間同一時間做!
作者: apliucard    時間: 2021-9-29 17:17

今天再拿回20年前手機玩下,又得。
展示最後一夜
mmexport1632906925580.jpg

圖片附件: mmexport1632906925580.jpg (2021-9-29 17:17, 91.26 KB) / 下載次數 19
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2285134&k=e6410782c39eda38e80c48c5cecb7f80&t=1782451582&sid=110YssbMZUz


作者: FT907    時間: 2021-9-29 17:26

我部機冇CA,  加埋用CLS 台, 大執位後,  東九龍實 load air!
作者: apliucard    時間: 2021-9-29 17:33

地點:天水圍
發現今日CMHK的5G在室內收爆,又冇調4G,查查數據,原來收N1
作者: jd2268    時間: 2021-9-29 18:35

地點:天水圍
發現今日CMHK的5G在室內收爆,又冇調4G,查查數據,原來收N1
apliucard 發表於 2021-9-29 17:33

DSS?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: jd2268    時間: 2021-9-29 18:36

為CLS既channel 1385騎離既bandwidth 安排(部分地方開足20M bandwidth)留返個遺照
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(DB897).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(DB897).jpg (2021-9-29 18:36, 123.08 KB) / 下載次數 16
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2285160&k=dba05e3ee8937fe9a6badb9cddb88bc2&t=1782451582&sid=110YssbMZUz


作者: boot    時間: 2021-9-29 21:11

今天再拿回20年前手機玩下,又得。
展示最後一夜
apliucard 發表於 2021-9-29 17:17

我都再拿返20年前Nokia 8250玩下,用工程模式睇到Csl. 2G而家只得2條頻道,今晚再用cmhk卡
作者: apliucard    時間: 2021-9-29 21:15

本帖最後由 apliucard 於 2021-9-29 21:17 編輯
我都再拿返20年前Nokia 8250玩下,用工程模式睇到Csl. 2G而家只得2條頻道,今晚再用cmhk卡 ...
boot 發表於 2021-9-29 21:11



    csl得900mhz 74個條

今晚感覺同2007年11月關閉CDMA一樣,當晚看著部sanyo冇網
作者: Handsomelu    時間: 2021-9-29 21:41

我用了CSL 2G有近15年, 最近2日收得非常差, 常出沒的地方會突然沒信號, 原來限期就到, 唔怪之得! ...
hkils2001 發表於 2021-9-28 23:08

宜加好似其他台直頭CUT 2G了
作者: aaaaabhk    時間: 2021-9-29 21:41

我都再拿返20年前Nokia 8250玩下,用工程模式睇到Csl. 2G而家只得2條頻道,今晚再用cmhk卡 ...
boot 發表於 2021-9-29 21:11



3HK之前都係得2條頻!
下一步應該都學埋3HK Cut埋
作者: jd2268    時間: 2021-9-29 22:51

回覆 74# PN420

果幾個台唔可能為左個2G比錢做maintenance同埋執interference
放棄用2G吧啦
作者: PN420    時間: 2021-9-29 23:35

我都再拿返20年前Nokia 8250玩下,用工程模式睇到Csl. 2G而家只得2條頻道,今晚再用cmhk卡 ...
boot 發表於 2021-9-29 21:11


頭先落街行左個圈,邊行邊搜尋CxL 2G 基站資料,
大約找到10個站,其中9個行Channel 74,
得1個行660。

嘩!咁既config, 呢鋪仲唔干擾到暈?!
仲衰過隔離屎忽窿台!

但我希望呢個只係臨時性質,
一陣等佢個1385轉做1400(或1401)之後
就係邊緣位偷番d頻寬做2G.
作者: PN420    時間: 2021-9-29 23:42

而家23:41,1385仍然健在,1851就唔知去左邊。
作者: aaaaabhk    時間: 2021-9-29 23:47

而家23:41,1385仍然健在,1851就唔知去左邊。
PN420 發表於 2021-9-29 23:42



睇黎玩到最後一分鐘先做
作者: PN420    時間: 2021-9-29 23:52

回覆  PN420

果幾個台唔可能為左個2G比錢做maintenance同埋執interference
放棄用2G吧啦 ...
jd2268 發表於 2021-9-29 22:51


2G我已冇用好耐,但睇番樓上SYW師兄個case,
就意識到有少部人仍需要2G服務。

但作為電訊商,一係你就唔提供服務,
安排客人升級或退款,
一提供就要提供一個室外移動個陣,
基本打到電話講到野既服務。
唔應該好似而家咁,唔嗲唔吊,
個網有等於冇,咁就有問題了。
作者: aaaaabhk    時間: 2021-9-29 23:53

3HK 已經收唔到 1800Mhz
作者: jd2268    時間: 2021-9-29 23:53

回覆 97# aaaaabhk


有邊個台會咁傻仔將自己既主力channel提早收工架





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2