Board logo

標題: 香港邊到可以收到大陸移動訊號? [打印本頁]

作者: jacky2056    時間: 2020-8-29 20:39     標題: 香港邊到可以收到大陸移動訊號?

是咁的,有野要喺大陸銀行app處理,個app平時長期都喺半登入狀態,有記錄打個密碼就登入到,但係自從更新完個app之後,個app好似reset咗咁,乜記錄都冇曬,登入一定要短訊驗證碼,但係張移動卡明明開咗港澳漫遊,餘額仲有$300以上,但係喺香港就係收唔到訊號
有冇師兄實測過邊啲地方喺可以收到移動訊號?
作者: ze123    時間: 2020-8-29 20:42

羅湖火車站
作者: iamredfox    時間: 2020-8-29 20:43

是咁的,有野要喺大陸銀行app處理,個app平時長期都喺半登入狀態,有記錄打個密碼就登入到,但係自從更新完個ap ...
jacky2056 發表於 2020-8-29 20:39



    點解唔搵移動客服睇下個漫遊點解唔得?
作者: jacky2056    時間: 2020-8-29 20:47

回覆 3# iamredfox

打過去10086,一嚟就問我服務密碼,話冇服務密碼,咩都做唔到,老實講張卡整咗咁耐,仲邊到記得啊,叫佢幫我重置,佢就叫我帶證件去門市辦理......返到去仲使搵佢咩
作者: iamredfox    時間: 2020-8-29 20:51

回覆  iamredfox

打過去10086,一嚟就問我服務密碼,話冇服務密碼,咩都做唔到,老實講張卡整咗咁耐,仲邊到記 ...
jacky2056 發表於 2020-8-29 20:47



    睇下個APN,我舊那張神洲行係3G卡時,要改APN先收到SMS,唔得試下手動選台。
作者: SYW    時間: 2020-8-29 20:52

回復 1 #jacky2056

Ching,你咩卡先? 我張深圳卡漫遊要揀3,唔知點解smt會收唔到sms

via HKEPC Reader for Android
作者: jacky2056    時間: 2020-8-29 20:54

回覆 5# iamredfox

iphone嘅apn唔係自動嘅咩,平時就咁換卡就得架啦wo
作者: jacky2056    時間: 2020-8-29 20:54

回覆 6# SYW

我深圳卡啊,全部台都試過 都喺唔得
作者: iamredfox    時間: 2020-8-29 20:57

回覆  iamredfox

iphone嘅apn唔係自動嘅咩,平時就咁換卡就得架啦wo
jacky2056 發表於 2020-8-29 20:54


我舊那張係第一代卡,用an 機自動 APN係唔得,要自已set過先收到,你或者試下。
作者: jacky2056    時間: 2020-8-29 20:58

回覆 9# iamredfox

iphone直接連apn呢樣嘢都冇
作者: iamredfox    時間: 2020-8-29 21:06

回覆  iamredfox

iphone直接連apn呢樣嘢都冇
jacky2056 發表於 2020-8-29 20:58


iphone 無得 set APN?  搵部 an 機試下。
作者: hkfmy    時間: 2020-8-29 21:19

上水站出來 賽馬會隔離個花園 手動揀網已經可以收到訊號
同埋可以租單車一路踩到得月樓警崗 就一定有訊號
作者: jacky2056    時間: 2020-8-29 22:16

回覆 12# hkfmy

宜家仲work?
作者: jacky2056    時間: 2020-8-29 22:16

回覆 11# iamredfox
屋企冇an機...全家iPhone
作者: m92fshing    時間: 2020-8-29 22:25

得月樓

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(71c10).jpg

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(71c10).jpg (2020-8-29 22:24, 139.11 KB) / 下載次數 32
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2214637&k=05d8889ac1296d89a6c372b8ae066bf5&t=1782193522&sid=Pn2NNnIPCj


作者: jacky2056    時間: 2020-8-29 22:31

有冇ching知港珠澳香港口岸同深圳灣得唔得?
作者: jacky2056    時間: 2020-8-29 22:32

回覆 15# m92fshing
落完雨之後入去條路浸曬架wo
作者: shumshum    時間: 2020-8-29 22:34

本帖最後由 shumshum 於 2020-8-29 22:36 編輯
回覆  m92fshing
落完雨之後入去條路浸曬架wo
jacky2056 發表於 2020-8-29 22:32

隔離有條大斜路可以兜過水浸位置 入口喺快景路羅太豆腐花
作者: m92fshing    時間: 2020-8-29 22:37

本帖最後由 m92fshing 於 2020-8-29 22:40 編輯
回覆  m92fshing
落完雨之後入去條路浸曬架wo
jacky2056 發表於 2020-8-29 22:32

經快景路去無水浸
仲有好多地方都收到,有巴士去到既地方還有香園圍,新田,天水圍北都收到

via HKEPC Reader for Android
作者: hkcslcmcc    時間: 2020-8-29 22:59

APN 關接收驗證碼什麼事?
作者: hkcslcmcc    時間: 2020-8-29 23:07

深圳灣口岸可以收齊中/港信號,收到中國信號之後發個 KTHK 去 10086 開通香港漫遊

KTMC = 澳門
KTTW = 台灣
作者: how_do_i_know_a    時間: 2020-8-29 23:08

睇下個APN,我舊那張神洲行係3G卡時,要改APN先收到SMS,唔得試下手動選台。 ...
iamredfox 發表於 2020-8-29 20:51

佢而家係話收唔到訊號呀,即係用唔到roaming,唔係roam到不過上唔到網或者打唔到電話呀,A乜_嘢PN呀?
作者: youhello507    時間: 2020-8-29 23:13

去到落馬州先開機

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: jacky2056    時間: 2020-8-29 23:38

回覆 23# youhello507
宜家仲有方法去落馬洲咩?皇崗同福田唔喺都停咗咩?
作者: dennis10    時間: 2020-8-30 00:23

回覆  youhello507
宜家仲有方法去落馬洲咩?皇崗同福田唔喺都停咗咩?
jacky2056 發表於 2020-8-29 23:38

去深圳灣或者去打鼓嶺咪得
作者: how_do_i_know_a    時間: 2020-8-30 00:25

宜家仲有方法去落馬洲咩?皇崗同福田唔喺都停咗咩?
jacky2056 發表於 2020-8-29 23:38

落馬洲站附近冇人住㗎?唔通落馬洲站一封咗附近D人就冇得搭車去街?
作者: 留白兄    時間: 2020-8-30 10:56

最近又唔麻煩係流浮山近海
作者: 1個閒人    時間: 2020-8-30 11:14

本帖最後由 1個閒人 於 2020-8-30 11:16 編輯

去深圳灣關口, 一定得, 西鐵再加幾蚊巴士錢, 不過唔過關, 冇野買, 冇野行
咁不如去流浮山海邊, 西鐵天水圍站轉巴士, 唔記得要唔要巴士錢, 但可以買下手信, 好天氣又可以影下日落
作者: TE7489    時間: 2020-8-30 11:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1個閒人    時間: 2020-8-30 11:44

黨鐵嗰程的車錢已經包埋K65巴士。
TE7489 發表於 2020-8-30 11:18



    我唔知呀, 次次去流浮山食飯, 都係坐的士, 成家人坐才幾十蚊
作者: moslwc    時間: 2020-8-30 11:44

香園圍口岸外邊收到中移4G, 有巴士有小巴到
在置富花園手動找到中移4G訊號, 但用唔到(可能太弱)
作者: slt    時間: 2020-8-30 11:50

本帖最後由 slt 於 2020-8-31 11:27 編輯

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2561339

九巴79K、專綫小巴59K,途經由打鼓嶺警署至松園下(可步行至香園圍口岸)之間的一段蓮麻坑路,隔幾十米就係深圳河。第三階段開放禁區後無須再申請禁區紙。
作者: moslwc    時間: 2020-8-30 11:51

落馬洲站附近冇人住㗎?唔通落馬洲站一封咗附近D人就冇得搭車去街?
how_do_i_know_a 發表於 2020-8-30 00:25



   落馬洲最近係下灣村, 仲有小巴去
作者: TE7489    時間: 2020-8-30 11:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 雯雯    時間: 2020-8-30 11:57

是咁的,有野要喺大陸銀行app處理,個app平時長期都喺半登入狀態,有記錄打個密碼就登入到,但係自從更新完個ap ...
jacky2056 發表於 2020-8-29 20:39


收到訊號之後記得順手激活埋無憂行app!
作者: Dundee    時間: 2020-8-30 12:08

之前有ching 講過上水廣場13樓係收到...
作者: moslwc    時間: 2020-8-30 12:11

之前有ching 講過上水廣場13樓係收到...
Dundee 發表於 2020-8-30 12:08



    公眾地方, 定係單位裡面?
作者: slt    時間: 2020-8-30 12:22

上水廣場商場樓上係寫字樓,大堂屬公眾地方 (不過始終係私人範圍)
作者: zenith    時間: 2020-8-30 12:38

有冇ching知港珠澳香港口岸同深圳灣得唔得?
jacky2056 發表於 2020-8-29 22:31


反而我覺得口岸反而更加唔得, 次次都係要過咗關先收到, 我非常懷懷口岸附近係設有類似干擾的系統, 阻止你接錯另一邊的網絡.

反而曾經試過元朗較高地勢的地方竟然能收到, 其實係距離好遠. 所以我建議的地點係遠離口岸、又近大陸的地勢較高的位置.
作者: yamtw    時間: 2020-8-30 13:03

是咁的,有野要喺大陸銀行app處理,個app平時長期都喺半登入狀態,有記錄打個密碼就登入到,但係自從更新完個ap ...
jacky2056 發表於 2020-8-29 20:39


大陸電訊是同香港電訊商合作, 你意思即係登記唔同本地電訊商網絡?

有無由 "自動" 改為 "手動" 試過晒咁多商電訊商?
作者: mlau    時間: 2020-8-30 13:38

回覆 16# jacky2056


    我用 123, 上個月我去深圳灣, 冇過境, 要漫遊, 不過我冇留意佢轉咗乜台, 數據漫遊講過 whatsapp 電話
作者: 1個閒人    時間: 2020-8-30 13:55

咁你全家都幾蠢,有免費車唔坐走去倒錢落咸水海。
TE7489 發表於 2020-8-30 11:54



    因為有人白痴, 唔知退休人士唔會買月票,
其次係講求高興, 去得流浮山食海鮮, 又點會慳幾十蚊車錢?
仲有, 唔想行去指定轉車站, 幾分鐘路, 夏天都唔係咁舒服.
作者: 1個閒人    時間: 2020-8-30 14:07

本帖最後由 1個閒人 於 2020-8-30 14:24 編輯
回覆  jacky2056


    我用 123, 上個月我去深圳灣, 冇過境, 要漫遊, 不過我冇留意佢轉咗乜台, 數據 ...
mlau 發表於 2020-8-30 13:38



   深圳灣海關入面, 唔使用漫遊的, 我用香港的本地咭, 都可以用到WHATSAPP
作者: takeoto    時間: 2020-8-30 16:16

我張神州行長插,一直都收到喎

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hongkonguuuuu    時間: 2020-8-30 16:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcdull    時間: 2020-8-30 17:51

回覆  jacky2056


   
(1)
只需128元港幣,你可以擁有一個中國手機號碼397天。只要有網路,可以在全球範 ...
hongkonguuuuu 發表於 2020-8-30 16:25



    人地要用既SMS 係登記銀行果個number... 你送一百個大陸號比佢都冇用啦
作者: TE7489    時間: 2020-8-30 20:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PN420    時間: 2020-8-30 23:44

大家唔駛理#45。

打手來的,佢上來搵水魚的。
TE7489 發表於 2020-8-30 20:01


同埋要留意呢d大陸號碼好可能係虛擬營運商的號碼,
有執笠風險。
作者: 雯雯    時間: 2020-8-31 11:18

同埋要留意呢d大陸號碼好可能係虛擬營運商的號碼,
有執笠風險。
PN420 發表於 2020-8-30 23:44


博元易博通既, CMHK旗下.
作者: moslwc    時間: 2020-8-31 11:30

本帖最後由 moslwc 於 2020-8-31 11:38 編輯
博元易博通既, CMHK旗下.
雯雯 發表於 2020-8-31 11:18



   博元 係前潤訊+香港通訊 合資, 應不是CMHK ( 中國移動香港 ) 旗下
http://www.multi-byte.com/About-MB-Merge.pdf
潤訊 係2017年結束業務, 當時係即停
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2349703
作者: 旺    時間: 2020-9-1 12:24

西環摩星領
作者: y8u99amc13    時間: 2020-9-1 14:10

可以睇下:
下白泥
沙頭角
谷埔
得月樓警崗

山頂:
流浮山
雞公嶺
八仙嶺
大帽山天氣雷達附近(弱)
大東山(弱)(收到埋澳門信號)

偏遠地方:
蒲台島
東平洲
長洲張保仔洞附近



via HKEPC Reader for Android
作者: Nightcatcat    時間: 2020-9-2 00:56

機場南環路近跑道導航燈一帶,都收到國內中移動訊號

via HKEPC Reader for Android
作者: winglim7    時間: 2020-9-2 12:17

反而我覺得口岸反而更加唔得, 次次都係要過咗關先收到, 我非常懷懷口岸附近係設有類似干擾的系統, 阻止你 ...
zenith 發表於 2020-8-30 12:38

深圳灣口岸大樓內, 港方的一面有發射站, 有香港signal正常

via HKEPC Reader for Android
作者: 格拉底    時間: 2020-9-2 19:02

樓主岀發未
依種post每一兩個月就有一次,但我永遠都唔見有結果

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hkfmy    時間: 2020-9-3 11:30

回覆 13# jacky2056


    work
7月中踩單車,由羅湖踩去落馬洲
内地訊號強過香港
signal (3).jpg signal (4).jpg signal (5).jpg signal (2).jpg

圖片附件: signal (2).jpg (2020-9-3 11:30, 111.12 KB) / 下載次數 43
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2215518&k=942e878db3990d3e27a2af1c66276cc6&t=1782193522&sid=Pn2NNnIPCj



圖片附件: signal (3).jpg (2020-9-3 11:30, 139.6 KB) / 下載次數 37
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2215519&k=e2d55bc1f703b3178eb0ea47c4fee8e2&t=1782193522&sid=Pn2NNnIPCj



圖片附件: signal (4).jpg (2020-9-3 11:30, 49.84 KB) / 下載次數 41
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2215520&k=ccaa2ede536fed9af9a57b9e7fae6320&t=1782193522&sid=Pn2NNnIPCj



圖片附件: signal (5).jpg (2020-9-3 11:30, 52.25 KB) / 下載次數 35
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2215521&k=3b4bf3bafbda49b59ac17c8bf49f7b12&t=1782193522&sid=Pn2NNnIPCj


作者: kamenrider01    時間: 2020-9-7 01:44

本帖最後由 kamenrider01 於 2020-9-7 01:46 編輯
是咁的,有野要喺大陸銀行app處理,個app平時長期都喺半登入狀態,有記錄打個密碼就登入到,但係自從更新完個ap ...
jacky2056 發表於 2020-8-29 20:39


如果只是行大陸銀行app,上到網就得,屋企wifi都得
如果app有問題,剷左裝過,如果手機問題factory reset 或換機
如果收唔到sms,帳戶漫遊是否正常?如正常,是否已半停機或停機(大陸中移好鐘意玩停機唔通知你既)
卡有無死?卡死就要換卡,機壞就換機,人有問題就要上深圳自首重實名一次
作者: moslwc    時間: 2020-9-12 17:30

今日試過係鹿頸天后宮可收中移2G及4G, 信號得兩格, 但都可4G上網及接收SMS
https://goo.gl/maps/r2xAi2MxBYyi8zPJ7
沿海一帶望到沙頭角, 應都可以
作者: JeremyYim    時間: 2020-9-13 10:24

試下天水圍?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: slt    時間: 2020-9-13 11:11

樓主去咗邊呢
作者: moslwc    時間: 2020-9-13 11:23

試下天水圍?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
JeremyYim 發表於 2020-9-13 10:24



    天水圍濕地公園外路面可以 search到中移4G但用唔到
作者: k20031102    時間: 2020-9-13 11:59

只開通貨運的香園圍管制站
作者: ze123    時間: 2020-9-13 13:07

羅湖站 or 落馬州站.
作者: fappa    時間: 2020-9-13 17:54

羅湖站 or 落馬州站.
ze123 發表於 2020-9-13 13:07


點上返車,搭回上水?
作者: czbchn    時間: 2020-9-13 19:55

只要手邊有部飛蜂窩,火星都會信號。

如果香港開機,會用B40,2320-2370,有機會造成干擾,他人電話支援b40,有機會漫遊大陸。

vvv.jpg

圖片附件: vvv.jpg (2020-9-13 19:54, 117.56 KB) / 下載次數 27
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2217636&k=207129cb056608caccef0b21905af569&t=1782193522&sid=Pn2NNnIPCj


作者: ze123    時間: 2020-9-13 21:21

點上返車,搭回上水?
fappa 發表於 2020-9-13 17:54



    係阿,唔出閘,過對面搭回程去上水站,留意限時.
作者: JeremyYim    時間: 2020-9-14 13:06

機場南環路近跑道導航燈一帶,都收到國內中移動訊號

via HKEPC Reader for Android ...
Nightcatcat 發表於 2020-9-2 00:56

應該係港珠澳大橋訊號,每次飛機降落都會收到大陸訊號,一直去到停機位先轉返香港訊號

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: JeremyYim    時間: 2020-9-14 13:08

天水圍濕地公園外路面可以 search到中移4G但用唔到
moslwc 發表於 2020-9-13 11:23

How about GSM?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: moslwc    時間: 2020-9-14 19:09

How about GSM?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
JeremyYim 發表於 2020-9-14 13:08

揾唔到2G

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: liyee    時間: 2020-9-14 22:07

唔知樓主現在搞掂未呢?
又唔知樓住邊區方便?

我上次就喺流浮山深灣路某一個山仔上邊。搞掂咗張卡。

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 81&pid=36321388
作者: moslwc    時間: 2020-9-15 12:27

只要手邊有部飛蜂窩,火星都會信號。

如果香港開機,會用B40,2320-2370,有機會造成干擾,他人電話支援b4 ...
czbchn 發表於 2020-9-13 19:55


有得賣?幾錢?
作者: czbchn    時間: 2020-9-15 16:50

回覆 71# moslwc


    無得賣,如果信號收得唔好,投訴後可能獲安排安裝。

    之前見有人嗮話於無雷公沙漠用衛星數據機接駁飛蜂窩,非洲都可以收到
作者: pikpikpik    時間: 2020-9-18 22:20

俾$8.5× 2 去深圳灣 唔出入境就得, 方便快捷

via HKEPC Reader for Android
作者: moslwc    時間: 2020-9-25 20:02

今日在香園圍口岸外79K巴士總站外,實測可收中移2G,4G及聯通3G
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(a1e51).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(6580b).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(3bcdb).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(0204d).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(0204d).jpg (2020-9-25 20:00, 135.33 KB) / 下載次數 40
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2220290&k=b8e55ca0a6c9340e7c3f7d68dc5fb0bd&t=1782193522&sid=Pn2NNnIPCj



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(a1e51).jpg (2020-9-25 20:00, 140.06 KB) / 下載次數 48
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2220291&k=7193ddcb0c32d3151225f755d3a86d94&t=1782193522&sid=Pn2NNnIPCj



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(6580b).jpg (2020-9-25 20:00, 148.7 KB) / 下載次數 45
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2220292&k=86c56cfd8d590974d1af70caa8ceb845&t=1782193522&sid=Pn2NNnIPCj



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(3bcdb).jpg (2020-9-25 20:00, 145.08 KB) / 下載次數 66
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2220293&k=fd049c91ff35a8c83b88512b5969868e&t=1782193522&sid=Pn2NNnIPCj


作者: m92fshing    時間: 2020-9-27 16:48

本帖最後由 m92fshing 於 2020-9-27 20:52 編輯

摩星嶺都可以收到聯通3G

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(607dc).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(7e19b).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(7e19b).jpg (2020-9-27 16:47, 146.13 KB) / 下載次數 58
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2220830&k=f9501f468e9ac4d0cd0078fe1ad94394&t=1782193522&sid=Pn2NNnIPCj



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(607dc).jpg (2020-9-27 16:47, 138.59 KB) / 下載次數 48
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2220831&k=4ff700c84a062a961bfcbc02f0ca65b8&t=1782193522&sid=Pn2NNnIPCj


作者: moslwc    時間: 2020-10-1 22:21

粉嶺火車站行山上蝴蝶山,望到深圳的位置,收到中移4G
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(997b0).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(d16ce).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(997b0).jpg (2020-10-1 22:20, 139.11 KB) / 下載次數 53
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2221801&k=4d0d03a4394079d265f4bffa4fba340b&t=1782193522&sid=Pn2NNnIPCj



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(d16ce).jpg (2020-10-1 22:20, 138.8 KB) / 下載次數 55
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2221802&k=a12f13d4bde097f4636b76971f5844ce&t=1782193522&sid=Pn2NNnIPCj






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2