作者: jacky0101 時間: 2015-12-3 21:35 標題: 0月租東莞毛E家仲有冇市場?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: horacelaw 時間: 2015-12-3 21:43
如果0月租0月費有貨既分享下!

作者: eeeuser 時間: 2015-12-3 22:07
本帖最後由 eeeuser 於 2015-12-3 22:15 編輯
典解冇?始終係唔用唔收錢,用1M收1毛,間中返內地唔錯,玩埋一起沃(廣東省流量)、wechat關注沃商店(全國流量)
仲有機會係特別日子可以用Rmb10買1G半年包(全國流量)
作者: chung9776 時間: 2015-12-3 22:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacky0101 時間: 2015-12-3 22:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacky0101 時間: 2015-12-3 23:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eeeuser 時間: 2015-12-3 23:01
未必,聯通野:亂通
其實chung9776 C兄張卡係邊度買?可以有人的名?
作者: chung9776 時間: 2015-12-3 23:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: horacelaw 時間: 2015-12-3 23:13
毛卡可以用人名開,真係第一次見到!

作者: eeeuser 時間: 2015-12-3 23:23
聽聞以前有c兄講,你個張新既毛卡有可能每月收1毛定1蚊月費喎
作者: chung9776 時間: 2015-12-3 23:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung9776 時間: 2015-12-3 23:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 格拉底 時間: 2015-12-4 06:55
大半年前入嘅東莞毛先29人仔一張,依家已好難東莞毛,我入時可能已新卡,現每月最低消費1蚊,最神奇,我兩張毛卡向8 & 11月都被人向東莞某某營業廳改過密碼,非自己實名嘅卡係有風險
作者: ac147 時間: 2015-12-4 09:35
畀人向東莞某某營業廳改過密碼咁點算啊?係唔係冇左?
作者: WING1888 時間: 2015-12-4 10:17
Ching我都係大半年前淘咗兩張東莞毛,包運費都係人仔39,仲係冇低消,好過喺香港買比人食差價
via HKEPC Reader for Android
作者: bbyubb 時間: 2015-12-4 10:48
實名唔到用來上網都可以, 重要事唔好搞
作者: stta800 時間: 2015-12-4 10:56
而家好似無晒, 買就要捱貴卡
作者: jc917 時間: 2015-12-4 12:48
回覆 8# chung9776
有新字..有保底?
作者: cfpang 時間: 2015-12-4 13:33
ching 之前果d唔係食哂落肚咩
作者: 格拉底 時間: 2015-12-4 13:40
被改我立刻改返,暫時仲用到,但如果实名者玩補卡,就玩完
作者: bbsunny 時間: 2015-12-4 13:46
老老實實,實到名都唔咁做重要野
作者: funking 時間: 2015-12-4 14:03
回覆 4# chung9776
CHING, 我同你賬卡一模一樣, 又係東莞毛卡, 又係有人名登記.. YAHXX 買的...
都係一個月會扣1元, 接聽電話免費, 無來電顯示, 0.1 / 1 MB
我都想知道是否可以實名用返我自己名登記... 要去返東莞嗎?
作者: jamesleehk 時間: 2015-12-4 14:53
Me too
有無人成功?
作者: 格拉底 時間: 2015-12-4 15:27
上次有張惠州卡被人實咗名,想搞返,門市入完no.問張卡邊到?我話惠州,佢話要去返當地實名或過户,深圳冇異地卡資料wo
作者: chung9776 時間: 2015-12-4 17:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung9776 時間: 2015-12-4 17:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung9776 時間: 2015-12-4 17:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung9776 時間: 2015-12-4 17:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SYW 時間: 2015-12-5 00:25
見TB有浙江毛卡唔使保底, 仲諗唔諗得過?
作者: SSII 時間: 2015-12-5 01:12
www.mi.com/mimobile/
宜家小米出左電話卡
打電話0.1$, 上網0.1$/M
會唔會好過毛卡?
如果買到的話
作者: hahakei 時間: 2015-12-5 01:28
香港收到sms?
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: thomasckau 時間: 2015-12-5 01:29
回覆 30# SSII
要內地二代身份証 實名登記 先買到, 師兄有冇先? (一係就陶寶買)
作者: LKF 時間: 2015-12-5 01:40
12月8號(週五)10點開售,有冇搞錯?
作者: fireeye 時間: 2015-12-5 03:10
同舊毛差唔多.但你要買到先得!
作者: sergeant 時間: 2015-12-5 06:52
我地去小米實名到?
作者: fireeye 時間: 2015-12-5 10:55
打落大陸小米客服問下,係得的就epc組團上去實啦。
作者: worldcat 時間: 2015-12-5 11:19
問過,唔得。
規定要大陸身份証同速遞到達由本人簽收。
實際點就出貨先知,唔會係客服答到你。
作者: 格拉底 時間: 2015-12-5 12:52
有冇問過,有冇香港漫游?
作者: 1號閒人 時間: 2015-12-5 12:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7喜 時間: 2015-12-5 13:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: worldcat 時間: 2015-12-5 14:11
無問, 因為網頁已經寫左無漫遊。
作者: ccwtf 時間: 2015-12-5 16:55
真攪笑!點會冇市場,係想買都買唔到就真。
作者: jacky0101 時間: 2015-12-5 20:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cfpang 時間: 2015-12-5 20:08
貴州省内免費接聽

作者: horacelaw 時間: 2015-12-5 20:46
遠征去貴州都幾好!

作者: cfpang 時間: 2015-12-5 21:16
仲可以貴州—起沃

作者: chung9776 時間: 2015-12-5 23:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: post 時間: 2015-12-7 20:45
請問呢張卡响香港用邊間網絡供應商?
作者: jacky0101 時間: 2015-12-7 22:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: post 時間: 2015-12-7 22:58
謝謝回覆。

作者: 111023 時間: 2015-12-7 23:17
仲有3
(由 HKEPC Android 手機版 發出)

