Board logo

標題: 0月租東莞毛E家仲有冇市場? [打印本頁]

作者: jacky0101    時間: 2015-12-3 21:35     標題: 0月租東莞毛E家仲有冇市場?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: horacelaw    時間: 2015-12-3 21:43

如果0月租0月費有貨既分享下!
作者: eeeuser    時間: 2015-12-3 22:07

本帖最後由 eeeuser 於 2015-12-3 22:15 編輯

典解冇?始終係唔用唔收錢,用1M收1毛,間中返內地唔錯,玩埋一起沃(廣東省流量)、wechat關注沃商店(全國流量)

仲有機會係特別日子可以用Rmb10買1G半年包(全國流量)
作者: chung9776    時間: 2015-12-3 22:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacky0101    時間: 2015-12-3 22:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacky0101    時間: 2015-12-3 23:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eeeuser    時間: 2015-12-3 23:01

一定冇得轉
因為毛卡都唔係正途野, 係用公司名大量開
jacky0101 發表於 2015-12-3 22:59


未必,聯通野:亂通

其實chung9776 C兄張卡係邊度買?可以有人的名?
作者: chung9776    時間: 2015-12-3 23:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: horacelaw    時間: 2015-12-3 23:13

毛卡可以用人名開,真係第一次見到!
作者: eeeuser    時間: 2015-12-3 23:23

我果張糸DCFever二手區買...糸個人名黎架
chung9776 發表於 2015-12-3 23:06


聽聞以前有c兄講,你個張新既毛卡有可能每月收1毛定1蚊月費喎
作者: chung9776    時間: 2015-12-3 23:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung9776    時間: 2015-12-3 23:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 格拉底    時間: 2015-12-4 06:55

大半年前入嘅東莞毛先29人仔一張,依家已好難東莞毛,我入時可能已新卡,現每月最低消費1蚊,最神奇,我兩張毛卡向8 & 11月都被人向東莞某某營業廳改過密碼,非自己實名嘅卡係有風險
作者: ac147    時間: 2015-12-4 09:35

大半年前入嘅東莞毛先29人仔一張,依家已好難東莞毛,我入時可能已新卡,現每月最低消費1蚊,最神奇,我兩 ...
格拉底 發表於 2015-12-4 06:55
畀人向東莞某某營業廳改過密碼咁點算啊?係唔係冇左?
作者: WING1888    時間: 2015-12-4 10:17

大半年前入嘅東莞毛先29人仔一張,依家已好難東莞毛,我入時可能已新卡,現每月最低消費1蚊,最神奇,我兩 ...
格拉底 發表於 2015-12-4 06:55

Ching我都係大半年前淘咗兩張東莞毛,包運費都係人仔39,仲係冇低消,好過喺香港買比人食差價

via HKEPC Reader for Android
作者: bbyubb    時間: 2015-12-4 10:48

實名唔到用來上網都可以, 重要事唔好搞
作者: stta800    時間: 2015-12-4 10:56

Ching我都係大半年前淘咗兩張東莞毛,包運費都係人仔39,仲係冇低消,好過喺香港買比人食差價  
...
WING1888 發表於 2015-12-4 10:17



    而家好似無晒, 買就要捱貴卡
作者: jc917    時間: 2015-12-4 12:48

回覆 8# chung9776


    有新字..有保底?
作者: cfpang    時間: 2015-12-4 13:33

好似E家冇人玩?
jacky0101 發表於 2015-12-3 21:35

ching 之前果d唔係食哂落肚咩
作者: 格拉底    時間: 2015-12-4 13:40

畀人向東莞某某營業廳改過密碼咁點算啊?係唔係冇左?
ac147 發表於 2015-12-4 09:35


    被改我立刻改返,暫時仲用到,但如果实名者玩補卡,就玩完
作者: bbsunny    時間: 2015-12-4 13:46

實名唔到用來上網都可以, 重要事唔好搞
bbyubb 發表於 2015-12-4 10:48



    老老實實,實到名都唔咁做重要野搵啲香港1卡兩號好似穩陣啲
作者: funking    時間: 2015-12-4 14:03

回覆 4# chung9776


CHING, 我同你賬卡一模一樣, 又係東莞毛卡, 又係有人名登記.. YAHXX 買的...

都係一個月會扣1元, 接聽電話免費, 無來電顯示, 0.1 / 1 MB

我都想知道是否可以實名用返我自己名登記... 要去返東莞嗎?
作者: jamesleehk    時間: 2015-12-4 14:53

Me too
有無人成功?
作者: 格拉底    時間: 2015-12-4 15:27

回覆  chung9776


CHING, 我同你賬卡一模一樣, 又係東莞毛卡, 又係有人名登記.. YAHXX 買的...

都係一 ...
funking 發表於 2015-12-4 14:03

上次有張惠州卡被人實咗名,想搞返,門市入完no.問張卡邊到?我話惠州,佢話要去返當地實名或過户,深圳冇異地卡資料wo
作者: chung9776    時間: 2015-12-4 17:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung9776    時間: 2015-12-4 17:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung9776    時間: 2015-12-4 17:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung9776    時間: 2015-12-4 17:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SYW    時間: 2015-12-5 00:25

見TB有浙江毛卡唔使保底, 仲諗唔諗得過?
作者: SSII    時間: 2015-12-5 01:12

www.mi.com/mimobile/
宜家小米出左電話卡
打電話0.1$, 上網0.1$/M
會唔會好過毛卡?

如果買到的話
作者: hahakei    時間: 2015-12-5 01:28

www.mi.com/mimobile/
宜家小米出左電話卡
打電話0.1$, 上網0.1$/M
會唔會好過毛卡?

如果買到的話 ...
SSII 發表於 2015-12-5 01:12

香港收到sms?




(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: thomasckau    時間: 2015-12-5 01:29

回覆 30# SSII

要內地二代身份証 實名登記 先買到, 師兄有冇先? (一係就陶寶買)
作者: LKF    時間: 2015-12-5 01:40

www.mi.com/mimobile/
宜家小米出左電話卡
打電話0.1$, 上網0.1$/M
會唔會好過毛卡?

如果買到的話 ...
SSII 發表於 2015-12-5 01:12


12月8號(週五)10點開售,有冇搞錯?
作者: fireeye    時間: 2015-12-5 03:10

www.mi.com/mimobile/
宜家小米出左電話卡
打電話0.1$, 上網0.1$/M
會唔會好過毛卡?

如果買到的話 ...
SSII 發表於 2015-12-5 01:12


同舊毛差唔多.但你要買到先得!
作者: sergeant    時間: 2015-12-5 06:52

同舊毛差唔多.但你要買到先得!
fireeye 發表於 2015-12-5 03:10



    我地去小米實名到?
作者: fireeye    時間: 2015-12-5 10:55

打落大陸小米客服問下,係得的就epc組團上去實啦。
作者: worldcat    時間: 2015-12-5 11:19

打落大陸小米客服問下,係得的就epc組團上去實啦。
fireeye 發表於 2015-12-5 10:55



    問過,唔得。
規定要大陸身份証同速遞到達由本人簽收。

實際點就出貨先知,唔會係客服答到你。
作者: 格拉底    時間: 2015-12-5 12:52

問過,唔得。
規定要大陸身份証同速遞到達由本人簽收。

實際點就出貨先知,唔會係客服答到你。 ...
worldcat 發表於 2015-12-5 11:19


  有冇問過,有冇香港漫游?
作者: 1號閒人    時間: 2015-12-5 12:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7喜    時間: 2015-12-5 13:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: worldcat    時間: 2015-12-5 14:11

有冇問過,有冇香港漫游?
格拉底 發表於 2015-12-5 12:52


無問, 因為網頁已經寫左無漫遊。
作者: ccwtf    時間: 2015-12-5 16:55

真攪笑!點會冇市場,係想買都買唔到就真。
作者: jacky0101    時間: 2015-12-5 20:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cfpang    時間: 2015-12-5 20:08

仲買到...貴州毛 0保底 基本同東莞毛一樣
jacky0101 發表於 2015-12-5 20:06


貴州省内免費接聽
作者: horacelaw    時間: 2015-12-5 20:46

遠征去貴州都幾好!
作者: cfpang    時間: 2015-12-5 21:16

遠征去貴州都幾好!
horacelaw 發表於 2015-12-5 20:46


仲可以貴州—起沃
作者: chung9776    時間: 2015-12-5 23:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: post    時間: 2015-12-7 20:45

請問呢張卡响香港用邊間網絡供應商?
作者: jacky0101    時間: 2015-12-7 22:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: post    時間: 2015-12-7 22:58

PCCW 好似係
jacky0101 發表於 2015-12-7 22:23


謝謝回覆。
作者: 111023    時間: 2015-12-7 23:17

PCCW 好似係
jacky0101 發表於 2015-12-7 22:23
仲有3

(由 HKEPC Android 手機版 發出)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2