Board logo

標題: 分享<如意香港通>一卡兩號堔圳卡,可退10元租版 實名 [打印本頁]

作者: michaelsiu    時間: 2015-8-12 21:14     標題: 分享<如意香港通>一卡兩號堔圳卡,可退10元租版 實名

本帖最後由 michaelsiu 於 2015-9-23 08:37 編輯

size=5]分享本來已別人實名的<如意香港通>一卡兩號,可退10元租 實回自己名  (要填充題)
以我所知作參考(如卡未實名.或顯示預付卡或怪碼應不用填表但需通話紀錄.只須出示大小卡及回鄉卡即時可做實名)

[img][/img]








深圳福田區深南大道4005-1聯通大廈地下營業廳

本來已別人實名的<如意香港通>一卡兩號,可退10元租 實回自己名(要填充題)
以我所知作參考(如卡未實名.或顯示預付卡或怪碼應不用填表但需通話紀錄.只須出示大小卡及回鄉卡即時可做實名)

表格 盡量填哂 所有資料可在聯通網上營業廳或 手機營業廳app查回。

以下我當日將已別人實名的卡,實回自己名的經驗 以作參考
1.聯通收回鄉卡來影印 (電話大細卡) 帶備

2.我當日交表日 即充100 元,因填充有幾題要填最後 充值日期,最後充值金額及話費餘額。(個人建議當填完話費餘額就盡量不好用,避免扣費後同表格不同)

3. 電話號 一定要5個不同號 香港號也可,我填了 號碼+日期+幾點打時間+通話分秒。
資料更新,5個通話記錄是要不同的電話號碼,為免白跑一趟還是準備5個主叫號碼比較好


4. 我是用6月22的電話紀錄,7月 29在深圳福田區深南大道4005-1聯通大廈地下營業廳辦理,至小3工作天回覆.要留下聯絡電話,若收唔到電話,可直接打去問           深圳0755- 3650 8338.
填完資料 問清楚服務員  (8月28日資料更新,有ching 分享了他人已實名的卡 實回自己名,更即日完成不用等電話通知
當收到電話說可實名,

實名當天需要回鄉卡

及帶埋(大細卡)

最好諗定個國內地址(老作) 備用

最後簽紅單 完成 .

以上都是我個人這次經驗。

每人只可實名5個聯通號碼。

8月28資料更新 借用 acc1 ching 分享實名過程

4張一卡两號都是年初在165買的,都實了名,不是預付卡或亂碼。

實名過程如下:
1.到福田聯通大厦地下,門口按"飛仔",等
2.到我時,直接跟女職員説在香港買了4張預付卡,都被實了名。我也不認識卡主。
3.職員有禮貌叫我稍等,她逐一核對每张卡。跟着说要填表,因為全部都有實名,不是亂碼。但填完表後,不用再按"飛仔",直接去    counter 0辦理便可。
4.填完表,counter 0職員直接用電腦核對,有問題的可即時修改。
5.完成後,她印紅單給我簽,一卡一張。
6.拜拜
8月31日 資料更新    借用syeung ching 資料
已問清楚, 星期一至星期五會在0號櫃台會有專人負責實名登記,這專人可即場核對資料辦理實名,即一次過完成辦理實名。

要注意的事項:
1)  通話記錄必需是7天前3個月內
2)  通話記錄必需是主叫(即打出號碼)
我就係因為5個通話記錄中有3個號碼是被叫, 差d辦理唔到實名, 最後佢問完經理後接受比我實名,但避免問題你地都係準備主叫通話記錄好d     本帖最後由
syeung 於 2015-8-31 14:54 編輯

已詢問關於東莞毛卡實名及會否受今次9月1號起嚴格執行實名制之影響,回覆如下:
1)  東莞毛卡(已被公司實名) 不會受9月1號起嚴格執行實名制之影響, 即可繼續如常使用, 唯一影響是如遺失卡只有該公司能補卡。
2)  如想轉個人實名必須到東莞當地營業廳帶同像張嬸嬸這樣的公司授權人與所須證件前往辦理轉名。

9月8資料更新 借用 HP9730 ching 分享實名過程

本帖最後由 HP9730 於 2015-9-8 16:42 編輯


昨日我都去左#1既聯通大廈地下營業廳實名左,分享少少

去到填完表拎籌,都係等0號窗。
佢似乎真似只懂普通話

我見佢拎支筆tick左5個電話號碼
(所以一定要打5個電話豪幾蚊出去,打乜都得,我都係打d九巴城巴hotline做個時間扣鐘 )
佢仲話我張卡好少用咩
(我張卡係做銀行/支付寶/訂車票機票only )

另外#1張紙既第7條可唔填,我求其劃左佢算~
其他都有填~

跟住等左陣就ok,過程中都冇睇過我大卡同張SIM,就叫我走得啦~
(佢好似忙緊跟客 )

今日login 10010見已經實名左


PS:
我後來自己在附近土炮剪卡,點知剪爛左
補左張新卡,20蚊雞,有睇我通行證 (所以唔實名可能真係補唔到 )
原來係可以唔洗錢剪,去前面入門口個靚女度就得

(1卡2號係冇細卡version)


另外聯通大廈可坐3號線去福田站 (不是福田口岸),
或者坐公交車去投資大廈即可~
(褔田口岸上可以行出路口坐M441路在鳩嗚公園落,行5-7分鐘番深南大道個邊~)

9月22資料更新 借用  ching 分享預付費(未實名的卡)

由於又搬龍門關係9月開始都要填表

建議要注意的事項:帶備回鄉卡及電話大細卡
1)  5個通話記錄必需是7天前3個月內(要不同號碼)
2)  通話記錄必需是主叫(即打出號碼)
3)  有充值過
4) 星期一至五辦理(可能即日攪掂)星期6  就等通知
    有ching聽人講過由於通話紀錄不充足或未曾充值過,職員會推銷充手機話費200或以上,送手機及話費能即時辦理.

以上資料只能參考
作者: bbsunny    時間: 2015-8-12 21:24

本來已別人實名的一卡兩號,可退10元租 實回自己名

只要填好的表格 盡量填哂 所有資料可在聯通網上營業 ...
michaelsiu 發表於 2015-8-12 21:14



    第3.點 即係5次通話記錄

作者: michaelsiu    時間: 2015-8-12 21:30

本帖最後由 michaelsiu 於 2015-8-12 21:41 編輯

回覆 2# bbsunny


    sorry ching  唔係咁識用這發貼 參考號是我自己編不跟表格要注意事 

 最近3個月內5天之前打出或打入共5個不同號
作者: photohk    時間: 2015-8-12 23:20

呢張卡還有得買嗎?

唔要抄到超貴既卡~
作者: bbson66    時間: 2015-8-12 23:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbsunny    時間: 2015-8-13 01:05

回覆  bbsunny


    sorry ching  唔係咁識用這發貼 參考號是我自己編不跟表格要注意事 

 最近3個月 ...
michaelsiu 發表於 2015-8-12 21:30



    多謝你就真列哂出黎
作者: bbsunny    時間: 2015-8-13 09:37

呢張卡還有得買嗎?

唔要抄到超貴既卡~
photohk 發表於 2015-8-12 23:20

佢個張個封面同我個張基本一樣,係左下冇10蚊租同啲mb數個啲應該都好耐
作者: yee183    時間: 2015-8-14 00:14

師兄,請問是否總共要上二次深圳呀?
作者: bb8388    時間: 2015-8-14 01:00

[/img]





本來已別人實名的一卡兩號,可退10元租 實回自己名

只要填好的表格 盡量填哂 所有資料可在聯 ...
michaelsiu 發表於 2015-8-12 21:14

支持
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-14 01:07

正路係兩次,只要準備d填充題答案,咁就最好。
作者: jbnlok    時間: 2015-8-14 01:10

本帖最後由 jbnlok 於 2015-8-14 01:11 編輯

michaelsiu師兄

好有心機嘅無私分享

整隊Band賀你開帖先


Fighting
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-14 01:55

嘩 我地終於相遇  ~~相逢何必曾相識

有好野更係分享吓,等大家有個準備
作者: ksksksks    時間: 2015-8-14 07:39

咪即係藍封面嘅0月租同10月租都一樣可實名     
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-14 08:50

我本人就試過別人實名實回自己,弘創都係揾張小姐幫忙,因弘創係公司實名,真係唔清楚您可試下,上網在營業廳問客服,或直接打
深圳福田聯通大樓營業廳3650 8338. 
作者: philip7    時間: 2015-8-14 13:40

10月租實名團.
作者: ksksksks    時間: 2015-8-14 14:29

10月租實名團.
philip7 發表於 2015-8-14 13:40

我第一個報名   
作者: hardness    時間: 2015-8-14 15:52

我仲諗緊實唔實好

via HKEPC Reader for Android
作者: ksksksks    時間: 2015-8-14 17:10

我仲諗緊實唔實好  

via HKEPC Reader for Android
hardness 發表於 2015-8-14 15:52

主要係要用國內銀行先實
作者: johnandamy2004    時間: 2015-8-14 20:12

剛剛問過人工客服,佢地答"如無原卡主身份証,不可轉名!"唔知係唔係太多人轉名關係?
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-14 20:38

本帖最後由 michaelsiu 於 2015-8-14 20:48 編輯



網上cs答案一時時  我都係上星期攪掂,每省政策不同的。
作者: johnandamy2004    時間: 2015-8-14 21:44

網上cs答案一時時  我都係上星期攪掂,每省政策不同的。
michaelsiu 發表於 2015-8-14 20:38

唔該師兄,遲啲上去試試。



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: ksksksks    時間: 2015-8-14 23:35

網上cs答案一時時  我都係上星期攪掂,每省政策不同的。
michaelsiu 發表於 2015-8-14 20:38

可能不是每省,係每個職員 :titter:
作者: ja8    時間: 2015-8-15 13:39

支持 ! 支持 !
作者: Midas    時間: 2015-8-15 14:00

請問點解要去做實名? 喺咪要過戶先要實名, 自己用就唔駛搞?
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-15 14:38

我實名的原因係國內銀行要收短信,若他人實名就好危險。
另一原因係壞卡可補卡。

他人實名若想補卡,要揾番實名個人先可補。

而家我就填左份表唔駛揾個實名人過戶比我,証明我已用了一段時間。深圳聯通審批就ok
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-15 14:41

非本人實名的卡係用到冇問題
,問題係唔見左 壞左就冇得補領。
作者: spriggan    時間: 2015-8-15 17:18

而家可以實名埋張10蚊月租咁好?
我都想試下去搞。
多謝ching 教路
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-15 17:24

客氣了,呢d都唔係咩秘密  好野就應大家分享下。
作者: ksksksks    時間: 2015-8-15 18:03

客氣了,呢d都唔係咩秘密  好野就應大家分享下。
michaelsiu 發表於 2015-8-15 17:24

Ching嘅無私,做福人民
作者: superman88    時間: 2015-8-15 18:22

我有兩張舊版, 一張早在半年前已在網上實名,
另一張未做未實名, 唔知做唔做實名好?
網上話, 9月起, 未實名會被停用儲值卡.
是否真的?
作者: spriggan    時間: 2015-8-15 18:37

不過想問下第一次去到聯通大樓同啲職員講轉名,實名,定係過戶?
因為我驚佢哋理解唔到意思唔幫我搞
thx ching
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-15 19:26

我有兩張舊版, 一張早在半年前已在網上實名,
另一張未做未實名, 唔知做唔做實名好?
網上話, 9月起, 未實名 ...
superman88 發表於 2015-8-15 18:22


    廣東省已開始強制實名  據我知中山聯通開始,因家人張卡未實名都停了,要去當地營業廳辦才可開通番,未實名會收到短信通知去當地營業廳辦理,指定時間前不去會先打不出電話>之後就打入都唔得,局住去實名,一係就唔要張卡。
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-15 19:39

不過想問下第一次去到聯通大樓同啲職員講轉名,實名,定係過戶?
因為我驚佢哋理解唔到意思唔幫我搞
thx ch ...
spriggan 發表於 2015-8-15 18:37

一入到去 ,有人問就話想實名,禁飛仔先 等叫號,排到自己時,就同客服講想實名,話張卡新買回來已給人實名,現在想實回自己名,客服就比呢張表您填,我當時就開住手機營業廳邊請教佢,,佢地都樂意教,(可能又冇乜人排隊關係。填晒再請教下佢地有冇填漏填錯。咁就得  等審批 電話通知。
作者: spriggan    時間: 2015-8-15 20:18

一入到去 ,有人問就話想實名,禁飛仔先 等叫號,排到自己時,就同客服講想實名,話張卡新買回來已給人實 ...
michaelsiu 發表於 2015-8-15 19:39

多謝晒ching 詳細教路
希望成功啦
作者: C29U    時間: 2015-8-15 20:51

搵唔返大卡 細卡剪左
仲實唔實名到呢
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-15 21:01

我只可講我今次攪實名  大細卡都帶晒備用,都冇睇過,填表同影印回鄉卡。
作者: spriggan    時間: 2015-8-15 22:18

另外想問下激活時間點check ,是否入網時間=激活時間?
thx
作者: superman88    時間: 2015-8-15 22:39

廣東省已開始強制實名  據我知中山聯通開始,因家人張卡未實名都停了,要去當地營業廳辦才可開通番 ...
michaelsiu 發表於 2015-8-15 19:26



   
剛剛想在網上做實名 , 但找不到 辦理 實名 一項 , 以前試過 , 可以 .
睇黎只有在不能使用電話卡時 , 才北上補辦實名 .
這卡很久無用 , 可正常打出打入 .
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-15 23:05

另外想問下激活時間點check ,是否入網時間=激活時間?
thx
spriggan 發表於 2015-8-15 22:18


  是  我就是填了入網時間=激活時間,到時再問問客服好些
作者: spriggan    時間: 2015-8-15 23:50

是  我就是填了入網時間=激活時間,到時再問問客服好些
michaelsiu 發表於 2015-8-15 23:05

唔該晒 ching
萬事俱備,只欠東風
作者: horacelaw    時間: 2015-8-16 00:55

大家約好時間就可以組織實名團啦!
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-16 08:51

剛copy廣東聯通吧貼的 深圳有可能也這樣

问客服人员,实名后,丢卡后可凭身份证补卡吗?
答曰:不可以,实名后,预付费卡只能凭卡托+身份证补卡,不可单凭身份证补卡!
 后付费卡可单凭身份证补卡!
作者: spriggan    時間: 2015-8-16 13:37

剛copy廣東聯通吧貼的 深圳有可能也這樣

问客服人员,实名后,丢卡后可凭身份证补卡吗?
答曰:不可以,实名 ...
michaelsiu 發表於 2015-8-16 08:51


所以大卡套真係唔好唔見
作者: Nereus    時間: 2015-8-16 22:46

我上次去書城嗰間聯通,只係畀咗大卡套和回鄉卡(影印), 表都唔洗填就實到名張可退10元租版~
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-16 23:02

我上次去書城嗰間聯通,只係畀咗大卡套和回鄉卡(影印), 表都唔洗填就實到名張可退10元租版~ ...
Nereus 發表於 2015-8-16 22:46


    ching咁好 唔駛填表,係唔係年頭或舊年既事,一係怪碼實名。
作者: kenlau    時間: 2015-8-17 17:00

我上次去書城嗰間聯通,只係畀咗大卡套和回鄉卡(影印), 表都唔洗填就實到名張可退10元租版~ ...
Nereus 發表於 2015-8-16 22:46

你果張本身都係俾人實名左?..
作者: Nereus    時間: 2015-8-18 07:26

今年六月,怪碼實名
作者: parkie    時間: 2015-8-19 14:07

[/img]





本來已別人實名的一卡兩號,可退10元租 實回自己名

只要填好的表格 盡量填哂 所有資料可在聯 ...
michaelsiu 發表於 12/8/2015 21:14

我今日去福田聯通大樓實名,跟足c hing所講準備好哂,到我時,我比咗大卡細細卡,回鄉卡佢,跟著問我網上登入密碼,表格冇叫我填,佢做一陣就比咗幾份嘢簽[包活紅單]簽完話ok了,我問要否再回來?話不用了
作者: bbsunny    時間: 2015-8-19 14:10

今年六月,怪碼實名
Nereus 發表於 2015-8-18 07:26



    係咪龍華線少年宮淨係去實名就有啲過份,去買下平書都好過即刻走
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-19 14:25

我今日去福田聯通大樓實名,跟足c hing所講準備好哂,到我時,我比咗大卡細細卡,回鄉卡佢,跟著問我網上登入密 ...
parkie 發表於 2015-8-19 14:07


    多謝呢位c hing分享   ,請問你張卡本身比人實左名的嗎?怪碼 還是寫預付卡,咁好既
又還原基本法?
作者: parkie    時間: 2015-8-19 14:29

多謝呢位c hing分享   ,請問你張卡本身比人實左名的嗎?怪碼 還是寫預付卡,咁好既
又還原基本法? ...
michaelsiu 發表於 19/8/2015 14:25


是寫預付卡的.未實名過,等我早2曰特登打咗5個電話,又充值50元潻
想問你幾時先見到自己個名呢?到現代仲係預付卡....
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-19 14:54

是寫預付卡的.未實名過,等我早2曰特登打咗5個電話,又充值50元潻
想問你幾時先見到自己個名呢?到現 ...
parkie 發表於 2015-8-19 14:29

不好意思令你誤會 我填表 係因別人實了名的
,至於攪完晒實名手續幾時先見自己名,一時時的我試過立即見到,也試過傍晚見到,放心吧紅單已簽,晚點一定有,謝謝分享
作者: Nereus    時間: 2015-8-20 01:07

係咪龍華線少年宮淨係去實名就有啲過份,去買下平書都好過即刻走 ...
bbsunny 發表於 2015-8-19 14:10


广东省深圳市罗湖区金山大厦深圳书城一楼大厅
作者: hardness    時間: 2015-8-20 02:58

其實係咪可以搵人代辦呢? 即係比個回鄉咭copy同大咭搵朋友去搞。

via HKEPC Reader for Android
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-20 11:10

我辦理實名時 是收我本人回鄉卡影印的,至於拿他人影印本去實名就真係唔清楚,如果得就真係好危險及冇保障。
作者: johnandamy2004    時間: 2015-8-20 17:01

回覆 1# michaelsiu

師兄我想問下是聯通大樓定聯通大廈?我响地圖只係找到聯通大廈。
作者: mcdull    時間: 2015-8-20 17:20

退完10元係咪即係堅0月租?
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-20 17:22

回覆  michaelsiu

師兄我想問下是聯通大樓定聯通大廈?我响地圖只係找到聯通大廈。 ...
johnandamy2004 發表於 2015-8-20 17:01


    不好意思
福田深南大道中国联通大厦
作者: syeung    時間: 2015-8-20 18:03

唔好意思有少少地方唔明想請教, 登入聯通營業廳找不到"啟用日期" 是否等於"入網日期"?
作者: johnandamy2004    時間: 2015-8-20 18:29

本帖最後由 johnandamy2004 於 2015-8-20 18:30 編輯
不好意思
福田深南大道中国联通大厦
michaelsiu 發表於 2015-8-20 17:22



唔該師兄你就真,我明早上去試下得唔得。多謝回覆!
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-20 18:33

唔好意思有少少地方唔明想請教, 登入聯通營業廳找不到&quot;啟用日期&quot; 是否等於&quot;入網日期&quot;? ...
syeung 發表於 2015-8-20 18:03

我當時問過客服,她話姐係填入網日期,不過安全起見,到時填個刻可再問客服,大家交流下 唔駛客氣。
作者: qsy    時間: 2015-8-20 18:47

請問各位師兄 十蚊月租的一咭兩號
在香港聯通可以買到嗎?
還是要去鴨仔街買 謝謝
作者: cfpang    時間: 2015-8-20 20:11

請問各位師兄 十蚊月租的一咭兩號
在香港聯通可以買到嗎?
還是要去鴨仔街買 謝謝 ...
qsy 發表於 2015-8-20 18:47


香港聯通唔駛十蚊月租咁貴跨境王收$6一個月啫
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-20 21:34

請問各位師兄 十蚊月租的一咭兩號
在香港聯通可以買到嗎?
還是要去鴨仔街買 謝謝 ...
qsy 發表於 2015-8-20 18:47


   我相那張一卡兩號10元月租,香港聯通沒得賣,聽d師兄講鴨療街 有不過$2xx起。
作者: kwanyan    時間: 2015-8-20 21:58

有無ching組團去上深圳實名?

via HKEPC Reader for Android
作者: kklam    時間: 2015-8-20 22:08

本帖最後由 kklam 於 2015-8-22 11:33 編輯
有無ching組團去上深圳實名?

via HKEPC Reader for Android
kwanyan 發表於 2015-8-20 21:58



不需要組團了!
張小姐已於18天前在微信公告22/8上午11時在聯通大廈等
如果不是"深圳市弘创富通科技有限公司"的卡亦不需要搵張小姐,自己去聯通大廈!
至於下個月是什麼時間,等張小姐公告吧!
作者: bbsunny    時間: 2015-8-20 22:23

不需要組團了!
張小姐已於18天前在微信公告22/8上午11時在聯通大廈等
如果不是&quot;深圳市弘创富通科技有限 ...
kklam 發表於 2015-8-20 22:08


    鴨仔團,去實名應該都係師兄
作者: qsy    時間: 2015-8-20 22:45

唔該晒兩位師兄
二百幾太貴了 唔抵買
作者: johnandamy2004    時間: 2015-8-21 16:22

今日上去聯通大廈實名成功了!Thx michaelsiu 兄!
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-21 16:55

今日上去聯通大廈實名成功了!Thx michaelsiu 兄!
johnandamy2004 發表於 2015-8-21 16:22

客氣了,咁好一次攪掂晒?
作者: johnandamy2004    時間: 2015-8-21 17:06

係呀,我嗰三張咭個名都係亂碼,聯通客服一check,除咗個名亂碼外,其它所有資料都空白,身份証一欄竟然寫美國護照,但得6位數字,然後佢話可即時過戶,因原咭主資料不詳。
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-21 17:32

你就爽啦 多謝 johnandamy2004 c hing
分享
作者: wuchihangfox    時間: 2015-8-21 17:38

唔知毛咭幾時開始可以實名哩..嘿嘿....
作者: johnandamy2004    時間: 2015-8-21 17:48

你就爽啦 多謝 johnandamy2004 c hing
分享
michaelsiu 發表於 2015-8-21 17:32


原本我都頭痕緊點實名,而家安樂哂。
作者: mcdull    時間: 2015-8-21 17:52

鴨仔團,去實名應該都係師兄
bbsunny 發表於 2015-8-20 22:23



   要唔要報名? 去到點搵佢?
作者: bbsunny    時間: 2015-8-21 19:07

要唔要報名? 去到點搵佢?
mcdull 發表於 2015-8-21 17:52



    睇番#66啦
作者: maniac_corp    時間: 2015-8-21 21:58

回覆 66# kklam

請問怎樣找張小姐? 因為我只有平日可以去深圳實名..
作者: wlmak    時間: 2015-8-21 22:07

回覆  kklam

請問怎樣找張小姐? 因為我只有平日可以去深圳實名..
maniac_corp 發表於 2015-8-21 21:58

平日張小組不鳥你,一係聽日,不係不指定既星期六
作者: kklam    時間: 2015-8-21 22:25

本帖最後由 kklam 於 2015-8-21 22:29 編輯
回覆  kklam

請問怎樣找張小姐? 因為我只有平日可以去深圳實名..
maniac_corp 發表於 2015-8-21 21:58



google"深圳市弘創富通科技有限公司"
會搵到佢手機號碼
作者: chung722    時間: 2015-8-21 22:46

想問一下, 聯通大廈營業廳星期日開唔開?
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-21 23:12

想問一下, 聯通大廈營業廳星期日開唔開?
chung722 發表於 2015-8-21 22:46

星期6就開 星期日就唔清楚
你可打去問問安全d
    电  话:0755-36508338
作者: ppoll    時間: 2015-8-21 23:31

0蚊月租如意通 姓名寫預付費 可唔可以去實名 ?
作者: mcdull    時間: 2015-8-22 00:15

其中有一張的大咭未找到,有冇計諗?
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-22 00:24

0蚊月租如意通 姓名寫預付費 可唔可以去實名 ?
ppoll 發表於 2015-8-21 23:31

我聽過ching寫過可直接實名 不用填表
作者: chung722    時間: 2015-8-22 11:37

回覆 81# michaelsiu

+86075536508338

岩岩打左, 話無呢個號碼
作者: kklam    時間: 2015-8-22 11:46

回覆  michaelsiu

+86075536508338

岩岩打左, 話無呢個號碼
chung722 發表於 2015-8-22 11:37


應該打
    +8675536508338
作者: chung722    時間: 2015-8-22 12:19

回覆 86# kklam


    請教一下, 點解要skip左個0既?
作者: karsocrates    時間: 2015-8-22 12:26

回覆  kklam


    請教一下, 點解要skip左個0既?
chung722 發表於 2015-8-22 12:19


身在大陸時, 打國內長途先要加0, 但個電話號碼本身係唔包個0嘅.
作者: spriggan    時間: 2015-8-23 15:03

上咗去福田聯通大樓填表,份表最後果度要留多個電話號碼,但想問下佢哋會打邊個電話覆我是否成功?我唔記得咗問
thx ching
作者: LKF    時間: 2015-8-23 15:52

上咗去福田聯通大樓填表,份表最後果度要留多個電話號碼,但想問下佢哋會打邊個電話覆我是否成功?我唔記得 ...
spriggan 發表於 2015-8-23 15:03


可以指定邊個電話接
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-23 16:03

上咗去福田聯通大樓填表,份表最後果度要留多個電話號碼,但想問下佢哋會打邊個電話覆我是否成功?我唔記得 ...
spriggan 發表於 2015-8-23 15:03
他們會打最下填的聯絡電話,但我沒開機,5日後我直接打去問  ,講番填表實名既號碼就可,問成功否。成功就隨時可上去辦理,建議諗定個大陸地址(老作), 必要時可能要。
作者: LKF    時間: 2015-8-23 17:29

我指定要佢打實名嗰個電話。
作者: spriggan    時間: 2015-8-23 19:54

他們會打最下填的聯絡電話,但我沒開機,5日後我直接打去問  ,講番填表實名既號碼就可,問成功否。成功就 ...
michaelsiu 發表於 2015-8-23 16:03

唔該晒ching
講番上去填表果日,去到聯通大厦入去,攞完籌(顯示要等5個)見到唔多人諗住好快,最後都係等咗足足一個鐘先到我,差啲訓著咗(好在有煙仔頂住),去到counter同個女職員講實名,不過佢唔識聽廣東話,我唯有用半桶水煲冬瓜溝通啦,之後按ching咁講想實名但買卡時已有其他人名字,佢check 完號碼後就即時擰頭問我係咪一卡兩號,咁佢就話無法辦理,我就問佢點解唔得,佢又冇反應,之後不斷追問下,佢先唔情願咁拎咗張表出黎俾我填,很快咁填完之後(多謝ching公開份試卷),佢就極速咁起身拎份表入房,最後我問佢要等幾耐,佢話約1—5日有人call我,就係咁。
現在只差兩步就搞掂。
作者: cfpang    時間: 2015-8-23 20:20

唔該晒ching
講番上去填表果日,去到聯通大厦入去,攞完籌(顯示要等5個)見到唔多人諗住好快,最後都係等咗 ...
spriggan 發表於 2015-8-23 19:54


請問有冇睇大細卡?
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-23 20:25

唔該晒ching
講番上去填表果日,去到聯通大厦入去,攞完籌(顯示要等5個)見到唔多人諗住好快,最後都係等咗 ...
spriggan 發表於 2015-8-23 19:54


    多謝spriggan ching 分享 實名心得,上面做野d人真係個個辦事方法不一。thank
作者: spriggan    時間: 2015-8-23 21:38

請問有冇睇大細卡?
cfpang 發表於 2015-8-23 20:20

今次有叫我拎,但我張細卡剪過,佢就拎咗我張大卡同證件去影印
作者: mcdull    時間: 2015-8-24 10:25

點解實名仲要我打過幾個電話同sms?
明明張卡係我手, 明明只係一張未實名既預付卡.. 仲要我去營業廳行兩次?
話時話, 我冇收到佢話九月唔比我用既SMS.
作者: michaelsiu    時間: 2015-8-24 11:05

本帖最後由 michaelsiu 於 2015-8-24 11:07 編輯
點解實名仲要我打過幾個電話同sms?
明明張卡係我手, 明明只係一張未實名既預付卡.. 仲要我去營業廳行兩次?
...
mcdull 發表於 2015-8-24 10:25



    ching未實名的卡應不用填這個表 ,只出大小卡,回鄉卡,最多都係要張卡有通話過紀錄,也不用走兩次,即時實名的。
作者: vanzabee    時間: 2015-8-25 18:37

新近買的的一卡兩號 (6元月费)  開卡已經俾人實名左  

真实姓名:        郭虹
性       别:        男

有無人同我一樣?  想問如果係咁仲有無得實番我自己個名?

作者: michaelsiu    時間: 2015-8-25 19:28

新近買的的一卡兩號 (6元月费)  開卡已經俾人實名左  

真实姓名:        郭虹
性       别:        男

有無人同我一樣 ...
vanzabee 發表於 2015-8-25 18:37


    做唔做到實名真係要上去一趟先知,我張卡都係比人實左名,填表等佢批。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2