Board logo

標題: 話時話。。NW MOBILE點解無MICRO-SIM提供? [打印本頁]

作者: Alvin_Man    時間: 2012-1-1 18:41     標題: 話時話。。NW MOBILE點解無MICRO-SIM提供?

唔系成本問題掛。。
作者: octopusman    時間: 2012-1-1 19:22

唔系成本問題掛。。
Alvin_Man 發表於 2012-1-1 18:41
低用量為主。

作者: Alvin_Man    時間: 2012-1-1 19:26

回復 2# octopusman


    72蚊無限都好多人
作者: octopusman    時間: 2012-1-1 19:43

回復  octopusman


    72蚊無限都好多人
Alvin_Man 發表於 2012-1-1 19:26
多人不代表用量高

作者: peter_chan    時間: 2012-1-1 22:25

簡單講﹐新世界根本不是主流名牌﹐入面的PLAN 全部都係勁平的通話PLAN﹐不包數據服務。
所以﹐用智能電話(包括I-Phone) 都唔會用。

當然﹐早幾年都有3g plan﹐但無無限上網plan﹐而且上網數據收好貴﹐所以都唔會有人用。
而原先的2g 任上plan﹐你唔好同我講在iphone 4上使用呀。雖然無問題﹐但上網速度會令你發火﹐簡直想把部電話丟去。

最近﹐把2g 的上網改為3g限速 384k。但我都唔相信會吸引到用緊mirco-sim的i-phone4朋友轉台﹐i-pad 2的朋友也唔會被吸引。
事關這個速度仍然唔入流﹐一直用緊更快的plan﹐無情情用回2g 的速度﹐點會接受到。

而我估最重要的一個問題﹐係舊的sim卡都未用完﹐mirco-sim 又未有迫切需要﹐又點會即刻做新卡。
真係有客戶需要﹐在門市用剪卡器便可處理問題。如果真係剪完張卡有問題﹐咪剪過第2張囉﹐剪完試過才交給客用。
作者: evil_clone    時間: 2012-1-1 22:25

唔系成本問題掛。。
Alvin_Man 發表於 2012-1-1 18:41


應該有, 我早幾日上台時都有問我要大sim 定 micro-sim
作者: Alvin_Man    時間: 2012-1-1 22:28

回復 6# evil_clone


    今日去問。。。話無。。。
作者: NeTZoO    時間: 2012-1-4 18:00

簡單講﹐新世界根本不是主流名牌﹐入面的PLAN 全部都係勁平的通話PLAN﹐不包數據服務。
所以﹐用智能電話( ...
peter_chan 發表於 2012-1-1 22:25


你用過放iphone未?
快過用3既3G(佢淨用EDGE都快過3),用左2年幾3GS都係用佢~
   
另外佢好似無賣細咭既手機?
作者: 叔叔不行鳥    時間: 2012-1-6 00:25

佢o既機都無一部係用MICRO-SIM應該呢個先係主要....
咩速度唔夠快IPHONE4 唔會用等等...
咪傻啦, 一樣有人用架...
你估個個真係拎黎CHUR MYTV, PPTV咩...
作者: kellychen    時間: 2012-1-6 00:30

回復 6# evil_clone


    which location?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2