Board logo

標題: 有無辦法可以將SMS飛線? [打印本頁]

作者: power4x4    時間: 2009-9-4 01:04     標題: 有無辦法可以將SMS飛線?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bananafung    時間: 2009-9-4 01:08

唔係個個台冑飛sms 架
3仔有 其他台唔知lu
作者: hkkenchoi    時間: 2009-9-4 11:30

one2free/1010都有
作者: Wah On    時間: 2009-9-4 13:31

Three  or CSL can provide these service
作者: IanW    時間: 2009-9-4 13:42

原帖由 hkkenchoi 於 2009-9-4 11:30 發表
one2free/1010都有

可以的嗎? 請問收費如何?
作者: 熱血青年    時間: 2009-9-4 21:57

屎馬窿仲未有





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2