作者: power4x4 時間: 2009-9-4 01:04 標題: 有無辦法可以將SMS飛線?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bananafung 時間: 2009-9-4 01:08
唔係個個台冑飛sms 架
3仔有 其他台唔知lu
作者: hkkenchoi 時間: 2009-9-4 11:30
one2free/1010都有
作者: Wah On 時間: 2009-9-4 13:31
Three or CSL can provide these service
作者: IanW 時間: 2009-9-4 13:42
可以的嗎? 請問收費如何?
作者: 熱血青年 時間: 2009-9-4 21:57
屎馬窿仲未有

