作者: PiresLam 時間: 2009-9-3 00:35 標題: 5530機套
大家係市面上有冇見到NOKIA5530既機套...可以COVER到個SCREEN
作者: rfdingo 時間: 2009-9-3 00:56
無,,,,,,,,
我部野無套
只係得screen 保護貼
平機花左唔心痛
作者: PiresLam 時間: 2009-9-3 17:02
雖則係平機...但始終係新...想好好咁保護佢
作者: passby 時間: 2009-9-3 23:06
我都係咁想...買左返來幾日...後邊花左唔少
作者: rfdingo 時間: 2009-9-4 09:11
個背蓋囉
d膠唔靚,好多"暗花"XD
唔知會唔會出新背蓋呢,我想換金屬個d....無咁易花 又可以增加質感

