作者: monster2016 時間: 2026-4-12 22:39 標題: 有冇師兄依家會玩返以前家用機嘅槍game'?
有部steam deck如果想配無線槍玩返houe of the dead/ Time chrisis 難唔難搞?
謝謝
作者: sands 時間: 2026-4-13 15:16
Sinden Lightgun
AimTrak
Gun4IR / OpenFire
1000蚊左右,不過玩舊game 直接上網收部舊ps2仲低玩
作者: joecn 時間: 2026-4-21 21:46
2024了在淘寶買的, 玩Time crisis系列較好玩, 以前用過來玩World war z, 敵人太多, 位置太多便不好, 基本上是模擬mouse, 只要可以用mouse玩的, 便可以用, 我用模擬器在windows玩
https://item.taobao.com/item.htm ... le.1.46df2e8dWevmtd
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2523041&k=26cbb1a714b904d382801fa0a69f1671&t=1782113510&sid=38ceKVYtz5

作者: upsagel 時間: 2026-4-22 07:34
Sinden Lightgun
AimTrak
Gun4IR / OpenFire
1000蚊左右,不過玩舊game 直接上網收部舊ps2仲低玩 ...
sands 發表於 2026-4-13 15:16
Ps2好似一定要行碟?
作者: sands 時間: 2026-4-22 17:42
可以行usb或hdd
作者: upsagel 時間: 2026-4-22 21:00
咁OK wor
作者: mingsmac 時間: 2026-4-23 08:17
但PS2的槍game不是只能在CRT電視玩嗎?
作者: jk1399 時間: 2026-4-23 09:40
無你咁有興緻
作者: sands 時間: 2026-4-23 10:57
本帖最後由 sands 於 2026-4-23 11:07 編輯
不過ps2 都仲係傳統光線槍,玩原裝ps2光槍要搵crt tv,led 要用第三方Time Breaker LightGun 個D
分開搵部2手 ps2 唔難 搵2手 ps2光槍都唔難,2crt tv都唔難,3樣加埋其實都唔貴
以前玩過 Time Crisis+ GunCon 最後都係連tv成套放哂,time crisis 光槍應該最多2手作者: penay 時間: 2026-4-23 14:25
有開心360 喺硬碟 放遊戲 好爽
作者: tongziv 時間: 2026-4-24 11:45
Gun4IR 技術既話~ 好差
我試過好多種 用LED 加CAM 既定位技術都係唔準
以下未試過~等人報告
Sinden Lightgun
AimTrak
作者: sands 時間: 2026-4-24 14:30
Gun4IR 技術既話~ 好差
我試過好多種 用LED 加CAM 既定位技術都係唔準
以下未試過~等人報告
Sinden Lightgu ...
tongziv 發表於 2026-4-24 11:45
傳統光槍係(數)crt tv/mon 個畫面,lcd槍係用定位器(計算)畫面位置,體感上我覺得傳統準D
作者: tongziv 時間: 2026-4-24 14:45
我係冒險樂園玩PointBlank 都係用LED定位, 但OK 好準好快
我見佢地定位方式上下兩排超過10點
Gun4IR only 4點~依個就係分別
我屋企根本玩唔到pointblank
作者: sands 時間: 2026-4-24 14:46
人地街機,推規格咁無得咁講,家用機一定係傳統...
作者: tongziv 時間: 2026-4-24 14:49
PointBlank都係指標
Sinden可能OK只係貴我冇試
Gun4IR係最平~所以一分錢一分貨
加上搞4粒LED貼電視係好麻煩
作者: sands 時間: 2026-4-24 15:42
近年只玩過PS4/5 VR Sense 覺得ok準 現代光槍只係街機有玩,模擬器沒實際上手過不評論
作者: tongziv 時間: 2026-4-27 12:12
仲有RETRO SHOOTER都係4LED
但就上面左右各一. 下面左右各一
同GUN4IR擺位唔到, Gun4IR成十字形
Retro SHooter感覺似街機NAMCO既擺位~
可能比Gun4IR更好~


