作者: youna 時間: 2019-9-16 13:17 標題: 無線流動充電其實沒什麼用
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smchkman 時間: 2019-9-16 14:21
本帖最後由 smchkman 於 2019-9-16 14:24 編輯
流動充電最緊要快,所以用線最好,無線充太慢只是卓頭野無用的
作者: billntk 時間: 2019-9-16 19:15
有塊無線充電板擺左係公司用,其實唔錯,係幾好的
作者: kofz 時間: 2019-9-16 19:57
可惜支援既手機唔多
via HKEPC IR Extreme 4.1.0 - Android(4.0.1)
作者: tse111 時間: 2019-9-16 20:34
本帖最後由 tse111 於 2019-9-16 20:38 編輯
小米將推出新30W無線流動充電(40W〜測試中)
自稱會比27W有線充電快


小米9 Pro(5G)率先搭載
叧外
9月9日下午,小米舉辦了媒體溝通會,正式公佈了小米充電技術方面的進展。
目前小米有線充電已經突破100W,只需要17分鐘就可以充滿4000mAh電池,
同時小米9首發的20W無線快充技術至今都沒有對手。
對於30W超級無線閃充技術,小米官方還表示,
即將於本月發佈的小米9 Pro 5G將搭載這一技術,
成為全球首款支持30W超級無線閃充功能的5G手機。
發佈會上官方還表示,未來一年時間,高速無線充電功能一定會成為高端旗艦的標配,
甚至真正的高端旗艦,都將配備「三重快充」!
何為「三重快充」?官方稱,「三重快充」就是支持高速有線、高速無線和高速無線反充,
因為小米9 Pro 5G還是一款支持高速無線反充的手機。
據悉,大功率的反充是使用了BOOST結合1:2反向電荷泵雙重升壓,
來實現最高10W的功率,是目前市面上5W反充功率方案的2倍。
對此,小米官方在發佈會上對比了華為P30 Pro,這是一款支持5W反充功率的旗艦手機。
在使用小米和華為P30 Pro同時對iPhone XS進行無線反向充電時,
最終結果顯示小米30分鐘即可充到22%,華為P30 Pro 30分鐘則是充到了13%。
作者: kit228 時間: 2019-9-16 23:33
冇線係身個時咪有用 平時冇咩用
作者: arthurson 時間: 2019-10-5 17:53
有用,當你壞左usb頭,叉唔到電,無線叉電就係你救星
作者: (朗尼) 時間: 2019-10-5 23:33
30w 無線充熱到火燭
作者: wyhui5124 時間: 2019-10-6 17:08
無線流動充電最大死穴就係轉換efficiency比直插低,因為多咗兩次轉換(直流轉交流,交流轉直流),即係舊電唔o禁用

作者: chue 時間: 2019-10-6 23:21
梗係冇用,我暫時手上D機冇部十卜
作者: Hippo 時間: 2019-10-6 23:23
袋係袋一路行一路叉, 用無線唔使驚屈爛個插頭
作者: 醬爆田螺 時間: 2019-10-7 01:03
插座插得多易損秏,同埋冇線方便D
作者: edenli 時間: 2019-10-7 03:12
無線充急需果時就係救星,我試過有尿袋但無線,結果去左apple店“借“用佢地果無線充
作者: kofz 時間: 2019-10-7 07:13
多個充電方式唔係壞事
只係唔多機支援
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: sony_vaio 時間: 2019-10-7 12:20
我試過一次咁用
兩樣野焗係個袋
個尿袋同電話都勁熱
作者: Hippo 時間: 2019-10-7 12:36
用線快叉就唔熱咩? 過熱識自己停, USB port 爛咗唔識自己換
作者: CEO_Gloomy 時間: 2019-10-14 12:27
無話一定要充手機嘅,我會用嚟充無線耳機同手錶...
作者: youna 時間: 2019-10-14 13:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teasee 時間: 2019-10-19 20:37
當部機過咗保養期,
而充電口有問題,就知道佢嘅好處。
作者: nelsonlee130 時間: 2019-10-27 12:14
出街先有用
揸係手少條線無咁論盡
作者: mdws2002 時間: 2019-11-7 17:50
今日先同同事講完呢樣嘢。
我插線QC 3.0尿袋,充30分鐘,唔夠捱一日,都應該頂到半日;又可以係袋充,攞住嚟充,邊玩邊充又得;
無線充,充30分鐘10%都唔知有冇;除咗擺係度充嗰陣扮型之外,真心唔覺有咩特別。
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: smchkman 時間: 2019-11-7 18:15
吾爆算你好彩
via HKEPC Reader for Android
作者: wonghk1127 時間: 2019-11-7 21:33
又可以充手機, 又可以充錶, 連buds 都可以充
有用的就覺得有用
作者: lcklee 時間: 2019-11-8 09:06
認同 ...
我買左諗住可以差埋隻錶, 點知隻錶會認得唔係原裝差座而唔差... 宜家冇用, 淨係駁線差.
作者: pc1668 時間: 2019-11-8 21:26
Believe it or not, wireless charging makes the battery to depreciate more quickly.
作者: mdws2002 時間: 2019-11-9 02:44
Believe it or not, wireless charging makes the battery to depreciate more quickly.
pc1668 發表於 2019-11-8 21:26
呢個對我嚟講,唔係一個需要考量嘅問題。
我用小米國行機,揀小米國行機嘅其中一個重大原因,係換電池相對較平,唔使就住就住。而且大陸小米換電池,係無痛復活,一小時重生。
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: pc1668 時間: 2019-11-9 09:10
icic, then it's not a problem at all. I use iphone, wont touch any wireless charging device.
作者: gakko 時間: 2019-11-9 12:20
對防水手機幾有用
浸完水出黎無得用線叉電
可以行無線
作者: oo2oo299999 時間: 2019-11-9 14:17
好睇你工作/生活習慣
我個lighting個處都係俾左BACKUP DATA
訓教用無線叉一定夠時間又慢慢黎
我返office工,長期坐係電腦面前,做野既時候無線叉,去toilet 或者周圍行下隨手一拎就得,基本上放工都係100%電,依家D機D電好襟下,唔係當部機係遊戲機或者搵食用既都幾難一日用哂.
作者: mop 時間: 2019-11-10 15:25
但係移動嗰啲,叉前要按一下...
其實真係減好多方便感
作者: CEO_Gloomy 時間: 2019-11-14 15:45
我知...我都用S10+...但係用緊反向Qi 充嘅同時 , 我就用唔到部電話...
而且用電話充其他 device 後, 最後我又係要用返個反袋充部電話...有啲反知啫
作者: hehaya 時間: 2019-11-17 23:19
好睇你工作/生活習慣
我個lighting個處都係俾左BACKUP DATA
訓教用無線叉一定夠時間又慢慢黎
我返office工 ...
oo2oo299999 發表於 2019-11-9 14:17
返工真係極度有用
唔駛下下拔插果下好,有call入拎起就用得,用完放低繼續戰鬥
手環手錶用左無線充好多年啦
所以唔係沒什麼用,係個個人需求唔同
作者: youna 時間: 2019-11-17 23:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AAA1 時間: 2019-11-19 10:39
本帖最後由 AAA1 於 2019-11-19 10:43 編輯
無線充電很有用,車內用小米車充大約有15w輸出,當手機座用隨時睇地圖,回家用小米無線充20w版, 手機本身冇快充,加10w快充貼,實测約7w充電,旅行用小米無線充移動電池充電,回酒店充電加無線充同時進行
via HKEPC Reader for Android
作者: bbqiller 時間: 2019-11-27 10:05
睇人,唔適合我咁囉。
via HKEPC Reader for Android
作者: s84292 時間: 2019-12-5 14:04
本帖最後由 s84292 於 2019-12-5 14:12 編輯
我無線充,iphone 11 pro max,半個鍾尿袋充到25%左右
果次返工直落bbq,得20%問fd借黎充, 咁岩唔記得帶線,其實尿袋唔洗帶線真係好方便
我公司食飯位放左塊2位無線充電板, 幾個同事iphone或者airpod 係度充,線唔洗插係幾方便
返到屋企我就插返18w充電,不過隻airpod pro都係放返無線版,插少樣線
不過我覺得手機對手機呢種無線充就好多餘, ,不過咁諗~可以幫耳機充電都話有d用...
但係依家d耳機充電盒成個星期先要充一次電,除非以後做到唔洗帶盒直接幫耳機充,
唔係咩手機QI幫其他裝置充電真係冇乜機會用到
反而IPAD NOTEBOOK呢類就應該加返個QI無線充幫其他裝置充,就偏偏冇廠做
不過壞USB口呢D係個案, 因為QI無線充都係會壞...
我細路個尿袋就壞左QI充電~4舊水買返黎兩個月就壞... 懶得拎去維修用落去~
作者: myricky 時間: 2019-12-6 13:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186 時間: 2019-12-12 16:23
本帖最後由 0186 於 2019-12-12 16:26 編輯
手機來講....無線流動充電沒什麼用
用來充下TWS耳機, watch先用得著
10W= 5V2A 其實舊micro usb + Qi貼都好夠充, 重點係帶少條線 (usb-micro)
最沒用的反而覺得係磁吸頭, 話就話換頭易
但d頭唔平+ 一要充2-3個device, 要等
作者: stevechau 時間: 2019-12-18 14:37
本帖最後由 stevechau 於 2019-12-18 14:44 編輯
其實wireless charge係超有用&超好用!
唯一缺點只係慢, 但有用&好用呢兩個優點夠冚一個缺點~
話唔好用果D應該好少會成日拎起放低再拎又放低部電話......無限LOOP~
一味淨係睇快, 其實WIRELESS既方便度係好高, 試諗下每次係枱面拎起&放低都唔使再騰對手同時走去吉部機屎忽, 用尿袋果陣有咩事都淨係拎部電話出黎, 而唔係一舊磚(尿袋)+一捆亂到爆既火藥引(叉電線), 成舊野拎出黎成個土製炸彈連大MON遙控引爆器咁......
我係OFFICE/係屋入面咪由得佢叉慢D囉~
由其是係揸緊車, 停燈諗住覆幾粒字/篤篤個GPS MAP, 轉眼就轉燈要開車, 得返10幾%電果陣你行住車唔掂個軚盤吉部電話屎忽比我睇下?? 你坐的士小巴見到個司機係咁吉條線你唔驚?? 你自己架車要搞好走線先唔亂可以隨手吉你唔心煩??
又好似我返到OFFICE長坐咁, 而家轉左部無WIRELESS CHARGE既機, 但我又要插佢係個STAND度隨時睇佢著MON有咩MSG講乜, 叉係叉得快左呀, 不過部機BLIND吉果陣吉到個機底花晒呢~
所以以前我用IP6S果陣, 寧願加塊M巾自加無線充都要用, 然後車、屋企、OFFICE都分別買個wireless charge stand, 自此點行都係隨手拎起就瀟灑行得, 一坐低擺低部機就投入型格工作......
我而家用緊果間廠, 出呢代FLAGSHIP果陣死都話WIRELESS無乜用又唔夠快而唔肯加呢樣野, 到黎緊下一代FLAGSHIP已經吹到恆話廠認為唔跪低加返呢個功能唔得!
wireless charge已經係每一個牌子FLAGSHIP都必將要有既基本功能黎, 未來係睇會唔會好似3.5MM果D頭咁令傳統插頭消失~
至於上面有人話wireless會令舊電易壞/易衰退左, 我諗得好天真好簡單, 30-50W常常直插都充唔壞既野, 你同我講對舊電黎講接入充入點其實係一樣既無線充而家行到盡先得果15-18W反而更易叉得壞?? well......maybe you're right~

