作者: keeglor 時間: 2014-8-19 13:16 標題: 今年有乜平野買?
有無師兄講下?
作者: wind29 時間: 2014-8-19 19:50
最平240g ssd 被人買晒
作者: joecc 時間: 2014-8-19 20:56
一早比人大手買晒喇,食完飯去已經冇晒,入去問就話代理有貨,會返的,你得閒黎碰下運氣。
btw,有價冇貨不接受訂單 (宣傳品好似冇寫限量) 係咪算違反商品條例?
作者: wind29 時間: 2014-8-19 21:01
覺得應該唔算..
我無讀過呢條條列
作者: kansas 時間: 2014-8-19 21:05
有冇師兄知到WIN 7 OS有冇減到
因為小弟冇時間去想如果有平到就搵朋友幫手買
作者: dukilupp 時間: 2014-8-19 23:55
囉去 resell 都正啦!
作者: wind29 時間: 2014-8-20 00:05
回覆 6# dukilupp
見到已經賣左
作者: winsel 時間: 2014-8-20 00:05
回覆 6# dukilupp
但個牌子.....聽都未聽過...
作者: wind29 時間: 2014-8-20 00:05
我睇晒全部都搵唔到WIN7 減價
作者: dukilupp 時間: 2014-8-20 00:10
大陸牌子定點?
作者: jasonng314 時間: 2014-8-20 00:21
1蚊強力風扇冚家吹
作者: 見習波浪魔術師 時間: 2014-8-20 01:19
本帖最後由 見習波浪魔術師 於 2014-8-20 01:21 編輯
(講笑, from x都 facebook)
呢部 $2388 電腦

作者: getterwing 時間: 2014-8-20 16:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cleverever 時間: 2014-8-20 16:35
無野平,要買兩件$100以上貨品先有coupon
作者: samcam 時間: 2014-8-21 00:15
今日去黃金高登睇,冇乜平過,有啲貨仲比平時貴,有搵水魚之嫌。
作者: stetm 時間: 2014-8-21 08:41
今年硬件本身就無咩新野
U/RAM 不嬲都唔會特價
估唔到連 Mon 都無 jetso

作者: mingpig 時間: 2014-8-22 00:44
最平240g ssd
作者: hk133 時間: 2014-8-22 14:51
回覆 3# joecc
有價無貨,要視乎情況。如果該店鋪嘅特價貨品經常無貨,有貨都好快賣完,咁就有可能係違反商品說明條例。
作者: iamstupid 時間: 2014-8-23 18:45
早幾日我有野想買, 點知就撞啱散貨節... 而家都唔去住... 避做水魚... 避人多........

作者: danny9428 時間: 2014-8-23 19:43
今日行左轉 見到comdex同centralfield係到清focus gtx650
之後係高登某鋪見到有galaxy gtx750賣799
其他野...冇特別平
作者: ppcjacky 時間: 2014-8-24 10:37
反而想知新高登有無野平?
via HKEPC Reader for Android

