作者: adrianmak 時間: 2010-1-6 07:12 標題: nexus one 发布会上看到我们特区的区旗
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 部腦超慢 時間: 2010-1-6 07:35
作者: leofong2022 時間: 2010-1-6 07:38
great!!!
作者: kinhung132 時間: 2010-1-6 07:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mkchan 時間: 2010-1-6 07:41
google重視香港market,一讚!
作者: adrianmak 時間: 2010-1-6 07:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: timmychiu 時間: 2010-1-6 07:48
已經訂左
作者: rickdom 時間: 2010-1-6 07:50
唔知十唔十卜中文輸入.....
作者: adrianmak 時間: 2010-1-6 07:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 部腦超慢 時間: 2010-1-6 08:11
not supported temporary
[ 本帖最後由 部腦超慢 於 2010-1-6 08:11 編輯 ]
作者: sinsinking 時間: 2010-1-6 08:48
唔知裝唔裝到lime
不過好多香港字都睇唔到..
作者: Mitsume 時間: 2010-1-6 09:47
Lime of coz no problem, its an Android phone
作者: -阿J- 時間: 2010-1-6 10:09
正如我地已經拎Nexus One的Gallery黎用一樣...
始終都係Android OS,
好多野都可以拎黎用
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2010-1-6 11:48
我覺得同Milestone一事有關
未出機先百幾頁Post
仲要係得英文機咁多Bug都熱賣
[ 本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2010-1-6 11:48 編輯 ]
作者: a886 時間: 2010-1-7 16:02
心感榮幸
作者: yanjar 時間: 2010-1-8 02:09
香港網絡覆蓋率, 同毎人手機擁有數目[+成日換機]應數一數二
比我都係香港做試點
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2010-1-8 02:18
唔知點解呢一兩年好多外資公司鐘意率先係亞洲地區香港推出佢地既產品
第一個好似係Sony (唔記得係PSP Go 定 PS3 slim),第二個Moto Milestone ,第三個到Google Nexus one
唔知第四個會唔會又係香港率先推出呢
[ 本帖最後由 回憶是很痛苦 於 2010-1-8 02:18 編輯 ]
作者: kalok.wong 時間: 2010-1-8 04:32
真的不要睇小香港自己~~
作者: hkfriends 時間: 2010-1-8 07:56
Yes test HK and then to China

