Board logo

標題: 機械人隻藍牙..... [打印本頁]

作者: 真.史提御姐    時間: 2009-12-27 18:18     標題: 機械人隻藍牙.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sungcharming    時間: 2009-12-27 19:07

我用iclip music 802 無問題
作者: hcw502    時間: 2009-12-27 21:35

原帖由 sungcharming 於 2009-12-27 19:07 發表
我用iclip music 802 無問題

我用藍芽耳機聽緊歌時有電話入個耳機出唔到提示音





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2