作者: micmicsa 時間: 2009-12-16 12:56 標題: Motorola milestone笫一批貨全部出晒....
EXPensive 話笫一批貨全部出晒....想walk in 都無了....要星期5 笫二批....
作者: skk_AiO 時間: 2009-12-16 12:59
水貨都賣咁貴, 唔買佢啦
作者: GUILDWARS 時間: 2009-12-16 13:20
第1批入左幾多隻?
唔好乘機炒起就得
作者: micmicsa 時間: 2009-12-16 13:52 標題: 回覆 3# 的帖子
我聽個SALES 講, 唔少的, 過二百order. (有d 係一個order 幾隻)
不過我知mk 先da 呢一兩會有機賣, 你預有機係$5980.
作者: rickywk 時間: 2009-12-16 13:55
Moto機都炒得起,班水貨佬跌晒眼鏡
作者: cash2004 時間: 2009-12-16 13:56
原帖由 micmicsa 於 2009-12-16 13:52 發表
我聽個SALES 講, 唔少的, 過二百order. (有d 係一個order 幾隻)
不過我知mk 先da 呢一兩會有機賣, 你預有機係$5980.
炒到咁貴?? 忍下手等行機好過啦
作者: antony 時間: 2009-12-16 17:45
太好啦

[ 本帖最後由 antony 於 2009-12-16 17:46 編輯 ]

