作者: David Kirk 時間: 2009-11-3 10:08 標題: 好消息, i8000 一口`可用TF3D了
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: casper326 時間: 2009-11-3 10:53
應該話係Q記CPU 外首例...
作者: David Kirk 時間: 2009-11-3 13:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: casper326 時間: 2009-11-3 13:40
得Q 記528 或以上 先得~~
TOUCH FLO 要用翻Q 記既DRIVER 先開到.
你絛 LINK 個TOUCHFLO.. 我係部NEOTOUCH 到裝左, 但係睇唔到...
反而裝HTC HD 個TOUCHFLO 就冇問題....
即係Q 記同SAMSUNG 個DRIVER 係唔同啦~
作者: mouseman 時間: 2009-11-3 15:17
Acer also can?
作者: David Kirk 時間: 2009-11-3 17:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: casper326 時間: 2009-11-3 18:13
acer neo touch 只可以用普通版touchflo 3d. 你條link果個係改比i8000 用架, 所以q記cpu會無野睇

