Board logo

標題: 好消息, i8000 一口`可用TF3D了 [打印本頁]

作者: David Kirk    時間: 2009-11-3 10:08     標題: 好消息, i8000 一口`可用TF3D了

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: casper326    時間: 2009-11-3 10:53

應該話係Q記CPU 外首例...
作者: David Kirk    時間: 2009-11-3 13:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: casper326    時間: 2009-11-3 13:40

原帖由 David Kirk 於 2009-11-3 13:11 發表


g810 / ks20 之類得咩


得Q 記528 或以上 先得~~   
TOUCH FLO 要用翻Q 記既DRIVER 先開到.
你絛 LINK 個TOUCHFLO..  我係部NEOTOUCH 到裝左, 但係睇唔到...
反而裝HTC HD 個TOUCHFLO 就冇問題....
即係Q 記同SAMSUNG 個DRIVER 係唔同啦~
作者: mouseman    時間: 2009-11-3 15:17

Acer also can?
作者: David Kirk    時間: 2009-11-3 17:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: casper326    時間: 2009-11-3 18:13

acer neo touch 只可以用普通版touchflo 3d. 你條link果個係改比i8000 用架, 所以q記cpu會無野睇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2