作者: joeching 時間: 2009-8-26 00:07 標題: M8 新UI 正到爆 (已更新真實操作Video)
[attach]933387[/attach] [attach]933388[/attach]
[attach]933389[/attach]
[flash]http://player.youku.com/player.php/sid/XMTE0OTA2ODU2/v.swf[/flash]
[flash]http://player.youku.com/player.php/sid/29246827/v.swf[/flash]
[ 本帖最後由 joeching 於 2009-9-4 21:18 編輯 ]
作者: hogen 時間: 2009-8-26 01:27
都要佢整好電話接收力個功能先得架,唔係幾靚都冇用
作者: kennymoody 時間: 2009-8-26 01:35
解鎖要拖到咁高 ............. 單手拿機果時都幾麻煩 ................
作者: PowerShot 時間: 2009-8-26 02:07
where can download?
作者: Inty 時間: 2009-8-26 02:46
到低D接收係唔係死症黎??
新fw有冇改善???
作者: ivan1612 時間: 2009-8-26 07:40
但琴晚睇人講 話呢個ui 係假 my自已整出黎
作者: f16 時間: 2009-8-26 08:18
作者: ben20034 時間: 2009-8-26 08:25
其實有無可能有M9
作者: mkywong 時間: 2009-8-26 08:55
呢個時代係賣樣 ga la.
要話音好, 你肯唔肯用返moto 先

作者: jzu 時間: 2009-8-26 10:02
應該係同hardware有關, fw點改都改唔到
同wifi一樣禁差
anyway, 都接受到, 最正係高resolution同平
作者: foxivan 時間: 2009-8-26 10:46
looks quite good, any bugs?
作者: addblue 時間: 2009-8-26 11:49
nokia策略都係分兩條line
一係平價(唔過二千)好用,實用但無款
2千以上賣樣賣其他功能多
相對黎講通話質素低D同多D機會維修
[ 本帖最後由 addblue 於 2009-8-26 11:49 編輯 ]
作者: thefworld 時間: 2009-8-26 12:24
假的........
作者: speed 時間: 2009-8-26 14:08
聽講話係假, 但部份功能真係同官方講的好接近
作者: darksome 時間: 2009-8-26 16:32
好似 Magic 喔
作者: wong00000018 時間: 2009-8-26 19:08
hardware冇關...iphone 第一代都係用佢...
大陸信號未優化過so比較差...
wifi點差???
yahoo hk 20~23s左右
都ok la..
作者: dochi 時間: 2009-8-26 21:04
睇咩系O既O者, e 系話音唔差得過moto 幾多.....
n / other 話音就一般, 但都比其他牌子好
作者: jzu 時間: 2009-8-26 21:22
原帖由 wong00000018 於 2009-8-26 19:08 發表
hardware冇關...iphone 第一代都係用佢...
大陸信號未優化過so比較差...
wifi點差???![]()
![]()
yahoo hk 20~23s左右
都ok la..![]()
我自己都係機主, 部機既wifi有幾差我好清楚
就算用3條天線既router, 行遠少少, 都可以間唔中斷一次線, 你話差唔差
至於去到一d難接收既地方, netbook收到40%左右, m8就會勁斷線
btw, 我試過用iphone 2g同m8比, iphone 2g好強, 唔通真係OS問題?
大陸信號未優化過so比較差 <- 呢個關HK咩事
作者: kedros5 時間: 2009-8-27 09:36
which firmware u use?
作者: sillydanny 時間: 2009-8-29 10:29
真係唔錯丫......好正....
作者: ihmcjacky 時間: 2009-8-29 12:24 標題: 回覆 10# 的帖子
但我WIFI好正常喎~~敢問c兄咩fw??
作者: 魂浪丸 時間: 2009-8-29 12:45
我 fd 話我部野既 反應無 DEMO 機果 D 好
wifi 又差咁, 可能係手神唔好抽到部差小小既機掛, 忍唔住咪去試下 換新機咯, 反正補 最多 300人仔
[ 本帖最後由 魂浪丸 於 2009-8-29 12:45 編輯 ]
作者: Sempron2400+ 時間: 2009-8-29 12:55
呢部野係呢個forum都注定無運行架啦
開頭話抄iphone 而家話抄magic
就算再點出新野都有人話佢係 山寨
作者: thefworld 時間: 2009-8-29 13:40
原帖由 Sempron2400+ 於 2009-8-29 12:55 發表
呢部野係呢個forum都注定無運行架啦![]()
開頭話抄iphone 而家話抄magic
就算再點出新野都有人話佢係 山寨
唔知幾時先可以無人壇呢
自己覺得好用就ok~
作者: jzu 時間: 2009-8-29 15:34
原帖由 Sempron2400+ 於 2009-8-29 12:55 發表
呢部野係呢個forum都注定無運行架啦![]()
開頭話抄iphone 而家話抄magic
就算再點出新野都有人話佢係 山寨
唔知幾時先可以無人壇呢
自己用電話又關人咩事呢
我買電話又唔係要扮野, 如果係就買3gs啦, 洗乜買m8
但我target係平同高性能姐
作者: ilty 時間: 2009-8-29 15:35 標題: 回覆 23# 的帖子
抄都要抄得比人好先得
宜家唔湯唔水咁咪比人插

作者: 魂浪丸 時間: 2009-8-29 17:07
原帖由 Sempron2400+ 於 2009-8-29 12:55 PM 發表
呢部野係呢個forum都注定無運行架啦![]()
開頭話抄iphone 而家話抄magic
就算再點出新野都有人話佢係 山寨
唔知幾時先可以無人壇呢
再者, 佢地好肯聽人地意見, 會不斷改進, 同埋有一年一換一(舊換新)既服務呢樣野係我最欣賞的, 試問有邊間做到?
唔好話一換一, 最重要既聽客戶意見呢點, 大如 NOKIA 都唔會做 0.0
5800 既 bug, 我地用家不停匯報, 到出下版新固件咪又一樣存在
but, 佢地仲有好大既改進空間, 同埋話音方面都唔太好呢點就要加倍努力
[ 本帖最後由 魂浪丸 於 2009-8-29 17:10 編輯 ]
作者: ihmcjacky 時間: 2009-8-29 17:18 標題: 回覆 26# 的帖子
我覺得唔係主因,係香港人一向對大陸貨有那種
看不上眼的「高傲感」,只要那件貨品是大陸品牌
或者是made in china,就算未詳細睇見產品之前
,都已經扣左分先
[ 本帖最後由 ihmcjacky 於 2009-8-29 17:21 編輯 ]
作者: ihmcjacky 時間: 2009-8-29 17:20 標題: 回覆 27# 的帖子
同意c兄觀點。確實MEIZU還有很多不足
處,但起碼它有改進的心,也很聽取客戶
意見,這些服務不是簡單就能看到的
作者: jzu 時間: 2009-8-29 20:14
原帖由 魂浪丸 於 2009-8-29 17:07 發表
呢樣野買俾自己用遮, 又唔係買黎俾人睇, 自己鍾意咪得咯
再者, 佢地好肯聽人地意見, 會不斷改進, 同埋有一年一換一(舊換新)既服務呢樣野係我最欣賞的, 試問有 ...
有個fd買左5800兩個月, 今日就話因太多bug想放出去
作者: ilty 時間: 2009-8-30 00:31 標題: 回覆 30# 的帖子
我D 女FD 話部機好好用
我D 男FD話部機未試過HANG機/中BUG
作者: ilty 時間: 2009-8-30 00:35 標題: 回覆 29# 的帖子
聽都無用 肯改都係廢
因為佢實在太慢
佢個product life cycle早就應該要完
連htc d機既spec都開始追到m8
m8真係剩番價錢win人
佢宜家就算搞番好 都係同人地打和
已經失左先機
可能兩年後佢會比iphone更好
但到時都無人出iphone啦
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-30 01:25
原帖由 ilty 於 2009-8-30 12:35 AM 發表
聽都無用 肯改都係廢
因為佢實在太慢
佢個product life cycle早就應該要完
連htc d機既spec都開始追到m8
m8真係剩番價錢win人
佢宜家就算搞番好 都係同人地打和
已經失左先機![]()
可能兩年後佢會比iphone更好
但到時都無人出iphone啦![]()
![]()
spec方面加強唔係問題 ...
問題係舊電頂唔頂得順
比你用兩用就無晒電 , 幾快都把鬼
最大問題都係軟件
不過一間咁細既公司 , 人力物力真係難追
否則死硬
作者: thefworld 時間: 2009-8-30 02:13 標題: 回覆 33# 的帖子
我覺得軟件已經幾多下~ 除左個office無得edit 同無乜game, 而且j.wong都話會出office(不過唔知何年何月)
[ 本帖最後由 thefworld 於 2009-8-30 02:14 編輯 ]
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-30 11:43
原帖由 thefworld 於 2009-8-30 02:13 AM 發表
我覺得軟件已經幾多下~ 除左個office無得edit 同無乜game, 而且j.wong都話會出office(不過唔知何年何月)
作者: mkywong 時間: 2009-8-30 12:33
meizu 第一部手機, 算係咁喇.
佢依家都仲要賣緊1999 就真係唔夠吸引.
年頭都話吸引姐. 到依家都賣呢個價就只係一般.
另外大陸iphone 又出行貨, android機又殺緊埋黎.
作者: ilty 時間: 2009-8-30 12:50
原帖由 真.飛鳥 於 2009-8-30 01:25 發表
spec方面加強唔係問題 ...
問題係舊電頂唔頂得順
比你用兩用就無晒電 , 幾快都把鬼![]()
最大問題都係軟件![]()
不過一間咁細既公司 , 人力物力真係難追
暫時睇埋1.0係咪真係出到同埋功能上追番同行
否則死硬![]()
舊電既容量應該仲可以上DD
最大問題係佢D固件個個都有D問題
未夠完善 成日要UPGRADE
好心一次過整好 然後D細野用更新方法比我地更新
次次咁洗晒D野都唔係辦法
唔係話佢間公司細就做得慢 係佢D engineer根本廢到...
做野手腳慢 一個問題要幾個固件先搞得掂
唔係話串 有少少寫program經驗都知唔洗搞咁耐啦
人地仲叫做專業wor
個jw先最令人火滾 宜家我都好懷疑係咪有新ui 定係舊ui改少少當新
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-30 13:42
原帖由 ilty 於 2009-8-30 12:50 PM 發表
舊電既容量應該仲可以上DD![]()
最大問題係佢D固件個個都有D問題
未夠完善 成日要UPGRADE
好心一次過整好 然後D細野用更新方法比我地更新
次次咁洗曬D野都唔係辦法
唔係話佢間公司細就做得慢 係佢D engineer根本 ...
作者: 藤原亮政 時間: 2009-9-1 09:11
原帖由 jzu 於 2009-8-26 21:22 發表
我自己都係機主, 部機既wifi有幾差我好清楚![]()
就算用3條天線既router, 行遠少少, 都可以間唔中斷一次線, 你話差唔差
至於去到一d難接收既地方, netbook收到40%左右, m8就會勁斷線![]()
btw, 我試過用iphone 2g同m8比, iphone 2g好強, 唔通真係OS問題?
大陸信號未優化過so比較差
我用psp test信號強度25%既地方m8都一樣好快wor...
down野都仲有成300幾kb/s
大陸iphone行貨相信唔係一個問題...因為出機要成5999rmb(2999機價+3000話費)
[ 本帖最後由 藤原亮政 於 2009-9-1 09:12 編輯 ]
作者: hkhot 時間: 2009-9-1 12:37
原帖由 ilty 於 2009-8-30 12:50 發表
舊電既容量應該仲可以上DD![]()
最大問題係佢D固件個個都有D問題
未夠完善 成日要UPGRADE
好心一次過整好 然後D細野用更新方法比我地更新
次次咁洗晒D野都唔係辦法
唔係話佢間公司細就做得慢 係佢D engineer根本 ...
同意....
M8 engineer 真係幾廢.....
N 多個固件都沒解決到信号問題
等了幾個月OFFICE FOR M8 影都唔見........
什麼"軟件中心".......等了幾個月又係沒出現......
新ui 原本8月出...我睇10月都未必有
[ 本帖最後由 hkhot 於 2009-9-1 12:39 編輯 ]
作者: wong00000018 時間: 2009-9-1 12:43
原帖由 hkhot 於 2009-9-1 12:37 發表
同意....
M8 engineer 真係幾廢.....
N 多個固件都沒解決到信号問題
等了幾個月OFFICE FOR M8 影都唔見........
什麼"軟件中心".......等了幾個月又係沒出現......
新ui 原本8月出...我睇10月都未必有![]()
你咁勁..你去做lo,,
wince 6 未普及..好少engineer six wince 6
等下la...咁勁寫個android for m8黎..
作者: 藤原亮政 時間: 2009-9-2 12:21
原帖由 hkhot 於 2009-9-1 12:37 發表
同意....
M8 engineer 真係幾廢.....
N 多個固件都沒解決到信号問題
等了幾個月OFFICE FOR M8 影都唔見........
什麼"軟件中心".......等了幾個月又係沒出現......
新ui 原本8月出...我睇10月都未必有![]()
我的理解:M8 engineer=魅族公司軟件工程師,若理解錯誤以下文字請無視
乜原來office係魅族一定要開發出黎比我地?
你而家講同D無知既人搵JW要QQ咪一樣?QQ係魅族公司產品?
信號問題,當初IPHONE都有
係英飛凌CHIP的驅動問題,等英飛凌改先得
[ 本帖最後由 藤原亮政 於 2009-9-2 12:27 編輯 ]
作者: ilty 時間: 2009-9-2 13:32 標題: 回覆 40# 的帖子
OFFICE FOR M8根本係晒氣
一日固件未搞好 講APP都係無用
如果佢固件係好 根本office已經用得到
同埋佢真係好麻煩 樣樣野都要自己搞
如果佢做到好似apple store咁就正(係指PC端)
FOR軟件中心 手機裡面操作好麻煩 佢地不如正正式式剩係出firmware 其他交比人做
唔好搞APP
作者: ilty 時間: 2009-9-2 13:39
原帖由 藤原亮政 於 2009-9-1 09:11 發表
我用psp test信號強度25%既地方m8都一樣好快wor...
down野都仲有成300幾kb/s
大陸iphone行貨相信唔係一個問題...因為出機要成5999rmb(2999機價+3000話費)
我都好同意你既講法
但係我遇到既問題係成日收唔到WIFI 駁到就好少斷
同埋佢個WIFI好搞笑 有時係A地方上完WIFI
係地方開WLAN都會見到A地方既WIFI
比你連到 但連勁耐加無信號 其實根本無依個WIFI
作者: jzu 時間: 2009-9-2 18:26
原帖由 ilty 於 2009-9-2 13:32 發表
OFFICE FOR M8根本係晒氣
一日固件未搞好 講APP都係無用![]()
如果佢固件係好 根本office已經用得到
同埋佢真係好麻煩 樣樣野都要自己搞
如果佢做到好似apple store咁就正(係指PC端)
FOR軟件中心 手機裡面操作好麻煩 佢地不如正正式式剩係出firmware 其他交比人做![]()
唔好搞APP
咁又唔好咁講, 佢固件係有改善到架
至少而家用SMV 收發 SMS唔洗 + 852先啦
至於咩軟件中心就真係算吧啦, 睇到pdf, 有google map, youtube短片乜都夠晒啦, 仲想點
2k咋麻, 點同人地6,7K既3gs, 4k既hero比呀
買得大陸野既人都一早預左架啦, 唔洗禁勞氣架喎
作者: kedros5 時間: 2009-9-2 18:57
你知唔知已經有外國人整左APP-STORE 比M8..
http://www.app-dome.com/
作者: hkhot 時間: 2009-9-2 19:03
原帖由 藤原亮政 於 2009-9-2 12:21 發表
我的理解:M8 engineer=魅族公司軟件工程師,若理解錯誤以下文字請無視
乜原來office係魅族一定要開發出黎比我地?我而家先知原來OFFICE係魅族公司產品
你而家講同D無知既人搵JW要QQ咪一樣?QQ係魅族公司產品?
信號問題,當初IPHONE都有
係英飛凌CHIP的驅動問題,等英飛凌改先得
那個OFFICE FOR M8 係 J.Wong 講要開發的.....
http://jw.m8fans.com/Detail.aspx?id=99
[ 本帖最後由 hkhot 於 2009-9-2 19:07 編輯 ]
作者: kedros5 時間: 2009-9-2 19:06
just wait then
作者: Fresh 時間: 2009-9-2 19:14
原帖由 kedros5 於 2009-9-2 18:57 發表
你知唔知已經有外國人整左APP-STORE 比M8..
http://www.app-dome.com/
依個都算
同正版比一下 你就明佢差D咩
依個網是但搵人都寫到...同M8FANS有咩分別
作者: Fresh 時間: 2009-9-2 19:15 標題: 回覆 47# 的帖子
JW就係理想太大 實力太少
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-9-2 20:47
實力就唔應該唔少 , 間OFFICE咁大間
但我好肯定佢地無PLAN開發流程
一時又話搞呢搞路
作者: 藤原亮政 時間: 2009-9-2 23:25
原帖由 hkhot 於 2009-9-2 19:03 發表
那個OFFICE FOR M8 係 J.Wong 講要開發的.....
http://jw.m8fans.com/Detail.aspx?id=99
[并且常用的应用软件qq,office等也很快会完善,加上微软后续也有更多更大力度的资源支持,所以优势还将是很明显的。]
作者: jzu 時間: 2009-9-2 23:36
原帖由 藤原亮政 於 2009-9-2 23:25 發表
[并且常用的应用软件qq,office等也很快会完善,加上微软后续也有更多更大力度的资源支持,所以优势还将是很明显的。]
邊度有講話開發office?佢只係話完善,office始終要靠微軟支持而唔係魅族公司自己可以解決
其實都幾攪笑, 禁細個mon用黎睇office document
睇PDF都已經差唔多係極限了
作者: casper326 時間: 2009-9-2 23:39
咁又唔係咁講.... 有時要做野冇計啦~
[ 本帖最後由 casper326 於 2009-9-2 23:39 編輯 ]
作者: 藤原亮政 時間: 2009-9-2 23:43
3.4"係差唔多...手機mon你想有幾大...iphone都係3.5"姐
只要佢流暢同埋縮放方便我覺得就無問題
作者: jzu 時間: 2009-9-2 23:46
啱呀, 但係唔得流暢果下慘呢
如果佢做到iphone禁順唔知有無可能
作者: jzu 時間: 2009-9-2 23:47
要做野不如帶部netbook/umpc算啦
何必要辛苦自己辛苦部機
作者: 藤原亮政 時間: 2009-9-3 01:38
而家都未有正式版你咁快下定論話佢唔流暢係言之過早
作者: jzu 時間: 2009-9-3 01:55
因為我暫時從未見過任何一個software係smooth.........
作者: kennymoody 時間: 2009-9-3 02:09
iphone 係就係 3.5" , 不過解像度少好多喎
iphone有咁高解像度仲有無咁順就真係有排先知 ...........
作者: casper326 時間: 2009-9-3 07:31
咪玩啦~~ 普普通通一部NETBOOK... 話就話唔夠1KG . 但係要拎出街成日.. 都唔輕架...
何況好多時都係開一個DOC 黎EDIT... 唔係成個由頭做起... 所以手機夠做有凸~
作者: kedros5 時間: 2009-9-3 08:07
M8DOCK<---唔順??
作者: jzu 時間: 2009-9-3 08:43
原帖由 casper326 於 2009-9-3 07:31 發表
咪玩啦~~ 普普通通一部NETBOOK... 話就話唔夠1KG . 但係要拎出街成日.. 都唔輕架...
何況好多時都係開一個DOC 黎EDIT... 唔係成個由頭做起... 所以手機夠做有凸~
你都唔好玩啦, 攞部電話做office野
又要部機勁, 又要部機細同輕, 你唔覺好矛盾架咩?
唔好真係當部機係萬能先得架
作者: hkhot 時間: 2009-9-3 11:24

M8 slogan
[ 本帖最後由 hkhot 於 2009-9-3 11:24 編輯 ]
作者: jzu 時間: 2009-9-3 15:46
作者: 藤原亮政 時間: 2009-9-3 17:23
DOCK好順
唔少遊戲同應用軟件都OK順啊,我感覺唔到疾
作者: jzu 時間: 2009-9-3 18:14
可能有d software未做tuning掛
好似RSS reader咁, 睇多少少既feed都lag到嘔
PDF都接受到, 但完全無得同3gs比
其實唔知係機能上做唔到定係個SDK無做到優化
計落m8個CPU都ok勁架, 無理由禁lag
作者: addblue 時間: 2009-9-3 18:51
原帖由 jzu 於 2009-9-3 18:14 發表
可能有d software未做tuning掛
好似RSS reader咁, 睇多少少既feed都lag到嘔
PDF都接受到, 但完全無得同3gs比
其實唔知係機能上做唔到定係個SDK無做到優化
計落m8個CPU都ok勁架, 無理由禁lag
window惹的禍....
作者: netmen 時間: 2009-9-3 23:09
小小啦 , 其實重點係
M8 (720X480) VS IPHONE ( 480 X 320 ) ,
而且IPHONE 上網係唔LOAD任可FLASH的(跟本突登唔支援住)
再加上兩年多的OS優化 , 一年都未到的M8點比先
作者: joeching 時間: 2009-9-4 19:39
[flash]http://player.youku.com/player.php/sid/29246827/v.swf[/flash]
真係掂
作者: mkywong 時間: 2009-9-4 20:46
今次有真機視頻. 真係好.
希望佢今個月出到新固件
作者: kennymoody 時間: 2009-9-5 00:51
正好多喎 ......
同埋善用左 multi-touch .......... 依方面已經比 iphone 強 .........

