Board logo

標題: HTC MAGIC [打印本頁]

作者: hin0219    時間: 2009-6-26 10:55     標題: HTC MAGIC

請問各magic用家.
鈴聲你們各得 ok嗎?大唔大聲及有無拆.
我去過門市試,唔知是喇叭問題 or file 問題,果喇叭好拆.
作者: IanW    時間: 2009-6-26 11:06

原帖由 hin0219 於 2009-6-26 10:55 發表
請問各magic用家.
鈴聲你們各得 ok嗎?大唔大聲及有無拆.
我去過門市試,唔知是喇叭問題 or file 問題,果喇叭好拆.

default 鈴聲都拆? 無理由格.... 雖然我無試晒所有跟機的, 我唔覺有拆.
作者: hin0219    時間: 2009-6-26 11:54     標題: 回覆 2# 的帖子

可以門市果部比人播到拆晒.
or 可能環境太嘈,試唔真.
作者: 大檸樂    時間: 2009-6-26 12:18

我聽晒本身跟機D 鈴聲唔拆喎
作者: wombat_j    時間: 2009-6-27 00:15

一d都唔折...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2