標題: HTC MAGIC [打印本頁]
作者: hin0219 時間: 2009-6-26 10:55 標題: HTC MAGIC
請問各magic用家.
鈴聲你們各得 ok嗎?大唔大聲及有無拆.
我去過門市試,唔知是喇叭問題 or file 問題,果喇叭好拆.
作者: IanW 時間: 2009-6-26 11:06
default 鈴聲都拆? 無理由格.... 雖然我無試晒所有跟機的, 我唔覺有拆.
作者: hin0219 時間: 2009-6-26 11:54 標題: 回覆 2# 的帖子
可以門市果部比人播到拆晒.
or 可能環境太嘈,試唔真.
作者: 大檸樂 時間: 2009-6-26 12:18
我聽晒本身跟機D 鈴聲唔拆喎
作者: wombat_j 時間: 2009-6-27 00:15
一d都唔折...

