標題: Screen Protector for HTC Touch Diamond 2 [打印本頁]
作者: Ah_phun 時間: 2009-5-31 19:37 標題: Screen Protector for HTC Touch Diamond 2
有咩Screen Protector 好介紹俾TD2 用?
我原裝嗰塊而家都好花...
唔好過$100 有冇好既選擇?
Thx
作者: gp01fb 時間: 2009-5-31 19:44
arm kit 同 capdase 會較好
不過...我會去鴨記買10 塊 $10 .... 用殘就換 ... 好過買一塊靚
作者: Ah_phun 時間: 2009-6-1 00:34
Touch Diamond 2 用啞面定係普通好d ?
其實我想搵張~$80 既長用
平嗰d好易甩同埋易d花 ( 呢個唔肯定)
作者: eqx 時間: 2009-6-1 13:53
其實分別唔多大, arm kit 都係會花, 不如用1x蚊個d 一兩個月換一張好過

