Board logo

標題: 山寨智能機搶灘WM6.5平臺,只需RMB1099 [打印本頁]

作者: sunsingd    時間: 2009-5-15 22:19     標題: 山寨智能機搶灘WM6.5平臺,只需RMB1099


雖然WM6.5平台已發布許久,今年也有手機採用。不過時至今日,似乎沒有什麼上市的消息(目前看來是Android新聞比較多)。不過話說,第一款採用WM 6.5手機上市銷售的手機,很讓人出乎意料,居然不是之前已經發表的各大廠,而是山寨機,是一款仿HTC Touch Viva的手機。 2.8寸屏幕,240 X 320分辨率,320萬數碼相機,支持GMS850/900/1800/1900MHz頻段和Wi-Fi、EDGE,大容量電池,要售1099元人民幣。據產品介紹說,運行速度比鑽石流暢,待機時間也比原廠來得持久。
作者: thinkpanda    時間: 2009-5-15 22:32

原帖由 sunsingd 於 2009-5-15 22:19 發表

雖然WM6.5平台已發布許久,今年也有手機採用。不過時至今日,似乎沒有什麼上市的消息(目前看來是Android新聞比較多)。不過話說,第一 ...


睇黎千元級Andorid 都唔需要等幾耐....
作者: mlau    時間: 2009-5-16 11:16

這部嗎
http://item.taobao.com/auction/i ... d.jhtml?cm_cat=1512
作者: waiwai2005    時間: 2009-5-16 23:57

我想等埋tcl個部先
作者: seed00    時間: 2009-5-17 00:56

係既話又幾好喎, 買部返黎sms都好
作者: 14789    時間: 2009-5-17 02:21

係咪行老翻 WM6.5
作者: mlau    時間: 2009-5-17 23:11

應該係山寨 wm6.5
作者: dickykwanhk    時間: 2009-5-18 00:00

一係抄足d,可以用番真機的rom就正爆
作者: tchosam    時間: 2009-5-18 15:43

有無測試report 又或者有無ching有買這部機呢?
wm6.5有吸引力,因為吾係好相信國產軟件!
作者: winmanlai    時間: 2009-5-18 18:32

有冇評測先 ?   
好似唔係好work咁喎...
作者: henrysar    時間: 2009-5-18 18:36

係邊度可以買倒
作者: caihk    時間: 2009-5-19 02:40

不知不覺 WM 6.5 已經係5月11日面世啦



根據 Windows Mobile 團隊官方部落格的消息,WM 6.5 將會在 Tech Ed 大會的首日,也就是五月十一號這天,正式一絲不掛的跟大家見面;之前 MWC 上頭的小露兩點,只不過是暖身而已,但是究竟何時才會在市面上的手機出現(或是提供下載升級),就得看各家手機公司的策略囉!

來源 : http://chinese.engadget.com/2009 ... y-launch-on-may-11/





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2