作者: zetalau 時間: 2009-4-15 18:45 標題: @ wm6 用咩睇 PDF ?
你地用 Foxit 定 Adobe ?
or other ???
作者: fansullivan 時間: 2009-4-15 18:55
foxit
adobe太大食
作者: zetalau 時間: 2009-4-15 19:11
cxxxk version !?
我用有條bar 係上面....
作者: fansullivan 時間: 2009-4-15 19:16
由得佢
反正少係手機睇pdf
作者: hin618 時間: 2009-4-16 01:21
fox +1 不過都好小
因為真係太細 好難睇

