Board logo

標題: @ wm6 用咩睇 PDF ? [打印本頁]

作者: zetalau    時間: 2009-4-15 18:45     標題: @ wm6 用咩睇 PDF ?

你地用 Foxit 定 Adobe ?
or other ???
作者: fansullivan    時間: 2009-4-15 18:55

foxit
adobe太大食
作者: zetalau    時間: 2009-4-15 19:11

原帖由 fansullivan 於 2009-4-15 18:55 發表
foxit
adobe太大食

cxxxk version !?

我用有條bar 係上面....
作者: fansullivan    時間: 2009-4-15 19:16

原帖由 zetalau 於 2009-4-15 19:11 發表

cxxxk version !?

我用有條bar 係上面....


由得佢
反正少係手機睇pdf
作者: hin618    時間: 2009-4-16 01:21

fox +1 不過都好小
因為真係太細 好難睇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2