Board logo

標題: X1出咩問題 [打印本頁]

作者: bbnetnet    時間: 2009-3-8 00:05     標題: X1出咩問題

呢個星期突然發現X1出現呢個奇怪事!
就係每晚11:59都會自動開Display畫面?搞咩?
作者: 9900    時間: 2009-3-8 01:13

我部touch pro 一過晚上11:59 就會重開個TF3D





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2