標題:
X1出咩問題
[打印本頁]
作者:
bbnetnet
時間:
2009-3-8 00:05
標題:
X1出咩問題
呢個星期突然發現X1出現呢個奇怪事!
就係每晚11:59都會自動開Display畫面?搞咩?
作者:
9900
時間:
2009-3-8 01:13
我部touch pro 一過晚上11:59 就會重開個TF3D
歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2