Board logo

標題: M8FANS SHOW M8 [打印本頁]

作者: bapestar    時間: 2009-2-24 20:00     標題: M8FANS SHOW M8

[flash]http://player.youku.com/player.php/sid/XNzQwNzk0Njg=/v.swf[/flash]
作者: edo963    時間: 2009-2-24 20:23

月亮代表我的心彈錯音...


摸兩下就算, 玩耐D都唔得....
作者: ivanlaw    時間: 2009-2-24 22:47

呢排無晒聲氣...
唔知係咪唔做香港市場...-.-!
作者: ihmcjacky    時間: 2009-2-25 07:49     標題: 回覆 3# 的帖子

嗯..感覺meizu唔太重視香港市場
作者: ngokyau    時間: 2009-2-25 10:36

原帖由 ihmcjacky 於 2009-2-25 07:49 發表
嗯..感覺meizu唔太重視香港市場

唔係呀wor~~~我仲等緊佢ga~~~
海外牌,幾時有呀???
真係激氣~~~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2