作者: bapestar 時間: 2009-2-24 20:00 標題: M8FANS SHOW M8
[flash]http://player.youku.com/player.php/sid/XNzQwNzk0Njg=/v.swf[/flash]
作者: edo963 時間: 2009-2-24 20:23
月亮代表我的心彈錯音...
摸兩下就算, 玩耐D都唔得....
作者: ivanlaw 時間: 2009-2-24 22:47
呢排無晒聲氣...
唔知係咪唔做香港市場...-.-!
作者: ihmcjacky 時間: 2009-2-25 07:49 標題: 回覆 3# 的帖子
嗯..感覺meizu唔太重視香港市場
作者: ngokyau 時間: 2009-2-25 10:36
唔係呀wor~~~我仲等緊佢ga~~~
海外牌,幾時有呀???
真係激氣~~~

