Board logo

標題: 哇~~ p1i 枝筆咁化學 [打印本頁]

作者: 16546    時間: 2009-2-24 08:43     標題: 哇~~ p1i 枝筆咁化學

啱啱斷左第二枝... 點算好
(係頂部膠條位, 兩枝斷同一地方)

仲有冇得買 spare ?
作者: 中島美嘉    時間: 2009-2-24 20:32     標題: 回覆 1# 的帖子

上sony 有,,,好似係$60~
作者: lth4433    時間: 2009-2-24 23:35

我支前用M600i (P1i前身)都係成日斷
之後發現黃金門口一上樓梯果間鋪有得賣
$15/支
作者: LEVIN    時間: 2009-2-24 23:55

我4個月斷晒兩支

不過我有支混合膠痴返

e+習慣用手指, 仲方便
作者: Tong Chi Yin    時間: 2009-2-25 01:26

我用左年幾都未斷喎
作者: apcy18    時間: 2009-2-25 01:39

原帖由 Tong Chi Yin 於 2009-2-25 01:26 發表
我用左年幾都未斷喎

x2!!!
成日拎黎玩都冇事
作者: old2    時間: 2009-2-25 01:41

我都斷左枝~~~ 估唔到佢咁化學~~~  





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2