Board logo

標題: 你地用WM 6 [打印本頁]

作者: garymmf    時間: 2009-2-24 00:15     標題: 你地用WM 6

有冇裝番個防毒? 裝左會唔會慢好多?
作者: hkebsxp    時間: 2009-2-24 09:23

冇..定期做下電話backup就好足夠
作者: joe    時間: 2009-2-24 10:07

2002玩到而家既6.1都無裝過
作者: jabawack    時間: 2009-2-24 12:11

無裝過, 有乜 AV software 好用?
作者: chungsm    時間: 2009-2-24 12:14

無裝喎
睇av 用 coreplayer 1.3
作者: Phil_123    時間: 2009-2-24 12:34

裝黎做乜
作者: garymmf    時間: 2009-2-24 18:57

原帖由 Phil_123 於 2009-2-24 12:34 發表
裝黎做乜

用手機買賣stock, 馬會等
作者: 不明人士    時間: 2009-2-24 19:16

我頂多裝 avast! 個 mobile 版,得閒 search 下有冇毒就得

[ 本帖最後由 不明人士 於 2009-2-24 19:16 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2