作者: garymmf 時間: 2009-2-24 00:15 標題: 你地用WM 6
有冇裝番個防毒? 裝左會唔會慢好多?
作者: hkebsxp 時間: 2009-2-24 09:23
冇..定期做下電話backup就好足夠
作者: joe 時間: 2009-2-24 10:07
2002玩到而家既6.1都無裝過
作者: jabawack 時間: 2009-2-24 12:11
無裝過, 有乜 AV software 好用?
作者: chungsm 時間: 2009-2-24 12:14
無裝喎
睇av 用 coreplayer 1.3
作者: Phil_123 時間: 2009-2-24 12:34
裝黎做乜
作者: garymmf 時間: 2009-2-24 18:57
用手機買賣stock, 馬會等
作者: 不明人士 時間: 2009-2-24 19:16
我頂多裝 avast! 個 mobile 版,得閒 search 下有冇毒就得

[ 本帖最後由 不明人士 於 2009-2-24 19:16 編輯 ]

