標題:
請問用緊G1的朋友。。。
[打印本頁]
作者:
vichkvic
時間:
2009-2-22 16:22
標題:
請問用緊G1的朋友。。。
hello,
請問用緊G1的朋友,可唔可以上pccw睇nowtv?
好想知, 如果ok, 真想買番部.
thank you
歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2