作者: pdaman 時間: 2009-1-24 09:07 標題: 魅族 真係 vaporware 之王
魅族 真係 vaporware 之王
難得有咁多打手係呢度幫佢唱好。
作者: hatasan 時間: 2009-1-24 09:32
唔好玩高深喇! 中國人並唔係唔識睇英文O架! 定係自認係外國人O既生物中文水準唔夠呀?
如果M8係vaporware的話, 咁我手上面玩緊嗰部又係咩呢?
另外, M8只係MEIZU其中一個產品, 不如你研究清楚先開THEARD喇!
仲有, 原本有條THEARD專講M8, 讚又好, 彈又好, 全部响晒嗰條THEARD度講, 唔駛浪費資源, 你無端端另開新THEARD, 你居心何在呢?
作者: pdaman 時間: 2009-1-24 09:35
原帖由 hatasan 於 2009-1-24 09:32 發表
唔好玩高深喇! 中國人並唔係唔識睇英文O架! 定係自認係外國人O既生物中文水準唔夠呀?
如果M8係vaporware的話, 咁我手上面玩緊嗰部又係咩呢?
另外, M8只係 ...
我既居心就係,唔想再俾外國笑中國成日只係做copycat.
作者: hatasan 時間: 2009-1-24 09:42
真好笑, 台灣, 日本當年都係由COPYCAT起家O架喇! 雖然唔知你係幾多歲, 不過唔好咁幼稚喇! 得閒睇多啲書, 唔係公仔書喎, 睇吓其他已發展國家O既歷史! 邊個亞媽一生個仔出嚟就識行識走O架?
另外, 唔好成日亂開THEARD喇! 好無聊呀! 成個細路咁!
作者: bee8013 時間: 2009-1-24 10:04
等到心淡!!
作者: Gargoyle 時間: 2009-1-24 10:12
我支持m8 大家都是簡約的 ,沒什麼抄不抄
作者: javahuan 時間: 2009-1-24 11:22
抄唔抄都好啦, 我只係想我地中國人團結d, 快d 渡過 copy 人地o既時代, 快d 開發返d 比較上創新o既野(世界上好多野都係 copy, 只係睇邊過快d ), 希望到時係人地反過黎要學我地!!
ps.不過依個 post 都好冇謂...最好 post 返d 有建設d o既野........
[ 本帖最後由 javahuan 於 2009-1-24 11:24 編輯 ]
作者: oo0t0oo 時間: 2009-1-24 11:33
天下文章一大抄.
講真有咩唔係抄, 睇你抄成點, 有冇包裝過啫.
作者: Ch!sE 時間: 2009-1-24 15:34
睇佢既規格
我完全唔覺佢係抄wo
作者: f16 時間: 2009-1-24 17:09
LZ 真係多乜餘,去其它口水討論區發帖啦,唔好泥呢處講埋晒 d 無謂野!
作者: Phil_123 時間: 2009-1-24 21:39
真係慘, 理直氣壯, 用道理為 M8 平反, 就俾人冠上 "打手" 既標籤.... 咁係唔係要問魅族出糧?
作者: pdaman 時間: 2009-1-24 21:48
睇佢既外表,就係。
作者: jzu 時間: 2009-1-24 22:00
我覺得幾部機都有佢既長處同短處
如果一出post就話係打手post, 太唔公平了, 未免太短視了吧
試問你自己做project有邊忽唔係抄人呢
[ 本帖最後由 jzu 於 2009-1-24 22:00 編輯 ]
作者: Ch!sE 時間: 2009-1-24 22:06
出街d女仔個個裝扮都一樣傢啦
成街都係抄人?
作者: 笨孩子 時間: 2009-1-25 02:35
其實係.......架.......
香港歌星係抄日本歌手的....所以根本冇乜特別
外型似都好.......
m8唯一讚既係.....config真係算唔錯 但係介面都係有d似!!! 以部機 如果config係齊d 例如wi-fi呢d野必定具備二千幾蚊 再加唔係樣衰 但唔似既外形 已經ok
拿 m8係似 htc出部hd都係touch 都唔似啦個樣....
如果講日本人n年前抄 ok 因為以前社會唔係而家呢個mode
而家社會需要創意 如果抄仲係原地踏步冇進步過咁.....
作者: shukuist 時間: 2009-1-25 02:59
原帖由 笨孩子 於 2009-1-25 02:35 發表
其實係.......架.......
香港歌星係抄日本歌手的....所以根本冇乜特別
外型似都好.......
m8唯一讚既係.....config真係算唔錯 但係介面都係有d似!!! 以部機 如果config係齊d 例如wi-fi呢d野必定具 ...
未學行先學走,小心P 街呀~ 即使唔同時代又點, 總要有技術累積先可以做几創新啦, 乜都唔識又話想學人CREATIVE, 咪未學行先學走LOR~! 仲有呀, 日本第一架車係抄O既, 第一艘戰艦都係抄O既, 二戰完之前日本O既產品係最平最CHEAP o既, 你又知唔知? 人地都要經過幾十年O既發展先有而家O既成就啦!
作者: 笨孩子 時間: 2009-1-25 03:42
原帖由 shukuist 於 2009-1-25 02:59 發表
未學行先學走,小心P 街呀~ 即使唔同時代又點, 總要有技術累積先可以做几創新啦, 乜都唔識又話想學人CREATIVE, 咪未學行先學走LOR~! 仲有呀, 日本第一架車係抄O既, 第一艘戰艦都係抄O既, 二戰完之前日本O既產品係最平最CHEAP o既, 你又知唔知? 人地都要經過幾十年O既發展先有而家O既成就啦!
家陣冇技術咩.......冇技術點整到冇config咁好既野呢? 姐你話部m8冇技術可言啦.......呢度就自打咀巴啦已經 成班人係度話config勁.......你就話冇技術.......就連os成個system自家由ce做出黎 何來冇技術?
講技術 中國d野低咩.....連外國未有既野佢都已經有左 只係唔完善 佢地係design方面.....係抄 唔代表係內容方面都抄足啵........
仲有 sony一直都係以比人地體積細一倍既理念先有今時今日既成就!! 可能而家佢未必做到呢樣野 但係好耐之前你對比sony同其他同類產品 係細同輕身 先定價貴都有人買
人地係有幾十年發展! 但而家又乜年代......科技去到講緊同外國同步啦......家陣中國國內乜都整唔到咩........都送埋個人上宇宙 你覺得中國就係咁差技術? 老實講句 中國已經唔能夠再行抄既門路 講cost上升得咁緊要....... 人地好多公司間廠移緊去越南 唔再係中國製 中國唔能夠再行抄抄下 或者 幫人代工呢d野 係應該行自主品牌同自己既科技同創意 如果你仲以為中國係十年前既中國 我諗你更井底之蛙 如果仲以抄抄下既心態為自己既科技再偷國際公司產品既名聲 老實講句 唔會做得耐.......真係唔好聽講句 唔係冇技術 為何抄人呢? 呢點我最唔明白......
小弟自問學識唔多 仲係學生哥 但都明白領導人不斷提倡自主研發呢句口號係乜意思.......
越南係行緊中國條舊路... 中國其實開緊一條大路俾越南呢d再落後小小既國家做真實例子!
日本 美國 呢d所謂例子兩回事!!
日本你估佢真係而家好得咩 唔係carry trade呢一策 今年日本會升得咁好咩 唔係國民意識對國家產業有先入為主 你估佢地使用國貨率會唔會咁高呀拿
mij 呢句口號 老實講 係賣牌子多過賣質素 唔係冇質素 係將呢樣野令人地睇得更高姐
而家日本個出口值 係慘到唔識講 日元不斷升 有咩人同佢入貨......小弟除左對電子有興趣 仲對玩具有興趣 玩開玩具既師兄都明白近日日元升到爆晒粗都仲升緊 買件玩具唔抵玩! 都已經多得一套carry trade唔小! 但係冇呢套野.....日本都唔知係一個咩市道啦!
唔講咁多經濟野! 講返中國 中國以現時人民進步 老實講句 佢地真係差一套國民教育 論收入增長 論發展潛力 有邊個國家比現時中國高! 真係差在一套國民教育.... 版權 係英國n年前已經立例! 日本 國民會真金買銀買cd聽歌! 唔多係網上dl 係中國 老翻乜東西都周街都係 都係因為國民版權意識唔過 好樣好款好出名 一句話 抄得過! 咁就抄左 但係入面既野根本同人地唔同 config差咩? 唔係......只係一個令人覺得熟悉既外形令唔識既人以為係咩牌子既野......
不如真係落小小心機..... 係design度啦......nokia係平價既設計人係華人黎.......唔係話中國人冇創意 而係......點解仲要抄人地咁解......
作為中國人 身為中國人 生為中國人 我係唔明白點解中國人仲要抄外國人 自己國家幾千年文化歷史比日本美國呢d歷史唔長既地方落後同冇創意........ 唉.....都唔知可以為佢地講一句咩好話.......
作者: hkhot 時間: 2009-1-25 10:01
無可否認m8 在外形和功能上可能有抄iphone
但係samsung ,LG,NOKIA,htc 呢的大廠唔多唔少都有抄iphone個外形和功能
點解你講m8 唔講其他機呢...樓主公平的好wo
作者: 笨孩子 時間: 2009-1-25 15:05
原帖由 hkhot 於 2009-1-25 10:01 發表
無可否認m8 在外形和功能上可能有抄iphone
但係samsung ,LG,NOKIA,htc 呢的大廠唔多唔少都有抄iphone個外形和功能
點解你講m8 唔講其他機呢...樓主公平的好wo
其實問題係.....如果以一眼間叫你辨認出 以上大廠絕對可以同iphone一眼分出 但係m8因為外形都似
我欣賞佢有d自創function 例外lock button 如果佢多一兩粒制(唔,,,,,其實唔係冇制就好.....有制會感覺實在d) 仲用其他色 例如純白色! 咁樣冇乜可能話抄呢隻字眼出現.......如果唔想有任何實鍵 又可以加入熱感按鍵 呢方面更比iphone多小小 更加冇實鍵係機身上.....至小唔會將home key同iphone相似.....
作者: fishmeat01 時間: 2009-1-25 15:18
原帖由 shukuist 於 2009-1-25 02:59 發表
未學行先學走,小心P 街呀~ 即使唔同時代又點, 總要有技術累積先可以做几創新啦, 乜都唔識又話想學人CREATIVE, 咪未學行先學走LOR~! 仲有呀, 日本第一架車係抄O既, 第一艘戰艦都係抄O既, 二戰完之前日本O既產品係最平最CHEAP o既, 你又知唔知? 人地都要經過幾十年O既發展先有而家O既成就啦!
其實抄唔抄無人會介意
抄咪抄得光明正大
但中國人最憎日本話佢地無入侵過中國,無搞過慰安婦
你知唔知點解?
作者: jzu 時間: 2009-1-25 17:11
真係願聞其詳
作者: yashiharu 時間: 2009-1-25 17:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hatasan 時間: 2009-1-25 19:02
咁我想問吓X-WINDOWS算唔算係抄MS WINDOWS?
作者: yashiharu 時間: 2009-1-25 20:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 羅兆輝 時間: 2009-1-25 20:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fishmeat01 時間: 2009-1-25 20:47
如果你覺得
日本話佢地無入侵過中國,無搞過慰安婦
指鹿為馬(至少係我地中國人眼中係),你都係支持既
甘我都無說話好講
日本可以用好多詞語美化,修飾
甚至反轉黎講
係佢地既角度,佢地可能覺得十分之講得通
但無論佢點講
都只係自說自話,
佢只係用自己特異既觀點睇野
同一般人既認知唔同
所以一般上,中國人都唔會接受
扭曲只會若來相反角度既扭曲(因為大家都只係響度求分歧)
永遠係呢一個議題上面拉鋸
呢個世界根本無野係完美
無一樣野係可以無野比人插既
你越唔比人插
即係越引人去插
但係你容許人地去插你
好多時,反而無人想插你(好似德國甘)
因為大家都以經無爭拗既必要
[ 本帖最後由 fishmeat01 於 2009-1-25 21:00 編輯 ]
作者: mooboo 時間: 2009-1-25 20:49





作者: 笨孩子 時間: 2009-1-25 22:26
原帖由 fishmeat01 於 2009-1-25 20:47 發表
如果你覺得
日本話佢地無入侵過中國,無搞過慰安婦
指鹿為馬(至少係我地中國人眼中係),你都係支持既
甘我都無說話好講
日本可以用好多詞語美化,修飾
甚至反轉黎講
係佢地既角度,佢地可能覺得十分之講得通
但無論 ...
小弟.....真係愚昧 請問關歷史何事呢?
堂堂大國 你可知道一個國家向世界低頭講句 錯了?
係 日本係侵華事上 連認錯既勇氣都冇.... 但美國又有認打錯伊拉克?
布殊又有認係反恐一事上做錯決定咩? 有認 但唔係直認 只係含糊帶過
對住國際講句 錯了 你覺得真係細路同父母道歉? 你知唔知令國民對住外國人係冇面架....
你覺得德國認左咁多年發動二戰既元兇呢度 國民用左幾多年先拎返國際聲譽? 國民受到幾多....外國人對佢地既白眼
我唔明白你覺得單單認錯就係咁簡單?
你覺得係政治上認完錯 人地唔會得吋進尺 當認錯 會有好多問題出現 釣魚台 領土事件上會更多問題上再令兩國關係發展惡劣 日本都放低俾人投完兩粒元子彈既美國成見好多年 都一樣向人地學習(雖然中間有抄襲) 但人地你覺得冇受傷害咩? (雖然兩粒元子彈係珍珠港事件) 戰爭必定對好多人受傷害 點解世界好多人都反戰 致力和平 唔通歷史重演好好玩咩? 歷史重演世界唔會進步! 只會不斷失去好多野 我唔明白為乜你要拎歷史去評論電子科技... 歷史係作為前車 令後人可鑑
而家以日本電子技術 係世界上佔到好重位置 而日本係禮面上係好睇重! 面子對佢地黎講好緊要 所有野 包裝都比入面更重要 你見過佢地賣既野係冇包裝嗎?
中國冇扭曲過事實嗎? 國內好多事件都扭曲過.....唔通.....咁又係O岩?
你拋得出呢D觀點 已經係引人異議
唔明白... 作為技術有 人才有 點解仲要抄襲.... 中國需要離開呢D時代架啦! 走入一個INNOVATIVE既時代 仲係咁樣落去.....中國真係停頓冇進步 中國人 好多句子都冇傳到落黎 忠言逆耳 唔通批評係針對性批評佢而唔係對佢事件咩 魅族之前幾部MP4 我覺得幾好聲! 雖然係國產 但都比我眼前一亮既機! 抄既成份唔太多! 出部更薄既L VERSION都有進步 可見佢地唔似一般山寨廠! 但係.....m8呢一部 令我有d失望囉........批評入面如果係客觀既 勇於接收既人 必定會吸收改進! 出一部令人滿意 你話冇野係完美 但係批評令對方或者物件更接近完美!! 係冇完美 但接近完美既係有.... 唔通真係唔想進步而關閉呢d聲音而故步自封??
作者: jzu 時間: 2009-1-26 00:24
原帖由 fishmeat01 於 2009-1-25 20:47 發表
如果你覺得
日本話佢地無入侵過中國,無搞過慰安婦
指鹿為馬(至少係我地中國人眼中係),你都係支持既
甘我都無說話好講
日本可以用好多詞語美化,修飾
甚至反轉黎講
係佢地既角度,佢地可能覺得十分之講得通
但無論 ...
我覺得唔可以將歷史同商業拉埋一齊講喎
作者: al21 時間: 2009-1-26 00:29
原帖由 mooboo 於 2009-1-25 20:49 發表
http://att.meizu.com ...
都好多game, app用到喎, 好!
作者: hatasan 時間: 2009-1-26 00:31
哦! 多謝你O既答覆! 咁其他嘢已經唔駛再嘈喇!
作者: yashiharu 時間: 2009-1-26 02:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 勁爆小朋友 時間: 2009-1-26 09:33
作為M8支持者
我都同意M8有多少iphone既影子
亦都接受比人話抄iphone
事實上無論係M6到M3都有ipod的影子
你們可以話我比較奇怪
因為我正是喜歡Meizu既產品似Apple的
尤其是當M8初公佈時
我心態是, 當人人用5千幾蚊買水貨iphone 2G時
我如果羅部價值3千多既機出黎個樣不但似iphone
個Spec還比iphone好不少
當中既滿足感真係無法形容
當然, 現在連iphone 3G都已經無咁大熱既形勢下M8都未正式上場
的確令我以上既幻想無法實現而有點失望
但如果今次M8最後都可以成功推出
即使係幾耐後既事
相信對Meizu日後既發展都有好大既幫助

作者: 笨孩子 時間: 2009-1-26 11:07
原帖由 勁爆小朋友 於 2009-1-26 09:33 發表
作為M8支持者
我都同意M8有多少iphone既影子
亦都接受比人話抄iphone
事實上無論係M6到M3都有ipod的影子
你們可以話我比較奇怪
因為我正是喜歡Meizu既產品似Apple的
尤其是當M8初公佈時
我心態是, 當人人用5千幾蚊 ...
我雖然唔係M8支持者 但我覺得佢CONFIG上都做得好好! 反應唔算慢 所以其實換換個樣 唔會有太多爭議! 有人好似你咁既....咁樣係有D爽.....
作者: hatasan 時間: 2009-1-26 11:24
睇嚟你O既理解能力有啲問題喎, 我建議你去搵搵黃重光醫生檢查吓好喎!
作者: casillas0222 時間: 2009-1-26 11:40
唔明有咩好嘈
呢個世界係咁ga la
唔係你抄我就我抄你, 天下文章一大抄是也
唔通話一個廠出左第一部單反, 第間廠就唔俾出?
m8 唔係全抄iphone wor, 唔明點解咁多人追住佢黎打
佢唔同d a貨gucci/lv wor
係咪崇外fans 就惡d? 國貨支持者就好蝦d?
作者: samsontung 時間: 2009-1-26 12:58
原帖由 casillas0222 於 2009-1-26 11:40 發表
唔明有咩好嘈
呢個世界係咁ga la
唔係你抄我就我抄你, 天下文章一大抄是也
唔通話一個廠出左第一部單反, 第間廠就唔俾出?
m8 唔係全抄iphone wor, 唔明點解咁多人追住佢黎打
佢唔同d a貨gucci/lv wor
係咪崇外fans 就惡d? 國貨支持者就好蝦d?
m8都唔係只係抄iphone,支援rmvb就係一個大特破
作者: jzu 時間: 2009-1-26 12:58
原帖由 casillas0222 於 2009-1-26 11:40 發表
唔明有咩好嘈
呢個世界係咁ga la
唔係你抄我就我抄你, 天下文章一大抄是也
唔通話一個廠出左第一部單反, 第間廠就唔俾出?
m8 唔係全抄iphone wor, 唔明點解咁多人追住佢黎打
佢唔同d a貨gucci/lv wor
係咪崇外fans 就惡d? 國貨支持者就好蝦d?
因為果d俾左好多錢去買左iphone既人
佢地唔願意見到有一部平足一半有多既機開始發展
心理問題
作者: yashiharu 時間: 2009-1-26 13:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hatasan 時間: 2009-1-26 18:45
咪傻喇! 我係黃醫生個打手, 專門幫佢介客仔O架! 不過我驚你唔夠錢睇佢喎!
作者: fishmeat01 時間: 2009-1-30 16:16
原帖由 笨孩子 於 2009-1-25 22:26 發表
唔明白... 作為技術有 人才有 點解仲要抄襲.... 中國需要離開呢D時代架啦! 走入一個INNOVATIVE既時代仲係咁樣落去.....中國真係停頓冇進步 中國人 好多句子都冇傳到落黎 忠言逆耳 唔通批評係針對性批評佢而唔係對佢事件咩 魅族之前幾部MP4 我覺得幾好聲! 雖然係國產 但都比我眼前一亮既機! 抄既成份唔太多! 出部更薄既L VERSION都有進步 可見佢地唔似一般山寨廠! 但係.....m8呢一部 令我有d失望囉........批評入面如果係客觀既 勇於接收既人 必定會吸收改進! 出一部令人滿意 你話冇野係完美但係批評令對方或者物件更接近完美!! 係冇完美 但接近完美既係有.... 唔通真係唔想進步而關閉呢d聲音而故步自封??
但係而家既重點係好多M8 fans覺得M8 係"唔話得"
甘你話係邊種人想去關閉聲音而令國貨故步自封?
[ 本帖最後由 fishmeat01 於 2009-1-30 16:45 編輯 ]
作者: fishmeat01 時間: 2009-1-30 16:21
原帖由 casillas0222 於 2009-1-26 11:40 發表
唔明有咩好嘈
呢個世界係咁ga la
唔係你抄我就我抄你, 天下文章一大抄是也
唔通話一個廠出左第一部單反, 第間廠就唔俾出?
m8 唔係全抄iphone wor, 唔明點解咁多人追住佢黎打
佢唔同d a貨gucci/lv wor
係咪崇外fans 就惡d? 國貨支持者就好蝦d?
我都唔明點解有人甘抗距承認呢樣野
抄唔出奇
但話佢唔係抄
我真係過唔到自己嗰關
同埋我想講
epc都好多國貨支持者(我都係)
只係唯獨得M8比人插到上天花板而已

(M6都無試過係度比人甘插法
[ 本帖最後由 fishmeat01 於 2009-1-30 16:26 編輯 ]
作者: fishmeat01 時間: 2009-1-30 16:37
原帖由 笨孩子 於 2009-1-25 22:26 發表
小弟.....真係愚昧 請問關歷史何事呢?
堂堂大國 你可知道一個國家向世界低頭講句 錯了?
係 日本係侵華事上 連認錯既勇氣都冇.... 但美國又有認打錯伊拉克?
布殊又有認係反恐一事上做錯決定咩? 有認 但唔係直認 只係含糊帶過
對住國際講句 錯了 你覺得真係細路同父母道歉? 你知唔知令國民對住外國人係冇面架....
你覺得德國認左咁多年發動二戰既元兇呢度 國民用左幾多年先拎返國際聲譽? 國民受到幾多....外國人對佢地既白眼
我唔明白你覺得單單認錯就係咁簡單?
你覺得係政治上認完錯 人地唔會得吋進尺 當認錯 會有好多問題出現 釣魚台 領土事件上會更多問題上再令兩國關係發展惡劣日本都放低俾人投完兩粒元子彈既美國成見好多年 都一樣向人地學習(雖然中間有抄襲) 但人地你覺得冇受傷害咩? (雖然兩粒元子彈係珍珠港事件) 戰爭必定對好多人受傷害 點解世界好多人都反戰 致力和平 唔通歷史重演好好玩咩? 歷史重演世界唔會進步! 只會不斷失去好多野我唔明白為乜你要拎歷史去評論電子科技... 歷史係作為前車 令後人可鑑
而家以日本電子技術 係世界上佔到好重位置 而日本係禮面上係好睇重! 面子對佢地黎講好緊要 所有野 包裝都比入面更重要 你見過佢地賣既野係冇包裝嗎?
中國冇扭曲過事實嗎? 國內好多事件都扭曲過.....唔通.....咁又係O岩?
你拋得出呢D觀點 已經係引人異議
國民受到幾多....外國人對佢地既白眼
↑請舉事證例證
仲有你估日本唔認,中國人就唔會白眼日本人?
有d人,只會越來越恨,所以久唔久就會聽到反日情緒再現
我好少聽到有反德情緒再現
我話"扭曲只會換來扭曲"
即係中國人都會扭曲
因為大家都睇大家唔過眼
無法換受對方既觀點
係,我係"引人異議"
這更証明"扭曲只會換來扭曲"
一但向呢個方向發展
一切只會更混亂
既然係甘
大家唔洗問仲乜有人要甘插M8法
我只可以話係"扭曲換來既扭曲"
[ 本帖最後由 fishmeat01 於 2009-1-30 16:42 編輯 ]
作者: al21 時間: 2009-1-30 16:46
原帖由 fishmeat01 於 2009-1-30 16:21 發表
我都唔明點解有人甘抗距承認呢樣野
抄唔出奇
但話佢唔係抄
我真係過唔到自己嗰關
同埋我想講
epc都好多國貨支持者(我都係)
只係唯獨得M8比人插到上天花板而已
(M6都無試過係度比人甘插法)
其實除咗個樣, ui你可以話係抄之外, 重有啲咩? 一個pda phone嘅value唔係淨係個樣吓話?
meizu又係, 既然其他嘢咁有骨氣自己搞掂, 個樣都應該盡量個性化, 以免俾人有位入.
但話分兩頭, 一個簡約設計嘅電話, 個mon要有咁大得咁大, 個size要有咁細得咁細, 要有咁薄得咁薄, 你咁本事你去設計一個'絕對唔會俾人話你抄iphone'嘅樣俾我睇吓?
所以m8除非係三角形, 唔係都難逃俾人話抄iphone(君不見連lenovo i60都俾人話抄iphone, 可見iphone真係'千變萬化'

作者: fishmeat01 時間: 2009-1-30 16:52
原帖由 al21 於 2009-1-30 16:46 發表
其實除咗個樣, ui你可以話係抄之外, 重有啲咩? 一個pda phone嘅value唔係淨係個樣吓話?
meizu又係, 既然其他嘢咁有骨氣自己搞掂, 個樣都應該盡量個性化, 以免俾人有位入.
但話分兩頭, 一個簡約設計嘅電話, 個mon要有咁大得咁大, 個size要有咁細得咁細, 要有咁薄得咁薄, 你咁本事你去設計一個'絕對唔會俾人話你抄iphone'嘅樣俾我睇吓?
所以m8除非係三角形, 唔係都難逃俾人話抄iphone(君不見連lenovo i60都俾人話抄iphone, 可見iphone真係'千變萬化' )
touch既法式都似
甘銀行扣錯你錢你都千祈唔好批評,你咁本事去開間銀行先講?
我只可以話大部份人既觀感都覺得似
佢唔重視我地呢班人既觀感,我地亦唔會呃自己,無辦法
如果你話要一模一樣先可以叫抄
甘super xp都係正版
[ 本帖最後由 fishmeat01 於 2009-1-30 16:54 編輯 ]
作者: twinesdr 時間: 2009-1-30 16:53
吸取別人既長處,增加自己既本錢同實力
呢個世界邊有話抄唔抄架...你估中國就只會抄?
其他外國大廠味又係一樣抄功能、抄玩法
http://cn.engadget.com/2007/02/14/meizu-say-m8-design-before-iphone/
[ 本帖最後由 twinesdr 於 2009-1-30 17:10 編輯 ]
作者: fishmeat01 時間: 2009-1-30 16:54
原帖由 twinesdr 於 2009-1-30 16:53 發表
吸取別人既長處,增加自己既本錢同實力
呢個世界邊有話抄唔抄架...你估中國就只會抄?
其他外國大廠味又係一樣抄功能、抄玩法
http://cn.engadget.com/200 ...
抄有幾甘出奇
唔認(都無所謂)仲要惡過人嗰度衰
[ 本帖最後由 fishmeat01 於 2009-1-30 16:58 編輯 ]
作者: EPC之子 時間: 2009-1-30 16:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: twinesdr 時間: 2009-1-30 17:10
不如你講下邊度惡啦
作者: fishmeat01 時間: 2009-1-30 17:13
眾打手既態度
有目共睹
作者: nathanxhim 時間: 2009-1-30 17:43
你講緊蘋果?
蘋果個d 係fans唔係打手wor

作者: dvitbilly 時間: 2009-1-30 21:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: al21 時間: 2009-1-30 21:34
原帖由 fishmeat01 於 2009-1-30 16:52 發表
touch既法式都似
甘銀行扣錯你錢你都千祈唔好批評,你咁本事去開間銀行先講?![]()
我只可以話大部份人既觀感都覺得似
佢唔重視我地呢班人既觀感,我地亦唔會呃自己,無辦法
如果你話要一模一樣先可以叫抄
甘super xp都係正版![]()
![]()
touch都叫抄?
而家冇人話佢唔似iphone, 我都認為以m8實力, 絕對唔須要扮iphone, 搞到啲人唔知以為佢係啲乜鬼hiphone, iorgane之流. 我嘅意思係喺簡約嘅前提下, 設計嘅自由度好低, 同你個乜鬼銀行有咩啦lung?

作者: alexwing2 時間: 2009-1-30 23:43
支持樓主= =....
作者: 田中‧莫杉 時間: 2009-1-31 02:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: grxgr 時間: 2009-1-31 11:17
繪畫高手都係由抄起
抄只要唔好抄得衰就無問題~
作者: kumera 時間: 2009-1-31 11:28
其實唔駛講咁多
大家只要問心
如果冇iphone,大陸有冇人開發得出M8?
抄就係抄
好同唔好,0岩同唔0岩,唔係討論範圍
總之,抄就係抄
作者: Phil_123 時間: 2009-1-31 15:38
原帖由 kumera 於 2009-1-31 11:28 發表
其實唔駛講咁多
大家只要問心
如果冇iphone,大陸有冇人開發得出M8?
抄就係抄
好同唔好,0岩同唔0岩,唔係討論範圍
總之,抄就係抄
咁全港所有其他蠔油牌子都係抄李錦記, 所有冰皮月餅都係抄大班?
係被開發既新市場度推出同類產品去分一杯羹, 係天經地道既事.
作者: abcde0079 時間: 2009-1-31 16:32
咁我都覺得個外形係抄~
ui係抄 iphone~
meizu都話會"抄"人地的好處~~
不過佢抄得有誠意,佢用wince自己從頭寫個似iphone ui~
出來的結果都幾好~咁我都覺得佢有好多改進地方~
不過你抄功課都抄左成年幾,都算係有d誠意的product
希望佢下一部手機有更多自己新加的功能~
外形更加有自己風格~
作者: chujai 時間: 2009-1-31 17:52
原帖由 Phil_123 於 2009-1-31 15:38 發表
呢 d 叫抄?
咁全港所有其他蠔油牌子都係抄李錦記, 所有冰皮月餅都係抄大班?
係被開發既新市場度推出同類產品去分一杯羹, 係天經地道既事.
呢D 係 抄 concept 即=iPhone 的 finger touch friendly navigation
Google就抄 iPhone 的finger touch friendly navigation
創作了android
但meizu 係照抄 iPhone GUI+ Appearance
[ 本帖最後由 chujai 於 2009-1-31 17:53 編輯 ]
作者: Phil_123 時間: 2009-1-31 18:17
原帖由 chujai 於 2009-1-31 17:52 發表
所有其他蠔油牌子都係抄李錦記, 所有冰皮月餅都係抄大班
呢D 係 抄 concept 即=iPhone 的 finger touch friendly navigation
Google就抄 iPhone 的finger touch friendly ...
又唔見你唔妥其他廠初時出既冰皮月餅都係白色, 都係得果幾隻味
作者: chujai 時間: 2009-1-31 19:54
你知NG知 自己講緊咩
作者: kumera 時間: 2009-1-31 20:46
原帖由 Phil_123 於 2009-1-31 15:38 發表
呢 d 叫抄?
咁全港所有其他蠔油牌子都係抄李錦記, 所有冰皮月餅都係抄大班?
係被開發既新市場度推出同類產品去分一杯羹, 係天經地道既事.
1.都係0個句,大家憑良心,如果你講得出口"呢個世界冇iphone 魅族都出到M8",我自動收皮
2.希望閣下搞清楚"抄"同"推出同類型產品"既分別
3.我再強調,我無意去討論抄得"好唔好"同"0岩唔0岩",尤其響呢個有人覺得copycat係"天經地道"既年代
[ 本帖最後由 kumera 於 2009-1-31 20:49 編輯 ]
作者: abcde0079 時間: 2009-1-31 21:16
原帖由 kumera 於 2009-1-31 20:46 發表
1.都係0個句,大家憑良心,如果你講得出口"呢個世界冇iphone 魅族都出到M8",我自動收皮
2.希望閣下搞清楚"抄"同"推出同類型產品"既分別
3.我再強調,我無意去討論抄得"好唔好"同"0岩唔0岩",尤其響呢個有人覺得copycat係"天經地道"既年代
我諗係有d人的問題係,點解其他牌子出同iphone"同類型產品"或差不多樣子的產品時,
d人唔插得咁利害~~~
其實市面上真係有好多大牌子都係同iphone"同類型產品"或差不多樣子的產品
作者: 笨孩子 時間: 2009-1-31 21:32
原帖由 abcde0079 於 2009-1-31 21:16 發表
我諗係有d人的問題係,點解其他牌子出同iphone"同類型產品"或差不多樣子的產品時,
d人唔插得咁利害~~~
其實市面上真係有好多大牌子都係同iphone"同類型產品"或差不多樣子的產品
我同意kumera第一點 冇iphone 冇m8 有人反對 我同佢一樣收皮唔出聲!!
話大廠多iphone同類型..... 老實講 touch screen 機 唔係第一日有.....x01ht都係啦 只係多掣d 同介面唔多support指控(只係初步形狀)
三叔f$**
L豬既KC(!)
LOCK機呀 %*))
喪尼哀蠟順 交叉一
摩托A#!))
黑啤利又有
M$ 窗仔流動
股高 豬一
係有抄 但試問......邊部似先...... TOUCH係大勢所趨
但介面外型唔似......只係CONCEPT上有抄!!! IPHONE你估冇抄咩 TOUCH呢種方法 家陣TOUCH唔係佢地發明啊!!! 但人地都起碼有改進...............唉........M8係抄足喔.........
作者: jzu 時間: 2009-1-31 21:50
原帖由 kumera 於 2009-1-31 20:46 發表
1.都係0個句,大家憑良心,如果你講得出口"呢個世界冇iphone 魅族都出到M8",我自動收皮
2.希望閣下搞清楚"抄"同"推出同類型產品"既分別
3.我再強調,我無意去討論抄得"好唔好"同"0岩唔0岩",尤其響呢個有人覺得copycat係"天經地道"既年代
咁可唔可以講埋無plam就無pda, 無pda就無ppc, 無ppc就無iphone
作者: kumera 時間: 2009-1-31 22:06
ppc抄plam就公認架喇...
反而如果話iphone抄ppc就太抬舉m$
作者: Phil_123 時間: 2009-2-1 01:33
"自動收皮" 我唔識, 不過我自動 O 嘴囉, 咁都叫抄
睇黎你距離話美心抄大班, 淘大抄李錦記既日子不遠
根據你對 "抄" 既定義, 咁 Palm 係唔係抄 Apple Newton, Newton 係唔係抄 Casio PF-3000 呢? 出先就係原創, 其他人都係抄
http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_digital_assistant
係市場度分一杯羹係天經地道既事, 就好似 Microsoft 見到遊戲機市場有得發展, 就出 Xbox, 見到用戶受互聯網影響, 習慣 search 野, 就係 Vista 各處加入 search 功能 (Vista 仲係叫 Longhorn 果陣既 beta 已經有, 之後被 Apple 既 OS X 10.4 抄左之餘, 仲掉轉窗頭話 Microsoft 抄佢).
作者: chujai 時間: 2009-2-1 13:01
原帖由 Phil_123 於 2009-2-1 01:33 發表
"自動收皮" 我唔識, 不過我自動 O 嘴囉, 咁都叫抄
睇黎你距離話美心抄大班, 淘大抄李錦記既日子不遠
根據你對 "抄" 既定義, 咁 Palm 係唔係抄 Apple Newton, Newton 係唔係抄 Casio PF-3000 呢? 出先就係原創, 其他 ...
你仲未搞清推出同類產品同抄
仲有
"睇黎你距離話美心抄大班, 淘大抄李錦記既日子不遠"
唔好用fast moving consumer goods 去 compare cell phone
which is totally different category
你覺得meizu 咁刻意用wince 去模仿 iPhone 個 GUI 真係原創
?iPhone 個GUI 真係正到非抄不可
係marketing 上抄人地feactures 係好正常
因為要 reduce competitor 的 unique selling point
但M8 唔止抄人地Features
係市場度分一杯羹係天經地道既事, 就好似 Microsoft 見到遊戲機市場有得發展, 就出 Xbox, 見到用戶受互聯網影響, 習慣 search 野, 就係 Vista 各處加入 search 功能 (Vista 仲係叫 Longhorn 果陣既 beta 已經有, 之後被 Apple 既 OS X 10.4 抄左之餘, 仲掉轉窗頭話 Microsoft 抄佢).
呢D咪抄 Concept 囉
你覺得Xbox 同PS2 似咩
最後如果跟你所講
大陸抄wii 個部 vii
如果部vii hardware 勁過 wii 就唔係抄 right?

[ 本帖最後由 chujai 於 2009-2-1 13:18 編輯 ]
作者: 笨孩子 時間: 2009-2-1 14:34
原帖由 chujai 於 2009-2-1 13:01 發表
你仲未搞清推出同類產品同抄
仲有
"睇黎你距離話美心抄大班, 淘大抄李錦記既日子不遠"
唔好用fast moving consumer goods 去 compare cell phone
which is totally different category
你覺得meizu 咁刻意用 ...
其實佢咁講 美心抄大班...呢d公司(望見到傻啦 人地做法點都有別.....如果係一樣既野 人地可以告佢地侵權或乜都好 但係....呢d野有咩版權可言先...... 如果要搞 大把cafe shop 茶餐廳要俾清果條數囉....
佢真係未搞清
樓上位師兄講得o岩
xbox同ps3兩回事 即使連行硬件都係有別
xbox作為一部全打機用
但係ps3作為一部多媒體次世代主機
大佬 係 兩部係可以打機 但性能同埋外形都兩回事
唔通話sony抄任天堂咩....
任天堂係手提機都咁多年 一直相安無事 psp入侵 佢都加快左腳步!
唔通psp....又係抄任記?
唔好玩啦
market有幾大 係需要有同類產品既對手先有大進步
但係學似m8抄iphone 你見到m8有咩進步先 iphone一日冇既野 佢點都係一日冇 iphone有既野 佢都未必有......姐係十成功力都未必有 抄都唯有抄到咁..抄足 話佢叻 但佢抄唔足....啵 仲要有d野都未見到追到iphone...
係iphone唔係冇缺點 佢都cover返到(例如相機)
我冇話m8抄iphone侵權啵.......因為大陸版權法同國際都冇關連既
但係唔係自己出唔到interface 唔係出唔到一個自家rom既os 點解要抄人?
中國唔係再需要呢d copy 走一d法律灰色地帶做生意.... 我覺得佢號稱乜都假 因為佢就係抄襲....
作者: BPSmadness 時間: 2009-2-1 15:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Phil_123 時間: 2009-2-1 15:37
原帖由 笨孩子 於 2009-2-1 14:34 發表
其實佢咁講 美心抄大班...呢d公司(望見到傻啦 人地做法點都有別.....如果係一樣既野 人地可以告佢地侵權或乜都好 但係....呢d野有咩版權可言先...... 如果要搞 大把cafe shop 茶餐廳要俾清果條數囉....
佢真係未搞 ...
你知唔知乜野叫異曲同工, 殊途同歸呢? 亦都好似樓上咁講, 抄同參考既分別, 你分清楚未?
作者: 笨孩子 時間: 2009-2-2 01:07
原帖由 Phil_123 於 2009-2-1 15:37 發表
iPhone 個 mon 有冇 480x720 咁大? 有冇 copy and paste?
你知唔知乜野叫異曲同工, 殊途同歸呢? 亦都好似樓上咁講, 抄同參考既分別, 你分清楚未?
參考係依CONCEPT做一樣外型 人涵唔同既野....
IPHONE而家冇咩.....COPY AND PASTE.....
真係講多都口臭 老實講 你可能覺得三千蚊買左部勁過IPHONE既野
但我唔係咁睇 性能可能比IPHONE好 但係問題係......SYSTEM配合太小....收MAIL都只係POP3
今期HI踢都有比較 雖然兩者我覺得IPHONE其實冇乜特別 玩過下IPOD TOUCH一陣都嫌佢唔知想點.....以前既反應可能幾好 但而家D反應唔係爽
M8未玩過 唔清楚 如果M8真係咁勁既....相信APPLE下年盈利倒退!! 拿 數據一出 就知M8有幾多斤兩!
唔係話M8唔得 而係有D咩地方真係需要抄足先....佢換換個樣....已經得啦!
我女朋友前兩日買部IRIVER SPINN 人地咪一樣TOUCH SCREEN...但係介面同機外型同I POD TOUCH 兩回事....(M8 D聲麻麻地 <<<拿 呢句唔係我講 有種去拆亦X招牌)
即使480*720 SO? 如果佢改改16:9 我諗我會考慮下買部黎做睇片PMP既~
作者: Phil_123 時間: 2009-2-2 01:38
原帖由 笨孩子 於 2009-2-2 01:07 發表
參考係依CONCEPT做一樣外型 人涵唔同既野....
IPHONE而家冇咩.....COPY AND PASTE.....
真係講多都口臭 老實講 你可能覺得三千蚊買左部勁過IPHONE既野
但我唔係咁睇 性能可能比IPHONE好 但係問題係......SYSTEM配合 ...
點解你一定要將 M8 同 iPhone 比較呢? 我用慣 3G 既上網速度, 都唔會想用一部 2G 電話做主力電話, 我有 M8 既話都只會當係一部有相機既 PMP 黎用.
作者: mlit 時間: 2009-2-2 04:14
原帖由 笨孩子 於 2009-2-2 01:07 發表
參考係依CONCEPT做一樣外型 人涵唔同既野....
IPHONE而家冇咩.....COPY AND PASTE.....
真係講多都口臭 老實講 你可能覺得三千蚊買左部勁過IPHONE既野
但我唔係咁睇 性能可能比IPHONE好 但係問題係......SYSTEM配合 ...
If you understand how risk to use a new ID to hit the market for a small brand, you will never say above again.
作者: Sun811 時間: 2009-2-2 14:54
Apple也告過M$抄佢個OS,但就告唔入,所以大家現在用Windows用得咁開心。

作者: abcde0079 時間: 2009-2-2 16:41
原帖由 mlit 於 2009-2-2 04:14 發表
If you understand how risk to use a new ID to hit the market for a small brand, you will never say above again.
我覺得佢個外形同功能抄到八九成似 iphone,佢個品牌立刻有多d人知~
d 雜誌都會多d報導呢部野~
我覺得係marketing上面做得到noise,雖然可能差comment多~
不過佢個牌子俾多d人知道左,之後d人就有多少少機會留意呢個product~~
不過我覺得咁做當然唔係好好~~
不過係事實上,咁做marketing真係有d talking point~
作者: EPC之子 時間: 2009-2-2 16:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jzu 時間: 2009-2-2 16:59
我又唔係咁睇
總之佢抄得好, 比iphone做得好
config又勁
價錢又平d
咁已經係佢落左努去研究, 唔應該去鄙視佢
如果照你咁講, firefox係咪抄ie呢 <- 你好鄙視嗎
ie又係咪抄netscape呢 <- 呢個呢
其實點樣可以唔抄, 又做到一部原創電話呢, 好想知
作者: EPC之子 時間: 2009-2-2 17:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jzu 時間: 2009-2-2 17:19
呢d就真係要鄙視啦:
正貨: http://r4ds.cn/
假野: http://www.r4dsl.net/
作者: EPC之子 時間: 2009-2-2 17:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jzu 時間: 2009-2-2 17:27
點會無分別呀......
你自己都叫緊做"M8"啦
佢連名都沒改架
作者: mlit 時間: 2009-2-2 21:29
No prefect world
食飯vs理想
你嘅諗法絕對係一個有理想嘅engineer嘅諗法
作者: kumera 時間: 2009-2-3 00:33
人如果冇理想,同條咸魚有咩分別呢...
老老實實
一間可以抄os抄到咁出神入化既公司
點解唔去試下出一個新interface?
我唔覺得佢地冇咁既能力
ok, 靚或者好難靚過iphone,但實用過iphone有幾難,我諗有用過iphone既人心中有數
唔好下下掉個"商業考量"出來
睇番apple呢十幾年既浮沉
我諗冇人會否認,做it,innovation永遠都應該放第一位
如果真係咁短視,下下抄完人,搵左一"枕"錢,之後收山,咁冇野好講
作者: angus007 時間: 2009-2-5 00:14
唔知呢部又似咩?
http://chinese.engadget.com/2009 ... ws-itself-in-print/

作者: Phil_123 時間: 2009-2-5 00:34
原帖由 kumera 於 2009-2-3 00:33 發表
人如果冇理想,同條咸魚有咩分別呢...
老老實實
一間可以抄os抄到咁出神入化既公司
點解唔去試下出一個新interface?
我唔覺得佢地冇咁既能力
ok, 靚或者好難靚過iphone,但實用過 ...
作者: Phil_123 時間: 2009-2-5 00:35
Apple 都抄左 Microsoft 唔少野
作者: 符碌 時間: 2009-2-5 00:37
原帖由 angus007 於 2009-2-5 00:14 發表
唔知呢部又似咩?
http://chinese.engadget.com/2009 ... ws-itself-in-print/
![]()
LG又出iphone
作者: 笨孩子 時間: 2009-2-5 02:09
原帖由 abcde0079 於 2009-2-2 16:41 發表
我覺得佢個外形同功能抄到八九成似 iphone,佢個品牌立刻有多d人知~
d 雜誌都會多d報導呢部野~
我覺得係marketing上面做得到noise,雖然可能差comment多~
不過佢個牌子俾多d人知道左,之後d人就有多少少機會留意呢個product~~
不過我覺得咁做當然唔係好好~~
不過係事實上,咁做marketing真係有d talking point~
雖然明白咁樣有野俾人講
但係如果interface真係做得唔好咁似樣! 真係比較好d囉!!
而家乜鬼touch screen機都係掛住iphone killer去殺敵......
如果唔當佢係一部電話 pmp或者相機........
二千幾蚊.......買pmp加相機 可能真係幾抵玩既......
可能咁諗大家會安心d (起碼佢同i touch有別....有多個相機先)
其實係好多野都抄 但係抄完對方係有改進!!
firefox抄ie ie7咪抄返ff3.....
雖然天下文章真係一大抄!
但係抄得好同唔好 真係有分別
唔可以話世界上冇抄呢樣野 可能......世界上又有唔同名稱既野.......但可能只係類近或不同制式出現 麻煩更多
apple 沉左咁多年 除左ceo之外(ceo病左都咁多新聞 又唔見bill gate佢傷風又新聞頭條 笑....)佢一直拎osx自閉都係一個大因素
好處係 osx只有apple機先有 冇人食到佢osx特別之處既錢!!!
壞處係 osx根本唔流行 m$ ibm 先後做過佢對手 由軟件打到硬件....... 敗陣.....
雖然佢都走緊條舊路........
真係"蕭何"啦
iphone成功係成為大陸廠必抄對象 山上廠 唔怪佢地 但係m8都係大陸大廠呀......點解要咁做 費解 費解!!
其實iphone會唔會敗陣 開始睇呢個時刻 雖然market真係iphone佔晒 但佢既問題接種而黎!!!! m8上唔上到位! 一定唔夠能靠抄 希望佢真係進化得更好.....
作者: 田中‧莫杉 時間: 2009-2-5 02:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Phil_123 時間: 2009-2-5 10:42
Tabbed Browsing 係 NetCaptor 發揚光大先
黃色既 information bar, 係 XP SP2 既 IE6 有先
Back/Forward 鍵合一, 係 IE7 有先
作者: littletiger 時間: 2009-2-5 14:45
原帖由 Phil_123 於 2009-2-5 10:42 發表
Tabbed Browsing 係 NetCaptor 發揚光大先
黃色既 information bar, 係 XP SP2 既 IE6 有先
Back/Forward 鍵合一, 係 IE7 有先
分頁設計唔係opera有先咩
作者: patwong1998 時間: 2009-2-5 17:04
抄人唔係問題, 但係唔好抄完話係自己發明
[ 本帖最後由 patwong1998 於 2009-2-5 17:04 編輯 ]
作者: angus007 時間: 2009-2-5 18:02
唔知呀
個樣似o者
作者: price09 時間: 2009-2-5 18:43
原帖由 Phil_123 於 2009-2-5 10:42 發表
Tabbed Browsing 係 NetCaptor 發揚光大先
黃色既 information bar, 係 XP SP2 既 IE6 有先
Back/Forward 鍵合一, 係 IE7 有先
netscape同firefox係同一樣野黎
http://en.wikipedia.org/wiki/Netscape_Browser
作者: fukchuen 時間: 2009-2-5 18:53
原帖由 price09 於 2009-2-5 18:43 發表
netscape同firefox係同一樣野黎
http://en.wikipedia.org/wiki/Netscape_Browser
但人地係講NetCaptor
作者: price09 時間: 2009-2-5 19:31
作者: teska 時間: 2009-2-6 21:30
一定係抄先有進步~~~
作者: 笨孩子 時間: 2009-2-6 21:36
但抄得黎要有自己風格.....先叫進步
得個抄字 只有原地踏步


