作者: 68on 時間: 2014-1-23 19:15 標題: 你地打工會唔會比source code 人?
有D opensource module 我自己獨家update/debug/redevelop, 但係打工你地會唔會比人, 比左人炒左會好蝕底.
作者: garrodran99 時間: 2014-1-23 19:22
你打工時所寫的任何野, 版權都係屬於公司
作者: 68on 時間: 2014-1-23 19:26
本帖最後由 68on 於 2014-1-23 19:28 編輯
回復 2# garrodran99
我講我自己在家寫O個D
作者: franklee006 時間: 2014-1-23 19:47
其實你比人人地都未必用,應該係用左你先追究。
你個 opensource 冇人知冇人用完全冇價值,但如果你開放比人用一多人用左到而且用左係 production 到
作者: 68on 時間: 2014-1-23 19:55
回復 4# franklee006
點賺錢?
作者: franklee006 時間: 2014-1-23 20:01
你唔比人就一定冇機會,你開放就有機會比人用,有人用你就有機會追究
作者: avdaemon 時間: 2014-1-23 21:06
抄咗open-source改咗做close-source,知唔知甚麼叫做GPL(General Public License)? 可能原告變被告
作者: watkower 時間: 2014-1-23 21:08
本帖最後由 watkower 於 2014-1-23 21:10 編輯
唔係用左opensource (GPL) 要交番D Source Code出黎咩你用過改過再交貨就自動變左GPL
作者: 梁炳 時間: 2014-1-23 21:30
樓主講緊乜, 又話打工又話屋企寫
自己睇下自己份contract la
作者: 68on 時間: 2014-1-23 21:35
講GPL的話, 我可以唔比O固part source, 咁個網就O個part 的功能. 有D 自家野, 都係唔會拱手比人.
作者: insanity 時間: 2014-1-23 22:03
喺屋企做公司嘢個權一樣係公司嘅.....
除非你真係只係做完然後又唔畀公司用
作者: gamezz 時間: 2014-1-23 23:23
你自己收收埋埋,永遠一個人做晒成個job?

作者: adrianmak 時間: 2014-1-24 07:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hongkong_netcop 時間: 2014-1-24 12:55
open source pls use github
作者: 凌天羽v 時間: 2014-1-24 15:16
本帖最後由 凌天羽v 於 2014-1-24 15:20 編輯
好多員工簽既 NDA 唔代表個人唔可以留底或者要全數資料送交公司的,以前有同事走果一日FORMAT 佢自己果台 PC 既個HDD,公司都吹佢唔漲
上面指派TASK 果時唔REQUEST 大可以唔駛比,好多時公司派落來既TASK 唔一定係要SOURCE CODE,可能佢只係想要個BINARY就算,更何況好多員工寫CODE 係為左方便自己更有效率,未必係公司要求。
只不過簽左NDA,一定唔可以轉用於其它公司或者公開
作者: kamchihau 時間: 2014-1-24 19:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 望月小妖 時間: 2014-1-24 19:41
沒有source control的公司,不可能吧。
Format部電腦咁巴閉?抹屎上身咩
作者: 凌天羽v 時間: 2014-1-24 20:06
本帖最後由 凌天羽v 於 2014-1-24 20:12 編輯
既然走人, 又點會留野比下一手做得咁開心丫,呢個唔係PROGRAMMER 自唔自私既問題,而係香港顧主太多都實在太仆街!
正如我做ADMIN 果時好多管理電腦的 TABLE 都係自用,唔放SERVER,自己留一堆私用CODE 有乜出奇,
無私下既野留一手,公司好容易就可以換人的話,咁份工點會坐得穩呀!
以前見過同事長期唔妥間公司既待遇,咁佢之後搵到工,LAST DAY 直頭寫花自己PC 個PARTITION ,
唔影響工作,因為工作係要放番上去FILE SERVER,但員工DEVELOP 時自己所TAKE 既 NOTES 同埋CODE 都無晒。
作者: CT333 時間: 2014-1-25 09:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gamezz 時間: 2014-1-25 11:06
回復 18# 凌天羽v
1) 香港顧主太多都實在太仆街 <--- 仆街你應該即走,唔係鬥仆街
2) 份工點會坐得穩 <--- 穩唔穩唔重要,自已有料洗咩驚無工做
3) 寫花自己PC 個PARTITION <--- 破壞公司資產,隨時要倍錢
睇見c兄,真係有d無奈...

作者: 凌天羽v 時間: 2014-1-25 11:43
本帖最後由 凌天羽v 於 2014-1-25 11:48 編輯
你做過IT 呢行嗎 ?
自已有料洗咩驚無工做 ? <- 你講笑嗎 ? 家陣講料既咩? 人地外判印度係貪人工平起碼1/4
香港撈IT http://hknoit.blogspot.hk/
大把業界員工辛酸史。
作者: watkower 時間: 2014-1-25 11:45
做呢D野 比人唱果陣就真係一身痕
作者: 凌天羽v 時間: 2014-1-25 11:55
本帖最後由 凌天羽v 於 2014-1-25 12:07 編輯
呢一行我看得多,手段越狠上位越快。
賠隻HDD 都係幾舊水架咋,唔偷HW 出去賣(PC廠,每個星期都拎三兩條RAM 出去賣)
拎CODE 向新公司投誠咪算有良心咯,呢堆人業界都見唔少。
乜自己離職刪除自己CONSOLE 既留底叫做問題?
作者: Databases 時間: 2014-1-25 12:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Databases 時間: 2014-1-25 12:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Databases 時間: 2014-1-25 12:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 凌天羽v 時間: 2014-1-25 12:28
本帖最後由 凌天羽v 於 2014-1-25 12:47 編輯
你果d 唔算乜啦,以前做銀行有同事走之前拎個hdd 公司抄file server 燒左差唔多成棟dvd 番屋企
之後果條友去左 ibank 度做。
至於香港it 水皮程度,由network manager 可以唔識ip address 數subnet mask bit
pm 除左識用ms project 軟件外,任何正式pm 既certificate 都無,risk analysis 更加係無料,但因為"靚仔"有sales 格老闆比佢manage 一班有pmp既engineer 結果manage 唔到。
system admin 唔識ldep 全公司都仲係停留outlook express 既程度
PROGRAMMER 都一樣,話見新人,原來係佢地有一些難難題要處理想搵學生SOLVE,十年前大家都做 MPF 見過公司響度狂IN 人然後出條題要佢地解,但呢D 係班PROGRAMMER 既TASK
去到db 家陣仲有人用clipper 同Recital 呢d dos 年代既野用來全間公司幾十間分店用
佢地留到呢個位絕對唔係因為能力,而係權術,呢一行做tech 永遠做tech,要上位只講權術,政治,實力完全唔看在眼內,who care! project 爆咩? 炒下面換過另一班再上,永遠死都唔會死it dept 最上面果幾層又最無料果一條友。
越無下限,越撈得掂
作者: 凌天羽v 時間: 2014-1-25 12:34
要知道響呢一行裏面,你老闆同上司都係做仆街野先上到位
所以做呢行一定要唔可以存在仁義道德,否則就好似香港撈IT裏面所提及既人,唔係自殺就係比人炒
呢個blog 值得每一個進入IT 業既人一看
香港撈IT
香港IT行業折墮實錄,進入IT業前,停一停,諗一諗。
http://hknoit.blogspot.hk/
作者: Databases 時間: 2014-1-25 12:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 凌天羽v 時間: 2014-1-25 12:49
搞垮係多,食夾棍可搵icac 既case 都唔少,只係費事隊爆佢搞惡關係啫
作者: Databases 時間: 2014-1-25 12:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihihi123hk 時間: 2014-1-25 14:42
大把人無料扮四條
HR 請人又亂咁請
IT 打工仔 都係慘架喇
作者: CT333 時間: 2014-1-25 15:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 凌天羽v 時間: 2014-1-25 16:35

作者: tommytao 時間: 2014-2-1 17:35
對方是壞人,唔代表你要做壞人!

