Board logo

標題: 其實咩程度先可以接freelance [打印本頁]

作者: Jimmy0911    時間: 2013-2-8 01:50     標題: 其實咩程度先可以接freelance

依家番緊學學緊C++,java
其實想一路學一路做freelance
一黎improve 自已學多D野,一黎屋企收入低,可以幫補下
但係其實點先有叫夠料?
作者: hongkong_netcop    時間: 2013-2-8 10:41

可以試吓上網搵D大學project做
如果你完成到起碼都叫做合格囉...我諗
作者: 明內子    時間: 2013-2-8 11:03

本帖最後由 明內子 於 2013-2-8 11:06 編輯

....我見意你 唔好做 住.... 唔係話你 技術唔到家...
係 幫人做project ... 唔單止 要係 寫完個project..
重要main 個 project... 真正 用時間係main...

你如果讀緊 u ... 我相信 你寫 都無問題...
但我叫你兩三日落個客到debug 同setting  ...我估你有d 難度

如真係要做... 做d 朋友 job 先... 試試自己個技術...
出到去... d 人 插你真係插到你開花... 唔找數 真係唔找數...
dump 波鐘 真係dump 過年
作者: 梁炳    時間: 2013-2-8 12:17

你岩岩先開始學,有排啦
如果你講C++/Java,起碼有兩年(工作)經驗先接得起Job (其實都好少Java freelance)
如果你成績好,可以試下做槍手,幫人做programming project/FYP
外面多數freelance都係整網頁,起碼要試過由頭到尾起個website出來,多數用PHP
作者: peterip123    時間: 2013-2-8 14:21

....我見意你 唔好做 住.... 唔係話你 技術唔到家...
係 幫人做project ... 唔單止 要係 寫完個project..
...
明內子 發表於 2013-2-8 11:03

DUMP波鐘有同感..........
作者: peterip123    時間: 2013-2-8 14:27

你不如去玩PHP 同咪用下D 現成既CMS 系統(EG WORDPRESS), 主流搵人寫網頁多,C++ 只係大學D 垃圾學生搵槍手,先會用到,同咪自己本身冇乜實戰作品同人際,起步好難會有人比JOB你做。
另外識JAVA去寫ANDROID APP,我D垃圾APP成半年冇掂,剩係廣告收入,都繼續幫我搵幾十蚊美金個月。
作者: Flower    時間: 2013-2-8 16:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cise4832    時間: 2013-2-8 16:52

本帖最後由 cise4832 於 2013-2-8 16:56 編輯

有時D freelance client係零technical background
要幫佢地搞埋hosting

technical skill反而唔係好重要
識LAMP, html, js加幾個主流php framework已經好夠
作者: 明內子    時間: 2013-2-8 18:22

d 人 插你真係插到你開花... 唔找數 真係唔找數...

同感..

我都插其他人開花.... ...
Flower 發表於 2013-2-8 16:05



    我幫人開的是小菊花,  我多數 玩唔找數...
插人真係浪癈我體力, 唔找數簡單好多~
作者: Jimmy0911    時間: 2013-2-9 01:28

多謝以上各位師兄解答
作者: Jimmy0911    時間: 2013-2-9 01:28

回復 6# peterip123


  有咩途徑入門?
作者: 神秘二代    時間: 2013-2-9 01:56

php d網頁有時真係會寫到痴線....小小的function都要寫成幾廿句code= =...
作者: Jimmy0911    時間: 2013-2-11 10:33

回復 12# 神秘二代


    咁癲
作者: garrodran99    時間: 2013-2-14 09:37

整個手機點餐系統, POS
作者: DarkHero    時間: 2013-2-15 21:14

整個手機點餐系統, POS
garrodran99 發表於 2013-2-14 09:37


點餐算啦, pos 好難
作者: toylet    時間: 2013-2-16 22:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2013-2-16 22:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Flower    時間: 2013-2-16 23:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jimmy0911    時間: 2013-2-17 00:20

其實一直想知contract programmers 當做唔掂/唔識做可以點算
作者: Flower    時間: 2013-2-17 00:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2013-2-17 00:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jimmy0911    時間: 2013-2-17 00:42

回復 20# Flower


    明白
作者: Flower    時間: 2013-2-17 00:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jimmy0911    時間: 2013-2-17 00:55

但係讀緊asso
諗住升唔到就topup
到時希望有出路
但係真係一路讀一路堅有興趣
作者: toylet    時間: 2013-2-17 00:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Flower    時間: 2013-2-17 01:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2013-2-17 01:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Flower    時間: 2013-2-17 01:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2013-2-17 01:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2013-2-17 01:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Flower    時間: 2013-2-17 01:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2013-2-17 01:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Flower    時間: 2013-2-17 01:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2013-2-17 01:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Flower    時間: 2013-2-17 01:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2013-2-17 01:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DarkHero    時間: 2013-2-17 03:34

X2

   小弟未聽企業會請Freelance 做僱員的。。。唔好人講就信十足。。

   可以問下做HR 朋友就 ...
Flower 發表於 2013-2-16 23:07


freelance 個價應該要高過你打工先好做?
其他福利都只係等價交換
作者: Flower    時間: 2013-2-17 10:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckmakit    時間: 2013-2-18 01:18

寫左幾年program,  
自問無咁既能力/心力..去接freelance...
有時間既...搵個pmp 之類尼讀或者求其寫下apps 仲好...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2