作者: Jimmy0911 時間: 2013-2-8 01:50 標題: 其實咩程度先可以接freelance
依家番緊學學緊C++,java
其實想一路學一路做freelance
一黎improve 自已學多D野,一黎屋企收入低,可以幫補下
但係其實點先有叫夠料?
作者: hongkong_netcop 時間: 2013-2-8 10:41
可以試吓上網搵D大學project做
如果你完成到起碼都叫做合格囉...我諗
作者: 明內子 時間: 2013-2-8 11:03
本帖最後由 明內子 於 2013-2-8 11:06 編輯
....我見意你 唔好做 住.... 唔係話你 技術唔到家...
係 幫人做project ... 唔單止 要係 寫完個project..
重要main 個 project... 真正 用時間係main...
你如果讀緊 u ... 我相信 你寫 都無問題...
但我叫你兩三日落個客到debug 同setting ...我估你有d 難度
如真係要做... 做d 朋友 job 先... 試試自己個技術...
出到去... d 人 插你真係插到你開花... 唔找數 真係唔找數...
dump 波鐘 真係dump 過年
作者: 梁炳 時間: 2013-2-8 12:17
你岩岩先開始學,有排啦
如果你講C++/Java,起碼有兩年(工作)經驗先接得起Job (其實都好少Java freelance)
如果你成績好,可以試下做槍手,幫人做programming project/FYP
外面多數freelance都係整網頁,起碼要試過由頭到尾起個website出來,多數用PHP
作者: peterip123 時間: 2013-2-8 14:21
DUMP波鐘有同感..........
作者: peterip123 時間: 2013-2-8 14:27
你不如去玩PHP 同咪用下D 現成既CMS 系統(EG WORDPRESS), 主流搵人寫網頁多,C++ 只係大學D 垃圾學生搵槍手,先會用到,同咪自己本身冇乜實戰作品同人際,起步好難會有人比JOB你做。
另外識JAVA去寫ANDROID APP,我D垃圾APP成半年冇掂,剩係廣告收入,都繼續幫我搵幾十蚊美金個月。
作者: Flower 時間: 2013-2-8 16:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cise4832 時間: 2013-2-8 16:52
本帖最後由 cise4832 於 2013-2-8 16:56 編輯
有時D freelance client係零technical background
要幫佢地搞埋hosting
technical skill反而唔係好重要
識LAMP, html, js加幾個主流php framework已經好夠
作者: 明內子 時間: 2013-2-8 18:22
我幫人開的是小菊花, 我多數 玩唔找數...
插人真係浪癈我體力, 唔找數簡單好多~
作者: Jimmy0911 時間: 2013-2-9 01:28
多謝以上各位師兄解答
作者: Jimmy0911 時間: 2013-2-9 01:28
回復 6# peterip123
有咩途徑入門?
作者: 神秘二代 時間: 2013-2-9 01:56
php d網頁有時真係會寫到痴線....小小的function都要寫成幾廿句code= =...
作者: Jimmy0911 時間: 2013-2-11 10:33
回復 12# 神秘二代
咁癲
作者: garrodran99 時間: 2013-2-14 09:37
整個手機點餐系統, POS
作者: DarkHero 時間: 2013-2-15 21:14
點餐算啦, pos 好難
作者: toylet 時間: 2013-2-16 22:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2013-2-16 22:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Flower 時間: 2013-2-16 23:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jimmy0911 時間: 2013-2-17 00:20
其實一直想知contract programmers 當做唔掂/唔識做可以點算
作者: Flower 時間: 2013-2-17 00:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2013-2-17 00:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jimmy0911 時間: 2013-2-17 00:42
回復 20# Flower
作者: Flower 時間: 2013-2-17 00:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jimmy0911 時間: 2013-2-17 00:55
諗住升唔到就topup
到時希望有出路
但係真係一路讀一路堅有興趣
作者: toylet 時間: 2013-2-17 00:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Flower 時間: 2013-2-17 01:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2013-2-17 01:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Flower 時間: 2013-2-17 01:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2013-2-17 01:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2013-2-17 01:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Flower 時間: 2013-2-17 01:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2013-2-17 01:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Flower 時間: 2013-2-17 01:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2013-2-17 01:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Flower 時間: 2013-2-17 01:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2013-2-17 01:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DarkHero 時間: 2013-2-17 03:34
freelance 個價應該要高過你打工先好做?
其他福利都只係等價交換
作者: Flower 時間: 2013-2-17 10:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckmakit 時間: 2013-2-18 01:18
寫左幾年program,
自問無咁既能力/心力..去接freelance...
有時間既...搵個pmp 之類尼讀或者求其寫下apps 仲好...

