作者: 口o口 時間: 2013-1-9 15:19 標題: 請問...我有朋友叫我幫佢起一個網店...
佢叫我跟返行內收費....
我應該點開偵呢-0-?
如果幫人開既網店...有邊個岩新手用= =?
我驚ECSHOP佢地都用唔掂....
作者: garrodran99 時間: 2013-1-10 09:18
自己貼身寫一套
作者: 口o口 時間: 2013-1-10 10:17
我呆左....我都係叫佢請我食個M記就算..
佢話要行內價錢...
我都同佢講...幫你SETTING真係唔係一個問題= =...
作者: 明內子 時間: 2013-1-10 10:38
咁你未 "叉" 佢 千多d , 唔包data.... 唔係咁fd , 就 千多d x2
x2 係因為free for tutorial...
各位我覺得這個價ok ... 大家認為呢?
作者: Flower 時間: 2013-1-10 10:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 口o口 時間: 2013-1-10 11:37
e-commerece free open source
邊隻比較好用其實..
我自己就用開ECSHOP..
作者: Flower 時間: 2013-1-10 11:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 明內子 時間: 2013-1-10 11:55
用番ecshop 啦... 你熟ma...
教都易教d
作者: kennyncs 時間: 2013-1-10 12:26
回復 7# Flower
睇佢想搞到咩規模, 如果唔係搞到好大, magento free果隻其實都已經好夠用.
作者: drupalspring 時間: 2013-1-10 12:36
例如有咩暗病呢?
除非你很有經驗和技術,否則我唔支持自已寫個e-commerece system , 99.9% 會多bugs , 多暗病和核突過 community driven 的open source e-commerce solutions。而且又浪費時間
作者: Flower 時間: 2013-1-10 15:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2013-1-10 18:08
magento將D野拆到散哂
本身少掂programming既都搞佢唔掂, 改一改個layout都要郁XML, 冇得web interface改
另外其實好大食下
作者: drupalspring 時間: 2013-1-10 20:52
本帖最後由 drupalspring 於 2013-1-10 20:54 編輯
下?乜你寫o的野出來一定會冇bug架?
講真我未見過有system 可以一 take 過,永遠都冇bugs
如果有bugs 就唔可寫software system ,甘所有寫open source system ,包括寫個有暗病的e-commerece system 出來的那班些develpers 都不應該繼續寫code ,要去Library 借下書先

作者: Flower 時間: 2013-1-10 22:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 口o口 時間: 2013-1-10 22:40
其實,,,,大家...我都係幫佢SETTING姐...
最終用邊個都係佢地自己話事..
我會俾幾個程式佢地睇下..
作者: Flower 時間: 2013-1-10 22:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 口o口 時間: 2013-1-11 00:07
佢就係想就咁開個網店仔賣下野...
冇造要我順手尾...
只係幫人幫佢SETTING UP不如搵自己人SET..
佢知我自己係屋企有玩網店...
先搵我幫手...
作者: Flower 時間: 2013-1-11 00:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: webbuttercookie 時間: 2013-1-11 09:51
咪話比佢聽你用oPen source shopping cart囉
有咩bug有升級就fix
冇就要等下
作者: 明內子 時間: 2013-1-11 16:52
回復 17# 口o口
其實用你最熟果個 program 去setting 就可以...
bug 果d 野 , 真係testing 過先知, 知左先可以叫有病...
放膽d setup 一套比你個fd test 左先
test 到無問題先 叫佢用....
test 完先收錢...
咁樣 個flow 會唔會好d?

