Board logo

標題: 請問...我有朋友叫我幫佢起一個網店... [打印本頁]

作者: 口o口    時間: 2013-1-9 15:19     標題: 請問...我有朋友叫我幫佢起一個網店...

佢叫我跟返行內收費....
我應該點開偵呢-0-?
如果幫人開既網店...有邊個岩新手用= =?
我驚ECSHOP佢地都用唔掂....
作者: garrodran99    時間: 2013-1-10 09:18

自己貼身寫一套
作者: 口o口    時間: 2013-1-10 10:17

我呆左....我都係叫佢請我食個M記就算..
佢話要行內價錢...
我都同佢講...幫你SETTING真係唔係一個問題= =...
作者: 明內子    時間: 2013-1-10 10:38

我呆左....我都係叫佢請我食個M記就算..
佢話要行內價錢...
我都同佢講...幫你SETTING真係唔係一個問題= =. ...
口o口 發表於 2013-1-10 10:17



    咁你未 "叉" 佢 千多d , 唔包data.... 唔係咁fd  , 就 千多d x2
x2 係因為free for tutorial...

各位我覺得這個價ok ... 大家認為呢?
作者: Flower    時間: 2013-1-10 10:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 口o口    時間: 2013-1-10 11:37

e-commerece free open source
邊隻比較好用其實..
我自己就用開ECSHOP..
作者: Flower    時間: 2013-1-10 11:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 明內子    時間: 2013-1-10 11:55

用番ecshop 啦... 你熟ma...
教都易教d
作者: kennyncs    時間: 2013-1-10 12:26

回復 7# Flower


    睇佢想搞到咩規模, 如果唔係搞到好大, magento free果隻其實都已經好夠用.
作者: drupalspring    時間: 2013-1-10 12:36

隻隻e-commerece free open source 都有暗病。。 除非比錢果D之外。

起唔難。但管就超難。

一係就自已寫 ...
Flower 發表於 2013-1-10 10:59


例如有咩暗病呢?
除非你很有經驗和技術,否則我唔支持自已寫個e-commerece system , 99.9% 會多bugs , 多暗病和核突過 community driven 的open source e-commerce solutions。而且又浪費時間
作者: Flower    時間: 2013-1-10 15:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2013-1-10 18:08

最大最強係 magento.  不過佢FREE 果隻就好水吓

但..有排做義工喎.

而家比我選擇.  我一定唔會再用 free  ...
Flower 發表於 2013-1-10 11:43

magento將D野拆到散哂
本身少掂programming既都搞佢唔掂, 改一改個layout都要郁XML, 冇得web interface改

另外其實好大食下
作者: drupalspring    時間: 2013-1-10 20:52

本帖最後由 drupalspring 於 2013-1-10 20:54 編輯
如果自己寫都有bugs ,重學人搞e-commerece system? 

不如學下寫先code 先。Library 有書借。  ...
Flower 發表於 2013-1-10 15:28


下?乜你寫o的野出來一定會冇bug架?
講真我未見過有system 可以一 take 過,永遠都冇bugs
如果有bugs 就唔可寫software system ,甘所有寫open source system ,包括寫個有暗病的e-commerece system 出來的那班些develpers 都不應該繼續寫code ,要去Library 借下書先
作者: Flower    時間: 2013-1-10 22:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 口o口    時間: 2013-1-10 22:40

其實,,,,大家...我都係幫佢SETTING姐...
最終用邊個都係佢地自己話事..
我會俾幾個程式佢地睇下..
作者: Flower    時間: 2013-1-10 22:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 口o口    時間: 2013-1-11 00:07

用而家我地要面對drupal 問題:drupal  php cms 中數一數二最大型, 佢係好勁,好多api可以跟。。我地有做 ...
Flower 發表於 2013-1-10 22:47



    佢就係想就咁開個網店仔賣下野...
冇造要我順手尾...
只係幫人幫佢SETTING UP不如搵自己人SET..
佢知我自己係屋企有玩網店...
先搵我幫手...
作者: Flower    時間: 2013-1-11 00:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: webbuttercookie    時間: 2013-1-11 09:51

咪話比佢聽你用oPen source shopping cart囉
有咩bug有升級就fix
冇就要等下
作者: 明內子    時間: 2013-1-11 16:52

回復 17# 口o口


    其實用你最熟果個 program 去setting 就可以...

bug 果d 野 , 真係testing 過先知, 知左先可以叫有病...
放膽d setup 一套比你個fd test 左先
test 到無問題先 叫佢用....
test 完先收錢...
咁樣 個flow 會唔會好d?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2