作者: 主人 時間: 2012-9-9 02:28 標題: 有無工具幫助制作CSS POSITION LOGO圖?
而家咪好興將成個網站要用的圖片放晒落一張圖度, 然後用position開返出黎既?
但要自己搵photoshop慢慢砌, 砌完又要慢慢計返個位, SIZE
然後又要逐個打落去CSS度, 好花時間
有無工具可以幫到手?
作者: gamezz 時間: 2012-9-9 12:38
http://css.spritegen.com/
作者: sandoeman 時間: 2012-9-10 12:01
唔係興唔興問題, 係有冇必要
作者: passerby 時間: 2012-9-10 14:00
http://www.spritecow.com/
作者: 主人 時間: 2012-9-10 19:42
何解咁講呢? 何時才是有必要和冇必要?
照計request少D會快D
作者: 神秘二代 時間: 2012-9-10 19:51
而家果D designer喜歡一圖式....那時就有需要(大多designer都是一整幅的設計)
當然, programer是想分開的,方便用code去設計funcation call......
作者: Jackass_TMxCK 時間: 2012-9-10 22:10
我真係唔係好明,programmer極度介意速度。如果唔係,點解One Page RIA多數都係用require.js呢?點解要用CSS Sprite呢?
作者: gamezz 時間: 2012-9-10 23:21
回復 7# Jackass_TMxCK
可以簡單講講 require.js 有咩用嗎?
作者: 神秘二代 時間: 2012-9-10 23:25
我真係唔係好明,programmer極度介意速度。如果唔係,點解One Page RIA多數都係用require.js呢?點 ...
Jackass_TMxCK 發表於 2012-9-10 22:10
因為MVC model......畫圖ge剩係識畫圖,根本唔會理你快定唔快,畫到就得....
同埋....一幅圖用CSS好處係....Load唔到就全部都load唔到,load到就全部都load到
你整過btn hover effect就知...如果hover果幅load唔到,當個mouse指向call hover event時就爛圖了....
作者: Jackass_TMxCK 時間: 2012-9-10 23:33
只係知如果load唔到,我知道我要整ge係一條file path。
你mouse hover出事好多時就係太多file,file path會打錯/出錯,file not exist
CSS Sprite可以快唔少,一個png KO。我係大學度做developement一律用CSS Sprite。幾MB ge網要load太耐。
(因為MVC model......畫圖ge剩係識畫圖,根本唔會理你快定唔快,畫到就得....)<===你知唔知MVC要黎做咩,定係我唔係好快要做咩?好似唔係好關事wor
作者: Jackass_TMxCK 時間: 2012-9-10 23:34
最簡單就係:用AMD架構加快載入Js file,一個RIA動員幾十個Js,用script tag去load會load好耐。
Require.js就係用黎tackle呢個問題

