Board logo

標題: 對Ruby看法如何? [打印本頁]

作者: daemongmong    時間: 2008-12-21 15:21     標題: 對Ruby看法如何?

Ruby語法較Java簡單,而且Ruby程序不需要編譯,受到Java編程員的注視,但Ruby目前沒有編譯器,所以還沒有以Ruby編寫的商用軟件。
作者: Rudy    時間: 2008-12-21 16:18

吾知Ruby係咩東東, 但沒有Complier而只有interpreter, 咁咪好無效率?
作者: Gundamdriver    時間: 2008-12-21 22:34     標題: 回覆 2# 的帖子

(路過)Ruby似係PHP既Language,不過唔係For web programming,Ruby on Rails(RoR)就係用Ruby既Syntax寫Web applications。

(有錯請指正)
作者: laputafish    時間: 2008-12-21 23:20

原帖由 daemongmong 於 2008-12-21 15:21 發表
Ruby語法較Java簡單,而且Ruby程序不需要編譯,受到Java編程員的注視,但Ruby目前沒有編譯器,所以還沒有以Ruby編寫的商用軟件。

香港唔係太興.
但我試過一d sample, 佢主要以 MVC 為骨幹. 了解左佢架構後, 寫 Application 係幾爽.
容易 maintain.


作者: nohuy    時間: 2008-12-21 23:33

ruby寫出來的syntax可以好靚,但我接受唔到一句if statement都可以有幾種寫法
作者: thinkpanda    時間: 2008-12-21 23:42

原帖由 Gundamdriver 於 2008-12-21 22:34 發表
(路過)Ruby似係PHP既Language,不過唔係For web programming,Ruby on Rails(RoR)就係用Ruby既Syntax寫Web applications。

(有錯請指正)


Ruby 唔係咁似PHP, 佢同Python 就接近D.
作者: thinkpanda    時間: 2008-12-21 23:43

原帖由 laputafish 於 2008-12-21 23:20 發表

香港唔係太興.
但我試過一d sample, 佢主要以 MVC 為骨幹. 了解左佢架構後, 寫 Application 係幾爽.
容易 maintain.



如果無小小functional programming 既背境, 唔容易發揮Ruby 既特質.
作者: little_keung    時間: 2008-12-22 10:34

原帖由 nohuy 於 2008-12-21 23:33 發表
ruby寫出來的syntax可以好靚,但我接受唔到一句if statement都可以有幾種寫法


幾種寫法, 你可以只選一種.
所以唔多明你o既觀點.

我唔識 Ruby . 但係 C 隨手都可以兩三種 if statement 寫法 .

1. if( cond )  
        statement1;
     else
        statement2;

2. ( condition ) && ( statement1 );

3. ( condition ) ? ( statement1 ) : ( statement2 );

唔知呢個結果你接唔接受 ?!
作者: sk2k    時間: 2008-12-22 10:53

i++
i=i+1
i+=1
都有幾種寫法..
作者: daemongmong    時間: 2008-12-22 14:33

Ruby幾乎與Java同期推出,但Ruby普及性遠不及Java,相信與Ruby推廣力度不足,以及Ruby沒有編譯器有關。
作者: thinkpanda    時間: 2008-12-22 15:21

原帖由 daemongmong 於 2008-12-22 14:33 發表
Ruby幾乎與Java同期推出,但Ruby普及性遠不及Java,相信與Ruby推廣力度不足,以及Ruby沒有編譯器有關。


PHP 都無編譯器 (最少唔係可以同javac 相類)......
Ruby 起飛好大程度上靠佢既killer app, 即係ROR....
作者: nohuy    時間: 2008-12-22 22:37

原帖由 little_keung 於 2008-12-22 10:34 發表


幾種寫法, 你可以只選一種.
所以唔多明你o既觀點.

我唔識 Ruby . 但係 C 隨手都可以兩三種 if statement 寫法 .

1. if( cond )  
        statement1;
     else
        statement2;

2. ( condition ) && ( s ...

這只是我的個人感覺,不同意的話可以不理
當然我自己寫的話我可以只用一種語法,但如果讀其他人的code的話,每人都用其中一種就…
而且if只是其中一個例子…
作者: ioptional    時間: 2008-12-23 10:18

原帖由 little_keung 於 2008-12-22 10:34 發表


幾種寫法, 你可以只選一種.
所以唔多明你o既觀點.

我唔識 Ruby . 但係 C 隨手都可以兩三種 if statement 寫法 .

1. if( cond )  
        statement1;
     else
        statement2;

2. ( condition ) && ( s ...

if (){
xxx
}
if xxx
(xxx) ? a : b
a = xxx || ccc

多到你數唔到





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2