作者: Yucie 時間: 2020-4-13 20:01 標題: 新手 ABS 打印一問
請問是ABS 材料問題, 打印機問題, 還是精準度本物就不高?

內徑8MM, 打印出來後7.7 左右
作者: mooninman 時間: 2020-4-13 21:24
kossel先可能有設定問題
內徑不足用水平內縮/擴展解決
作者: t9097 時間: 2020-4-13 21:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vichui 時間: 2020-4-14 01:43
ABS的收縮可以去到20%咁高
作者: Yucie 時間: 2020-4-14 12:01
本帖最後由 Yucie 於 2020-4-14 18:06 編輯
中途打印結果:
成品是這個形狀
打印出來
160MM 打印出來只有159.8 左右, 凸出來的圓形直徑6 變成6.2左右
內圓直徑5.8 變5.5 左右
熱床那邊收縮很大, 那邊少了1MM
中間打印間中會斷開, 目測有3 處
貪心一次打印3 個的話會炒車
另外一問, ABS 較大件打印是不是不要一次打印多個, 不然會熱床抓不住會炒車?
ABS 因為會縮水, 如果要比較準確的件, 大家是不是先打印一個, 然後修3D 圖弄大或弄小, 然後再打印
因為我是昨天到家第一部3D 打印機, 很多地方都不明白, 還請大家見諒
謝謝
作者: alancck 時間: 2020-4-14 12:21
最大問題係ABS收縮系數好大,
印緊要keep住溫度,
印完要慢慢等佢收縮,
縮完至知誤差有幾多...
作者: t9097 時間: 2020-4-14 13:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yucie 時間: 2020-4-14 17:20
係有大量圖, 可能你個瀏覽器BLOCK 左IMGUR 圖床?
今日第2 日印, 琴日唔會發生既事, 今日開始發生, 打印既時候成個模型鬆左........
唔知係晶格塊板問題定我用錯平台附著設定問題, 而家改左用平台附著: 外圍->邊緣
底部厚度用1.2 MM 改左3MM. 唔知會唔會有改善
設定
熱床: 100度
頭: 240度
P.S 得閒先去印印TEMPERATURE TOWER, 自己新手好多野都唔識
還請大家多多指教
作者: kwongk 時間: 2020-4-14 17:34
回覆 8# Yucie
imgur 一直都有用,冇乜問題,係 hkepc 呢度連去 imgur 唔知點解會睇唔到
作者: Yucie 時間: 2020-4-14 17:41
本帖最後由 Yucie 於 2020-4-14 18:09 編輯
而家改左用GOOGLE 相冊, 唔知大家仲睇唔睇到
作者: t9097 時間: 2020-4-14 18:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yucie 時間: 2020-4-14 18:35
我呢次改左平台附著, 邊緣, 好明顯改善左
https://imgur.com/VWmCjDC
應該係ABS 收縮問題, 最底果層縮左, 熱床都痴唔住
作者: kwongk 時間: 2020-4-14 19:31
我諗要印 ABS 要有個罩笠住,除咗 ABS有味之外空氣嘅溫度都好重要,尤其近排天氣凍就更加難攪
早排試印應該易印少少嘅 ASA 都玩咗我幾次先印到
作者: Yucie 時間: 2020-4-14 22:00
本帖最後由 Yucie 於 2020-4-15 01:31 編輯
印左90%, 今次又係鬆左出來 OTL
不過件件都仲可以羅來用, 唉
現在試打另一個, 今次用平台附著 -> 木筏
我睇左幾個網站都講用木筏打印ABS, 睇來之前用外圍成功印件只好講好幸運.......
今次鬆開原因,我估係D 料JAM 頭? 或者個HEAD 熱過頭?
圈左既部份黑左, 我估係D 料JAM 死係果度拉件件走所以鬆左.
ABS 料打印唔係咁好玩
第二次打印, 一樣高度, 90% 一樣死法. 唔知係唔係我SET 個噴頭熱過頭, 去到90% 果度就燒黑左, D 料卡死果個位, 然後就鬆件.........
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2187180&k=1370e9e3dc1963d6168538015e4ac8cb&t=1782141485&sid=fM0mmhcAoa

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2187210&k=6a02c91f7c80a229d511c38a8d8b18c2&t=1782141485&sid=fM0mmhcAoa

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2187211&k=3670a39d1a63ad69179fc17454b5de67&t=1782141485&sid=fM0mmhcAoa

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2187212&k=31986dcd383e3ac9f976bf3bb02f7ff3&t=1782141485&sid=fM0mmhcAoa

作者: t9097 時間: 2020-4-15 10:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yucie 時間: 2020-4-15 14:51
其實.... 我買左3D PRINTER 3日, 好多野都唔識
今日開始睇咩野係TEMPERATURE TOWER, 先知道每次買既料, SET 既溫度都未必係一樣
所以要做TEMPERATURE TOWER TEST, 而家先知係咩.
謝謝
今早我沒一沒個頭, 而家可以完全成功打印個MODEL
我估琴日個頭四周圍有D 野係度, 所以打印唔成功........
想問一問, 你地打印件時, 當一件打印好, 脫左一第一件.
清左熱床, 然後係唔係即刻印第2 件, 又或者要等到部機完全COOL DOWN 先印第2 件?
好多野我都唔識, 請必見怪
謝
作者: Yucie 時間: 2020-4-16 08:23
本帖最後由 Yucie 於 2020-4-16 08:24 編輯
想問一下大家, ABS 既TEMPERATURE TOWER 我見到245度打印出來唔錯.
我選245 度有無選錯
另外關於打印件方向, 琴晚打印, 一早起身, 見到見件下面, 右邊縮左水.........
現在打印方向
如果改成咁既方向打印會唔會好D
現在打印設定
ABS 料
頭245 度
速度50MM
層厚0.2
壁厚3MM
熱床100度
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2187488&k=f6407414b6d22422d1c27b7d783089e1&t=1782141485&sid=fM0mmhcAoa

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2187489&k=4a31d77192544f2cd5fbb2e2ab17aee0&t=1782141485&sid=fM0mmhcAoa

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2187490&k=b62a0af965899f5a19cead898e28df5f&t=1782141485&sid=fM0mmhcAoa

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2187491&k=68296e13805025c13784a0fa32df6025&t=1782141485&sid=fM0mmhcAoa

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2187492&k=4a4c74b29644ba3799fda7373ae4dbf3&t=1782141485&sid=fM0mmhcAoa

作者: alancck 時間: 2020-4-16 08:32
本帖最後由 alancck 於 2020-4-16 08:47 編輯
abs 要保溫,開熱床...噴頭風扇盡量唔好吹到件野...
作者: Yucie 時間: 2020-4-16 22:15
本帖最後由 Yucie 於 2020-4-16 22:16 編輯
熱床開住100度, 個頭無開風扇, 打印結果都係縮
想問ABS 係唔係唔識合打印咁大件件, 或者我用層數0.3 MM 打印錯誤?
或者我應該用呢個方向打印先正確?

另外我用左ABS 做吊輪, 唔知頂到幾耐
後來, 我爸叫我用尼龍料打印, 唔知會我用尼龍料打印唔會差好多
我之前睇SPEC 好似尼龍無ABS 咁硬. 唔知用來做吊輪會唔會左好多
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2187633&k=9f700278280ab4b13f99c139661a56eb&t=1782141485&sid=fM0mmhcAoa

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2187634&k=a9aae55ab5982c9ff693b32c84f14e62&t=1782141485&sid=fM0mmhcAoa

作者: kwongk 時間: 2020-4-17 02:28
樓主有冇搵嘢笠住部機嚟印?
空氣溫度低,件嘢印到咁上下高,中間就會涼過頂部新印嘅部份同埋底部近熱床嘅部份,降溫收縮個結果就係扯甩你件嘢
尼龍一樣會縮,你唔去控制佢就一樣會甩
作者: Yucie 時間: 2020-4-17 02:37
我新仔真係唔知搵咩野可以笠住印
咁熱有咩野可以笠得到
而家想用2020鋁條做箱, 不過唔知有咩野平料可以做
用亞加力做圍板成千銀, 太貴玩唔起
作者: kwongk 時間: 2020-4-17 05:48
土砲嘅可以用紙皮箱,但係小心可能會有火同埋裡面困住啲可能有毒嘅氣體等等問題
ABS 本身就係原罪,難玩又要多配套
如果真係有技術或者資源上有困難,可以索性放棄,印返 PLA 或者 PETG 算數
作者: vvserpent 時間: 2020-4-17 08:40
FYR, 小心安全
http://inplus.tw/archives/2584
作者: vvserpent 時間: 2020-4-17 08:43
另外IKEA 嘅茶几 枱仔都好好用.


