作者: LingWuChung 時間: 2020-4-7 17:16 標題: Tevo Michelangelo 塞頭求救
師兄們,近來想印個架俾10吋平板用,點知印左好多次都係塞噴頭,試過換過噴嘴,加熱頭連鋁塊及感溫器,送料器摩打,但係結果都係咁。試過校緊送料器,提升打印溫度(由首3層230加之後200,校到去首3層230去到尾都係咁,真係R哂頭。
我畫圖用123D Design, 切片用slic3r(最新版)。請問大家有冇建議。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185607&k=d63dc8bbced9c3178266e6860e570f53&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

作者: LingWuChung 時間: 2020-4-7 17:17
先行謝過
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ustkl 時間: 2020-4-7 17:26
90%是Ptfe 管冇頂實印咀。
作者: alexhon 時間: 2020-4-7 17:29
230會唔會太高溫??咩膠先?
作者: LingWuChung 時間: 2020-4-7 17:36
ustkl, 我頂實又試過,掹出啲又試過啦,都係塞,分別係頂實塞嘴,唔頂實就直情喺鋁塊入面bend埋。
Alex兄,我印PLA, 一向我頭三層用開230,之後再
220/200都試過,今次都有試過以上溫度,都係咁。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: LingWuChung 時間: 2020-4-7 17:38
我已經試左3個禮拜,數個早晨,諗住可以收貨,點知都係咁。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ustkl 時間: 2020-4-7 17:43
回覆 3# ustkl
你呢部機是否Ptfe 直通到咀,還是有一段鋼管?
另外check一下吹住hotend 散熱的風扇有冇着?
作者: LingWuChung 時間: 2020-4-7 17:51
本帖最後由 LingWuChung 於 2020-4-7 17:54 編輯
Ustkl兄,有一段鋼管,ptfe用力插,可插入少許的。吹鋁塊散熱扇有著,吹打印件的散熱扇要再看看,我set左首3層停吹打印件散熱扇的。吹鋁塊散熱扇12v 20x20上個月換左一把。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ustkl 時間: 2020-4-7 18:04
本帖最後由 ustkl 於 2020-4-7 18:30 編輯
回覆 8# LingWuChung
唔怪之得, 如果主要印PLA, 最好要用PTFE 直通至咀的鋼管。
如果部機用E3Dv6, 可以用左二那個。
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185617&k=f13c754ba4a46893d50df970710a4428&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

作者: LingWuChung 時間: 2020-4-7 19:40
師兄,我用的是相中的這種管子。以前曾試過常塞咀,拉高少許ptfe似乎解決了問題。但現在試了幾次都是一樣。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185624&k=d8d2e7906d48880b32ae378e7679b2e8&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185625&k=29bfa1f77e5bc376a09dd13ff6098589&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185626&k=7a664175d678f615514484b7a2ab9de9&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

作者: LingWuChung 時間: 2020-4-7 19:50
昨晚換上的是這種
https://m.intl.taobao.com/detail/detail.html?id=531542615487&spm=a21202.11768517.tborderdetaiitem_1.i0
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185628&k=b9acce720d86c992e4d771a5c933852a&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185629&k=143049801572a1f9bd344304cf077f49&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185630&k=36bf2dc15fa843d0e46a0ebab9cefbe4&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185631&k=50448b63a871dae5d1225636426d05fc&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

作者: LingWuChung 時間: 2020-4-7 19:54
回家察看,送料器齒輪磨線材磨了太久,已斷開了。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185638&k=7d8a18e4fbc6a69374cbbd7fb0e29429&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

作者: LingWuChung 時間: 2020-4-7 20:19
剛量度,大約是2.62mm時塞的。即不是首3層塞的。
剛發現了一個問題。昨天換了上述的鋁塊連咀及
heater&thermistor, 但是ptfe仍是用舊的,但是剛發現舊ptfe插不到落底的,新買的ptfe則可以。但我買的應該時相同直徑的。我也試過pla可穿過新的ptfe的。現在再試試再換上新的ptfe吧。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185657&k=f381cf4cfad60eae595ae9648d936f01&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185658&k=697cae8615868e16fc3cc70a45231bb9&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185659&k=db3c806f0743c73ea83b0a8ac2b9f1ec&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185660&k=45c119adce0ec12e59e884f8c7085a21&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185661&k=a4d4f7085eb017f3a5a65d0fa47ee402&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185662&k=ff628dc99d4ff17b524fdf50c1654012&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185663&k=821caa6a01586d8b6b7120b78db7add7&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185664&k=6143d063fe710425c2fd4980f61857dc&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185665&k=66a3545a4693652084798f6c785fe28d&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

作者: ustkl 時間: 2020-4-7 22:06
回覆 13# LingWuChung
PTFE管也要看品質, 公差大就有可能塞唔入。PTFE管 一定要貼實咀, 有少少gap就會影響出料。
作者: 高級嘍囉 時間: 2020-4-7 23:43
PTFE管切口必定要90度角,要平要直,自已搵啲cut PTFE工具print出嚟用啦。
作者: LingWuChung 時間: 2020-4-8 00:15
我剛才換左鐵弗龍管,但係唔試印平板架住,先用以前本來成功用舊版slic3r轉gcode打印嘅stl,再用近來剛轉嘅新版slic3r轉gcode試印,睇吓係唔係因為新板slic3r(其實出左好耐,不係我未轉)出問題。結果係冇問題,仲靚過以前。我明日再試印平板架。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185723&k=79efb7255784806b57bf00352c3de028&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185724&k=941d3a35bfdb9457908ab8629b539527&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185725&k=4fb795f6e95fa91df6bf332581e136cf&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

作者: LingWuChung 時間: 2020-4-8 00:32
本帖最後由 LingWuChung 於 2020-4-8 00:33 編輯
剛剛量度了ptfe外徑。
舊管
新管
以上大偏差可能由於舊管切口有少許變形,而且因磨損變得凹凸不平。是不是因ptfe不完全塞入而導至塞頭,明日可以驗証。先謝謝師兄。
關於切ptfe的工具,我早陣子剛在淘寶買了一個專用的切割器,不錯呢。如果用3d printer 打印,不是不行,但暫時想不到在那裡找來金屬刀刃。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185743&k=157bf5f9a0031884dab886c2580f1d9e&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185744&k=22db6871fcc5f131a794fe76c546e46a&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185747&k=888536894e876b70b95088454384231d&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

作者: 高級嘍囉 時間: 2020-4-8 00:52
平靚正鋒利

作者: palpatrick 時間: 2020-4-8 02:42
睇完成編嘢,真係感同身受!
師兄!努力加油!
作者: alexhon 時間: 2020-4-8 08:41
本帖最後由 alexhon 於 2020-4-8 08:43 編輯
我用雙頭果隻同你新買的設計的差不多
PTFE管加熱到,印PETG 225-230度,PTFE管會自已移位,之後塞頭。PLA 於220以下無問題。有好多因素,例如你講的公差....要自已慢慢試
作者: LingWuChung 時間: 2020-4-8 10:51
事實上,尋晚試印其他物件又發現其他問題。我發現中間吹鋁塊把散熱扇停左(正常應該長行,之前冇問題的,前排剛換過)。 我仲驚睇錯,隊枝螺絲批入去試試,真係停左。我冇停機,就咁掹下中間“爭玉”接線位有冇鬆左,但係結果係好實。我再望下把扇,唔知幾時已經行番。奇!可能把扇嘅電線有啲位置斷斷地,不過我搵唔到?於是我停機再印,今次又冇事,一次去到尾。
今日試印平板架再注意下。
utskl兄,我尋晚睇過左右吹工件散熱扇,兩把都行,冇問題。
多謝各位指教。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: t9097 時間: 2020-4-8 13:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LingWuChung 時間: 2020-4-10 12:56
本帖最後由 LingWuChung 於 2020-4-10 13:05 編輯
感謝各位師兄幫助,昨天終於沒有塞咀了。印了約12小時,一氣呵成,沒有發生問題(翹起是老毛病,這個問題暫且不理)。這個塞咀問題,應該是ptfe沒有插至底引起的(其實我可以再進一步驗証的,就是用回舊hotend及鋁塊,再嘗試盡力將ptfe直至盡頭,再打印一次看看,但我已累了…)。在三星期前,就是因為不斷塞咀,試了很多方法都不行,所以才換上這個hotend的。話說回來,是因為舊的hotend存在問題(舊的也不是原裝的,也是曾更換了),還是ptfe安裝不對(ptfe未有插至底部),只有日後再驗証了。但可肯定的是ptfe真的要插至盡處,也要留意ptfe是不是公差太大,插不入,也要注意切口是否平整,有沒有變形。也要注意風扇是否沒有轉動。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2186218&k=6c64208e40c65ee34ef4bce17577ed31&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2186219&k=024e7198726c014a82fd7734de2e2f5b&t=1782168087&sid=16kZTzvMjek

作者: LingWuChung 時間: 2020-4-10 13:18
t9097,多謝建議,前幾個月我已買了2把那種扇,其中一把已換上了。我很難才找到這種30x10(12v)的扇, 那時在網上看見別人在討論區留言說鴨記有一家地鋪有很多不同款式的散熱扇,去了,款式是很多,但不是電壓過大,就是呎吋不同,最後終於在黃金一家店鋪找到了($30元一把)。近來也在淘寶買了兩把。現在只剩左右兩把吹工件的扇沒有士啤的。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: t9097 時間: 2020-4-11 09:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


