作者: Offer 時間: 2015-2-14 00:30 標題: 3D打印版聚
本帖最後由 Offer 於 2015-2-18 22:55 編輯
有位熱心網友打算借出地方供我們作3D打印技術交流,日期大約在新年過後星期一至五選一個晚上19:00〜20:30作版聚交流,首先希望知道有多少人有興趣及喜歡在那兒舉行,請投票!
人數最多只可容納30人因此Kossel mini團購隊員會优先
此post並非正式報名,只作統計意向用途
18-2-2015
*******************
有結果了,大多數選擇了奧海城附近,而家日期定了二月二十四日晩上七時至八時半地點為奧海城附近,人數只限二十五人,Kossel Mini團購隊友優先,因為版聚地方由熱心網友免費借出,是晚亦冇晚餐供應及其他開支所以免費參加,有興趣參加可在今晚23:00開始報名,請留意新的報名Post(不接受PM報名)
作者: lcamxx667 時間: 2015-2-14 04:59
有興趣
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: Offer 時間: 2015-2-14 23:37
得六個人有興趣?
作者: idleman 時間: 2015-2-15 02:40
衣家個個師兄心思都起晒部機度- -
邊得閑理你XP
作者: kalo2000 時間: 2015-2-16 16:33
有興趣
作者: kenchiuon 時間: 2015-2-16 17:20
有興趣... 已選... 2 個地点無問題

作者: HobbyDD 時間: 2015-2-16 17:51
有興趣
作者: hohomok 時間: 2015-2-16 20:38
九龍城附近是那裡?
作者: Offer 時間: 2015-2-16 21:49
近九龍城廣場
作者: smb 時間: 2015-2-16 23:06
奧海城附近
作者: Offer 時間: 2015-2-17 00:27
共有 30 人參與投票
作者: Roz 時間: 2015-2-17 20:00
有興趣+1
作者: Offer 時間: 2015-2-18 07:34
有結果了,大多數選擇了奧海城附近,而家日期定了二月二十四日晩上七時至八時半地點為奧海城附近,人數只限二十五人,Kossel Mini團購隊友優先,因為版聚地方由熱心網友免費借出,是晚亦冇晚餐供應及其他開支所以免費參加,有興趣參加可在今晚23:00開始報名,請留意新的報名Post(不接受PM報名)
作者: jeffchifu 時間: 2015-2-18 11:10
不是Kossel Mini團購隊,可能要等下一次
作者: ma_hty 時間: 2015-2-18 13:35
<= 作者: coman 時間: 2015-2-18 13:53
私人地方,私人集會,無問題
作者: 亞基拉 時間: 2015-2-18 16:25
到時會吾會有電腦同kossel機喺度?定話吹水only
作者: Offer 時間: 2015-2-18 17:43
我會帶一部機及netbook,但記住呢個只係交流版聚並非課程,主要是大家一齊分享心得

