作者: linuxbaba 時間: 2015-1-16 06:42 標題: 想左半年 3d printer (99.5%完成中)
本帖最後由 linuxbaba 於 2015-3-19 15:35 編輯
有冇師兄有idea, 有什麼需要注意??
今日最新進度
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 77&pid=33040067
最新進度 (19 Mar 2015)
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 77&pid=33187903
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1754517&k=257d77c0b21699216c931c3c66da1212&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

作者: Offer 時間: 2015-1-16 07:26
本帖最後由 Offer 於 2015-1-16 07:28 編輯
我見右後方有一同步輪,即是Y軸左右各有一同步帶否則拖行時Y軸會側理一邊行,另外Z平台向外伸出要注意平台下的支撐,另外邊長279可能令可打印size用不盡
作者: Offer 時間: 2015-1-16 08:17
曾經想過Z平台行四支光軸但怕單邊絲桿歩進會行得吾順,雙絲桿又貴而且怕步MM後塵
作者: Offer 時間: 2015-1-16 08:22
Y軸成組野好重,除了歩進要夠力外6mm同步帶吾知是否要升級,在高速下改變方向或停止時有機會失步
作者: Roz 時間: 2015-1-16 09:04
建議第一部tb買組件..講完...
作者: bunbunlui 時間: 2015-1-16 11:08
我諗樓主本身已經有部機, 依家係想自己砌多部
師兄係咪行corexy結構? 好似仲爭緊個步進, 建議放埋後睇埋傳動點佈線, 因為會影響到bearing擺邊, 點固定佢, 甚至高低差都有影響
作者: julyxiv 時間: 2015-1-16 11:15
師兄好重本喎, 滾珠絲杆已經唔平, 仲用滾珠絲杆軸承座, 加上XY用滑軌, 勁
但師兄個design係咪未完成? 我見只有2個stepper; 中間有個疑似J head物體凌空飄浮
對於X軸有小小經驗交流下, X導軌好似只有1個滑車可能未夠, 滑車都有虛位用的, 用2個的話會鎖得好D. Heatbed我之前也試過咁上下安排, 因為大薄唔夠硬, 會彈下彈下, 慢速唔影响結果, 但會影响心理
作者: jackieleehome 時間: 2015-1-16 11:35
回覆 3# Offer
Re: Z平台行四支光軸但怕單邊絲桿
我的開發機是用這個方法的那是沒有問題的
作者: jackieleehome 時間: 2015-1-16 11:39
回覆 4# Offer
不用belt 會好很多
作者: brianyzf 時間: 2015-1-16 11:44
我以前都砌過一部類似結構既H-BOT,老實講無乜特別可取,成部機好大部但係打印件仲細過KOSSEL,所以最後拆左。
睇圖你Z軸應該未諗好,成個平台咁大同重如果只得兩支光軸,好難做到水平。
作者: bunbunlui 時間: 2015-1-16 12:10
回覆 4# Offer
轉鋼絲會唔會減低同步帶因拉扯而失步既機會?
作者: Offer 時間: 2015-1-16 12:25
失步通常吾関皮帶事,係太重令步進頂吾住
作者: julyxiv 時間: 2015-1-16 12:30
回覆 11# bunbunlui
轉絲杆可以減低失步機會, 其一原因係2GT帶轉一圈成廿幾卅mm, 但絲杆一圈只有幾mm, Stepper嘅扭力負担低19幾倍
作者: Offer 時間: 2015-1-16 12:35
用滑軌已經重成為本,加埋絲桿一定好正仲可以做埋CNC
作者: Roz 時間: 2015-1-16 12:46
用stepper減速箱...
作者: linuxbaba 時間: 2015-1-16 14:18
本帖最後由 linuxbaba 於 2015-1-16 14:25 編輯
回覆 3# Offer
謝謝 Offer
Y軸左右....我會重新考慮
Z平台下的支撐...這個問題我都諗左好耐, 但係都諗唔到一個又靚仔又好的辦法...平台大約220X320....可能有問題
現在用滾珠絲桿1204 加 12mm硬軸 2 條....
作者: linuxbaba 時間: 2015-1-16 14:28
本帖最後由 linuxbaba 於 2015-1-16 14:43 編輯
回覆 4# Offer
現在用1.5A歩進...6mm同步帶是之前買落
....是的是的.....重量問題....重新思考重新思考

作者: linuxbaba 時間: 2015-1-16 14:31
回覆 6# bunbunlui
是corexy
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1754587&k=f2022aeee7763bdfbf88b35a886acff3&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

作者: linuxbaba 時間: 2015-1-16 14:34
回覆 7# julyxiv
咪未完成
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1754588&k=8a8a546224f86e9cb5137eb5c7136018&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

作者: linuxbaba 時間: 2015-1-16 17:46
回覆 7# julyxiv
會彈下彈下, 有見地我會想想
作者: Offer 時間: 2015-1-16 20:30
Corexy的確是幾巧妙的設計,但我有幾個朋友試過最後也拆掉,努力啊!
作者: jackieleehome 時間: 2015-1-16 22:27
回覆 21# Offer
Corexy is a very good design why they break it up?
作者: 絕對好奇 時間: 2015-1-17 03:00
回覆 20# linuxbaba
小弟隻豬270x220x240,用盡打印面積都係係靠近闊度最邊位,
打印第一層時有少少震,打印第二層已經唔震,所以唔需要太擔心,
不過打印體積愈大,難度越大,對部機嘅穩定性要求亦越高,
呢點反而要注意下同要有心理準備。
作者: linuxbaba 時間: 2015-1-17 04:35
回覆 21# Offer
一定....整好左再同大家分享
作者: linuxbaba 時間: 2015-1-17 04:40
回覆 23# 絕對好奇
明白我會注意邊位
作者: 絕對好奇 時間: 2015-1-17 17:36
回覆 25# linuxbaba
我塊鋁板係用咗一塊幾年前係新高登,
買嘅姑媽跌咗個士巴拿嘅牌子mouse pad,
自己改裝而成,唔條直接買架!
作者: linuxbaba 時間: 2015-1-17 17:43
回覆 26# 絕對好奇
有冇咁大塊mouse pad :-)
作者: 絕對好奇 時間: 2015-1-17 17:49
回覆 27# linuxbaba
當年就係見佢咁大塊賣25蚊,
抵食夾大件先至買,不過佢本身係豬腰形狀,
唔係長方形所以要自己改。
作者: Roz 時間: 2015-1-18 15:17
其實我好奇,而家設計,但唔用ultimaker個結構

作者: Offer 時間: 2015-1-18 15:26
Corexy的確是幾巧妙的設計
作者: jackieleehome 時間: 2015-1-18 15:50
回覆 23# 絕對好奇
你的隻豬270x220x240但我隻 什種牛外面積是400w x 400d x 800h,但只有4條1204 + 2020 aluminum extrusion 我會更擔心lo.. a.. 都是買4040 和 1604安全一些
作者: Roz 時間: 2015-1-18 15:59
core xy 有咩好處??
作者: jackieleehome 時間: 2015-1-18 16:18
回覆 26# 絕對好奇
如果要再買 你會在TB 買鋁或是銅板,鋁板 : rmb30, 銅板 :rmb90..
作者: 絕對好奇 時間: 2015-1-19 03:00
回覆 33# jackieleehome
回覆 31# jackieleehome
打印咁大面積的確係一種挑戰,不過擔心都無用,
如果係我嘅話,我會係決定改唔改之前,用speed 80或100,
打印一塊5mm厚用盡打印面積嘅實心膠板,睇下部機係高速打印時有無搖,
塊膠扳有無趬邊甩底,以証實噴嘴同heatbed是否水平,螺杆是否同步,
而且打印咁大面積時,無論打印ABS或PLA,我都一定會加heatbed,
另外機身要加罩同可調速抽氣風扇,以保持機箱、噴頭、heatbed桓溫。
至於用鋁板定銅板呢個問題,為保持整塊heatbed溫度平均及穩定,不受冷縮熱脹影響,
我覺得大面積應該用銅板比較好,而且係打印完成後,建議將塊玻璃,
放係notebook散熱風扇上面,加速散熱,等件模型自然甩底以免起底時受損!
以上乃小弟愚見,唔知師兄意見如何,歡迎各抒己見,互相交流一下!
作者: jackieleehome 時間: 2015-1-19 07:54
回覆 34# 絕對好奇
thanks man
作者: Offer 時間: 2015-1-19 08:12
巧妙,省位
作者: julyxiv 時間: 2015-1-19 11:32
除咗Deltabot之外, CoreXY係另一款不用擔住X同Y stepper四圍走的design, XYZ三個stepper都係靜止的, 成個結構原則上會輕D同埋唔會有重量係到高速行走引至部機打印時搖來搖去. 但佢個傳動(皮帶)相對又複雜番, 好多時得不償失.
作者: jackieleehome 時間: 2015-1-19 11:49
回覆 37# julyxiv
i saw the CoreXYZ design in open source too..
作者: bunbunlui 時間: 2015-2-3 16:04
師兄進度如何? 有冇更新睇下?
作者: linuxbaba 時間: 2015-2-3 18:54
回覆 39# bunbunlui
有,大家睇相..
最後版本
X axis end connector
all CNC parts
Z 平台
今日造到...
明天繼續
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1760424&k=009427eb1d06879ddc34c26d6040d682&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1760425&k=18117ba8d68a38cef311c1a6599e0a61&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1760426&k=9fa3839930c8efe0f687f929c8076449&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1760427&k=2eed9eed57cb1398d0d2576f16682b6a&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1760428&k=044bae471bc253264c5a712dd2d5da60&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1760429&k=0c1c30e4e079e3acd5d67019c705b861&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

作者: bunbunlui 時間: 2015-2-4 15:13
綠色呢隻係咩質地?同阿加力膠比係咪韌性好D?
作者: linuxbaba 時間: 2015-2-4 17:34
回覆 41# bunbunlui
綠色係阿加力膠,之前買落,吾想糟蹋
作者: 789456123 時間: 2015-2-11 10:01
等待ching更新....
作者: linuxbaba 時間: 2015-2-11 19:10
回覆 43# 789456123
最新進度
今日.....
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1763061&k=69865d40b8ef429658c29013a6d2960c&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1763062&k=b77fdccdb4531583ac3906d4ec7f244e&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

作者: 789456123 時間: 2015-2-12 08:54
回覆 44# linuxbaba
等你做完,我自己都想抄一個
作者: 789456123 時間: 2015-2-12 09:11
ching 你自己有laser cut嫁機器?
作者: linuxbaba 時間: 2015-2-12 12:26
回覆 46# 789456123
我用cnc cut, laser cut 唔得, 我有些parts 有坑位。
作者: linuxbaba 時間: 2015-3-3 18:13
今日最新進度
第一次有一些問題, 第二次好一點
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1768769&k=6340dbca7f751f1578d6a73639c3d195&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1768770&k=8339c05632865f87947d212a5b6fe2fa&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1768771&k=05285e732ade46f524067c7d0735e7c5&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

作者: bunbunlui 時間: 2015-3-3 18:27
Good, 睇黎師兄離完成不遠啦
作者: catsuen 時間: 2015-3-4 18:17
C兄部機靜唔靜啊 好想抄你部機做雙頭
作者: linuxbaba 時間: 2015-3-5 20:36
回覆 50# catsuen
靜啊,没人complain
作者: dtom 時間: 2015-3-5 22:46
回覆 51# linuxbaba
請問咩速度印?
没人complain.... 印通頂?
我部機最嘈係收鼻水果下
試個印大件野1,2點樓下搵保安拍門...
作者: ThomasYau 時間: 2015-3-5 22:57
回覆 52# dtom
作者: linuxbaba 時間: 2015-3-6 05:00
回覆 52# dtom
我用微型直線導軌MGN12H, 42步進電機(47mm長), 低噪音
2米遠已經聽不到聲音, 印通頂沒問題
作者: dtom 時間: 2015-3-6 12:19
回覆 54# linuxbaba
嘈音係黎自步進, 尤其 extruder 收鼻水果下
作者: dtom 時間: 2015-3-6 12:24
回覆 53# ThomasYau
保安拍門仲唔停咩
差半個鐘就印完
其實唔知係我習慣左定我屋企原本就唔係完全靜
我覺得廳果個跳針鐘既達達聲仲大......
作者: linuxbaba 時間: 2015-3-6 14:48
回覆 55# dtom
我用低噪音42步進電機(47mm長),嘈音好小
作者: dtom 時間: 2015-3-6 16:19
標準尺寸都係42x42x47喎
有特別型號係 低噪音 ?
求 link (PM Pls)
作者: linuxbaba 時間: 2015-3-6 17:49
回覆 58# dtom
好少聽到噪音大" 保安拍門"
有冇youtube 等我地都聽下
作者: ThomasYau 時間: 2015-3-6 19:19
回覆 57# linuxbaba
求 Link
作者: linuxbaba 時間: 2015-3-6 21:08
本帖最後由 linuxbaba 於 2015-3-6 21:24 編輯
回覆 60# ThomasYau
我用這個,嘈音好小而且1.5A,出軸長22mm,電機線又有1米長,用在3d printer不需要加長.
http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=66kihfq6ac4
我上年年中買的,你知啦taobao....
其實我用過同一步進,同一速度,同一step mode 1/8. 測試不同driver..TB6560...A4988...TB6600HG..
嘈音最小是TB6600HG...另一個是A4988....TB6560最嘈
作者: dtom 時間: 2015-3-9 10:18
回覆 59# linuxbaba
除非有音量計啫, 就咁電話收音邊度準
作者: dtom 時間: 2015-3-9 10:20
本帖最後由 dtom 於 2015-3-9 10:27 編輯
回覆 61# linuxbaba
啱啱爬過淘仔, 個樣同 A4988 唔同樣,似乎拍唔入 ramps

作者: linuxbaba 時間: 2015-3-9 13:52
回覆 63# dtom
不能直接拍入, 需要自己由ramps 的每個motor output..enable pin,step pin, dir pin插入 THB6064AH
作者: ustkl 時間: 2015-3-9 14:27
Stepstick 電流set得高都會嘈D。所以夠力唔駛set咁高。
作者: felihea 時間: 2015-3-13 17:18
[quote]回覆 bunbunlui
Ching 有沒結構file分享下
好想知道corexy 同 H-bot有咩分別
邊種好處多D
作者: dtom 時間: 2015-3-13 17:54
google 下 "corexy vs hbot" 就有答案... 搵都唔搵下....
作者: linuxbaba 時間: 2015-3-13 18:34
回覆 66# felihea
你可以看看
http://blog.fabtotum.com/blog/20 ... periences-to-share/
作者: felihea 時間: 2015-3-13 21:32
有搵過不過功力有限睇唔明,都好深奧下
作者: linuxbaba 時間: 2015-3-14 04:29
這過應該容易理解D
http://joshuavasquez.com/docs/jVasquez/Projects/coreXY.html
作者: 冰騎淋 時間: 2015-3-17 01:25
做好了嗎?
作者: ma_hty 時間: 2015-3-17 04:25
本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-17 04:28 編輯
回覆 66# felihea
> 好想知道corexy 同 H-bot有咩分別
就如 Ultimaker機, xy軸設計 也是採用 corexy結構. 注意 注意, Ultimaker的xy軸設計, 雖理論上也是corexy結構, 但是, Ultimaker的是超簡陋版本, 是簡陋至應被淘汰的地步.
(應該夠清楚了...)
作者: ustkl 時間: 2015-3-17 11:56
回覆 72# ma_hty
雖然Ultimaker, coreXY & Hbot 的設計是從同一個目標出發。就是把motor 固定從而減輕移動部份重量.
但理念上Ultimaker 是完全不同的。它仍是單純的 X , Y motor 分別 控制 X, Y 移動. 而 coreXY & Hbot 就需要X, Y motor 協同工作來控制 X, Y 移動. 例如 要 X 方向移動100mm, Ultimaker只要 X motor 動就可以,
coreXY & Hbot 就需要X, Y motor 一同運作才能達成.
作者: felihea 時間: 2015-3-17 12:04
想砌部新機好耐了
其實呢個H-Bot 同coreXY 考慮左一輪 都唔知整邊個好
H-bot 拉力有D唔平衡但做料平結構簡單
CoreXY就結構複雜左D同做料貴
尋晚終於決定做CoreXY結構來玩下漏夜畫左個設計
惜樓主版面PO兩張圖出來
因應家中老細不斷投訴我玩具3D打印曹今次取用Servo motor 唔用stepper 希望會靜D
而家畫左10份1 呢個project有排搞
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773131&k=1fb6167ff6e8dd5be68f8bde962d84aa&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773132&k=bd1f5a8eac9e83ffdcc3891779035bed&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

作者: bunbunlui 時間: 2015-3-17 12:08
Good, 好開心見到有師兄分享自己既design出黎, 祝師兄成功
作者: felihea 時間: 2015-3-17 12:14
Ultimaker 個結構真系比拒玩左好耐, 十字杆設計好難較平衡 要自己做D fixture先較到
呢個設計印起來可以好快,但要用後推料就對出料準確度又差D 尤其是雙頭打印真系比拒玩死
好難做得靓, 而家都放棄左雙頭了
作者: ma_hty 時間: 2015-3-17 12:43
本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-17 12:52 編輯
回覆 76# felihea
差一個摩打, 重量其實都唔差得幾多, 攪完套大龍鳳, 結果咪又係無乜變化.
真的要輕到有顯著影響, 用 deltabot + bowren . 不然, serial xy 平台夠了.
HBot 和 Ultimaker 企中間, 複雜 不穩定 但又快唔到幾多, 是多此一舉.
Ultimaker 仲要簡陋到 自轉定位光軸傳動, 買左就算了, 未買就唔好考慮佢啦.
>家中老細不斷投訴我玩具3D打印曹
嘈, 一般的原因是 步進電機電流 設得太高. 不過, 如果是家中老細的投訴呢... 大概係睇你唔順眼吧 , 定期買D禮物補償下 即可攪掂.
作者: felihea 時間: 2015-3-17 12:57
>大概係睇你唔順眼吧.
系呀 屋企已經有3部機了 一部木頭機 一部DIY機 同一部好玩具feel 機仔
過幾日整個開箱文講講部玩具機,都幾得意下
作者: linuxbaba 時間: 2015-3-17 16:35
回覆 71# 冰騎淋
做好la :xd:
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773211&k=2d757abddcb92cb9bf4a04757224e3d5&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

作者: linuxbaba 時間: 2015-3-17 16:49
本帖最後由 linuxbaba 於 2015-3-17 18:41 編輯
回覆 74# felihea
開心,終於有同好,以下是我心得
1. Motor , need to be strong enough (1.5A or above)
2. pulley, better using 16 or 20 teeth (reduce the rounded integer error and your design cannot change pulley size once designed)
3. idler, no big different between teethed idler or normal bearing
4. belt, belt tension need to be consider
5. 記得, 你部機需要好實, 因為印得快會震
作者: Roz 時間: 2015-3-17 17:53
你可以嘗試用300x300 heatbed...
作者: linuxbaba 時間: 2015-3-17 18:43
回覆 81# Roz
可能遲D會試試
作者: linuxbaba 時間: 2015-3-19 15:21
最後設計,放棄bowden,回到從前direct drive
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773884&k=f3313e0779aa87a8894df5513dc76f45&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773885&k=e964385980a8e15510d283fb91250796&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

作者: ivan2046 時間: 2015-3-20 15:21
coreXY加extruder再用導軌
呢個重量,print轉角位停果下慣性似乎好大
作者: linuxbaba 時間: 2015-3-20 15:53
本帖最後由 linuxbaba 於 2015-3-20 16:05 編輯
昨晚用80mm/s打印,沒有什麼大問題,應該可以100mm/s 以上
jerk mm/s = 10
x y acceleration mm/s^2 = 1000
x y travel acceleration mm/s^2 = 1000
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1774133&k=2b6de726d10131e0e1312d872a8c14d4&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv

作者: felihea 時間: 2015-3-22 21:40
剛剛想到自己部機Z軸部份
請問Ching 你部機Z 絲杆的導程是幾多的?
而家2mm/4mm考慮中
作者: felihea 時間: 2015-3-22 21:43
>現在用滾珠絲桿1204 加 12mm硬軸 2 條....
見到了眼花睇過龍

作者: linuxbaba 時間: 2015-3-23 13:25
回覆 87# felihea
滾珠絲桿用1204已經足夠, 價格便宜, 普遍, 4mm 已經夠速度夠精度
作者: Roz 時間: 2015-3-28 18:35
問翻baba san, 你用邊一套firmware
作者: linuxbaba 時間: 2015-3-29 13:15
回覆 89# Roz
我用過Marlin 和 Repetier. 之前用Marlin 但無Dry run. 現在用Repetier, 容易試機。
兩個分別不大。但repetier好多setting 可以用eeprom 儲存。我覺得repetier 好d


