Board logo

標題: 想左半年 3d printer (99.5%完成中) [打印本頁]

作者: linuxbaba    時間: 2015-1-16 06:42     標題: 想左半年 3d printer (99.5%完成中)

本帖最後由 linuxbaba 於 2015-3-19 15:35 編輯

My CoreXY-6.JPG
有冇師兄有idea, 有什麼需要注意??

今日最新進度
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 77&pid=33040067

最新進度 (19 Mar 2015)
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 77&pid=33187903

圖片附件: [購零件中] My CoreXY-6.JPG (2015-1-16 06:39, 106.47 KB) / 下載次數 133
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1754517&k=257d77c0b21699216c931c3c66da1212&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv


作者: Offer    時間: 2015-1-16 07:26

本帖最後由 Offer 於 2015-1-16 07:28 編輯
有冇師兄有idea, 有什麼需要注意??
linuxbaba 發表於 2015-1-16 06:42



    我見右後方有一同步輪,即是Y軸左右各有一同步帶否則拖行時Y軸會側理一邊行,另外Z平台向外伸出要注意平台下的支撐,另外邊長279可能令可打印size用不盡
作者: Offer    時間: 2015-1-16 08:17

曾經想過Z平台行四支光軸但怕單邊絲桿歩進會行得吾順,雙絲桿又貴而且怕步MM後塵
作者: Offer    時間: 2015-1-16 08:22

Y軸成組野好重,除了歩進要夠力外6mm同步帶吾知是否要升級,在高速下改變方向或停止時有機會失步
作者: Roz    時間: 2015-1-16 09:04

建議第一部tb買組件..講完...
作者: bunbunlui    時間: 2015-1-16 11:08

我諗樓主本身已經有部機, 依家係想自己砌多部
師兄係咪行corexy結構? 好似仲爭緊個步進, 建議放埋後睇埋傳動點佈線, 因為會影響到bearing擺邊, 點固定佢, 甚至高低差都有影響
作者: julyxiv    時間: 2015-1-16 11:15

師兄好重本喎, 滾珠絲杆已經唔平, 仲用滾珠絲杆軸承座, 加上XY用滑軌, 勁

但師兄個design係咪未完成? 我見只有2個stepper; 中間有個疑似J head物體凌空飄浮

對於X軸有小小經驗交流下, X導軌好似只有1個滑車可能未夠, 滑車都有虛位用的, 用2個的話會鎖得好D.  Heatbed我之前也試過咁上下安排, 因為大薄唔夠硬, 會彈下彈下, 慢速唔影响結果, 但會影响心理
作者: jackieleehome    時間: 2015-1-16 11:35

回覆 3# Offer


   
Re: Z平台行四支光軸但怕單邊絲桿

我的開發機是用這個方法的那是沒有問題的
作者: jackieleehome    時間: 2015-1-16 11:39

回覆 4# Offer


   不用belt 會好很多
作者: brianyzf    時間: 2015-1-16 11:44

我以前都砌過一部類似結構既H-BOT,老實講無乜特別可取,成部機好大部但係打印件仲細過KOSSEL,所以最後拆左。

睇圖你Z軸應該未諗好,成個平台咁大同重如果只得兩支光軸,好難做到水平。
作者: bunbunlui    時間: 2015-1-16 12:10

回覆 4# Offer

轉鋼絲會唔會減低同步帶因拉扯而失步既機會?
作者: Offer    時間: 2015-1-16 12:25

回覆  Offer

轉鋼絲會唔會減低同步帶因拉扯而失步既機會?
bunbunlui 發表於 2015-1-16 12:10


失步通常吾関皮帶事,係太重令步進頂吾住
作者: julyxiv    時間: 2015-1-16 12:30

回覆 11# bunbunlui


轉絲杆可以減低失步機會, 其一原因係2GT帶轉一圈成廿幾卅mm, 但絲杆一圈只有幾mm, Stepper嘅扭力負担低19幾倍
作者: Offer    時間: 2015-1-16 12:35

回覆  bunbunlui


轉絲杆可以減低失步機會, 其一原因係2GT帶轉一圈成廿幾卅mm, 但絲杆一圈只有幾mm, Ste ...
julyxiv 發表於 2015-1-16 12:30



    用滑軌已經重成為本,加埋絲桿一定好正仲可以做埋CNC
作者: Roz    時間: 2015-1-16 12:46

用stepper減速箱...
作者: linuxbaba    時間: 2015-1-16 14:18

本帖最後由 linuxbaba 於 2015-1-16 14:25 編輯

回覆 3# Offer

謝謝 Offer
Y軸左右....我會重新考慮
Z平台下的支撐...這個問題我都諗左好耐, 但係都諗唔到一個又靚仔又好的辦法...平台大約220X320....可能有問題
現在用滾珠絲桿1204 加 12mm硬軸 2 條....
作者: linuxbaba    時間: 2015-1-16 14:28

本帖最後由 linuxbaba 於 2015-1-16 14:43 編輯

回覆 4# Offer

現在用1.5A歩進...6mm同步帶是之前買落....
是的是的.....重量問題....重新思考重新思考
作者: linuxbaba    時間: 2015-1-16 14:31

回覆 6# bunbunlui

是corexy
My CoreXY-7 close look.JPG

圖片附件: My CoreXY-7 close look.JPG (2015-1-16 14:30, 149.83 KB) / 下載次數 61
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1754587&k=f2022aeee7763bdfbf88b35a886acff3&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv


作者: linuxbaba    時間: 2015-1-16 14:34

回覆 7# julyxiv

咪未完成.....還在思考中...
My CoreXY-7 Top view.JPG

圖片附件: My CoreXY-7 Top view.JPG (2015-1-16 14:34, 107.59 KB) / 下載次數 51
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1754588&k=8a8a546224f86e9cb5137eb5c7136018&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv


作者: linuxbaba    時間: 2015-1-16 17:46

回覆 7# julyxiv


    會彈下彈下, 有見地我會想想
作者: Offer    時間: 2015-1-16 20:30

回覆  bunbunlui

是corexy
linuxbaba 發表於 2015-1-16 14:31



    Corexy的確是幾巧妙的設計,但我有幾個朋友試過最後也拆掉,努力啊!
作者: jackieleehome    時間: 2015-1-16 22:27

回覆 21# Offer


    Corexy is a very good design why they break it up?
作者: 絕對好奇    時間: 2015-1-17 03:00

回覆 20# linuxbaba

小弟隻豬270x220x240,用盡打印面積都係係靠近闊度最邊位,
打印第一層時有少少震,打印第二層已經唔震,所以唔需要太擔心,
不過打印體積愈大,難度越大,對部機嘅穩定性要求亦越高,
呢點反而要注意下同要有心理準備。
作者: linuxbaba    時間: 2015-1-17 04:35

回覆 21# Offer

一定....整好左再同大家分享
作者: linuxbaba    時間: 2015-1-17 04:40

回覆 23# 絕對好奇

明白我會注意邊位, 你塊鋁板係邊到買?
作者: 絕對好奇    時間: 2015-1-17 17:36

回覆 25# linuxbaba

我塊鋁板係用咗一塊幾年前係新高登,
買嘅姑媽跌咗個士巴拿嘅牌子mouse pad,
自己改裝而成,唔條直接買架!
作者: linuxbaba    時間: 2015-1-17 17:43

回覆 26# 絕對好奇
有冇咁大塊mouse pad :-)
作者: 絕對好奇    時間: 2015-1-17 17:49

回覆 27# linuxbaba

當年就係見佢咁大塊賣25蚊,
抵食夾大件先至買,不過佢本身係豬腰形狀,
唔係長方形所以要自己改。
作者: Roz    時間: 2015-1-18 15:17

其實我好奇,而家設計,但唔用ultimaker個結構

作者: Offer    時間: 2015-1-18 15:26

其實我好奇,而家設計,但唔用ultimaker個結構
Roz 發表於 2015-1-18 15:17



   Corexy的確是幾巧妙的設計
作者: jackieleehome    時間: 2015-1-18 15:50

回覆 23# 絕對好奇


    你的隻豬270x220x240但我隻 什種牛外面積是400w x 400d x 800h,但只有4條1204 + 2020 aluminum extrusion 我會更擔心lo..  a.. 都是買4040 和 1604安全一些
作者: Roz    時間: 2015-1-18 15:59

core xy 有咩好處??
作者: jackieleehome    時間: 2015-1-18 16:18

回覆 26# 絕對好奇


    如果要再買  你會在TB 買鋁或是銅板,鋁板 : rmb30, 銅板 :rmb90..
作者: 絕對好奇    時間: 2015-1-19 03:00

回覆 33# jackieleehome

回覆 31# jackieleehome

打印咁大面積的確係一種挑戰,不過擔心都無用,
如果係我嘅話,我會係決定改唔改之前,用speed 80或100,
打印一塊5mm厚用盡打印面積嘅實心膠板,睇下部機係高速打印時有無搖,
塊膠扳有無趬邊甩底,以証實噴嘴同heatbed是否水平,螺杆是否同步,
而且打印咁大面積時,無論打印ABS或PLA,我都一定會加heatbed,
另外機身要加罩同可調速抽氣風扇,以保持機箱、噴頭、heatbed桓溫。

至於用鋁板定銅板呢個問題,為保持整塊heatbed溫度平均及穩定,不受冷縮熱脹影響,
我覺得大面積應該用銅板比較好,而且係打印完成後,建議將塊玻璃,
放係notebook散熱風扇上面,加速散熱,等件模型自然甩底以免起底時受損!

以上乃小弟愚見,唔知師兄意見如何,歡迎各抒己見,互相交流一下!
作者: jackieleehome    時間: 2015-1-19 07:54

回覆 34# 絕對好奇


    thanks man
作者: Offer    時間: 2015-1-19 08:12

core xy 有咩好處??
Roz 發表於 2015-1-18 15:59



    巧妙,省位
作者: julyxiv    時間: 2015-1-19 11:32

除咗Deltabot之外, CoreXY係另一款不用擔住X同Y stepper四圍走的design, XYZ三個stepper都係靜止的, 成個結構原則上會輕D同埋唔會有重量係到高速行走引至部機打印時搖來搖去.  但佢個傳動(皮帶)相對又複雜番, 好多時得不償失.
作者: jackieleehome    時間: 2015-1-19 11:49

回覆 37# julyxiv

i saw the CoreXYZ design in open source too..
作者: bunbunlui    時間: 2015-2-3 16:04

師兄進度如何? 有冇更新睇下?
作者: linuxbaba    時間: 2015-2-3 18:54

回覆 39# bunbunlui

有,大家睇相..
最後版本
My CoreXY.JPG
X axis end connector
20150129_180240.jpg
20150201_155129.jpg
all CNC parts
20150130_213458.jpg
Z 平台
20150131_221547.jpg
今日造到...
20150203_173305.jpg

明天繼續

圖片附件: My CoreXY.JPG (2015-2-3 18:49, 118.94 KB) / 下載次數 76
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1760424&k=009427eb1d06879ddc34c26d6040d682&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv



圖片附件: 20150129_180240.jpg (2015-2-3 18:49, 107.83 KB) / 下載次數 73
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1760425&k=18117ba8d68a38cef311c1a6599e0a61&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv



圖片附件: 20150130_213458.jpg (2015-2-3 18:49, 137.45 KB) / 下載次數 40
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1760426&k=9fa3839930c8efe0f687f929c8076449&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv



圖片附件: 20150131_221547.jpg (2015-2-3 18:49, 71.43 KB) / 下載次數 59
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1760427&k=2eed9eed57cb1398d0d2576f16682b6a&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv



圖片附件: 20150201_155129.jpg (2015-2-3 18:49, 140.83 KB) / 下載次數 43
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1760428&k=044bae471bc253264c5a712dd2d5da60&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv



圖片附件: 20150203_173305.jpg (2015-2-3 18:49, 80.91 KB) / 下載次數 38
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1760429&k=0c1c30e4e079e3acd5d67019c705b861&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv


作者: bunbunlui    時間: 2015-2-4 15:13

綠色呢隻係咩質地?同阿加力膠比係咪韌性好D?
作者: linuxbaba    時間: 2015-2-4 17:34

回覆 41# bunbunlui
綠色係阿加力膠,之前買落,吾想糟蹋
作者: 789456123    時間: 2015-2-11 10:01

等待ching更新....
作者: linuxbaba    時間: 2015-2-11 19:10

回覆 43# 789456123
最新進度
20150210_200151.jpg
今日.....
20150211_163751.jpg

圖片附件: 20150210_200151.jpg (2015-2-11 19:09, 143.04 KB) / 下載次數 46
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1763061&k=69865d40b8ef429658c29013a6d2960c&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv



圖片附件: 20150211_163751.jpg (2015-2-11 19:09, 143.35 KB) / 下載次數 32
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1763062&k=b77fdccdb4531583ac3906d4ec7f244e&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv


作者: 789456123    時間: 2015-2-12 08:54

回覆 44# linuxbaba


等你做完,我自己都想抄一個
作者: 789456123    時間: 2015-2-12 09:11

ching 你自己有laser cut嫁機器?
作者: linuxbaba    時間: 2015-2-12 12:26

回覆 46# 789456123

我用cnc cut, laser cut 唔得, 我有些parts 有坑位。
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-3 18:13

今日最新進度
20150226_171400.jpg
第一次有一些問題, 第二次好一點
20150302_192217.jpg
20150302_192234.jpg

圖片附件: 20150226_171400.jpg (2015-3-3 18:12, 137.52 KB) / 下載次數 31
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1768769&k=6340dbca7f751f1578d6a73639c3d195&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv



圖片附件: 20150302_192217.jpg (2015-3-3 18:12, 109.42 KB) / 下載次數 54
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1768770&k=8339c05632865f87947d212a5b6fe2fa&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv



圖片附件: 20150302_192234.jpg (2015-3-3 18:12, 98.66 KB) / 下載次數 37
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1768771&k=05285e732ade46f524067c7d0735e7c5&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv


作者: bunbunlui    時間: 2015-3-3 18:27

Good, 睇黎師兄離完成不遠啦
作者: catsuen    時間: 2015-3-4 18:17

C兄部機靜唔靜啊 好想抄你部機做雙頭
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-5 20:36

回覆 50# catsuen

靜啊,没人complain
作者: dtom    時間: 2015-3-5 22:46

回覆 51# linuxbaba


請問咩速度印?
没人complain.... 印通頂?
我部機最嘈係收鼻水果下
試個印大件野1,2點樓下搵保安拍門...
作者: ThomasYau    時間: 2015-3-5 22:57

回覆 52# dtom


    咁有無停印?
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-6 05:00

回覆 52# dtom

我用微型直線導軌MGN12H, 42步進電機(47mm長), 低噪音
2米遠已經聽不到聲音, 印通頂沒問題
作者: dtom    時間: 2015-3-6 12:19

回覆 54# linuxbaba


    嘈音係黎自步進, 尤其 extruder 收鼻水果下
作者: dtom    時間: 2015-3-6 12:24

回覆 53# ThomasYau

保安拍門仲唔停咩
差半個鐘就印完

其實唔知係我習慣左定我屋企原本就唔係完全靜
我覺得廳果個跳針鐘既達達聲仲大......
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-6 14:48

回覆 55# dtom

我用低噪音42步進電機(47mm長),嘈音好小
作者: dtom    時間: 2015-3-6 16:19

標準尺寸都係42x42x47喎
有特別型號係 低噪音 ?
求 link (PM Pls)
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-6 17:49

回覆 58# dtom

好少聽到噪音大" 保安拍門"

有冇youtube 等我地都聽下
作者: ThomasYau    時間: 2015-3-6 19:19

回覆 57# linuxbaba


    求 Link 唔喺深夜印, 真係唔知幾時印 !
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-6 21:08

本帖最後由 linuxbaba 於 2015-3-6 21:24 編輯

回覆 60# ThomasYau

我用這個,嘈音好小而且1.5A,出軸長22mm,電機線又有1米長,用在3d printer不需要加長.
http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=66kihfq6ac4

我上年年中買的,你知啦taobao....

其實我用過同一步進,同一速度,同一step mode 1/8. 測試不同driver..TB6560...A4988...TB6600HG..
嘈音最小是TB6600HG...另一個是A4988....TB6560最嘈
作者: dtom    時間: 2015-3-9 10:18

回覆 59# linuxbaba


    除非有音量計啫, 就咁電話收音邊度準
作者: dtom    時間: 2015-3-9 10:20

本帖最後由 dtom 於 2015-3-9 10:27 編輯

回覆 61# linuxbaba


   
買返幾粒 TB6600HG 試下先
啱啱爬過淘仔, 個樣同 A4988 唔同樣,似乎拍唔入 ramps
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-9 13:52

回覆 63# dtom

不能直接拍入, 需要自己由ramps 的每個motor output..enable pin,step pin, dir pin插入 THB6064AH
作者: ustkl    時間: 2015-3-9 14:27

Stepstick 電流set得高都會嘈D。所以夠力唔駛set咁高。
作者: felihea    時間: 2015-3-13 17:18

[quote]回覆  bunbunlui

Ching 有沒結構file分享下

好想知道corexy 同 H-bot有咩分別

邊種好處多D


作者: dtom    時間: 2015-3-13 17:54

google 下 "corexy vs hbot" 就有答案... 搵都唔搵下....
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-13 18:34

回覆 66# felihea

你可以看看
http://blog.fabtotum.com/blog/20 ... periences-to-share/
作者: felihea    時間: 2015-3-13 21:32

google 下 "corexy vs hbot" 就有答案... 搵都唔搵下....
dtom 發表於 2015-3-13 17:54



有搵過不過功力有限睇唔明,都好深奧下  
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-14 04:29

這過應該容易理解D
http://joshuavasquez.com/docs/jVasquez/Projects/coreXY.html
作者: 冰騎淋    時間: 2015-3-17 01:25

做好了嗎?
作者: ma_hty    時間: 2015-3-17 04:25

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-17 04:28 編輯

回覆 66# felihea

> 好想知道corexy 同 H-bot有咩分別

H-bot機的xy軸設計 採用 corexy結構.  

就如 Ultimaker機, xy軸設計 也是採用 corexy結構.  注意 注意, Ultimaker的xy軸設計, 雖理論上也是corexy結構, 但是, Ultimaker的是超簡陋版本, 是簡陋至應被淘汰的地步.

(應該夠清楚了...)
作者: ustkl    時間: 2015-3-17 11:56

回覆 72# ma_hty

雖然Ultimaker, coreXY & Hbot 的設計是從同一個目標出發。就是把motor 固定從而減輕移動部份重量.
但理念上Ultimaker 是完全不同的。它仍是單純的 X , Y motor 分別 控制 X, Y 移動. 而 coreXY & Hbot 就需要X, Y motor 協同工作來控制 X, Y 移動. 例如 要 X 方向移動100mm, Ultimaker只要 X motor 動就可以,
coreXY & Hbot 就需要X, Y motor 一同運作才能達成.
作者: felihea    時間: 2015-3-17 12:04

想砌部新機好耐了

其實呢個H-Bot 同coreXY 考慮左一輪 都唔知整邊個好

H-bot 拉力有D唔平衡但做料平結構簡單

CoreXY就結構複雜左D同做料貴

尋晚終於決定做CoreXY結構來玩下漏夜畫左個設計

惜樓主版面PO兩張圖出來

Image1.jpg

Image2.jpg

因應家中老細不斷投訴我玩具3D打印曹今次取用Servo motor 唔用stepper 希望會靜D

而家畫左10份1 呢個project有排搞

圖片附件: Image1.jpg (2015-3-17 11:58, 67.2 KB) / 下載次數 76
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773131&k=1fb6167ff6e8dd5be68f8bde962d84aa&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv



圖片附件: Image2.jpg (2015-3-17 11:58, 73.54 KB) / 下載次數 64
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773132&k=bd1f5a8eac9e83ffdcc3891779035bed&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv


作者: bunbunlui    時間: 2015-3-17 12:08

Good, 好開心見到有師兄分享自己既design出黎, 祝師兄成功
作者: felihea    時間: 2015-3-17 12:14

回覆  ma_hty

雖然Ultimaker, coreXY & Hbot 的設計是從同一個目標出發。就是把motor 固定從而減輕移動部 ...
ustkl 發表於 2015-3-17 11:56



    Ultimaker 個結構真系比拒玩左好耐, 十字杆設計好難較平衡 要自己做D fixture先較到

呢個設計印起來可以好快,但要用後推料就對出料準確度又差D 尤其是雙頭打印真系比拒玩死

好難做得靓, 而家都放棄左雙頭了
作者: ma_hty    時間: 2015-3-17 12:43

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-17 12:52 編輯

回覆 76# felihea

差一個摩打, 重量其實都唔差得幾多, 攪完套大龍鳳, 結果咪又係無乜變化.

真的要輕到有顯著影響, 用 deltabot + bowren .  不然, serial xy 平台夠了.  

HBot 和 Ultimaker 企中間, 複雜 不穩定 但又快唔到幾多, 是多此一舉.

Ultimaker 仲要簡陋到 自轉定位光軸傳動, 買左就算了, 未買就唔好考慮佢啦.


>家中老細不斷投訴我玩具3D打印曹

嘈, 一般的原因是 步進電機電流 設得太高.  不過, 如果是家中老細的投訴呢... 大概係睇你唔順眼吧 , 定期買D禮物補償下 即可攪掂.
作者: felihea    時間: 2015-3-17 12:57

>大概係睇你唔順眼吧.

系呀 屋企已經有3部機了 一部木頭機 一部DIY機 同一部好玩具feel 機仔

過幾日整個開箱文講講部玩具機,都幾得意下
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-17 16:35

回覆 71# 冰騎淋


做好la :xd:
IMG_20150317_161644.png

圖片附件: IMG_20150317_161644.png (2015-3-17 16:34, 99.81 KB) / 下載次數 120
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773211&k=2d757abddcb92cb9bf4a04757224e3d5&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv


作者: linuxbaba    時間: 2015-3-17 16:49

本帖最後由 linuxbaba 於 2015-3-17 18:41 編輯

回覆 74# felihea

開心,終於有同好,以下是我心得
1. Motor , need to be strong enough (1.5A or above)
2. pulley, better using 16 or 20 teeth (reduce the rounded integer error and your design cannot change pulley size once designed)
3. idler, no big different between teethed idler or normal bearing
4. belt, belt tension need to be consider
5. 記得, 你部機需要好實, 因為印得快會震
作者: Roz    時間: 2015-3-17 17:53

回覆  冰騎淋


做好la
linuxbaba 發表於 2015-3-17 16:35


    你可以嘗試用300x300 heatbed...
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-17 18:43

回覆 81# Roz

可能遲D會試試
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-19 15:21

最後設計,放棄bowden,回到從前direct drive
IMG_20150319_151428.jpg
IMG_20150318_170611.jpg

圖片附件: [CoreXY+direct drive] IMG_20150319_151428.jpg (2015-3-19 15:20, 97.59 KB) / 下載次數 57
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773884&k=f3313e0779aa87a8894df5513dc76f45&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv



圖片附件: [CoreXY+direct drive] IMG_20150318_170611.jpg (2015-3-19 15:20, 91.92 KB) / 下載次數 76
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773885&k=e964385980a8e15510d283fb91250796&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv


作者: ivan2046    時間: 2015-3-20 15:21

coreXY加extruder再用導軌
呢個重量,print轉角位停果下慣性似乎好大
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-20 15:53

本帖最後由 linuxbaba 於 2015-3-20 16:05 編輯

昨晚用80mm/s打印,沒有什麼大問題,應該可以100mm/s 以上
jerk mm/s = 10
x y acceleration mm/s^2 = 1000
x y travel acceleration mm/s^2 = 1000
IMG_20150319_220414.jpg

圖片附件: IMG_20150319_220414.jpg (2015-3-20 15:52, 94.6 KB) / 下載次數 53
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1774133&k=2b6de726d10131e0e1312d872a8c14d4&t=1782189187&sid=38cg9AlMKv


作者: felihea    時間: 2015-3-22 21:40

剛剛想到自己部機Z軸部份
請問Ching 你部機Z 絲杆的導程是幾多的?
而家2mm/4mm考慮中
作者: felihea    時間: 2015-3-22 21:43

>現在用滾珠絲桿1204 加 12mm硬軸 2 條....

見到了眼花睇過龍
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-23 13:25

回覆 87# felihea

滾珠絲桿用1204已經足夠, 價格便宜, 普遍, 4mm 已經夠速度夠精度
作者: Roz    時間: 2015-3-28 18:35

最後設計,放棄bowden,回到從前direct drive
linuxbaba 發表於 2015-3-19 15:21


    問翻baba san, 你用邊一套firmware
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-29 13:15

回覆 89# Roz
我用過Marlin 和 Repetier.  之前用Marlin 但無Dry run.  現在用Repetier, 容易試機。
兩個分別不大。但repetier好多setting 可以用eeprom 儲存。我覺得repetier 好d





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2