作者: kwongk 時間: 2020-2-25 01:43 標題: 自製鍵盤 - APXBRD
之前整過 佢、佢、同埋佢,今次又打算整啲嘢
塊 ApexPAD 用落打機真係爽手嘅,不過每空間有限,每次要用都要甩咗個 TKL 嚟換佢,雖然 USB-C 係耐用但係長久落去唔係辦法
而且有時想用 text chat 又打唔到字,唔係咁方便,所以今次想要一件過滿足大部份需要
加上用咗一段時間發現斜角嘅 ortho layout 真係舒服啲,但又唔能夠割捨用咗咁多年嘅 standard layout 手勢,尤其喺非打字嗰陣一個唔係 ANSI-104 嘅 layout 會造成好大問題,始終有啲 hotkey 用咗好多年基本上係改唔到,不過我又貪心想要晒所有好處同加返個 numpad,所以參考咗少少 CP layout,同埋 呢個 layout 都俾咗好大啟發
[attach]2177905[/attach]
玩 KLE 得出嘅初步設計係咁,常用嘅制都有,nav cluster 無可避免要拎走,必要時用 num lock 或者 fn key (layer) 解決
[attach]2177906[/attach]
改少少,中間條罅對稱返,箭咀上面個空間再貼少少就可以慳位啲啲,左半邊字母區同之前 ApexPAD 大致上一樣位,俾返個 Win key 落去,必要時先去諗點鎖(其實好少撳錯)
另外非標準 ANSI 104 嘅 caps 只有:
1.5 Ctrl
1.5 Alt
1.75 Shift
1 NP0
但其實一啲都唔難搵,近期少少嘅 GMK/SP GB 甚至大陸 set 嘅 base set 裡面都會搵到,再唔係都係喺啲 optional 嘅細 set 補得齊
尤其係近排嘅 set 都會 cover 到 WKL/65/75/1800 layout 一啲都唔難搵
NP0 同 2.75 R Shift 係當 space 用,要搵返開始流行嘅 split space 都唔係話惡攪
[attach]2177907[/attach]
最後係會闊過 TKL 或者 CP (Cypher, 究竟個 GB 要等到幾時......)
呢啲一兩個 column 嘅位可以執執張枱就「必」到出嚟
[attach]2177908[/attach]
基本設計同先前 ApexPAD 一樣
固定手枕,numpad 唔駛但係都俾一忽仔佢襯返個造型
3mm 厚碳纖板鑼薄去裝 switch
3DP 上下層夾住做外殼,由於部機冇咁大所以分開幾份,索性俾少少造型佢營造科幻風格
[attach]2177909[/attach]
[attach]2177910[/attach]
進一步細執外殼部份,PCB 今次用改良咗嘅 Postage Board Mini 裝喺 2 3 4 鍵上面
stab 會用 plate mount,所以要諗一個設計去俾佢裝喺塊 3mm plate 上面,或者可以用 Amoeba 2U PCB 裝 PCB mount stab,但反正都係要畫圖俾人 CNC,冇必要再俾錢買
[attach]2177911[/attach]
"2D" print 塊定位板出嚟睇下手位啱唔啱同有冇嚴重問題
計埋外殼的確係幾大隻,其實係有返正常 104 咁嘅闊度,但係要斜身 ortho 就冇辦法
[attach]2177912[/attach]
新舊比較
[attach]2177913[/attach]
今個 project 最難嘅就係要諗開個位喺塊厚板上面裝 plate mount stab
*攪到呢一刻其實係二月頭,諗住過完年就差唔多可以落單鑼塊板等開工,點知阿武漢 corona 就嚟料
,特續...作者: 原明 時間: 2020-2-25 14:30
.勁
作者: kwongk 時間: 2020-3-13 23:10
今次唔用一直用開嘅台灣廠,但係 MOQ 要啃一整片原料,結果就整咗兩塊
雖然係少少貴但其實唔貴過台灣廠整一塊好多,起貨仲快啲添,一個星期就收到
[attach]2180971[/attach]
勁厚 3mm 定位板偷薄去裝 1.5mm 定位板用嘅軸同衛星軸
試裝之後嘅結論係超正
[attach]2180972[/attach]
試印咗一舊外框零件,啲數十分接近
[attach]2180973[/attach]
作者: davidtaiwai 時間: 2020-3-19 15:17
除左勁,咁諗唔到用咩形容啦,好想快D睇到成品
作者: ridickidonky 時間: 2020-3-19 16:19
屈機 =)
作者: 小伙子 時間: 2020-3-19 20:29
好大工程, 可想而知買個順手既真係唔易
作者: kwongk 時間: 2020-3-19 21:12
一直都冇整嘅有 cap 3D render
因為擺啲 cap 上去比實際上砌上去更花功夫
超麻煩
[attach]2182008[/attach]
作者: hon829 時間: 2020-3-20 18:43
啲鍵排列是純個人習慣,定有人體工學的研究而來
作者: kwongk 時間: 2020-3-20 20:47
其實只係斜向 ortholinear layout,中間夾角 15 度算係接近傳統 layout 嘅右手部份
由於唔淨止要打字所以冇好似 ergodox 整縱向 stagger
有興趣可以望下
https://www.taehatypes.com/alice
https://booth.pm/ja/items/1418693
https://atreus.technomancy.us/
https://geekhack.org/index.php?topic=104950.0
https://kono.store/collections/a ... ucts/ergodox-hotdox
https://keyhive.xyz/shop/aluminum-corne-helidox-case
作者: ironbluevision 時間: 2020-3-24 13:27
好耐冇上過黎
終於見到有人自己設計keyboard!
舊年自己都整左幾款,不過都係30-60%
得閒交流下

作者: alancck 時間: 2020-3-24 19:59
想請教下左下嗰個mini kb係未set咗marco?
或者應該問可唔可以set marco?
小弟想自己整/搵人整個有marco 嘅kb返公司用,
公司係有admin鎖機,冇得裝exe,
有時用cad想自己係屋企set 定marco 返公司用,
諗咗好耐都唔知點落手
作者: ironbluevision 時間: 2020-3-24 20:58
想請教下左下嗰個mini kb係未set咗marco?
或者應該問可唔可以set marco?
小弟想自己整/搵人整個有marco 嘅k ...
alancck 發表於 2020-3-24 19:59
用開QMK所以好多玩法
macro又得,撳一下vs撳兩下出唔同字又得,撳一下vs長撳都得
如果你用CAD多有個macropad會好方便
作者: kwongk 時間: 2020-3-24 21:25
勁喎,自己畫埋 PCB 定點?
作者: ironbluevision 時間: 2020-3-24 21:33
一開頭試過手拉線,拉到想死所以睇左日本keyboard圈出既書,學畫PCB
呢排試緊叫PCB廠直接焊埋零件,黎到即刻可以flash
作者: kwongk 時間: 2020-3-24 21:51
有冇本書嘅資料可以睇下?
作者: alancck 時間: 2020-3-24 22:29
好有興趣自學,有冇資料可以提供下...
作者: ironbluevision 時間: 2020-3-24 22:33
本書要畀錢,係crkbd果個設計師寫既
不過 ai03 個 wiki 就唔使錢
https://wiki.ai03.me/books/pcb-d ... rt-1---preparations
作者: kwongk 時間: 2020-3-28 14:09
試位......
之前訂嗰啲 Gateron 嘅鋼板衛星軸疑似特登造大咗少少少少攪到好鬼難裝,訂過一批平嘢算
[attach]2183572[/attach]
作者: kwongk 時間: 2020-4-10 00:36
其實出咗少少問題
碳纖板開俾衛星軸個位太太太 fit 要銼大少少: 8 隻角 x 7 個 2U 位 = 56 個位要執, 少問題
隻衛星軸終於塞得入, 但係鋼板衛星軸喺冇嘢墊住之下手感其差, 點攪都攪唔掂
呢個時候就要靠 Amoeba PCB
上去 GitHub download 份 file 即刻去訂做 2U PCB
幾日就有,好快手,點知寄 SF 又送錯地址,好彩搵得返,即刻裝上去試試............
又係太緊,由於 PCB 衛星軸個形有少少唔同,結果要批走少少膠先裝得入
下一步終於到電子嘢, 塊 controller 有 25 隻腳, layout 用咗 23 隻, 俾 RGB LED signal 用一隻, 仲有一隻剩
不過 capslock / numlock 就冇燈, 要慢慢再研究可唔可以用 RGB 嚟整...
[attach]2186182[/attach]
但係喺開雞焊嘢之前首先要屈大約 90 粒 diode 先...
作者: kwongk 時間: 2020-4-14 19:43
終於開始電子部份
由於臨時改用 amoeba PCB 所以冇諗過夠唔夠位嘅問題
結果 Enter 同 Shift 太迫
要剪走少少塊 PCB 先裝到
[attach]2187144[/attach]
[attach]2187145[/attach]
焊 row diode
[attach]2187146[/attach]
同埋 column 綫
[attach]2187147[/attach]
作者: kwongk 時間: 2020-4-19 06:00
大致上叫做完成,已經用緊嚟出 post
不過 QMK code 仲有少少問題, 唯有照用住先
原本打算好似之前 gaming keypad 咁用好多粒 RGB LED 不過 amoeba 2U PCB 擋住啲光
同埋塊 controller 似乎供電似乎有啲吃力所以就改為只有 numlock / capslock 著燈
仲需要買啲軟膠腳黐上去
- Zeal Zilent V2 x83, lubed w/ GPL205g0
- Postage Board Mini
- 3mm 勁厚定位板
- 3D print 頂低層外殼, CF-PETG
- 不明衛星軸 (Cherry?) 2U x7
- EnjoyPBT doubleshot ABS caps (OEM profile)
[attach]2188173[/attach]
作者: 風十三 時間: 2020-4-26 00:27
果然勁

