Board logo

標題: [鍵盤] 最平大牌子mechnical keyboard要幾錢? [打印本頁]

作者: greymarketman    時間: 2016-10-2 13:46     標題: 最平大牌子mechnical keyboard要幾錢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomatofung    時間: 2016-10-2 14:51

CHERRY G80 3800 好似HK$4XX
作者: greymarketman    時間: 2016-10-3 00:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomatofung    時間: 2016-10-3 01:15

有無行貨?
greymarketman 發表於 2016-10-3 00:27


4xx係行貨價, 但要留意番呢隻係矮身key cap
作者: 1234950    時間: 2016-10-3 04:48

仲冇ANTI-GHOSTING
作者: greymarketman    時間: 2016-10-3 13:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: msc76ju3    時間: 2016-10-3 13:35

回覆 6# greymarketman


   
一開始都冇話要背光 淨係話要最平
Cherry軸加backlight又另一個價位

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Windows Phone 10
作者: 啦la    時間: 2016-10-3 13:38

i rocks
作者: greymarketman    時間: 2016-10-3 18:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc89229    時間: 2016-10-5 01:08

最平幾錢?

via HKEPC Reader for Android
greymarketman 發表於 2016-10-3 18:37


去二手睇睇
作者: greymarketman    時間: 2016-10-5 02:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: msc76ju3    時間: 2016-10-5 02:26

回覆 9# greymarketman


    你落腦場睇下啦 唔計特價SOFAR最平應該係IROCKS/RK 2隻都係^((
你心目中點先算大牌子先
作者: erierieriko    時間: 2016-10-5 16:27

i rock 都唔錯啦 入左隻送比人k60m 個金屬底盤好鬼正
作者: cosmonova    時間: 2016-10-5 22:55

回覆 11# greymarketman

what are 'clean' 2nd hand items?
作者: fatcat2600    時間: 2016-10-12 23:28

其實唔需要大牌子
taobao都有唔錯既選擇
兩百零人仔已經有
作者: losiukit1    時間: 2016-10-15 19:31

同問
$1000筆直
cherry青/茶軸
樣/耐用行先
藍/白LED
唔係好熟大牌子鍵盤

via HKEPC Reader for Android
作者: iwinson    時間: 2016-10-15 19:43

BenQ KX890 $400 cherry四隻軸都有,留意係L型enter
作者: 1234950    時間: 2016-10-17 19:54

同問
$1000筆直
cherry青/茶軸
樣/耐用行先
藍/白LED
唔係好熟大牌子鍵盤  

via HKEPC Reader for A ...
losiukit1 發表於 2016-10-15 19:31

白光 LOGITECH G710/G710+  有CHERRY 茶/青軸
藍光 DECK 108 HASSIUM PRO
作者: losiukit1    時間: 2016-10-19 23:39

白光 LOGITECH G710/G710+  有CHERRY 茶/青軸
藍光 DECK 108 HASSIUM PRO
1234950 發表於 2016-10-17 19:54

G710+ blue有諗過
不過之前睇果陣仲係好貴
而家好似7xx就有
有啲吸引
我見G610貴佢舊幾水
但係除咗個樣之外有冇咩分別?

via HKEPC Reader for Android
作者: 1234950    時間: 2016-10-20 04:56

G710+ blue有諗過
不過之前睇果陣仲係好貴
而家好似7xx就有  
有啲吸引  
我見G610貴 ...
losiukit1 發表於 2016-10-19 23:39


G610細D
冇WRIST REST
音量較大小用SCROLL WHEEL
冇巨集鍵
作者: losiukit1    時間: 2016-10-20 12:17

G610細D
冇WRIST REST
音量較大小用SCROLL WHEEL
冇巨集鍵
1234950 發表於 2016-10-20 04:56

我見G710+ 音量都係用scroll wheel
又多個手托
又多啲巨集
咁睇嚟G710+好啲喎

via HKEPC Reader for Android
作者: Squall-Lucifer    時間: 2016-10-20 12:37

亂入一下,目前在留意G710+(Blue)和Ducky的2108S2 RGB青軸,兩者誰更好一點?

另外G710+(Blue)是否沒倉頡碼?我需要鍵碼

via HKEPC Reader for Android
作者: aldanaa    時間: 2016-10-23 12:07

回覆 22# Squall-Lucifer


    DUCKY已 blacklist, 背光燈半年就開始壞
作者: ps42hk    時間: 2016-10-23 12:33

我見G710+ 音量都係用scroll wheel
又多個手托
又多啲巨集
咁睇嚟G710+好啲喎  

via HKEPC Reader ...
losiukit1 發表於 2016-10-20 12:17


手感上唔知點解覺得g710+ 好打d

g610 係細隻d
作者: ps42hk    時間: 2016-10-23 12:34

亂入一下,目前在留意G710+(Blue)和Ducky的2108S2 RGB青軸,兩者誰更好一點?

另外G710+(Blue)是否沒倉頡 ...
Squall-Lucifer 發表於 2016-10-20 12:37


2選1 我會揀logitech, ducky 用過唔太耐用, 特別係d 燈

g710+ 用料好靚好實淨
blue 唔見有倉頡碼, 行貨我記得就無
可以留意下水貨或者其他地區 (中 ? 台? )
作者: Squall-Lucifer    時間: 2016-10-23 13:09

2選1 我會揀logitech, ducky 用過唔太耐用, 特別係d 燈

g710+ 用料好靚好實淨
blue 唔見有倉頡碼, 行貨 ...
ps42hk 發表於 2016-10-23 12:34

回覆  Squall-Lucifer


    DUCKY已 blacklist, 背光燈半年就開始壞
aldanaa 發表於 2016-10-23 12:07


Too late了兩位,我已用了2108S2兩、三天了
另外半年內壞燈的話可以去代理換貨的吧?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2