作者: greymarketman 時間: 2016-10-2 13:46 標題: 最平大牌子mechnical keyboard要幾錢?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomatofung 時間: 2016-10-2 14:51
CHERRY G80 3800 好似HK$4XX
作者: greymarketman 時間: 2016-10-3 00:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomatofung 時間: 2016-10-3 01:15
4xx係行貨價, 但要留意番呢隻係矮身key cap
作者: 1234950 時間: 2016-10-3 04:48
仲冇ANTI-GHOSTING
作者: greymarketman 時間: 2016-10-3 13:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: msc76ju3 時間: 2016-10-3 13:35
回覆 6# greymarketman
一開始都冇話要背光 淨係話要最平
Cherry軸加backlight又另一個價位

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Windows Phone 10
作者: 啦la 時間: 2016-10-3 13:38
i rocks
作者: greymarketman 時間: 2016-10-3 18:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc89229 時間: 2016-10-5 01:08
去二手睇睇
作者: greymarketman 時間: 2016-10-5 02:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: msc76ju3 時間: 2016-10-5 02:26
回覆 9# greymarketman
你落腦場睇下啦 唔計特價SOFAR最平應該係IROCKS/RK 2隻都係^((
你心目中點先算大牌子先
作者: erierieriko 時間: 2016-10-5 16:27
i rock 都唔錯啦 入左隻送比人k60m 個金屬底盤好鬼正
作者: cosmonova 時間: 2016-10-5 22:55
回覆 11# greymarketman
what are 'clean' 2nd hand items?
作者: fatcat2600 時間: 2016-10-12 23:28
其實唔需要大牌子
taobao都有唔錯既選擇
兩百零人仔已經有
作者: losiukit1 時間: 2016-10-15 19:31
同問
$1000筆直
cherry青/茶軸
樣/耐用行先
藍/白LED
唔係好熟大牌子鍵盤
via HKEPC Reader for Android
作者: iwinson 時間: 2016-10-15 19:43
BenQ KX890 $400 cherry四隻軸都有,留意係L型enter
作者: 1234950 時間: 2016-10-17 19:54
同問
$1000筆直
cherry青/茶軸
樣/耐用行先
藍/白LED
唔係好熟大牌子鍵盤
via HKEPC Reader for A ...
losiukit1 發表於 2016-10-15 19:31
白光 LOGITECH G710/G710+ 有CHERRY 茶/青軸
藍光 DECK 108 HASSIUM PRO
作者: losiukit1 時間: 2016-10-19 23:39
G710+ blue有諗過
不過之前睇果陣仲係好貴
而家好似7xx就有
有啲吸引
我見G610貴佢舊幾水
但係除咗個樣之外有冇咩分別?
via HKEPC Reader for Android
作者: 1234950 時間: 2016-10-20 04:56
G610細D
冇WRIST REST
音量較大小用SCROLL WHEEL
冇巨集鍵
作者: losiukit1 時間: 2016-10-20 12:17
我見G710+ 音量都係用scroll wheel
又多個手托
又多啲巨集
咁睇嚟G710+好啲喎
via HKEPC Reader for Android
作者: Squall-Lucifer 時間: 2016-10-20 12:37
亂入一下,目前在留意G710+(Blue)和Ducky的2108S2 RGB青軸,兩者誰更好一點?
另外G710+(Blue)是否沒倉頡碼?我需要鍵碼
via HKEPC Reader for Android
作者: aldanaa 時間: 2016-10-23 12:07
回覆 22# Squall-Lucifer
DUCKY已 blacklist, 背光燈半年就開始壞
作者: ps42hk 時間: 2016-10-23 12:33
我見G710+ 音量都係用scroll wheel
又多個手托
又多啲巨集
咁睇嚟G710+好啲喎
via HKEPC Reader ...
losiukit1 發表於 2016-10-20 12:17
手感上唔知點解覺得g710+ 好打d
g610 係細隻d
作者: ps42hk 時間: 2016-10-23 12:34
亂入一下,目前在留意G710+(Blue)和Ducky的2108S2 RGB青軸,兩者誰更好一點?
另外G710+(Blue)是否沒倉頡 ...
Squall-Lucifer 發表於 2016-10-20 12:37
2選1 我會揀logitech, ducky 用過唔太耐用, 特別係d 燈
g710+ 用料好靚好實淨
blue 唔見有倉頡碼, 行貨我記得就無
可以留意下水貨或者其他地區 (中 ? 台? )
作者: Squall-Lucifer 時間: 2016-10-23 13:09
Too late了兩位,我已用了2108S2兩、三天了
另外半年內壞燈的話可以去代理換貨的吧?

