Board logo

標題: [其他] [風] steelseries 冬日大放送 [打印本頁]

作者: 99hk.biz    時間: 2015-12-2 13:56     標題: [風] steelseries 冬日大放送

steelseries 又有好消息喇

現凡購買 steelseries apex 260 ( 定價 $ 899 ) 即送 rival 100 ( 定價 $ 358 )

有興趣快 d 入手啦
作者: CheeseJai    時間: 2015-12-2 15:18

凱華軸.........................
作者: akgicy    時間: 2015-12-2 21:51

其實講真, 你話係咪凱華軸就一定唔好呢.......   小弟又唔敢講......
不過依家好後悔囉......   早左買......   冇左隻mouse   
作者: rfdingo    時間: 2015-12-2 22:08

其實講真, 你話係咪凱華軸就一定唔好呢.......   小弟又唔敢講......
不過依家好後悔囉......   早左買.... ...
akgicy 發表於 2015-12-2 21:51



    其實呢,我玩過3,4隻大陸野( jazz rk viewsonic 等
又玩過ducky cherry cm 阿落米 d大路野

唔識分手感既人係唔會覺得有明顯分別

除非分明做得差,禁落去都唔順唔彈個d就會分到(大陸野要睇好多評價/拆解文先敢買架,最少暫時kb mouse都未失過手
作者: dopycsa    時間: 2015-12-2 23:36

真係咁!? 可惜我隻鴨仔用左一年多度就壞左.......
依家用緊tt 凱華, 小第自問貪平同時唔係專業級......
自問用落同cherry 既分別唔係咁大
作者: KoBe@Lakers    時間: 2015-12-2 23:46

我有Razer 同 G710,我覺得Cherry D 聲係無咁硬,不過手感真係差唔多,係Cherry D 聲順耳D。
作者: benny8888    時間: 2015-12-3 09:13

我有Razer 同 G710,我覺得Cherry D 聲係無咁硬,不過手感真係差唔多,係Cherry D 聲順耳D。 ...
KoBe@Lakers 發表於 2015-12-2 23:46



    cherry mx 軸出街前要做sound test 的
https://www.youtube.com/watch?v=Pu1gP4PfqCQ
作者: 465132    時間: 2015-12-3 10:38

回覆 3# akgicy


    我都後悔買早咗
作者: rfdingo    時間: 2015-12-3 10:55

其實我覺得非cherry軸賣貴過400人仔/550hkd 已經無咩吸引力
*其實而家咁上下價已有 kbt ,RK 同 heropro(?),再上7字尾起就係大牌入門級了

除非真係賣自家質量同售後(但比得近千計,我好難叫自己接受 除非個款非常型仔
作者: crime    時間: 2015-12-3 11:54

咁老實講, 呢度又冇人迫你買........   
百貨賣百客, 個個師兄手感又唔同, 師兄可以繼續dislike 凱華軸 , 不過總有人冇咁多筆直既
作者: twaiho2003    時間: 2015-12-3 12:54

減返隻MOUSE,  五百幾都可以考慮下既, 起碼市場上冇CHERRY KEYBOARD係有燈, PBT, 又賣五百幾
作者: CheeseJai    時間: 2015-12-3 13:11

本帖最後由 CheeseJai 於 2015-12-5 02:44 編輯
減返隻MOUSE,  五百幾都可以考慮下既, 起碼市場上冇CHERRY KEYBOARD係有燈, PBT, 又賣五百幾 ...
twaiho2003 發表於 2015-12-3 12:54


如果隻MOUSE可以放得返3舊幾出去條數就係咁計.....
作者: bxlk    時間: 2015-12-3 13:58

無意得罪師兄, 條數點計都唔會輸啦,   899+ 358 = 原價1257
依家899送一隻358 mouse 出黎, 你話一隻keyboard 541 又得
你話899買兩樣野又得
事實上一隻機械keyboard 仲要有埋PBT keycap , 市場上又真係的確冇喎
依家最平一隻凱華都要650. 可能有其他師兄dislike 凱華軸, 但小弟所見, 依家最多人買反而係凱華軸
有位師兄講得岩, 唔係咁多師兄有咁多筆直, 無意得罪各位師兄, 多多包涵
作者: rfdingo    時間: 2015-12-3 14:36

本帖最後由 rfdingo 於 2015-12-3 14:42 編輯
無意得罪師兄, 條數點計都唔會輸啦,   899+ 358 = 原價1257
依家899送一隻358 mouse 出黎, 你話一隻keyboar ...
bxlk 發表於 2015-12-3 13:58



    以有送mouse計都係算好抵架
當然台灣個邊都有人話呢隻野個價主要係貴在套鍵帽
作者: bxlk    時間: 2015-12-4 00:18

回覆 14# rfdingo


   

師兄, 你又岩喎





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2