作者: fourshing 時間: 2013-9-14 23:01 標題: 機械鍵盤(打機用)有咩好介紹??
>$1000
作者: cleverandy 時間: 2013-9-14 23:04
你係剛由薄膜鍵盤轉機械鍵盤嗎?
有無咩軸心水?新玩可以先由隻平D的紅軸入手,或者揾間店坐底慢慢試清楚先
其實這問題應貼係輸入裝置板區
http://www.hkepc.com/forum/forumdisplay.php?fid=251
作者: `NaKi 時間: 2013-9-15 12:16
唔要NUMBERLOCK OK?
QuickFire Rapid 紅軸
作者: 98a 時間: 2013-9-15 19:24
More than $1000??
Are you sure?
作者: fourshing 時間: 2013-9-15 20:31
小過1000呀
作者: cleverandy 時間: 2013-9-15 20:47
你個符號打錯左...
作者: 風吹草動 時間: 2013-9-15 20:48
<$1000
作者: 大和雅也 時間: 2013-9-15 21:39
Ducky,Cooler master,TT
作者: aries2000j 時間: 2013-9-15 21:47
唔好諗喇
就ducky啦!!
"<"$1000
(心聲: 比多百零蚊買filco, max x8/x9仲好啦)
作者: raisin 時間: 2013-9-15 22:05
CM Storm Rapid/XT/TK 唔錯... KBT RACE 如果仲未賣晒都幾好... Corsair K65型... SS 6GV2都OK...
Ducky麻麻地啦
作者: `NaKi 時間: 2013-9-15 22:21
DUCKY 其實 得個好睇 我覺得 FILCO 真係禁落先係實
作者: fourshing 時間: 2013-9-16 03:55
打機用喎
好小打字
有冇link睇下?
作者: manlung803 時間: 2013-9-16 05:51
用緊Ducky 9008G2 + PBT黑同刻
去試玩過FILCO,真唔覺點差天共地法
不過以前Ducky 1008 USB位好容易壞就係真既
9008就真係好少見有人出事
Ducky岩岩係香港有得賣果時EPC個個吹到Ducky點正點靚
後黎有一排突然開始係咁踩Ducky
(如果我無記錯應該係Microworks拎左Ducky代理之後開始EPC就不斷有人踩Ducky)
我覺得都係d商業野啦...
anyways
我以用家心態去睇,Ducky 9系其實造工已經好好
唯一我唔中意既地方係佢用fn鍵取代左menu鍵
個人認為拎右邊win鍵會更好
作者: raisin 時間: 2013-9-16 09:58
大牌子嘢, 要link幾難...
CM Storm: http://lmgtfy.com/?q=cmstorm+xt
Corsair: http://lmgtfy.com/?q=corsair+k65
KBT: http://lmgtfy.com/?q=KBT+Race
SS: http://lmgtfy.com/?q=SS+6GV2
至於Ducky係咪真係差... 可能真係心理因素較大, 所以親身試過為實, 自己去搵鋪頭試下啦
Microworks代理好多keyboard既, 唔係剩係Ducky...
作者: 小貓 時間: 2013-9-22 17:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raisin 時間: 2013-9-23 11:46
上面果D選擇, 你覺得邊隻夠平? 邊隻夠好用?
作者: monsterz 時間: 2013-9-23 13:04
成日有人又要馬兒好,又馬兒不吃草

CM quickfire rapid原來用平衡桿
ducky嘛...唔需要燈我覺得選其它仲好.
作者: PC_DoG 時間: 2013-9-23 14:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dur 時間: 2013-9-26 14:51
蓄多少少買gigabyte osmium
作者: 森林之王 時間: 2013-9-26 16:43
本帖最後由 森林之王 於 2013-9-26 16:44 編輯
買FILCO吧,買了包你不會後悔~~~
不過要俾多一張紅衫魚及五草嘢。
作者: ZeodoHokill 時間: 2013-9-29 16:56
機械鍵盤最常見有4種軸,紅青茶黑,4種FEEL都唔同(係好唔同,唔駛專家都FEEL到).邊種好FEEL是很個人的,建議你去SEARCH下GOOGLE (MECHANICAL KEYBOARD)和去黃金FEEL下自己仲意咩軸
作者: michaelyiu10 時間: 2013-9-29 18:17
回復 21# ZeodoHokill
其實企向到打個道力同坐向到打個道力好唔同,如果要試的話我都係suppose去魔鬼到試
作者: ZeodoHokill 時間: 2013-9-29 22:23
回復 22# michaelyiu10
無錯我都係去魔鬼到試+買,不過要識路
作者: michaelyiu10 時間: 2013-9-29 23:12
回復 23# ZeodoHokill
地獄道地址:香港九龍福華街161-175號福仁商場1/F 43號舖,慢慢上去試啦

