Board logo

標題: 我有個LogitechG19 我可唔可以換左鍵製? [打印本頁]

作者: sixking1314    時間: 2013-8-28 15:48     標題: 我有個LogitechG19 我可唔可以換左鍵製?

因為我想換紅軸呀.我個WASD成日好難好快速穩到有好容易按到ESDF......因為位置太細...我想換個WASD明顯D...泔我先可以估計到按其他鍵位...因為我邊睇畫面一邊按鍵照顧唔到泔多平時都系靠手感..換個G19發現衣個問題都影響好大....唔知可唔可以換??希望大大們幫幫手
作者: raisin    時間: 2013-8-28 16:29

唔明師兄想問乜...
你有G19但想要紅軸手感, 咁咪賣/丟咗隻G19然後買隻紅軸keyboard囉
作者: 英雄無敵    時間: 2013-8-28 17:00

回復 1# sixking1314


  我諗樓主係想成個G19逐粒換軸。我諗就算有錢都未必有人幫你做,唔擔保粒粒掣都通,買多一隻啦。
作者: sixking1314    時間: 2013-8-28 17:17

唔明師兄想問乜...
你有G19但想要紅軸手感, 咁咪賣/丟咗隻G19然後買隻紅軸keyboard囉  ...
raisin 發表於 2013-8-28 16:29



    我都覺得我講得亂七八糟的,我系就想問WASD可唔可以換成其他,就像市面可以買到的WASD衣D按鍵位
作者: sixking1314    時間: 2013-8-28 17:17

回復  sixking1314


  我諗樓主係想成個G19逐粒換軸。我諗就算有錢都未必有人幫你做,唔擔保粒粒掣都通, ...
英雄無敵 發表於 2013-8-28 17:00



    講到泔樣....G19..好無用..
作者: raisin    時間: 2013-8-28 18:21

我都覺得我講得亂七八糟的,我系就想問WASD可唔可以換成其他,就像市面可以買到的WASD衣D按鍵 ...
sixking1314 發表於 28-8-2013 17:17


因為G19既鍵帽同機械軸既鍵帽唔同, 係無得就咁換市面果D機械軸用鍵帽的...
咁如果你想將果4粒鍵改做紅軸, 就更加無可能...
作者: lemoncall    時間: 2013-8-30 23:04

機械要羅記G710囉
作者: a0125728    時間: 2013-9-3 19:16

轉青軸手感明顯d
作者: sixking1314    時間: 2013-9-10 09:55

回復 6# raisin


    泔可唔可以換得方便D帽??
作者: kyohse    時間: 2013-9-10 10:11

本帖最後由 kyohse 於 2013-9-10 10:12 編輯

你係咪想要紅帽,唔係紅軸?

習慣姐,你用手指尾feel 到 Caps Lock 個條坑
之後無名指中指食指拍住就係 ASD 呢三個鍵
作者: sixking1314    時間: 2013-9-10 10:42

回復 8# a0125728


    其實我想要按D輕手少少..我覺得G19...都要幾用力....打多一兩個鐘就開始覺
作者: sixking1314    時間: 2013-9-10 10:43

回復 10# kyohse


    ...其實我以經想換啦.......打機有乜好介紹.....手感好..輕手....
作者: raisin    時間: 2013-9-10 12:22

回復  kyohse


    ...其實我以經想換啦.......打機有乜好介紹.....手感好..輕手.... ...
sixking1314 發表於 10-9-2013 10:43


是但一隻紅軸keyboard已經夠輕手...
師兄有幾多budget? $500至$1100, 甚至再貴D都有
作者: sixking1314    時間: 2013-9-10 13:39

回復 13# raisin


    正常價啦,500-1100都OK....衣只G19...真系得個睇字.......玩到手軟...
作者: raisin    時間: 2013-9-10 15:14

回復  raisin


    正常價啦,500-1100都OK....衣只G19...真系得個睇字.......玩到手軟... ...
sixking1314 發表於 10-9-2013 13:39


最基本既紅軸有 Cherry G80-3800, Ducky DK2108...
要燈有Ducky DK2108S, CM Storm QuickFire 系列, Corsair K70/K95, Gigabyte Osmium等等
以造工好, 但外貌較平實的有 Cherry G80-3494, Filco
細細隻有 KBT Pure Pro

睇下師兄有咩要求啦...
作者: sixking1314    時間: 2013-9-10 21:41

回復 15# raisin


    非常多位大大.
Corsair K70...衣家賣幾錢度?
作者: sixking1314    時間: 2013-9-10 23:41

回復 15# raisin


    其實最想就系要青軸,有背光..求介紹..哈哈





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2