作者: ironbluevision 時間: 2012-10-17 09:34 標題: Filco / Ducky
老婆想買個 87-key 既機械鍵盤擺係公司用
請問係咪 SSP 最多款揀?
有冇話邊間最好, 定係黃金/高登入面都差唔多?
作者: raisin 時間: 2012-10-17 09:47
本帖最後由 raisin 於 2012-10-17 09:59 編輯
買keyboard建議點都要去地獄一趟 (福仁1/F) (佢有Filco)
不過黃金都有D款係魔鬼SIR無賣的, 可以睇埋
作者: ironbluevision 時間: 2012-10-17 09:48
ok thanks :)
作者: idevil 時間: 2012-10-18 10:52
暫時應該都係SSP最多鋪頭買機械鍵盤
應該落去走一轉一定買到心水野
作者: ironbluevision 時間: 2012-10-18 11:20
尋日上左去福仁 1/f
睇完之後影左相俾老婆
佢對 60% face 紅軸 (好似要 $1600) 有興趣, 星期六會帶埋佢去試打
作者: raisin 時間: 2012-10-18 11:22
尋日上左去福仁 1/f
睇完之後影左相俾老婆
佢對 60% face 紅軸 (好似要 $1600) 有興趣, 星期六會帶埋佢去 ...
ironbluevision 發表於 2012-10-18 11:20
60% $1600 那是Pure~
作者: 紫楓鈴 時間: 2012-10-18 11:23
尋日上左去福仁 1/f
睇完之後影左相俾老婆
佢對 60% face 紅軸 (好似要 $1600) 有興趣, 星期六會帶埋佢去 ...
ironbluevision 發表於 2012-10-18 11:20
銀色CNC 細細地果隻? 佢叫 Pure , not Face
作者: raisin 時間: 2012-10-18 11:35
尋日上左去福仁 1/f
睇完之後影左相俾老婆
佢對 60% face 紅軸 (好似要 $1600) 有興趣, 星期六會帶埋佢去 ...
ironbluevision 發表於 2012-10-18 11:20
順便俾個開箱師兄參考
(不過係舊版黑色殼)
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 1936&highlight=
作者: ironbluevision 時間: 2012-10-18 11:53
ok thanks~
作者: midasmok 時間: 2012-10-19 05:42
pure新手好難用... 不如睇下race
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-19 07:10
唔係太有需要的話,80%會比60%易入手(唔洗記野)
作者: wilson02 時間: 2012-10-19 10:41
Pure - blue switch has good feeling! Yeah! (I have both Filco and Pure blue switch).
作者: ironbluevision 時間: 2012-10-19 11:20
佢公司張檯好細
所以 60% 易擺D
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-19 12:20
辦公都係建議100%/80%
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-19 12:22
辦公用60%會好麻煩(要記超多short cut)
作者: ironbluevision 時間: 2012-10-19 12:52
100% 擺唔到, 檯面已經好多 file
80% 佢可能諗下
佢真係好鍾意60% 個 design XD
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-19 12:55
但係辦公用60%認真會十分唔方便,全部F1-12無曬,上下左右又無,要用short cut(75%都好D)
作者: ironbluevision 時間: 2012-10-19 12:58
呢個都有同佢講過
佢話唔介意記 shortcut, 寧願要細 XDDDD
作者: wilson02 時間: 2012-10-19 13:05
Limit space, limited solutions.
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-19 13:28
工作上真係唔夠位建議75%都好過60%
作者: raisin 時間: 2012-10-19 13:34
無錯... 75% 唔大得好多, 如果擺得落就唔好屈就60%...
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-19 13:37
75%多60%一行,但係舒服唔少(60%認真靜係攞黎玩only)
作者: 魔鬼魚 時間: 2012-10-19 13:57
60%用係寫字樓肯定後悔
工作效率點都緊要過大細
作者: ironbluevision 時間: 2012-10-19 13:59
我純粹帶佢去睇
俾錢果個唔會係我 XD
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-19 14:56
唉,今日pro先出貨,唔洗num
作者: 森林之王 時間: 2012-10-19 14:57
噢.....無得睇了~~~

作者: wonghoyat 時間: 2012-10-19 15:11
唉,繼續等
作者: 森林之王 時間: 2012-10-19 15:13
本帖最後由 森林之王 於 2012-10-19 15:15 編輯
引自"王菲"的一首歌....
"又繼續等"........
http://www.youtube.com/watch?v=3_DFULujNvI
作者: raylung 時間: 2012-10-20 09:22
60%設計上真係好正喎..
的的色色..
不過比太太睇過80%都話唔得..無NUM PAD佢唔慣喎
60%更唔使諗
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-20 09:30
工作上面60%認真會死人(要num pad買只1865啦~)
作者: raylung 時間: 2012-10-20 09:34
咦?几特別喎,不過相逄恨晚..我而家深深咁愛上自己個FILCO..呵呵
作者: raisin 時間: 2012-10-20 09:55
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
呢隻點睇?
作者: 森林之王 時間: 2012-10-20 09:58
乜嘢叫1865?!請指教...
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-20 10:05
.......cherry 1865
作者: raylung 時間: 2012-10-20 10:47
本帖最後由 raylung 於 2012-10-20 10:49 編輯
好睇..不過色誘我唔到
我好專一架

其實調轉我係用左MOUSE去就我個KB..KB慣左100%..
TRACKBALL都用左好几年..所以問題不大

作者: StarkX 時間: 2012-10-20 18:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ironbluevision 時間: 2012-10-20 23:10
佢試左一輪
最後買左 ducky 9087s
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-20 23:12
本帖最後由 wonghoyat 於 2012-10-21 11:09 編輯
都話左工作無num pad(編輯鍵?)係一樣超級困擾的東西~恭喜買到好野~(咩軸?)
作者: ironbluevision 時間: 2012-10-21 10:56
紅軸
同埋係冇 numpad

佢每日就係不停寫電郵/做 research
所以 numpad 冇乜用 XD
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-21 11:09
(記錯野,num pad記錯做編輯區),不過都恭喜(不過貌似紅軸頗似容易打錯字)
作者: ironbluevision 時間: 2012-10-21 11:28
佢試左青/茶/紅
覺得青最好打
但因為佢同另一個律師一齊 share 一間房, 唔想個 kb 太大聲 所以揀左紅軸
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-21 11:36
如果有人係周圍就真係唔好選擇青軸(雖然話打字係舒服,但係真係比較大聲)
作者: 森林之王 時間: 2012-10-21 20:14
我都係喜愛用FILCO~~~
作者: big_nature 時間: 2012-10-21 21:41
回復 43# 森林之王
可否講下Filco的好處?!
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-21 22:00
佢ge造工好好
作者: big_nature 時間: 2012-10-21 22:03
聽講同鴨仔的代工廠一樣是Costar!
作者: StarkX 時間: 2012-10-21 22:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 森林之王 時間: 2012-10-21 22:41
鋼板,材料,品質,手工。
作者: big_nature 時間: 2012-10-21 22:48
回復 48# 森林之王
我都想買呢隻,
價錢唔使1K,
(中記報價)
但佢條USB連住鍵盤係我最唔喜歡!
如果冇其他選擇,都會買佢!
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-21 22:52
filco係好野黎,但係就係佢唔係分離線所以對出街會有少少麻煩,但係其實基本上按照造工filco係cherry軸無燈黎講基本上算係其中一隻最好的。
不過我自己因為用有燈所以都係買DECK用好D~DECK都係無分離線,但係佢認真係正。出街就用pure(方便,但係重)
作者: big_nature 時間: 2012-10-21 23:03
本帖最後由 big_nature 於 2012-10-21 23:05 編輯
回復 50# wonghoyat
今日出過SSP,
都有聽師兄你講睇下隻舊款鴨仔1087,
真係有要6舊。
問下個肥豬把sales,
是否單係中文鍵帽?
佢一直都在發短訊,
見我問佢就好唔耐煩話買其他牌子$699啦!
真係9唔答8!
上左中田,
個sales都話Filco係分離線,
開畀我睇後話Sorry!
佢幾好人,幾乎買左隻龍年鴨仔版。
但最後都有D定力!
等多陣!
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-21 23:06
1087通常會有倉頡碼,係分離線(以前好似係七舊...........)
作者: big_nature 時間: 2012-10-21 23:10
回復 52# wonghoyat
我打字都幾快,
(工作所需)
唔想鍵盤花綠綠!
如果唔買鴨仔,
都會買Filco,
條線就當時運高啦!
作者: raylung 時間: 2012-10-22 00:05
其實真係睇你喜歡有無背光
無背光FILCO真係几好..
如果你要平D..LEOPOLD都係一個好選擇
不過因為我見佢SPACE BAR有D KC不能對應
所以玩好D選左FILCO(我鍾意有側刻,型)
同埋有玩KC既空間,一個KB可以玩耐D(我應該係一千零一隻,唔會再買)
作者: 森林之王 時間: 2012-10-22 09:54
本帖最後由 森林之王 於 2012-10-22 09:56 編輯
第一代很少貨(得茶軸),$900有找。
第二代任何軸都有,不過價錢貴少少,$1.2K。FILCO沒有分離線。
如師兄想要分離線,只有LEOPOLD及鴨仔。
作者: 小彤少 時間: 2012-10-22 10:15
呢度啲人唔介紹一下CHERRY既KEYBOARD!?
其實我自己本身都幾LIKE CHERRY KB
作者: raisin 時間: 2012-10-22 10:20
Cherry唔係唔好, 只係太大隻...
不過其實都應該係好多人既選擇之一既~
作者: 小彤少 時間: 2012-10-22 10:35
又或者, 比起其他品牌, 佢個外型太"純樸"係佢既缺點
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-22 10:38
Cherry 1865認真唔錯
作者: raisin 時間: 2012-10-22 10:38
我覺得Filco都好純樸

作者: raisin 時間: 2012-10-22 10:41
太 "深" 了
好難放, 屋企/ 公司張枱都唔夠深作者: 小彤少 時間: 2012-10-22 10:54
呢隻我睇過個樣都覺得好正, 可惜個價錢令我冷靜落黎

作者: big_nature 時間: 2012-10-22 11:02
其實真係睇你喜歡有無背光
無背光FILCO真係几好..
**我都幾鍾意呢隻,
鍵盤又單英文字。
如果你要平D..LEOPOLD都係一個好選擇
不過因為我見佢SPACE BAR有D KC不能對應
**leopold 是否有80%keyboard呢!?
所以玩好D選左FILCO(我鍾意有側刻,型)
同埋有玩KC既空間,一個KB可以玩耐D(我應該係一千零一隻,唔會再買)
**我都有呢個諗法,買個鴨仔1089平平地6舊度,
用得一排換晒D ABS鍵帽!
改用PBT鍵帽
咁都可能1K樓下!
**但我只會買一個鍵盤,
所以重諗緊邊個最合自己.
$只係第二個考慮因素!
作者: big_nature 時間: 2012-10-22 11:20
本帖最後由 big_nature 於 2012-10-22 11:21 編輯
第一代很少貨(得茶軸),$900有找。
**依家應該斷貨了吧!?
第二代任何軸都有,不過價錢貴少少,$1.2K。FILCO沒有分離線。
**個昨日問過1K有找!?
如師兄想要分離線,只有LEOPOLD及鴨仔。
**諗下Filco自己改佢mini USB位!都有少少DIY經驗!
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-22 11:22
諗下自己改mini USB位,自己拉條線,車個位出黎,可能得
作者: big_nature 時間: 2012-10-22 11:36
回復 65# wonghoyat
諗下自己改mini USB位,自己拉條線,車個位出黎,可能得
先睇下Filco鍵盤USB out個位有幾大!?
然後用水磨沙紙打磨應該
DIY精神!
再想知Filco盤底是否有USB藏線位!?

