Board logo

標題: [鍵盤] Filco / Ducky [打印本頁]

作者: ironbluevision    時間: 2012-10-17 09:34     標題: Filco / Ducky

老婆想買個 87-key 既機械鍵盤擺係公司用
請問係咪 SSP 最多款揀?
有冇話邊間最好, 定係黃金/高登入面都差唔多?
作者: raisin    時間: 2012-10-17 09:47

本帖最後由 raisin 於 2012-10-17 09:59 編輯
老婆想買個 87-key 既機械鍵盤擺係公司用
請問係咪 SSP 最多款揀?
有冇話邊間最好, 定係黃金/高登入面都差 ...
ironbluevision 發表於 2012-10-17 09:34


買keyboard建議點都要去地獄一趟 (福仁1/F) (佢有Filco)
不過黃金都有D款係魔鬼SIR無賣的, 可以睇埋
作者: ironbluevision    時間: 2012-10-17 09:48

買keyboard建議點都要去地獄一趟 (福仁2/F) (佢有Filco)
不過黃金都有D款係魔鬼SIR無賣的, 可以睇埋 ...
raisin 發表於 2012-10-17 09:47


ok thanks :)
作者: idevil    時間: 2012-10-18 10:52

老婆想買個 87-key 既機械鍵盤擺係公司用
請問係咪 SSP 最多款揀?
有冇話邊間最好, 定係黃金/高登入面都差 ...
ironbluevision 發表於 17-10-2012 09:34


暫時應該都係SSP最多鋪頭買機械鍵盤
應該落去走一轉一定買到心水野
作者: ironbluevision    時間: 2012-10-18 11:20

暫時應該都係SSP最多鋪頭買機械鍵盤
應該落去走一轉一定買到心水野
idevil 發表於 2012-10-18 10:52


尋日上左去福仁 1/f
睇完之後影左相俾老婆
佢對 60% face 紅軸 (好似要 $1600) 有興趣, 星期六會帶埋佢去試打
作者: raisin    時間: 2012-10-18 11:22

尋日上左去福仁 1/f
睇完之後影左相俾老婆
佢對 60% face 紅軸 (好似要 $1600) 有興趣, 星期六會帶埋佢去 ...
ironbluevision 發表於 2012-10-18 11:20


60% $1600 那是Pure~
作者: 紫楓鈴    時間: 2012-10-18 11:23

尋日上左去福仁 1/f
睇完之後影左相俾老婆
佢對 60% face 紅軸 (好似要 $1600) 有興趣, 星期六會帶埋佢去 ...
ironbluevision 發表於 2012-10-18 11:20


銀色CNC 細細地果隻?  佢叫 Pure , not Face
作者: raisin    時間: 2012-10-18 11:35

尋日上左去福仁 1/f
睇完之後影左相俾老婆
佢對 60% face 紅軸 (好似要 $1600) 有興趣, 星期六會帶埋佢去 ...
ironbluevision 發表於 2012-10-18 11:20


順便俾個開箱師兄參考

(不過係舊版黑色殼)
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 1936&highlight=
作者: ironbluevision    時間: 2012-10-18 11:53

銀色CNC 細細地果隻?  佢叫 Pure , not Face
紫楓鈴 發表於 2012-10-18 11:23

60% $1600 那是Pure~
raisin 發表於 2012-10-18 11:22


ok thanks~
作者: midasmok    時間: 2012-10-19 05:42

pure新手好難用... 不如睇下race
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-19 07:10

唔係太有需要的話,80%會比60%易入手(唔洗記野)
作者: wilson02    時間: 2012-10-19 10:41

Pure - blue switch has good feeling! Yeah! (I have both Filco and Pure blue switch).
作者: ironbluevision    時間: 2012-10-19 11:20

唔係太有需要的話,80%會比60%易入手(唔洗記野)
samlcy1997 發表於 2012-10-19 07:10


佢公司張檯好細
所以 60% 易擺D
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-19 12:20

佢公司張檯好細
所以 60% 易擺D
ironbluevision 發表於 2012-10-19 11:20



    辦公都係建議100%/80%
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-19 12:22

辦公都係建議100%/80%
samlcy1997 發表於 2012-10-19 12:20



    辦公用60%會好麻煩(要記超多short cut)
作者: ironbluevision    時間: 2012-10-19 12:52

辦公都係建議100%/80%
samlcy1997 發表於 2012-10-19 12:20


100% 擺唔到, 檯面已經好多 file
80% 佢可能諗下
佢真係好鍾意60% 個 design XD
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-19 12:55

100% 擺唔到, 檯面已經好多 file
80% 佢可能諗下
佢真係好鍾意60% 個 design XD ...
ironbluevision 發表於 2012-10-19 12:52



    但係辦公用60%認真會十分唔方便,全部F1-12無曬,上下左右又無,要用short cut(75%都好D)
作者: ironbluevision    時間: 2012-10-19 12:58

但係辦公用60%認真會十分唔方便,全部F1-12無曬,上下左右又無,要用short cut(75%都好D) ...
wonghoyat 發表於 2012-10-19 12:55


呢個都有同佢講過
佢話唔介意記 shortcut, 寧願要細 XDDDD
作者: wilson02    時間: 2012-10-19 13:05

Limit space, limited solutions.
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-19 13:28

呢個都有同佢講過
佢話唔介意記 shortcut, 寧願要細 XDDDD
ironbluevision 發表於 2012-10-19 12:58



    工作上真係唔夠位建議75%都好過60%
作者: raisin    時間: 2012-10-19 13:34

工作上真係唔夠位建議75%都好過60%
wonghoyat 發表於 19-10-2012 13:28


無錯... 75% 唔大得好多, 如果擺得落就唔好屈就60%...
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-19 13:37

無錯... 75% 唔大得好多, 如果擺得落就唔好屈就60%...
raisin 發表於 2012-10-19 13:34



    75%多60%一行,但係舒服唔少(60%認真靜係攞黎玩only)
作者: 魔鬼魚    時間: 2012-10-19 13:57

60%用係寫字樓肯定後悔

工作效率點都緊要過大細
作者: ironbluevision    時間: 2012-10-19 13:59

60%用係寫字樓肯定後悔

工作效率點都緊要過大細
魔鬼魚 發表於 2012-10-19 13:57


我純粹帶佢去睇
俾錢果個唔會係我 XD
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-19 14:56

無錯... 75% 唔大得好多, 如果擺得落就唔好屈就60%...
raisin 發表於 2012-10-19 13:34



    唉,今日pro先出貨,唔洗num
作者: 森林之王    時間: 2012-10-19 14:57

唉,今日pro先出貨,唔洗num
wonghoyat 發表於 2012-10-19 02:56 PM


噢.....無得睇了~~~
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-19 15:11

噢.....無得睇了~~~
森林之王 發表於 2012-10-19 14:57



    唉,繼續等
作者: 森林之王    時間: 2012-10-19 15:13

本帖最後由 森林之王 於 2012-10-19 15:15 編輯
唉,繼續等
wonghoyat 發表於 2012-10-19 03:11 PM



引自"王菲"的一首歌....
"又繼續等"........
http://www.youtube.com/watch?v=3_DFULujNvI
作者: raylung    時間: 2012-10-20 09:22

60%設計上真係好正喎..
的的色色..
不過比太太睇過80%都話唔得..無NUM PAD佢唔慣喎
60%更唔使諗
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-20 09:30

60%設計上真係好正喎..
的的色色..
不過比太太睇過80%都話唔得..無NUM PAD佢唔慣喎
60%更唔使諗 ...
raylung 發表於 2012-10-20 09:22



    工作上面60%認真會死人(要num pad買只1865啦~)
作者: raylung    時間: 2012-10-20 09:34

工作上面60%認真會死人(要num pad買只1865啦~)
wonghoyat 發表於 2012-10-20 09:30



咦?几特別喎,不過相逄恨晚..我而家深深咁愛上自己個FILCO..呵呵
作者: raisin    時間: 2012-10-20 09:55

60%設計上真係好正喎..
的的色色..
不過比太太睇過80%都話唔得..無NUM PAD佢唔慣喎
60%更唔使諗 ...
raylung 發表於 20-10-2012 09:22


http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
   
呢隻點睇?
作者: 森林之王    時間: 2012-10-20 09:58

工作上面60%認真會死人(要num pad買只1865啦~)
wonghoyat 發表於 2012-10-20 09:30 AM



    乜嘢叫1865?!請指教...
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-20 10:05

乜嘢叫1865?!請指教...
森林之王 發表於 2012-10-20 09:58



    .......cherry 1865
作者: raylung    時間: 2012-10-20 10:47

本帖最後由 raylung 於 2012-10-20 10:49 編輯
呢隻點睇?
raisin 發表於 2012-10-20 09:55



   好睇..不過色誘我唔到
我好專一架

其實調轉我係用左MOUSE去就我個KB..KB慣左100%..
TRACKBALL都用左好几年..所以問題不大
作者: StarkX    時間: 2012-10-20 18:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ironbluevision    時間: 2012-10-20 23:10

佢試左一輪
最後買左 ducky 9087s
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-20 23:12

本帖最後由 wonghoyat 於 2012-10-21 11:09 編輯
佢試左一輪
最後買左 ducky 9087s
ironbluevision 發表於 2012-10-20 23:10



    都話左工作無num pad(編輯鍵?)係一樣超級困擾的東西~恭喜買到好野~(咩軸?)
作者: ironbluevision    時間: 2012-10-21 10:56

都話左工作無num pad係一樣超級困擾的東西~恭喜買到好野~(咩軸?) ...
wonghoyat 發表於 2012-10-20 23:12


紅軸
同埋係冇 numpad

佢每日就係不停寫電郵/做 research
所以 numpad 冇乜用 XD
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-21 11:09

紅軸
同埋係冇 numpad

佢每日就係不停寫電郵/做 research
所以 numpad 冇乜用 XD ...
ironbluevision 發表於 2012-10-21 10:56



    (記錯野,num pad記錯做編輯區),不過都恭喜(不過貌似紅軸頗似容易打錯字)
作者: ironbluevision    時間: 2012-10-21 11:28

(記錯野,num pad記錯做編輯區),不過都恭喜(不過貌似紅軸頗似容易打錯字) ...
wonghoyat 發表於 2012-10-21 11:09


佢試左青/茶/紅
覺得青最好打
但因為佢同另一個律師一齊 share 一間房, 唔想個 kb 太大聲 所以揀左紅軸
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-21 11:36

佢試左青/茶/紅
覺得青最好打
但因為佢同另一個律師一齊 share 一間房, 唔想個 kb 太大聲 所以揀左紅軸 ...
ironbluevision 發表於 2012-10-21 11:28



    如果有人係周圍就真係唔好選擇青軸(雖然話打字係舒服,但係真係比較大聲)
作者: 森林之王    時間: 2012-10-21 20:14

咦?几特別喎,不過相逄恨晚..我而家深深咁愛上自己個FILCO..呵呵
raylung 發表於 2012-10-20 09:34 AM


我都係喜愛用FILCO~~~
作者: big_nature    時間: 2012-10-21 21:41

回復 43# 森林之王

可否講下Filco的好處?!

作者: wonghoyat    時間: 2012-10-21 22:00

回復  森林之王

可否講下Filco的好處?!
big_nature 發表於 2012-10-21 21:41



    佢ge造工好好
作者: big_nature    時間: 2012-10-21 22:03

佢ge造工好好
wonghoyat 發表於 2012-10-21 22:00


聽講同鴨仔的代工廠一樣是Costar!

作者: StarkX    時間: 2012-10-21 22:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 森林之王    時間: 2012-10-21 22:41

回復  森林之王

可否講下Filco的好處?!
big_nature 發表於 2012-10-21 09:41 PM


鋼板,材料,品質,手工。
作者: big_nature    時間: 2012-10-21 22:48

回復 48# 森林之王

我都想買呢隻,
價錢唔使1K,
(中記報價)
但佢條USB連住鍵盤係我最唔喜歡!
如果冇其他選擇,都會買佢!
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-21 22:52

回復  森林之王

我都想買呢隻,
價錢唔使1K,
(中記報價)
但佢條USB連住鍵盤係我最唔喜歡!
如果冇其他選 ...
big_nature 發表於 2012-10-21 22:48



    filco係好野黎,但係就係佢唔係分離線所以對出街會有少少麻煩,但係其實基本上按照造工filco係cherry軸無燈黎講基本上算係其中一隻最好的。
    不過我自己因為用有燈所以都係買DECK用好D~DECK都係無分離線,但係佢認真係正。出街就用pure(方便,但係重)
作者: big_nature    時間: 2012-10-21 23:03

本帖最後由 big_nature 於 2012-10-21 23:05 編輯

回復 50# wonghoyat

今日出過SSP,
都有聽師兄你講睇下隻舊款鴨仔1087,
真係有要6舊。

問下個肥豬把sales,
是否單係中文鍵帽?
佢一直都在發短訊,
見我問佢就好唔耐煩話買其他牌子$699啦!
真係9唔答8!

上左中田,
個sales都話Filco係分離線,
開畀我睇後話Sorry!
佢幾好人,幾乎買左隻龍年鴨仔版。
但最後都有D定力!

等多陣!

作者: wonghoyat    時間: 2012-10-21 23:06

回復  wonghoyat

今日出過SSP,
都有聽師兄你講睇下隻舊款鴨仔1087,
真係有要6舊。

問下個肥豬把 ...
big_nature 發表於 2012-10-21 23:03



    1087通常會有倉頡碼,係分離線(以前好似係七舊...........)
作者: big_nature    時間: 2012-10-21 23:10

回復 52# wonghoyat

我打字都幾快,
(工作所需)
唔想鍵盤花綠綠!
如果唔買鴨仔,
都會買Filco,
條線就當時運高啦!

作者: raylung    時間: 2012-10-22 00:05

回復  wonghoyat

我打字都幾快,
(工作所需)
唔想鍵盤花綠綠!
如果唔買鴨仔,
都會買Filco,
條線就當時運 ...
big_nature 發表於 2012-10-21 23:10


其實真係睇你喜歡有無背光
無背光FILCO真係几好..
如果你要平D..LEOPOLD都係一個好選擇
不過因為我見佢SPACE BAR有D KC不能對應
所以玩好D選左FILCO(我鍾意有側刻,型)
同埋有玩KC既空間,一個KB可以玩耐D(我應該係一千零一隻,唔會再買)
作者: 森林之王    時間: 2012-10-22 09:54

本帖最後由 森林之王 於 2012-10-22 09:56 編輯
回復  森林之王

我都想買呢隻,
價錢唔使1K,
(中記報價)
但佢條USB連住鍵盤係我最唔喜歡!
如果冇其他選 ...
big_nature 發表於 2012-10-21 10:48 PM


第一代很少貨(得茶軸),$900有找。
第二代任何軸都有,不過價錢貴少少,$1.2K。FILCO沒有分離線。
如師兄想要分離線,只有LEOPOLD及鴨仔。
作者: 小彤少    時間: 2012-10-22 10:15

呢度啲人唔介紹一下CHERRY既KEYBOARD!?

其實我自己本身都幾LIKE CHERRY KB
作者: raisin    時間: 2012-10-22 10:20

呢度啲人唔介紹一下CHERRY既KEYBOARD!?

其實我自己本身都幾LIKE CHERRY KB
小彤少 發表於 22-10-2012 10:15


Cherry唔係唔好, 只係太大隻...
不過其實都應該係好多人既選擇之一既~
作者: 小彤少    時間: 2012-10-22 10:35

Cherry唔係唔好, 只係太大隻...
不過其實都應該係好多人既選擇之一既~
raisin 發表於 2012-10-22 10:20


又或者, 比起其他品牌, 佢個外型太"純樸"係佢既缺點
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-22 10:38

Cherry唔係唔好, 只係太大隻...
不過其實都應該係好多人既選擇之一既~
raisin 發表於 2012-10-22 10:20



    Cherry 1865認真唔錯
作者: raisin    時間: 2012-10-22 10:38

又或者, 比起其他品牌, 佢個外型太"純樸"係佢既缺點
小彤少 發表於 22-10-2012 10:35


我覺得Filco都好純樸
作者: raisin    時間: 2012-10-22 10:41

Cherry 1865認真唔錯
wonghoyat 發表於 22-10-2012 10:38


太 "深" 了 好難放, 屋企/ 公司張枱都唔夠深
作者: 小彤少    時間: 2012-10-22 10:54

Cherry 1865認真唔錯
wonghoyat 發表於 2012-10-22 10:38


呢隻我睇過個樣都覺得好正, 可惜個價錢令我冷靜落黎
作者: big_nature    時間: 2012-10-22 11:02

其實真係睇你喜歡有無背光
無背光FILCO真係几好..
如果你要平D..LEOPOLD都係一個好選擇
不過因為我見佢SP ...
raylung 發表於 2012-10-22 00:05


其實真係睇你喜歡有無背光
無背光FILCO真係几好..
**我都幾鍾意呢隻,
鍵盤又單英文字。

如果你要平D..LEOPOLD都係一個好選擇
不過因為我見佢SPACE BAR有D KC不能對應
**leopold 是否有80%keyboard呢!?

所以玩好D選左FILCO(我鍾意有側刻,型)
同埋有玩KC既空間,一個KB可以玩耐D(我應該係一千零一隻,唔會再買)
**我都有呢個諗法,買個鴨仔1089平平地6舊度,
用得一排換晒D ABS鍵帽!
改用PBT鍵帽
咁都可能1K樓下!

**但我只會買一個鍵盤,
所以重諗緊邊個最合自己.
$只係第二個考慮因素!

作者: big_nature    時間: 2012-10-22 11:20

本帖最後由 big_nature 於 2012-10-22 11:21 編輯
第一代很少貨(得茶軸),$900有找。
第二代任何軸都有,不過價錢貴少少,$1.2K。FILCO沒有分離線。
如師兄 ...
森林之王 發表於 2012-10-22 09:54


第一代很少貨(得茶軸),$900有找。
**依家應該斷貨了吧!?

第二代任何軸都有,不過價錢貴少少,$1.2K。FILCO沒有分離線。
**個昨日問過1K有找!?


如師兄想要分離線,只有LEOPOLD及鴨仔。
**諗下Filco自己改佢mini USB位!都有少少DIY經驗!

作者: wonghoyat    時間: 2012-10-22 11:22

第一代很少貨(得茶軸),$900有找。
**依家應該斷貨了吧!?

第二代任何軸都有,不過價錢貴少少,$1.2K。FI ...
big_nature 發表於 2012-10-22 11:20



    諗下自己改mini USB位,自己拉條線,車個位出黎,可能得
作者: big_nature    時間: 2012-10-22 11:36

回復 65# wonghoyat

諗下自己改mini USB位,自己拉條線,車個位出黎,可能得
先睇下Filco鍵盤USB out個位有幾大!?
然後用水磨沙紙打磨應該!
DIY精神!
再想知Filco盤底是否有USB藏線位!?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2