Board logo

標題: [開箱] 丹麥 DALI SPEKTOR 2 [打印本頁]

作者: sapphire4890    時間: 2019-3-10 15:23     標題: 丹麥 DALI SPEKTOR 2

本帖最後由 sapphire4890 於 2019-3-10 15:41 編輯

made in where就無mention, 可能中國都唔定

幾鐘意啲人聲, $@^*) 算抵玩

因為書檯高度限制31cm 所以就依隻29cm
迷你膽推, 張檯都無乜位.

SPK: DALI SPEKTOR 2
DAC: TEAC UD301
AMP: Line Magnetic Mini218 IA

聽感:
Base差緊啲就一定, 細膽推5" 有啲炆 唔夠厚聲
人聲有返咁上下 都收貨 (幾鐘意)
空間感算spacious.

測試歌:
1. 瞳をとじて/平井堅 (有返咁上下 暖聲 密度還好)
2. Love Dramatic/鈴木雅之 (Bass唔夠盡)
3. 手紙~拜啟 給十五歲的你/Angela Aki (人聲幾出 且有感情 琴聲出到)
4. Sunday Morning/Miki Teramae

[attach]2114078[/attach]
[attach]2114079[/attach]
[attach]2114080[/attach]
[attach]2114081[/attach]
[attach]2114082[/attach]
[attach]2114083[/attach]
作者: 喜喜天使    時間: 2019-3-10 19:33

件件精品
作者: nhoj    時間: 2019-3-10 19:48

發覺好多人玩DALI
音色的確算唔錯
平平地玩係好選舉
作者: sapphire4890    時間: 2019-3-11 01:06

回覆 2# 喜喜天使


    下步應該換線, 無咩閒錢玩
作者: sapphire4890    時間: 2019-3-11 01:07

回覆 3# nhoj


    ELAC都唔錯既, 可能DALI木單元吸引啲.
要厚聲都係英國spk好啲
作者: nhoj    時間: 2019-3-11 15:36

回覆  nhoj


     ELAC都唔錯既, 可能DALI木單元吸引啲.
要厚聲都係英國spk好啲  ...
sapphire4890 發表於 2019-3-11 01:07

ELAC就唔好買平野了
作者: sapphire4890    時間: 2019-3-11 17:38

回覆 6# nhoj


    平野 除左DALI, WHARFEDALE 仲有咩揀?
TANNOY, KEF啲全頻都麻麻地
作者: yamada    時間: 2019-3-11 18:20

回覆  nhoj


     平野 除左DALI, WHARFEDALE 仲有咩揀?
TANNOY, KEF啲全頻都麻麻地  ...
sapphire4890 發表於 2019-3-11 17:38


q acoustics
作者: marklau    時間: 2019-3-11 19:10

同價位WHARFEDALE隻d320
bass好過dali

http://www.wharfedale.co.uk/d320/

作者: nhoj    時間: 2019-3-11 20:28

回覆  nhoj


     平野 除左DALI, WHARFEDALE 仲有咩揀?
TANNOY, KEF啲全頻都麻麻地  ...
sapphire4890 發表於 2019-3-11 17:38

passive真係無咩選擇,聽過下JAMO C系列都算抵玩高質
active既話選擇會多D同整體成本低D
作者: TeraBytes    時間: 2019-3-12 14:49

q acoustics
yamada 發表於 2019-3-11 18:20


3020i
作者: savepilot01    時間: 2019-3-12 15:54

本帖最後由 savepilot01 於 2019-3-12 15:59 編輯
回覆  nhoj


     平野 除左DALI, WHARFEDALE 仲有咩揀?
TANNOY, KEF啲全頻都麻麻地  ...
sapphire4890 發表於 2019-3-11 17:38


Tannoy & kef 同是同軸,
應該係玩定位,
唔可以直接比較(e.g.音場向),
speaker應該同同設計理念去比較,
i.e. Tannoy vs kef, b&W vs JBL

另外, Tannoy係咪傻左居然停產definition系speaker
作者: sapphire4890    時間: 2019-3-12 15:57

回覆 12# savepilot01


    太耐無玩spk, 搞錯左全頻同同軸
多謝指正
作者: savepilot01    時間: 2019-3-12 16:11

回覆  savepilot01


    太耐無玩spk, 搞錯左全頻同同軸
多謝指正
sapphire4890 發表於 2019-3-12 15:57


以前有d前輩話,
睇speaker個懸掛系統/邊相同先可比較,
因厚邊係長沖程, 窄邊係短程, 音質上根本係兩極o黎, 兩種設計,
d sales就係用呢d差異去sale佢地想出邊隻貨.
作者: sapphire4890    時間: 2019-3-12 17:17

回覆 14# savepilot01


    姐係要睇解剖圖先會明?
有無example解釋 or site比我研究下 感謝
作者: savepilot01    時間: 2019-3-12 17:42

本帖最後由 savepilot01 於 2019-3-12 17:54 編輯
回覆  savepilot01


    姐係要睇解剖圖先會明?
有無example解釋 or site比我研究下  感謝 ...
sapphire4890 發表於 2019-3-12 17:17


兩摺長長沖程

單摺長沖程

中/短沖程


不過e+好多遷就家庭影院,
大多都係長沖程向(e.g.1樓).
(有錯請其他CHing更正)
作者: devilinside    時間: 2019-3-12 17:56

係朋友屋企聽過對舊款 Acoustic Energy AE100 .個人覺得好好聽.
朋友二手收返黎3k有找.
回覆  nhoj


     平野 除左DALI, WHARFEDALE 仲有咩揀?
TANNOY, KEF啲全頻都麻麻地  ...
sapphire4890 發表於 2019-3-11 17:38

作者: sapphire4890    時間: 2019-3-13 03:45

回覆 16# savepilot01


    簡單易明, 多謝師兄賜教
作者: sapphire4890    時間: 2019-3-13 03:46

回覆 17# devilinside

搵咩推
難唔難推
作者: devilinside    時間: 2019-3-13 11:18

passive我唔係好識.見佢用部NAD推,朋友話對AE100要推得好最好用部力水大少少既AMP推
佢都打算換AMP
回覆  devilinside

搵咩推
難唔難推
sapphire4890 發表於 2019-3-13 03:46

作者: savepilot01    時間: 2019-3-13 12:15

本帖最後由 savepilot01 於 2019-3-13 12:24 編輯
passive我唔係好識.見佢用部NAD推,朋友話對AE100要推得好最好用部力水大少少既AMP推
佢都打算換AMP
...
devilinside 發表於 2019-3-13 11:18


所以小弟經常提一部amp o既damping factor係好重要(但好多人覺得呢樣野好多餘),
無論隻speaker易推定離推, damping factor好係無蝕底o既.
作者: yamasia    時間: 2019-3-13 18:02

所以小弟經常提一部amp o既damping factor係好重要(但好多人覺得呢樣野好多餘),
無論隻speaker易推定離推 ...
savepilot01 發表於 2019-3-13 12:15



    Damping Factor好重要~ 不能同意更多~
    特別係多路系統~ 高低中音唔通嘅喇叭~ 換Amp換到氣咳都出唔到好聲音~
    都係因为呢個匹配問題~
作者: sapphire4890    時間: 2019-3-13 22:23

所以小弟經常提一部amp o既damping factor係好重要(但好多人覺得呢樣野好多餘),
無論隻speaker易推定離推 ...
savepilot01 發表於 2019-3-13 12:15


Ching, any suggestion for amplifier part
作者: devilinside    時間: 2019-3-13 23:26

師兄請問5~8K內有無建議?

所以小弟經常提一部amp o既damping factor係好重要(但好多人覺得呢樣野好多餘),
無論隻speaker易推定離推 ...
savepilot01 發表於 2019-3-13 12:15

作者: savepilot01    時間: 2019-3-14 01:10

本帖最後由 savepilot01 於 2019-3-14 01:27 編輯
Ching, any suggestion for amplifier part
sapphire4890 發表於 2019-3-13 22:23

師兄請問5~8K內有無建議?
devilinside 發表於 2019-3-13 23:26


其實,咸魚青菜各有所好,
小弟唔敢介紹, 怕被誤為打手,
不過damping factor值越大推大口徑&長沖程speaker係著數d(晒電d同牛,電容又再要求高d),
有d公司連damping factor都唔寫出o黎,
以accuphase E-480為例大約600左右,
而Yamaha A-S3000只有250,
Denon PMA-2500NE為>700,
小弟10年前入手o既ATI muti-channel power amp則為>1000,
希望CHing們作約略參考.
作者: sapphire4890    時間: 2019-3-14 01:37

其實,咸魚青菜各有所好,
小弟唔敢介紹, 怕被誤為打手,
不過damping factor值越大推大口徑&長沖程speake ...
savepilot01 發表於 2019-3-14 01:10

...
睇睇下onkyo a9050得60 . . .
denon入門機 都無提 值得再探討, 多謝你啲tips
作者: ninekit    時間: 2019-3-14 11:47

I've bought Fostex P804-s from Japan, bass is surprisingly good. Driven by Naim Supernait.
Lose to my previous ProAc D28 only on spaciousness and scale when playing orchestral works.
作者: devilinside    時間: 2019-3-14 19:04

多謝師兄指點,識多樣野

其實,咸魚青菜各有所好,
小弟唔敢介紹, 怕被誤為打手,
不過damping factor值越大推大口徑&長沖程speake ...
savepilot01 發表於 2019-3-14 01:10





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2